Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-07-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PARADYŻ
ul. Konecka 4
26-333 Paradyż
powiat: opoczyński
447584082, faks 447584024
przetargi@gminaparadyz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/953763
Województwo: łódzkie
Miasto: Paradyż
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 447584082, faks 4475
Termin składania ofert: 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż -
Przyłęk granica gminy Paradyż/Żarnów poprzez wykonanie następujących robót:
- remont poboczy z kostki betonowej gr. 8 cm,
- remont poboczy z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- wykonanie nawierzchni na zjazdach indywidualnych z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie przepustów pod zjazdami,
- punktowe elementy odblaskowe,
- humusowanie trawników.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 107203E w miejscowości Alfonsów w ramach
zadania pn. ,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż", poprzez remont utwardzenia
pobocza drogi przy użyciu kostki betonowej.
Działka ozn. nr ewid. 658, obr. Alfonów położona w miejscowości Alfonsów, gmina Paradyż
Zakres prac:
- wykonanie remontu poboczy poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie remontu krawędzi nawierzchni drogi przy zastosowaniu mieszkanek mineralno-asfaltowych
jako warstwy uzupełniającej po wcześniejszym skropieniu warstwy podbudowy emulsją asfaltową,
- wykonanie remontu przepustów pod koroną zjazdami i koroną drogi z rur PEHD 200 i 400 mm,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów zwykłych przy zastosowaniu nawierzchni z kostki brukowej,
- odnowa oznakowania poziomego.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1502E Krasik - Irenów w ramach zadania pn.
,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż", poprzez remont utwardzenia pobocza drogi
przy użyciu kostki betonowej oraz remont utwardzenia terenu.
Działka ozn. nr ewid. 381, 76 obr. Krasik, dz. 183, 354, 355, 356, 360, 361, 362 obr. Irenów położona w
miejscowości Krasik, Irenów, gmina Paradyż.
Zakres prac:
- wykonanie remontu poboczy oraz utwardzenia terenu poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki
brukowej,
- wykonanie remontu krawędzi nawierzchni drogi przy zastosowaniu mieszanek mineralno asfaltowych
jako warstwy uzupełniającej po wcześniejszym skropieniu warstwy podbudowy emulsją asfaltową,
- wykonanie remontu przepustów pod koroną i zjazdami z drogi z rur PEHD 400, 800 i 1000 mm,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów zwykłych przy zastosowaniu nawierzchni z kostki brukowej,
- odnowa oznakowania poziomego oraz montaż progów zwalniających,
- montaż znaków aktywnych na przejściu dla pieszych
Przedmiotem opracowania jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a
następnie na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie drogi dla pieszych, zatok
autobusowych, odwodnienia i kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu
DK 74 w miejscowości Solec w km 20+010 - 20+974.
Parametry techniczne zasadniczych obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w
ramach inwestycji:
oga dla pieszych
- szerokość - 1,80 m bez krawężników i obrzeży oraz przestrzeni pasa zieleni pod umieszczenie
urzazeń BRD, znaków drogowych o zmiennej szerokości dostosowanej do pasa drogowego,
- promienie zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny - 1- 3 %,
- spadek podłużny - nie większe niż 6%, min. 0,3%
toka autobusowa:
- szerokość bez krawężnika, - 3,0 m;
- spadek poprzeczny - 2,0%
- perony szerokość - jak dla drogi dla pieszych zgodnie z Warunkami technicznymi
- skos wjazdowy na zatokę - 1:8
- skos wyjazdowy z zatoki - 1:4
- długość krawędzi zatrzymania - 20.0 m
azdy
- szerokość wg stanu istniejącego / zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny dostosowane do stanu istniejącego lecz zgodnie z warunkami technicznymi
Przedmiotem opracowania jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a następnie na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie drogi dla pieszych, zatoki autobusowej, peronu autobusowego, odwodnienia i kanału technologicznego oraz oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu DK 74 w miejscowości Krasik w km 13+831 - 14+529.
