mazowieckie (Warszawa)
zachodniopomorskie (Nowogard)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dzierżawa sztucznego lodowiska |
Data zamieszczenia: | 2023-11-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Ostrołęka - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce ul. gen. Józefa Hallera 10 07-410 Ostrołęka powiat: Ostrołęka 519-161-311 mariusz.czuba@mosir.ostroleka.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ostrołęka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 519-161-311 |
Termin składania ofert: | 2023-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Dzierżawa lodowiska demontowalnego wraz z jednokrotnym montażem i demontażem oraz niezbędną infrastrukturą w terminie od 12.01.2024 r. do 29.02.2024 r. 2. Demontowalne , sztuczne lodowisko o powierzchni 375 m2 (15m x 25m), w którego skład wchodzą w szczególności: - agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej zapewniający właściwe funkcjonowanie lodowiska o wymiarach 15m x 25m - system chłodniczy do tafli lodowiska o powierzchni 375 m2 - samoprzymarzalne bandy lodowiska o wymiarze 1200mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą, oraz płytą okopową z listwą poręczową, wyposażone w dwie furtki wejście - wyjście oraz wjazd dla rolby - wytworzenie fali lodowiska o grubości co najmniej 3,5 cm - czynnik chłodniczy w ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska 3. Wyposażenie dodatkowe: - suszarka na łyżwy - chodnik gumowy o gr. 6mm szer. 1,0m - 100m2 - pingwin do nauki jazdy na łyżwach - 4 szt. - delfin - 2szt. 4. Hala aluminiowa 20x30m wys. ściany 2.5m, wys. w kalenicy 5.8 Konstrukcja hali musi być dostosowana do wymagań przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa tego typu konstrukcji: - hala dostosowana do obciążenia śniegiem dla 3 strefy śniegowej - hala dostosowana do obciążenia wiatrem o prędkości występującej w 1 strefie wiatrowej 5. Lokalizacja lodowiska. Stadion Miejski w Ostrołęce 07-410 Ostrołęka, Ul. Wincentego Witosa 1 dz. nr. 40008/10 6. Zamawiający zobowiązuje się do wypoziomowania terenu pod halę i płytę lodowiska w odchyłce poziomowanego terenu 1 cm. CPV: 45212140-9 Dokument nr: 2023/BZP 00498071, ADM.ZP.2.26.109.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej open Nexus dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY REALIZOWANY WOBEC OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU OFERTOWYM Szanowni Państwo zgodnie z art. 13 i art. 14 RODO informujemy, że: 1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratorów: 1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka, reprezentowany przez Dyrektora. 2) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka. 2. Współadministratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pan Kleczkowski Leszek. Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani/Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panią/Pana przyznanych Pani/Panu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się: 1) wysyłając e-mail na adres: iod@mosir.ostroleka.pl; 2) osobiście w siedzibie administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach: 1) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w celu zawarcia z Panią/Panem umowy na realizację zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego; 2) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych; 3) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych. 4. Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu publicznym lub zapytaniu ofertowym. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, ponieważ: a) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw: - z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych; - z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych. b) zapytanie ofertowe jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw: - z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych; - z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych. 2) ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-11-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-12 do 2024-02-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.ZP.2.26.109.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Dzierżawa lodowiska demontowalnego wraz z jednokrotnym montażem i demontażem oraz niezbędną infrastrukturą w terminie od 12.01.2024 r. do 29.02.2024 r. 2. Demontowalne , sztuczne lodowisko o powierzchni 375 m2 (15m x 25m), w którego skład wchodzą w szczególności: - agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej zapewniający właściwe funkcjonowanie lodowiska o wymiarach 15m x 25m - system chłodniczy do tafli lodowiska o powierzchni 375 m2 - samoprzymarzalne bandy lodowiska o wymiarze 1200mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą, oraz płytą okopową z listwą poręczową, wyposażone w dwie furtki wejście - wyjście oraz wjazd dla rolby - wytworzenie fali lodowiska o grubości co najmniej 3,5 cm - czynnik chłodniczy w ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska 3. Wyposażenie dodatkowe: - suszarka na łyżwy - chodnik gumowy o gr. 6mm szer. 1,0m - 100m2 - pingwin do nauki jazdy na łyżwach - 4 szt. - delfin - 2szt. 4. Hala aluminiowa 20x30m wys. ściany 2.5m, wys. w kalenicy 5.8 Konstrukcja hali musi być dostosowana do wymagań przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa tego typu konstrukcji: - hala dostosowana do obciążenia śniegiem dla 3 strefy śniegowej - hala dostosowana do obciążenia wiatrem o prędkości występującej w 1 strefie wiatrowej 5. Lokalizacja lodowiska. Stadion Miejski w Ostrołęce 07-410 Ostrołęka, ul. Wincentego Witosa 1 dz. nr. 40008/10 6. Zamawiający zobowiązuje się do wypoziomowania terenu pod halę i płytę lodowiska w odchyłce poziomowanego terenu 1 cm. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-12 do 2024-02-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Każdy z Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu składania ofert następujących dokumentów: 1. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 5 SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. 3. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Wykaz wykonanych zamówień wraz z referencjami (lub innymi dokumentami) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2023