Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5756z ostatnich 7 dni
21841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ogrodzenia Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ogrodzenia Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-07-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka św. Doroty
Zawady 21
05-085 Zawady
powiat: warszawski zachodni
502-051-570, tel. 696 770 109, 502 051 570, (22) 733-72-76, 22) 733-72-78
zamowienia.publiczne@pwz.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Zawady
Wadium: ---
Nr telefonu: 502-051-570, tel. 69
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont ogrodzenia Kościoła Św. Doroty w Zawadach"
Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ,,Remont ogrodzenia Kościoła Św Doroty w Zawadach"
2. Remont obejmuje roboty budowlane, renowacyjne polegające na:
- remoncie fundamentów muru ogrodzeniowego;
- remoncie muru ogrodzeni owego;
- dostawie i montażu ślusarki ozdobnej;
- demontażu, montażu, renowacji furty;
Roboty budowlane
Montaż konstrukcji metalowych
Konstrukcje z betonu zbrojonego
Roboty izolacyjne
Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Roboty remontowe i renowacyjne
Roboty murarskie i murowe
Ogrodzenia
Roboty renowacyjne
Roboty odwadniające i nawierzchniowe
Betonowanie
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ

CPV: 45000000, 45223100, 45223500, 45320000-6, 45450000-6, 45453000-7

Otwarcie ofert: Rozdział XII. Otwarcie i ogłoszenie wyników postępowania.

Specyfikacja:
wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem: https://bip.pwz.pl/1398,zamowienia-publiczne

