kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Ostrołęka)
podlaskie (Szczuczyn)
śląskie (Bielsko-Biała)
mazowieckie (Gostynin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia |
Data zamieszczenia: | 2023-11-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 646 33 44 | fax +48 61 820 17 09, 61 64 77 220 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 646 33 4 |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Tytuł zamówienia: awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia ulicy Muszkowskiej przy ul. Rybojedzkiej (eliminacja tworzenia się zastoiska wody deszczowej w ciągu ulicy, które zagraża zalaniem nieruchomości prywatnych. Opis przedmiotu zamówienia: awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia ulicy Muszkowskiej przy Ul. Rybojedzkiej (eliminacja tworzenia się zastoiska wody deszczowej w ciągu ulicy, które zagraża zalaniem nieruchomości prywatnych.) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE Zakres prac: - oznakowanie miejsca prowadzenia prac wraz z uzgodnieniem projektu organizacji ruchu z Miejskim Inżynierem Ruchu; - wykonanie stosownych wykopów wraz z zabezpieczeniem infrastruktury podziemnej; - dokonanie niwelacji terenu celem ustalenia powierzchni nawierzchni koniecznej do wymiany; - korekta posadowienia wpustu ulicznego zlokalizowanego przy ulicy Muszkowskiej wraz z wymianą jego przyłącza do studni osadnikowej wpustu ulicznego zlokalizowanego ok 15 mb od obszaru w którym tworzy się rozlewisko - studnia osadnikowa nowego wpustu musi posiadać minimum 50 cm osadnik; - zasypanie wykopów nowym materiałem wraz mechanicznym zagęszczeniem gruntu; - odtworzenie nawierzchni asfaltowej; - prawidłowe zagospodarowanie wszystkich odpadów w szczególności odpadów niebezpiecznych zawierających substancje ropopochodne o kodach 13 05 03; Dokument nr: ZDM-UD.342.95.2023 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 20.11.2023r. Godzina 10.00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 20.11.2023r. Godzina: 8.00 Miejsce złożenia ofert: mailowo na adres: oferty@zdm.poznan.pl Pouczenie: Oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy i numeru zadania oraz nazwy Wydziału. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 30.11.2023r. Wymagania: Wykonawca musi: - być wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałków województw w zakresie transportu odpadów o kodach: 13 05 03, 20 03 04,20 03 06; Do oferty należy załączyć (bądź wskazać adres dostępowy do rejestru, z którego jest możliwość zdalnego pobrania bądź wglądu do wskazanych dokumentów): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony/ wydrukowany nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca musi przedstawić referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 100 000,00 PLN; - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy bądź konserwacja skarp rowów odstojnikowo odparowujących, bądź skarp zbiorników retencyjnych o łącznej wartości 100 000,00 PLN Wykonawca składa: - formularz ofertowy - kosztorys ofertowy szczegółowy - aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami, Uwaga: Składając oferty drogą elektroniczną, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Kontakt: Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji: Wydział Remontów i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Mirosław Czyżewski tel. 61 64 77 220 mczyzewski@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023