Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1094z dziś
6848z ostatnich 7 dni
22366z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kamerowozu do telewizyjnej inspekcji kanałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kamerowozu do telewizyjnej inspekcji kanałów

Data zamieszczenia: 2024-07-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o
al. J. Piłsudskiego 15
20-407 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 50 49 421, kom. 601-163-943
zampub@mpwik.lublin.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 50 49 421, k
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kamerowozu do telewizyjnej inspekcji kanałów - na potrzeby
MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.,
zaprasza do złożenia oferty na dostawę kamerowozu do telewizyjnej
inspekcji kanałów - na potrzeby MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie.
I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Podwozie - samochód
? Pojazd musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2024).
? Typ nadwozia furgon.
? Rodzaj pojazdu po zabudowie sklasyfikowany jako - pojazd specjalny.
? Dopuszczalna masa całkowita pojazdu w przedziale od 3 500 kg do 6 000 kg.
? Kolor kabiny biały (możliwie najbardziej zbliżony do RAL 9010 lub RAL 9016) lub niebieski
(możliwie najbardziej zbliżony do RAL 5015).
? Kabina kierowcy: ilość miejsc 1+2.
? Siedzenie kierowcy komfortowe.
? Dwumiejscowa ławka pasażera.
? Klimatyzacja fabryczna przedziału kabiny kierowcy.
? Menu i komunikaty na desce rozdzielczej wyświetlane w języku polskim.
? Kamera cofania zintegrowana z fabrycznym radiem samochodowym.
? Schowki pod siedzeniami.
? Półka pod dachem w kabinie.
? Moc silnika co najmniej 150 KM.
? Emisja spalin silnika podwozia zgodna z normą Euro VI lub wyższą.
Wymagane zaświadczenie na piśmie (przy odbiorze pojazdu) od producenta/importera
podwozia/sprzedającego.
? Automatyczna skrzynia biegów.
? Osprzęt silnika przystosowany do napędu dodatkowego alternatora.
? Napęd na wszystkie koła 4x4.
? Minimalny prześwit podwozia 250 mm.
? Reflektory przednie w technologii LED.
? Fabryczne światła do jazdy dziennej.
? Zewnętrzne lusterka wsteczne regulowane i ogrzewane elektrycznie.
? Centralny zamek, zdalnie sterowany pilotem, działający na wszystkie drzwi.
? Autoalarm.
? Immobiliser.
? Dywaniki podłogowe w kabinie kierowcy.
? Materiałowe/welurowe pokrowce foteli.
? Instalacja elektryczna do montażu radiotelefonu typu Motorola GM 340 (zasilanie 12V; 6A;
minus na masie, przekrój przewodów zasilających co najmniej 2 mm2) oraz zamontowanie
na dachu kabiny anteny ? ? VHF typ APP030 (częstotliwość pracy 152 MHz; wtyk BNC 50
?) - szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym (radiotelefon i antena zostanie dostarczona
przez Zamawiającego).
? Odsuwane tylne drzwi boczne po prawej stronie pojazdu.
? Tylne drzwi dzielone z możliwością otwierania pod kątem 270o z blokadą.
? Stopień z tyłu pojazdu.
? Chlapacze przednie i tylne.
? Listwa sygnalizacyjna LED umieszczona nad tylnymi drzwiami.
? Belka sygnalizacyjna LED bez nagłośnienia, umieszczona nad kabiną kierowcy z napisem
MPWIK.
? Dodatkowy komplet kół zimowych (opony + felgi), w chwili odbioru nie mogą być starsze niż
52 tygodnie.
? Koła zimowe i letnie wyposażone w czujniki ciśnienia, o ile pojazd jest wyposażony w system
monitorowania ciśnienia w ogumieniu w oparciu o czujniki ciśnienia w kołach.
? Koło zapasowe.
? Apteczka samochodowa, gaśnica samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik i klucz do
kół.
? W razie takiej potrzeby Wykonawca wyrazi zgodę na montaż niżej wymienionych instalacji
w pojazdach bez utraty, ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji:
- instalacji antenowych
- instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej
- urządzeń do pomiaru zużycia paliwa
- instalacji GPS
? Gwarancja fabryczna pojazdu - minimum 24 miesiące lub co najmniej 150 tys. km (w zależności
co pierwsze nastąpi).
? Przygotowany do odbioru pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt
przegląd zerowy, co musi być poświadczone w formie pisemnej.
