mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont ogrodzenia Kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-07-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka św. Doroty Zawady 21 05-085 Zawady powiat: warszawski zachodni 502-051-570, tel. 696 770 109, 502 051 570, (22) 733-72-76, 22) 733-72-78 zamowienia.publiczne@pwz.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zawady |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 502-051-570, tel. 69 |
Termin składania ofert: | 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont ogrodzenia Kościoła Św. Doroty w Zawadach" Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ,,Remont ogrodzenia Kościoła Św Doroty w Zawadach" 2. Remont obejmuje roboty budowlane, renowacyjne polegające na: - remoncie fundamentów muru ogrodzeniowego; - remoncie muru ogrodzeni owego; - dostawie i montażu ślusarki ozdobnej; - demontażu, montażu, renowacji furty; Roboty budowlane Montaż konstrukcji metalowych Konstrukcje z betonu zbrojonego Roboty izolacyjne Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Roboty remontowe i renowacyjne Roboty murarskie i murowe Ogrodzenia Roboty renowacyjne Roboty odwadniające i nawierzchniowe Betonowanie 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ CPV: 45000000, 45223100, 45223500, 45320000-6, 45450000-6, 45453000-7 Otwarcie ofert: Rozdział XII. Otwarcie i ogłoszenie wyników postępowania. Specyfikacja: wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.pwz.pl/1398,zamowienia-publiczne Składanie ofert: Rozdział XI. Sposób i termin składania ofert 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w formie elektronicznie na adres Zamawiającego: zamowienia.publiczne@pwz.pl 5. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 9 sierpnia 2024 roku do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: 4. Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. 35. UWAGA! Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, wymaga obowiązkowej wizji lokalnej. Spotkanie z Wykonawcami zostaje wyznaczone w terminie 23.07.2024 r. o godzinie 10:00 w Kościele Św Doroty w Zawadach, Zawady 21, 05-085 Kampinos. Jest możliwość uzgodnienia innego terminu wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu z Zamawiającym nr tel. 502-051-570 6. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcami: 1) Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcami, które nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ. 2) W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, zostaną do nich zaproszeni trzej Wykonawcy, których oferty nie zostaną odrzucone i którzy otrzymają największą sumę punktów, przyznaną wg kryteriów określonych w Rozdziale XII SWZ. 3) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu będzie mniejsza niż trzech, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska liczbę punktów na pozycji najdalej trzeciej, zostaną wszyscy zaproszeni do negocjacji. 4) Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem. 5) Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty, podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. 6) Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. 7) Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. 8) Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu. 9) Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą sumę punktów wg kryteriów oceny ofert. Rozdział III. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Rozdział V. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. 42. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaż, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwie prace związane z remontem obiektów zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto w przypadku każdej z tych robót. Rozdział VI. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji warunków zamówienia 1. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Zamawiający oświadcza, iż nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Rozdział VII. Osoby Wykonawcami upoważnione przez Zamawiającego do komunikowania się z 1. Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikowania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: Rozdział VIII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. 2. Cena oferty za przedmiot zamówienia jest ceną ryczałtową, obejmującą koszt wykonania całego zakresu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ i jej załącznikach. 3. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie w walucie polskiej (PLN). Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 4. Cena winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną. 5. Cena musi być podana cyfrowo, z wyodrębnieniem należnego VAT. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, przy zastosowaniu należnego VAT. 56. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy. 7. Cena oferty powinna być obliczona przez Wykonawcę na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ. 8. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia tj. koszty organizacji, obsługi, ubezpieczenia i innych wynikających z umowy. 9. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca ma obowiązek: poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku; wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. 12. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Rozdział IX. Opis sposobu przygotowywania oferty 1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu. 3. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. 4. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 6. Wraz z ofertą (formularzem oferty) należy złożyć: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały 6wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty wraz z wymaganymi dokumentami, w zakresie jego odpowiedzialności leży powzięcie - zgodnie z obowiązującymi przepisami - wiadomości niezbędnych do przygotowania dokumentacji ofertowej, a także do podpisania umowy. Rozdział X. Informacja na temat Podwykonawców 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale Podwykonawcy/ów, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu Podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni pole załącznika nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert 71. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę oferty. 2. Zamawiający zastrzega, że na każdym etapie postępowania może je unieważnić bez podania przyczyny. Rozdział XIII. Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert Kryterium Waga Cena oferty (C) 80% Doświadczenie wykonawcy (D) 10% Okres gwarancji i rękojmi (G) 10% 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 3. W kryterium ,,Cena oferty" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowaną cenę brutto za wykonanie całego zamówienia, a liczba punktów zostanie przyznana wg poniższego wzoru: C - liczba punktów, jaką uzyskała oferta badana w kryterium ???? ,,Cena oferty" ?= ? ?? Cmin-cena oferty z najniższą ceną ?? Cb-cena oferty badanej 4. W kryterium ,,Doświadczenie wykonawcy" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowaną ilość wykonanych robót, a liczba punktów zostanie określona wg poniższej tabeli: Lp. 1. 2. Okres doświadczenia kierownika budowy 3 roboty 4 roboty i więcej Przyznana punktacja 5 punktów 10 punktów Zamawiający wymaga dołączenia wykazu robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty związane z remontem obiektów zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto w przypadku każdej z tych robót. Jeżeli zaoferowane doświadczenie będzie niższe niż wymagane (dwie roboty), wówczas Zamawiający odrzuci ofertę jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, Jeżeli Wykonawca zaoferuje doświadczenie wykonawcy wyższe niż limitowane, do oceny oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do określonego limitu. 5. W kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę termin określony w liczbie miesięcy, a liczba punktów zostanie określona wg poniższego wzoru: ?= ???? ? ?? ?? T - liczba punktów, którą uzyskała oferta badana w kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" Tb - Termin realizacji w ofercie badanej Tmin - najkrótszy Termin spośród oferowanych 8Zamawiający określa minimalny oferowany okres gwarancji i rękojmi - 36 miesięcy. Oferta z zaoferowanym okresem krótszym niż minimalny, zostanie odrzucona, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający określa limit maksymalnego oferowanego terminu realizacji zamówienia - 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia dłuższy niż limitowany, do oceny oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do określonego limitu. 6. Łączna punktacja oferty = C + D + G W powyższych kryteriach oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ, i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Rozdział XIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu nienależytego wykonania umowy, zgodnie z warunkami umowy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. 95. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy odpowiednio: 1) 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni, licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót i uznaniu przez Zamawiającego, że umowa została należycie wykonana, pozostawiając 30% kwoty jako zabezpieczenie roszczeń z rękojmi za wady lub gwarancji; 2) 30% kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. 7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Rozdział XV. Informacja w sprawie zwrotu kosztów w postępowaniu Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Kontakt: 1) w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Łuniewski Mariusz, tel. 696 770 109; Ks. Bogusław Pomarański, tel. 502 051 570 ; Piotr Sienkiewicz, tel. (22) 733-72-76; 2) w sprawach związanych z procedurą Dorota Zwolińska, tel. (22) 733-72-78. |
© eurobudowa.pl 2004-2024