Składanie ofert:
Rozdział XI.
Sposób i termin składania ofert
1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w formie elektronicznie na adres
Zamawiającego: zamowienia.publiczne@pwz.pl
5. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 9 sierpnia 2024 roku
do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
4. Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu
zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania
zamówienia, uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty.
35. UWAGA! Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, wymaga
obowiązkowej wizji lokalnej. Spotkanie z Wykonawcami zostaje wyznaczone w terminie
23.07.2024 r. o godzinie 10:00 w Kościele Św Doroty w Zawadach, Zawady 21, 05-085
Kampinos. Jest możliwość uzgodnienia innego terminu wizji lokalnej po wcześniejszym
umówieniu z Zamawiającym nr tel. 502-051-570
6. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcami:
1) Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcami, które nie mogą prowadzić do
zmiany treści SWZ.
2) W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, zostaną do nich zaproszeni trzej
Wykonawcy, których oferty nie zostaną odrzucone i którzy otrzymają największą sumę
punktów, przyznaną wg kryteriów określonych w Rozdziale XII SWZ.
3) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu będzie mniejsza niż
trzech, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji. W przypadku gdy
kilku Wykonawców uzyska liczbę punktów na pozycji najdalej trzeciej, zostaną wszyscy
zaproszeni do negocjacji.
4) Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody
drugiej strony, ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami.
Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5) Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie
treści oferty, podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez
Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6) Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu.
7) Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową
zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
8) Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
9) Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą sumę punktów wg kryteriów oceny
ofert.
Rozdział III. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do treści tej umowy
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Rozdział V.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ.
42. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaż, że w okresie ostatnich
5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, należycie wykonał dwie prace związane z remontem obiektów
zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co
najmniej 300 000,00 zł brutto w przypadku każdej z tych robót.
Rozdział VI. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji warunków
zamówienia
1. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
specyfikacji warunków zamówienia. Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu do składania ofert
zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Zamawiający oświadcza, iż nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia
treści SWZ.
Rozdział VII. Osoby
Wykonawcami
upoważnione
przez
Zamawiającego
do
komunikowania
się
z
1. Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikowania się z Wykonawcami, w sprawach
dotyczących niniejszego postępowania:
Rozdział VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Cena oferty za przedmiot zamówienia jest ceną ryczałtową, obejmującą koszt wykonania całego
zakresu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
3. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie w walucie polskiej (PLN). Zamawiający
nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
4. Cena winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać
zgodnie z regułą matematyczną.
5. Cena musi być podana cyfrowo, z wyodrębnieniem należnego VAT. Cena podana w ofercie
powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, przy
zastosowaniu należnego VAT.
56. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
7. Cena oferty powinna być obliczona przez Wykonawcę na podstawie szczegółowego opisu
przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ.
8. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające
wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można
wykonać zamówienia tj. koszty organizacji, obsługi, ubezpieczenia i innych wynikających z
umowy.
9. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą.
10.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11.
Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca ma obowiązek: poinformowania Zamawiającego,
że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły
do powstania obowiązku podatkowego; wskazania wartości towaru lub usługi objętego
obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku; wskazania stawki podatku od
towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
12.
Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Rozdział IX.
Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu.
3. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować
zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
4. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że
w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym
języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
5. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych.
6. Wraz z ofertą (formularzem oferty) należy złożyć:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
6wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do
SWZ.
2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty wraz z
wymaganymi dokumentami, w zakresie jego odpowiedzialności leży powzięcie - zgodnie z
obowiązującymi przepisami - wiadomości niezbędnych do przygotowania dokumentacji
ofertowej, a także do podpisania umowy.
Rozdział X.
Informacja na temat Podwykonawców
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale Podwykonawcy/ów, musi
wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu
Podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w
tym celu wypełnić odpowiedni pole załącznika nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał
nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w wykonanie
zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia
Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu
pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat
nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację
zamówienia.
4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert
71. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi o
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę oferty.
2. Zamawiający zastrzega, że na każdym etapie postępowania może je unieważnić bez podania
przyczyny.
Rozdział XIII. Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert
Kryterium
Waga
Cena oferty (C)
80%
Doświadczenie wykonawcy (D)
10%
Okres gwarancji i rękojmi (G)
10%
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
3. W kryterium ,,Cena oferty" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowaną cenę brutto za
wykonanie całego zamówienia, a liczba punktów zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
C - liczba punktów, jaką uzyskała oferta badana w kryterium
????
,,Cena oferty"
?=
? ??
Cmin-cena oferty z najniższą ceną
??
Cb-cena oferty badanej
4. W kryterium ,,Doświadczenie wykonawcy" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowaną
ilość wykonanych robót, a liczba punktów zostanie określona wg poniższej tabeli:
Lp.
1.
2.
Okres doświadczenia
kierownika budowy
3 roboty
4 roboty i więcej
Przyznana punktacja
5 punktów
10 punktów
Zamawiający wymaga dołączenia wykazu robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
należycie wykonał roboty związane z remontem obiektów zabytkowych lub znajdujących
się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto w
przypadku każdej z tych robót.
Jeżeli zaoferowane doświadczenie będzie niższe niż wymagane (dwie roboty), wówczas
Zamawiający odrzuci ofertę jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia,
Jeżeli Wykonawca zaoferuje doświadczenie wykonawcy wyższe niż limitowane, do oceny
oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do określonego limitu.
5. W kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowany
przez Wykonawcę termin określony w liczbie miesięcy, a liczba punktów zostanie określona wg
poniższego wzoru:
?=
????
? ??
??
T - liczba punktów, którą uzyskała oferta badana w kryterium
,,Termin realizacji zamówienia"
Tb - Termin realizacji w ofercie badanej
Tmin - najkrótszy Termin spośród oferowanych
8Zamawiający określa minimalny oferowany okres gwarancji i rękojmi - 36 miesięcy.
Oferta z zaoferowanym okresem krótszym niż minimalny, zostanie odrzucona, jako oferta, której
treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający określa limit maksymalnego oferowanego terminu realizacji zamówienia - 60
miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia dłuższy niż limitowany, do oceny oferty
Zamawiający przyjmie okres skrócony do określonego limitu.
6. Łączna punktacja oferty = C + D + G
W powyższych kryteriach oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w SWZ, i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane kryteria wyboru.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera
spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera
ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w
sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową
cenę lub koszt.
Rozdział XIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania
umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy.
3. Zabezpieczenie może być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy
winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do
zapłaty kwoty z tytułu nienależytego wykonania umowy, zgodnie z warunkami umowy, następuje
jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści
dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej.
95. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art.
450 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy odpowiednio:
1) 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni, licząc od daty podpisania przez
Strony protokołu odbioru końcowego robót i uznaniu przez Zamawiającego, że umowa
została należycie wykonana, pozostawiając 30% kwoty jako zabezpieczenie roszczeń z
rękojmi za wady lub gwarancji;
2) 30% kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi
za wady lub gwarancji.
7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez Zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie
kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Rozdział XV. Informacja w sprawie zwrotu kosztów w postępowaniu
Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa
Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
1) w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:
Łuniewski Mariusz, tel. 696 770 109;
Ks. Bogusław Pomarański, tel. 502 051 570 ;
Piotr Sienkiewicz, tel. (22) 733-72-76;
2) w sprawach związanych z procedurą
Dorota Zwolińska, tel. (22) 733-72-78.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.