? Konturówka odblaskowa/pasy odblaskowe ze wszystkich stron pojazdu.
2. Zabudowa pojazdu
Zabudowa pojazdu przechodnia umożliwiająca swobodne przejście między przedziałem
roboczym a pomieszczeniem operatora
Projekt zabudowy samochodu wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
2.1 Przedział roboczy
? Wydzielony w tylnej części przestrzeni ładunkowej o minimalnej wysokości 1800 mm.
? Drzwi przesuwne lub uchylne pomiędzy przedziałem operatora a przedziałem roboczym.
? Ściany i sufit odporne na wilgoć, łatwe w utrzymaniu czystości.
? Podłoga z materiałów antypoślizgowych, wodoodpornych, antykorozyjnych.
? Wszystkie ruchome elementy wyposażenia muszą być zabezpieczone przed przemieszczaniem
się w trakcie jazdy samochodu.
? Konstrukcja do mocowania wciągarki i urządzeń z materiałów odpornych na korozję.
? Wciągarka z wysięgnikiem do opuszczania i podnoszenia wózków z kamerą wyposażona w
wyłącznik bezpieczeństwa.
? Konsola do sterowania windą, ruchem wózka i wyciągarką z wyłącznikiem bezpieczeństwa.
? System opuszczania i podnoszenia kamer bez konieczności wchodzenia do studni.
? Blokowane ramię wciągarki w dowolnym położeniu.
? Linka wciągarki stalowa o długości min. 15 m, o nośności zapewniającej bezpieczne wyciąganie
i opuszczanie kamer.
? Winda kablowa trwale umocowana, z elektronicznym licznikiem odwijanego kabla o dokładMiejskie
ności 0,1m.
? Kabel windy o długości 500m, wykonany z materiałów wzmocnionych, odpornych na ścieranie
i zrywanie oraz agresywne działanie ścieków, wyposażony w wodoszczelne złączki.
? Funkcja automatycznego układania kabla na bębnie.
? Wysuwana roleta przeciwdeszczowa chroniąca pracowników oraz sprzęt przed opadami
atmosferycznymi.
? Halogenowy reflektor LED min. 20 W do oświetlania studni zamontowany na wysięgniku
wciągarki.
? Min. 3 szuflady z systemem blokowania do przechowywania kamer inspekcyjnych.
? Min. 1 szafka z szufladami z systemem blokowania, do przechowywania sprzętu i narzędzi.
? Szafa do przechowywania odzieży roboczej.
? Komplet narzędzi roboczych.
? Miejsce do przechowywania elementów zabezpieczenia pracy w ruchu drogowym (pachołki).
.? Zestaw do napełniania kamer azotem.
? Doprowadzenie nawiewu ogrzewania do przedziału roboczego typu ,,Webasto".
? Min. 1 dodatkowe gniazdo 230 V.
? Kamera i mikrofon interkomu przekazujące obraz i dźwięk do przedziału operatora.
? Kolorowy monitor TFT min. 22" do podglądu obrazu z kamery inspekcyjnej.
? Zbiornik do mycia kamer pod ciśnieniem pistoletem do mycia z wężem o długości min. 5mb.
? Zbiornik na wodę do mycia rąk z dozownikiem na mydło, uchwytem na ręczniki i miejscem
na środek odkażający.
2.2 Przedział operatora
? Brak pełnej ściany działowej między kabiną kierowcy a pomieszczeniem operatora.
? Zasłona umożliwiająca zaciemnienie pomieszczenia operatora od strony kabiny kierowcy.
? Podłoga z materiałów antypoślizgowych, wodoodpornych, antykorozyjnych.
? Biurko operatora przystosowane do umieszczenia pulpitu sterującego oraz klawiatury komputera.
? Fotel obrotowy bez kółek zabezpieczony na czas jazdy.
? Szafki oraz blaty wykonane z materiałów wodoodpornych, łatwe w utrzymaniu czystości.
? Ściany, sufit odporne na wilgoć, łatwe w utrzymaniu czystości.
? Wszystkie szafki z systemem blokowania.
? Ławka dla obserwatorów inspekcji.
? Paski magnetyczne/tablica magnetyczna/ściana magnetyczna.
? Kolorowy panoramiczny monitor LCD z zakrzywionym ekranem min. 49" do aktualnego
podglądu obrazu z kamery inspekcyjnej oraz do podglądu oprogramowania.
