mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Godów)
śląskie (ZABRZE)
małopolskie (Kraków)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi przeglądu jednoskrzydłowych okien antywłamaniowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78 11-400 Kętrzyn powiat: kętrzyński tel. (89) 750 35 62, Tel. (89) 750 3173 sgmiz.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kętrzyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (89) 750 35 62, |
Termin składania ofert: | 2023-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH NA WYKONANIE PRZEGLADU OKIEN ANTYWŁAMANIOWYCH IV. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu 124 Szt. jednoskrzydłowych okien antywłamaniowych ze wskazaniem elementów do wymiany w celu zapewnienia prawidłowego działania okna: Składanie ofert: Ofertę należy złożyć na adres e-mail (skan) do dnia 17.11.2023 r. e-mail: sgmiz.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 29 listopada 2023 r. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 29 listopada 2023 r. Wymagania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, odstąpienia od złożenia zamówienia oraz możliwość niedokonania wyboru oferty. V. Warunki zamówienia: 1. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (koszty transportu, koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania zamówienia). 3. Zamawiający zapłaci za wykonaną usługę przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4. Zamawiający informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności zgodnie z art. 108 a-d ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1570 ze zm.). 5. Wartość faktury VAT brutto nie może przekroczyć wartości brutto zamówienia. Dotyczy to każdej pozycji przedmiotu zamówienia znajdującego się w fakturze VAT i zamówieniu. 6. Wartość brutto podana w zamówieniu jest wartością maksymalną, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Ilość przedmiotów ujęta w kolumnie ,,ilość" może ulec zmianie w zależności od wartości całkowitej oferty. 8. W przypadku przekroczenia wartości maksymalnej zamówienia, Zamawiający zażąda korekty faktury VAT. 9. W przypadku złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na wystawianie i udostępnianie faktur VAT w formie elektronicznej, o którym mowa w załączniku nr 3, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktury VAT w formie elektronicznej na adres skrzynki mailowej: sgmik.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl 10. W przypadku przesłania faktury VAT w formie elektronicznej na inny adres e-mail, niż podany w punkcie 9. będzie traktowane przez Zamawiającego jako jej nieskuteczne doręczenie. 11. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie (Załącznik nr 2) wraz z ofertą.12. Przedmiotowe oświadczenie i formularz ofertowy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym w sposób umożliwiający identyfikację osób, które złożyły podpisy w jego imieniu (np. wraz z imiennymi pieczątkami tych osób). 13. W przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione do podpisania oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia o terminie ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dostarczy karty charakterystyki do przedmiotu zamówienia lub dołączy specyfikację jakościową produktu. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia reklamacji, w przypadku dostarczenia towaru, który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Złożenie reklamacji przez Zamawiającego wiąże się z wymianą towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wymianą reklamacyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 16. W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości zamówienia. 17. Zamawiający dopuszcza częściowe dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 2. 18. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za przekroczenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 w wysokości 1% wartości niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia. 19. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na potrącenie w rozumieniu art. 498 i 499 kodeksu cywilnego powstałych wierzytelności, w tym kar umownych określonych w niniejszych warunkach zamówienia, z jakiejkolwiek należności Wykonawcy - z tym, że potrącenie to może dotyczyć także zobowiązań niewymagalnych. Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że powyższe nie zostało złożone pod wpływem błędu, ani nie jest obarczone jakąkolwiek inną wadą oświadczenia woli skutkującą jego nieważnością. 20. W przypadku wysłania korespondencji e-mailem (np. dot. pytań przedmiotu zamówienia, złożenia oferty) prosimy o telefoniczne upewnienie się pod numerem telefonu 89 750 35 62, że została ona otrzymana przez Zamawiającego. Może się zdarzyć, że centralnie funkcjonujące zabezpieczenie antyspamowe uzna adres e-mail Wykonawcy za spam i dokona blokady korespondencji. 21. Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem http://wm.strazgraniczna.pl/wm/rodo/28503,RODO.html 22. Zamawiający nie udzieli zamówienia Wykonawcom znajdującym się na liście osób i podmiotów względem których zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) stosuje się środki sankcyjne. 23. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania zamówienia e-mailem (lub doręczenia w inny skuteczny sposób) do Zamawiającego, a tymsamym przyjęcia zamówienia do realizacji. VI. Wymagane dokumenty. Podpisany formularz ofertowy zgodnie z opisem przedmiotu oraz warunkami zamówienia. VII. Kryterium oceny ofert - cena 100 %. Sposób oceny - minimalizacja. Kontakt: III. Do kontaktu upoważniona jest niżej wymieniona osoba: Leszek TROMCZYŃSKI, tel. 89 750 3173 |
© eurobudowa.pl 2004-2023