Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana okien |
Data zamieszczenia: | 2023-11-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa tel.: +48 22 694 55 55 fax: +48 22 694 36 84 marta.kozlowska@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 22 694 55 |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT o dokonanie zakupu, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Ministerstwo Finansów zaprasza do złożenia oferty na wymianę okien w pomieszczeniach 4011 i 4013 w gmachu Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. I. 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien w pomieszczeniach 4011 i 4013 w gmachu Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. 2.Liczba otworów okiennych - 4 szt. 3.Okna aluminiowe z pakietem trzyszybowym, 2 szt. lewe rozwieralne z funkcją rozszczelnienia, 2 szt. prawe rozwieralno-uchylne z funkcją rozszczelnienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż i utylizację okien istniejących; 2) dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Warszawie 00-916 przy Ul. Świętokrzyskiej 12; 3) wniesienie oraz kompleksowy montaż w miejscu przeznaczenia; 4) naprawę oraz malowanie ościeży po obsadzeniu okien; 5) zabezpieczenie posadzki podczas prac. Wykonywane prace nie mogą zakłócać bieżącej pracy Ministerstwa, utrudniać dostępu do budynków, narażać pracowników i petentów na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z realizacją zamówienia. Prace Wykonawca będzie prowadził prace całodobowo w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub w jakikolwiek inny sposób uciążliwe będą prowadzone w dni robocze w godz.ch od 17.00 do 07.00 rano dnia następnego od poniedziałku do piątku oraz w dni ustawowo wolne od pracy i uznane za takie przez Zamawiającego. O ostatecznej kwalifikacji robót co do znacznego natężenia hałasu, zapylenia lub innej uciążliwości, decyduje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 16 listopada 2023 r. na godz. 12:00 - prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres e-mail: zbigniew.turlo@mf.gov.pl i DW marta.kozlowska@mf.gov.pl. Zebranie Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut przed czasem z dowodem tożsamości - celem wystawienia przepustki jednorazowej. Z uwagi na względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Dokument nr: BAD7.213.1.2023 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne. Składanie ofert: 7) Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbigniew.turlo@mf.gov.pl, VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 20 listopada 2023 r. 2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. Wymagania: II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego, osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędącą osobą prawną - wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł; 2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących wymianę okien o wartości robót co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy : 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, 2/62) Zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej RP/ odpis z rejestru KRS lub wskazanie źródła, z którego Zamawiający może je pobrać, 3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Wykaz robót polegających na wykonaniu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących wymianę okien o wartości robót co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, 5) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt 4, zostały wykonane należycie, 6) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł, 8) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. V. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej z Zamawiającym. 3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia. 4. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty podatku. 5. Wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu przedmiotu zamówienia tj. po podpisaniu przez Strony Protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń, w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zamówienie realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. VII. ISTOTNE POSTANOWIENIA ZAKUPU 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją niniejszego zakupu, w tym za szkody wobec osób trzecich, i jest zobowiązany do naprawienia tych szkód. 2. Podstawą do wystawienia faktury będzie Protokół odbioru końcowego, potwierdzający wykonanie zakupu, podpisany bez zastrzeżeń przez Strony. 3. Zamawiający, w terminie do 5 dni roboczych, wykona procedurę odbiorową i poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o wynikach odbioru, w szczególności dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń lub zgłoszeniu uwag. 4. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania uwag, zobowiązany jest do poprawienia przedmiotu zakupu i uwzględnienia uwag Zamawiającego. 5. Wykonawca udziela 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zakupu, licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 6. W ramach gwarancji i rękojmi, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia o wadzie. 7. W przypadku odstąpienia/wypowiedzenia/rozwiązania Zlecenia przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie. 8. W przypadku zwłoki w stosunku do terminu określonego w ofercie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości w wysokości 150 zł za każdy rozpoczęty dzień roboczy zwłoki. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. 10. Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia na co Wykonawca wyraża zgodę. 11. Maksymalna wysokość naliczonych Wykonawcy kar umownych może być ograniczona do 100% maksymalnej wartości umowy. 12. Ewentualne spory będzie rozstrzygał sąd powszechny właściwy miejscowo dla Zamawiającego. VIII.KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) CENA określona w PLN brutto - 80 punktów, 2) TERMIN realizacji określony w dniach roboczych - 20 punktów. 2. punkty w kryterium CENA zostaną obliczone według wzoru: najniższa zaoferowana miesięczna cena brutto Przyznane punkty = --------------------------------------------------------------- x 80 cena miesięczna ocenianej oferty brutto 4/63. punkty w kryterium TERMIN zostaną przyznane według zasad określonych w poniższej tabeli: Termin realizacjiLiczba punktów 30 dni roboczych0 25 - 29 dni roboczych 20 - 24 dni roboczych 16-19 dni roboczych5 10 15 15 dni roboczych i mniej20 Termin realizacji nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia podpisania Zlecenia. W przypadku wskazania terminu przekraczającego powyższy termin oferta zostanie odrzucona. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach). 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 5. Zamawiający zastrzega, że będzie sprawdzał oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 7. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. IX. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. 5/64. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania Zlecenia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. 6. Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, ze zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów RODO stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty. Kontakt: III. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym zakupem, należy przesyłać drogą elektroniczną na adresy email: zbigniew.turlo@mf.gov.pl i DW marta.kozlowska@mf.gov.pl. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1, przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 3. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji elektronicznej na adresy email: zbigniew.turlo@mf.gov.pl i DW marta.kozlowska@mf.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2023