? Kolorowy monitor LCD min. 10" do podglądu z kamery w znajdującej się w przedziale roboczym
wraz z głośnikiem i mikrofonem interkomu.
? Oświetlenie przedziału operatora.
? Oświetlenie stanowiska komputerowego.
? Min. 1 gniazdo 230V.
? Ogrzewanie przedziału operatora niezależne od pracy samochodu typu ,,Webasto".
? Klimatyzacja pomieszczenia operatora pracująca niezależnie od pracy silnika pojazdu.
3. System inspekcyjny
3.1 System sterowania
? Zasilanie z akumulatorów litowo-jonowych zapewniających zapas energii na min. 12 godzin
pracy systemu przy jego maksymalnym obciążeniu.
? Urządzenie ładujące z zabezpieczeniem akumulatorów przed przeładowaniem oraz nadmiernym
rozładowaniem, kontrolujące napięcie, prąd ładowania i rozładowania, pojemność,
pozostały czas pracy itp.
? Ładowanie akumulatorów z zewnętrznego źródła 230 V oraz alternatywne z instalacji elektrycznej
samochodu w czasie jazdy.
? Pulpit do sterowania funkcjami wózka i głowicy kamery za pomocą joysticków.
? Regulacja podniesienia pantografu.
? Regulacja oświetlenia.
? Mikser obrazu pozwalający na prezentowanie informacji z bieżącej inspekcji, wyświetlanych
na monitorze operatora (opisów obserwacji i uszkodzeń oraz stałych danych inspekcji takich
jak: data, godz., nazwa odcinka, średnica i rodzaj kanału, odległość, kierunek spadku,
itp.).
? Ciągła kontrola poszczególnych parametrów inspekcji takich jak: ciśnienie w kamerze,
prędkość jazdy, pobór prądu, wskazania inklinometru, itp., wyświetlanych na panelu systemu
sterowania.
? Moduły sterowania systemem oraz komputer przemysłowy przymocowane na stałe w szafie
typu ,,RACK" zabudowanej w przedziale operatora.
? System przystosowany do zdalnej diagnostyki.
3.2 Komputer z oprogramowaniem
Wymagania komputera
? Obudowa 19" dostosowana do pracy w pojazdach.
? Procesor klasy co najmniej Intel i5 i minimum 12 generacji.
? Pamięć wewnętrzna RAM min. 16 GB (w jednej kości + wolny slot na rozszerzenie pamięci).
? 2 x dysk SSD min.(500GB+2TB).
? Min. 2 x USB 3.0.
? Windows 11 64 bit z polską wersją językową.
? Karta graficzna dostosowana do potrzeb systemu inspekcyjnego.
? Karta sieciowa min.1000Mb/s.
Wymagania oprogramowania
? Polska wersja językowa oprogramowania inspekcyjnego, kompatybilna z użytkowaną przez
Zamawiającego wersją biurową IKAS Evolution Office v. 2.6.56 z ewentualnym upgrade'em,
umożliwiająca archiwizację danych monitoringu w wewnętrznej bazie danych MPWiK w Lublinie.
? Wsparcie analizy inspekcji poprzez dostęp do szybkiej identyfikacji uszkodzeń z kamery
skanującej, z wykorzystaniem AI.
? Kodowanie usterek i obserwacji podczas inspekcji kanału zgodnie z obowiązującą normą
EN-13508-2 z możliwością edycji i rozbudowy listy usterek w języku polskim.
? Nagrywanie na twardym dysku z możliwością archiwizacji inspekcji oraz możliwością zgrania
z twardego dysku raportów i nagrań na przenośny nośnik pamięci po zakończonej inspekcji
w celu przeniesienia do oprogramowania biurowego w standardzie .IML.
? Nieodpłatne uaktualnianie dostarczonego oprogramowania przez min. 24 miesiące od daty
dostarczenia systemu.
3.3 Kamera na wózku samojezdnym
? Dostosowana do pracy w przewodach o przekrojach kołowych w zakresie średnic DN100-
500.
? Możliwość wprowadzenia wózka do kanału przez studnię DN 315.
? Wózek o napędzie elektrycznym na wszystkie osie, umożliwiający skręcanie.
? Zdalne przełączanie kierunku jazdy wózka oraz płynna zdalna regulacja szybkości jazdy.
? Wózek kamery pracujący synchronicznie z bębnem kablowym.