Parametry techniczne zasadniczych obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w ramach inwestycji:
oga dla pieszych
- szerokość - 1,80 m bez krawężników i obrzeży oraz przestrzeni pasa zieleni pod umieszczenie
urzazeń BRD, znaków drogowych o zmiennej szerokości dostosowanej do pasa drogowego,
- promienie zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny - 1- 3 %,
- spadek podłużny - nie większe niż 6%, min. 0,3%
toka autobusowa:
- szerokość bez krawężnika, - 3,0 m;
- spadek poprzeczny - 2,0%
- perony szerokość - jak dla drogi dla pieszych zgodnie z Warunkami technicznymi
- skos wjazdowy na zatokę - 1:8
- skos wyjazdowy z zatoki - 1:4
- długość krawędzi zatrzymania - 20.0 m
azdy
- szerokość wg stanu istniejącego / zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny dostosowane do stanu istniejącego lecz zgodnie z warunkami technicznymi
W ramach zadania pn.: Budowa Infrastruktury Drogowej na Terenie gminy Paradyż" w zakresie zadania: Projekt i budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DK 74 z drogą powiatową nr 3118E w Paradyżu należy wykonać projekt zmian stałej organizacji ruchu z programami sygnalizacji świetlnych oraz projekt wykonawczy sygnalizacji świetlnej i oświetlenia przejścia a następnie na ich podstawie wybudować sygnalizację świetlną razem z oświetleniem.
1. Zakres prac projektowych:
a) wykonanie pomiarów i analizy ruchu na skrzyżowaniu niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania programów sygnalizacji i obliczeń przepustowości. Pomiary należy wykonać zgodnie z wytycznymi GDDKiA (strona internetowa).
b) opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu dla sygnalizacji świetlnych oraz zmian w oznakowaniu pionowym i poziomym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3
lipca 2003 r. ,,w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach";
c) opracowanie projektów wykonawczych sygnalizacji świetlnych- część elektryczna i konstrukcyjna razem z oświetleniem dedykowanym przejść dla pieszych przez drogę krajową;
d) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót związanych z wykonaniem zadania;
e) uzyskanie niezbędnych warunków, opinii i uzgodnień dokumentacji projektowej.
2. Zakres robót drogowych:
a) wykonanie nawierzchni chodnika, na długości przejść dla pieszych z kostki w kolorze żółtym, z wypustkami (tzw. dotykowe) , pozwalającej na zlokalizowanie zejścia na jezdnię osobom niedowidzącym;
b) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
c) budowę lamp dedykowanych LED oświetlających przejście dla pieszych przez drogę krajową oraz stanowiących doświetlenie stref przejściowych;
d) usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami podziemnymi i nadziemnymi;
e) istniejące znaki D-6 zdemontować i przekazać do GDDKiA.
3. Budowa sygnalizacji świetlnych:
a) budowa kanalizacji kablowej;
b) posadowienie masztów i wysięgników;
c) ustawienie szafki sterownika;
d) montaż sygnalizatorów dla grup kołowych i pieszych,
e) montaż sygnalizatorów akustycznych;
f) montaż przycisków dla pieszych,
g) montaż pętli indukcyjnych lub wideodetekcji;
h) zapewnienie zasilania w energię elektryczną,
i) wykonanie badań i pomiarów;
j) uruchomienie sygnalizacji świetlnej;
k) ustawienie z obu kierunków znaków A-29
l) w terminie 30 dni od dnia uruchomienia sygnalizacji należy dokonać sprawdzenia jej działania i ewentualnie dokonać zmian w programie i sterowaniu;
m) wykonawca będzie zobowiązany do podłączenia sterownika do systemu monitoringu, który funkcjonuje w Łódzkim Oddziale GDDKiA. Sterownik musi posiadać możliwość współpracy z systemem monitorowania pracy sygnalizacji świetlnych będącego w posiadaniu Zamawiającego. Winien on
zapewnić pełną kompatybilność i funkcjonalność z przedmiotowym systemem.

CPV: 45233120-6, 45100000-8,45200000-9,45110000-1,45230000-8, 45111000-8, 45233000-9, 45233220-7, 45111200-0,45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00408216, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe wymagania zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Gmina Paradyż, Ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Paradyż, Ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@gminaparadyz.pl
3) dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.7.2024 ,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż" prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz o art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/953763
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-14 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.