Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi udostępnienia wskazanego przez Zamawiającego skróconego numeru...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi udostępnienia wskazanego przez Zamawiającego skróconego numeru dostępowego 19 239 w 49 strefach numeracyjnych, implementacji tego numeru w sieciach telekomunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-07-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A
00-184 Warszawa
powiat: Warszawa
wzp@cez.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi udostępnienia wskazanego przez Zamawiającego skróconego numeru dostępowego 19 239 w 49 strefach numeracyjnych, implementacji tego numeru w sieciach telekomunikacyjnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi udostępnienia wskazanego przez Zamawiającego skróconego numeru dostępowego 19 239 w 49 strefach numeracyjnych, implementacji tego numeru w sieciach telekomunikacyjnych wraz z interaktywną obsługą osób dzwoniących, w tym SMS.

CPV: 64200000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00438349, ZPRZ.270.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79382d87-89ac-4aa7-8c9c-9034477f6dc3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem że oferta i oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 2. Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych osobowych zawarte są w rozdziale XXII SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-09 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy PZP)

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi udostępnienia wskazanego przez Zamawiającego skróconego numeru dostępowego 19 239 w 49 strefach numeracyjnych, implementacji tego numeru w sieciach telekomunikacyjnych wraz z interaktywną obsługą osób dzwoniących, w tym SMS.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach o przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia opcji, zwaną dalej ,,Prawem Opcji", o której mowa w art. 441 ustawy PZP. Zakres opcji obejmuje:
1) usługę udostępnienia numeru skróconego 19239 (49 stref numeracyjnych) oraz interaktywnej obsługi dzwoniących za pomocą Systemu IVR, w tym możliwość wysyłania wiadomości/ komunikatów SMS. 2) Zamawiający może zlecić świadczenie usług przez okres kolejnych 6 miesięcy (zamówienie opcjonalne w ramach Prawa Opcji) od momentu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika projektu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do świadczenia Usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.34, 731, 834).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Operatorów Telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych* usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, polegające na udostępnieniu skróconego numeru dostępowego 19 XYZ AUS w 49 strefach numeracji krajowej.
*Jeżeli zamówienia, o których mowa powyżej są wykonywane nadal, wartość wykonanych/ zrealizowanych części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 150 000,00 zł brutto.
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby personel dedykowany przez Wykonawcę do operacyjnego kierowania usługą składał się z osób posiadających doświadczenie w pracy przy projektach telekomunikacyjnych.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
Kierownik projektu - 1 osoba, posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu usługami telekomunikacyjnymi, w tym udostępniania skróconego numeru dostępowego (AUS) z interaktywną obsługą dzwoniących (system IVR).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1.1, 1.2, 1.3 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny wpis do Rejestru Operatorów Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.34, 731, 834);
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale VI pkt 1.1.4. SWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ - oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany postanowień Umowy będącej następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy;
2) zmiany przedmiotu Umowy polegającej na jego zmniejszeniu bądź ograniczeniu w wyniku braku posiadania przez Zamawiającego środków na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami. W tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu;
3) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub od Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania;
4) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z Umową;
5) zmiany terminu uruchomienia usługi, jeśli z powodu przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poprzedzającego zawarcie Umowy termin ten będzie krótszy niż 15 dni robocze od zawarcia Umowy, jednak nie więcej niż do upływu 15 dni roboczych od zawarcia Umowy;
6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy z wyjątkiem danych określonych w § 2 ust. 4-6;
7) zmian wynikających z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądów administracyjnych;
8) zmiany terminów określonych w Umowie oraz cen umownych z powodu wystąpienia Siły Wyższej;
9) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
e) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy lub jego części polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ich wysokości w oparciu o comiesięczny wskaźnik ,,Analogiczny miesiąc poprzedniego roku = 100" publikowany przez GUS w tabeli ,,Miesięczne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych od 1982-..." kolumna 11, wskaźnik za miesiąc, w którym zawarto Umowę, jeżeli zmiana wskaźnika następuje o przynajmniej 5 punktów procentowych, a zmiana taka może następować maksymalnie 1 raz na rok, przy czym pierwsza zmiana może nastąpić po 9 miesiącach od zawarcia Umowy
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy lub jej części przez Wykonawcę. W takim przypadku Strony mogą wprowadzić zmianę wysokości wynagrodzenia, na wniosek Wykonawcy, odpowiednią do uzasadnionej kwoty, o jaką bezpośrednio wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę. W celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że z żądaniem zmiany wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia szczegółowych kalkulacji niezwłocznie po otrzymaniu żądania Zamawiającego.
2. Szczegółowe informacje zmian zostały opisane w § 10 - Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika projektu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-09-07

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.