? Samojezdny zestaw inspekcyjny o budowie wodoszczelnej min. 1 bar, z ciągłą kontrolą
szczelności (wartość nadciśnienia wyświetlana na pulpicie operatora).
? Samojezdny zestaw inspekcyjny wykonany z materiałów odpornych na korozję.
? Wbudowane złącze do wypełniania azotem głowicy oraz wózka.
? 5 zestawów kół do różnych nawierzchni (w tym 1 kompletu kół pneumatycznych i 1 kompletu
kół z granulatu) umożliwiających skanowanie wymaganego zakresu średnic.
? Możliwość zdalnej regulacji wysokości położenia głowicy kamery.
? Dodatkowa kamera wsteczna w rozdzielczości HD, umieszczona z tyłu wózka inspekcyjnego.
? Wbudowany czujnik do pomiaru spadków kanału.
? Zabezpieczenie przed wywróceniem się wózka w trakcie inspekcji.
? Kamery uchylno-obrotowe (wychył głowicy min. 120°, obrót wokół osi wzdłużnej - bez ograniczenia).
? Głowica obrotowa z kolorowym obrazem w rozdzielczości FULL HD 1920x1080p.
? Pomiar średnicy i wielkości uszkodzeń za pomocą lasera.
? Zoom optyczny min. 10x.
? Automatyczna oraz manualna regulacja ostrości oraz przysłony.
? Funkcja automatycznego powrotu głowicy do pozycji wyjściowej (poziomu).
? Funkcja głowicy umożliwiająca operatorowi orientację położenia kamery w kanale.
? Funkcja autopoziomowania kamery.
? Wbudowana sonda położenia kamery 33kHz lub 512 Hz.
? Oświetlenie LED zapewniające odpowiednie doświetlenie kanału w pełnym zakresie średnic
? Płynna regulacja oświetlenia.
3.4 Kamera do skanowania kanałów na wózku samojezdnym
? Dostosowana do pracy w przewodach o przekrojach kołowych w zakresie średnic DN200-
1400.
? Skanowanie wnętrza przewodu pozwalające na uzyskanie obrazu 3D bez martwych sektorów
w trakcie jazdy kamery.
? Tworzenie obrazu 3D za pomocą dwóch układów optycznych o kącie widzenia ponad 180°,
pracujących jednocześnie.
? Dostęp do obrazu 3D natychmiast po zakończeniu skanowania.
? Tworzenie rozwinięcia płaskiego 2D, umożliwiającego dokładne pomiary długości uszkodzeń.
? Pomiar średnicy kanału.
? Możliwość dokonania opisu inspekcji w biurze po zakończeniu skanowania kanałów.
? Rozdzielczość obrazu 3840x2160p (4K).
? Równoczesny podgląd lub wybór podglądu obrazu z przedniego lub tylnego obiektywu.
? Wykonywanie skanowania kanału do przodu i do tyłu.
? Przesyłanie informacji w czasie rzeczywistym z obiektywów kamery za pomocą światłowodu.
? Wbudowany czujnik do pomiaru spadków kanału.
? Zabezpieczenie przed wywróceniem się wózka w trakcie inspekcji w kanałach o dużych
średnicach oraz o profilu owalnym.
? Możliwość zdalnej regulacji wysokości położenia głowicy kamery (elektryczny pantograf).
? Wózek kamery pracujący synchronicznie z bębnem kablowym.
? Prędkość jazdy wózka podczas skanowania kanału bez efektu rozmycia obrazu, co najmniej
20m/min.
? Samojezdny zestaw skanujący o budowie wodoszczelnej min. 1 bar, z ciągłą kontrolą
szczelności (wartość nadciśnienia wyświetlana na pulpicie operatora).
? Samojezdny zestaw skanujący wykonany z materiałów odpornych na korozję.
? Wbudowane złącze do wypełniania azotem głowicy oraz wózka.
? 5 zestawów kół do różnych nawierzchni (w tym 2 kompletów kół pneumatycznych i 1 kompletu
kół z granulatu) umożliwiających skanowanie wymaganego zakresu średnic.
? Oświetlenie stroboskopowe, ksenonowe zapewniające odpowiednie doświetlenie kanału w
pełnym zakresie średnic z płynną regulacją mocy oświetlenia i częstotliwości błysku.
II. Odbiór
? Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie:
- Protokołu bezusterkowego odbioru kamerowozu,
oraz
- Protokołu bezusterkowego odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia,
podpisywanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
? Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia (pisemnego lub pocztą elektroniczną) Zamawiającemu
zakończenia realizacji i gotowości do odbioru kamerowozu na 3 dni robocze
przed planowanym terminem dostawy.
? Przygotowany do odbioru pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt
przegląd zerowy, co musi być poświadczone w formie pisemnej.
? Wykonawca przy dostawie kamerowozu przekaże Zamawiającemu: instrukcje obsługi samochodu
w języku polskim, zaświadczenie na piśmie od sprzedającego / importera / producenta
podwozia o emisji spalin silnika oferowanego pojazdu zgodnie z normą Euro VI lub
wyższą.
? Pojazd musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności.
? Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kamerowóz do Bazy Zamawiającego (Lublin,
ul. Zemborzycka 114A) w terminie: max. do dnia 31.12.2024 r. DOSTAWA zostanie potwierdzona
Protokołem bezusterkowego odbioru kamerowozu.
? Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kamerowóz w dzień roboczy do godz. 10:00.
UWAGA: dni robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy w Polsce, w godz. 7:00 - 15:00.
? Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia (w tym wdrożyć
system, przeprowadzić szkolenia oraz przekazać kompletną dokumentację i instrukcje obsługi
w języku polskim w wersji elektronicznej i papierowej) w terminie: max. 3 miesiące od
daty Protokołu bezusterkowego odbioru kamerowozu. Wykonanie całości przedmiotu zamówienia
będzie potwierdzone Protokołem bezusterkowego odbioru końcowego całości
przedmiotu zamówienia.
III. Informacje dodatkowe
1) W terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu
projekt zabudowy do jego akceptacji.
2) Wszystkie elementy zabudowy oraz systemu inspekcyjnego muszą być nowe.
3) Okres gwarancji:
- okres gwarancji fabrycznej pojazdu: min. 24 miesiące lub min. 150 000 km (w zależności
co pierwsze nastąpi),
- okres gwarancji na wszystkie pozostałe elementy systemu kamerowozu (w tym zabudowa):
min. 24 miesiące,
licząc od daty Protokołu bezusterkowego odbioru kamerowozu i przekazania dokumentów
gwarancyjnych.
4) Zamawiający wymaga, aby miejsce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego kamerowozu
zlokalizowane było w Polsce.
5) W przypadku wystąpienia wady lub usterki sprzętu Wykonawca przeprowadzi jego diagnozę
w przeciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Naprawa nie może przekraczać 15 dni
roboczych od daty dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia pisemnie lub e-mailem.
W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w siedzibie Zamawiającego gwarant pokrywa
wszystkie koszty transportu, ubezpieczenia etc. wynikające z konieczności poruszania
się pojazdu do miejsca serwisowania (wykonania naprawy). W tym przypadku czas
usuwania awarii będzie ustalany indywidualnie.
6) W przypadku ujawnienia się w okresie gwarancyjnym wady lub wystąpienia usterki, okres
gwarancji jakości zostanie przedłużony o okres liczony od momentu zgłoszenia wady do
momentu jej skutecznego usunięcia, a w przypadku wad uniemożliwiających funkcjonowanie
kamerowozu - okres gwarancji jakości dla tych usuniętych wad będzie biegł od nowa licząc
od momentu usunięcia wady.
7) Wykonawca zapewni (na swój koszt) szkolenie min. 4 pracowników do obsługi kamerowozu,
po jego dostarczeniu, w siedzibie Zamawiającego, trwające min. 16 godzin, odbywające
się w dni robocze w godz.ch 7:00 - 15:00
8) Wykonawca zapewni szkolenie 2 serwisantów w okresie 3 miesięcy od daty Protokołu bezusterkowego
odbioru kamerowozu, trwające min. 3 dni w siedzibie Producenta (koszty dojazdu,
zakwaterowania i wyżywienia pokryje Zamawiający). Wraz ze szkoleniem Wykonawca
przekaże kompletną dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim w wersji
elektronicznej i papierowej.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Al. J. Piłsudskiego 15 w Sekretariacie
w terminie do 09.08.2024 r. do godz. 13.30.
2. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- termin dostarczenia kamerowozu: max. do dnia 31.12.2024 r.,
- termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - tzn. po zrealizowaniu wdrożenia systemu
oraz szkoleń wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji, w tym instrukcji obsługi
w języku polskim w wersji elektronicznej i papierowej: max. 3 miesiące od daty Protokołu
bezusterkowego odbioru kamerowozu.
Oferty przekraczające ww. termin realizacji zostaną odrzucone.

Wymagania:
Zaproszenie do złożenia oferty (zwane dalej Zaproszeniem) ze wszystkimi załącznikami oraz
ewentualnymi późniejszymi zmianami stanowi integralną całość.
Wykonawca ma obowiązek dokładnego zapoznania się z treścią Zaproszenia. Treść oferty
musi odpowiadać treści Zaproszenia.
IV. Płatności
Rozliczenie za zrealizowanie całego zakresu przedmiotu zamówienia odbędzie się dwoma
fakturami częściowymi, płatnymi w terminie 7 dni od dat doręczenia prawidłowo wystawionych
faktur, wystawionych odpowiednio po nw. protokolarnych bezusterkowych odbiorach:
? 95% wartości wynagrodzenia - po protokolarnym bezusterkowym odbiorze kamerowozu,
? 5% wartości wynagrodzenia - po protokolarnym bezusterkowym odbiorze końcowym całości
przedmiotu zamówienia - tzn. po zrealizowaniu wdrożenia systemu oraz szkoleń wraz
z przekazaniem kompletnej dokumentacji, w tym instrukcji obsługi w języku polskim
w wersji elektronicznej i papierowej.
II OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
IV OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ppkt. 1.1 - 1.4 Wykonawca
musi załączyć dokument wskazany w pkt. V.1 Zaproszenia.
2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz.
129).
Na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 2 Wykonawca musi załączyć dokument
wskazany w pkt. V.1 Zaproszenia.
3. Zaoferują pojazd odpowiadający wymaganiom określonym w niniejszym ,,Zaproszeniu",
pkt I. ,,Opis przedmiotu zamówienia".
Na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3 Wykonawca musi załączyć dokumenty
wskazane w pkt. V.2 Zaproszenia.
Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na podstawie dokumentów załączonych przez nich do ofert wg formuły:
,,spełnia - nie spełnia".
V WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu
wykluczeniu - wg Załącznika nr 3.
2. Karty katalogowe z parametrami proponowanych urządzeń - dotyczy jedynie:
- Kamery na wózku samojezdnym (pkt. I.3.3 Opisu przedmiotu zamówienia),
oraz
- Kamery do skanowania kanałów na wózku samojezdnym (pkt. I.3.4 Opisu przedmiotu
zamówienia).
VI INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego dokonywanym na bieżąco, pisemnie,
faksem lub drogą elektroniczną.
2. Adres do korespondencji: MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie, 20-407 Lublin, al. J. Piłsudskiego 15
fax +48 81 532 19 10 lub +48 81 532 42 81 wew. 288
e-mail zampub@mpwik.lublin.pl
3. W przypadku zapytania dotyczącego treści Zaproszenia Wykonawca musi wystąpić
do Zamawiającego o wyjaśnienie nie później niż do końca dnia 05.08.2024 r.
W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia nie wpłynie w terminie,
o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień
oraz/lub obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
4. Treść zapytań i odpowiedzi dotyczących Zaproszenia będzie publikowana na stronie
internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym należy śledzić ewentualne
zmiany na stronie internetowej www.mpwik.lublin.pl
VIII TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania
ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
IX OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty wg wzoru
stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia. Oferta, wszelkie
oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez
osobę /osoby/ uprawnioną /uprawnione/ do składania oświadczeń woli w jego imieniu.
3. Do oferty należy załączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono
z dokumentów załączonych do niej. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa
wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną
za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie występujące), z którego
wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia
umowy w niniejszym postępowaniu.
6. Do oferty należy załączyć parafowany wzór umowy wg Załącznika nr 2 do Zaproszenia.
7. W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załączniki do oferty kopie dokumentów, kopie
te muszą być potwierdzone ,,za zgodność", przez osobę /osoby/ uprawnioną /uprawnione/
do składania oświadczeń woli w jego imieniu.
8. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami zostanie
wypełniony przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego Zaproszenia, bez
dokonywania w nim zmian.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję.
Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, na maszynie, komputerze lub czytelnym
pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem). Jeżeli do oferty dołączane
są dokumenty w językach obcych to należy załączyć dodatkowo ich tłumaczenia
poświadczone przez Wykonawcę.
11. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez
osobę podpisującą ofertę.
12. Oferta powinna być złożona w trwale zamkniętej kopercie:
- zaadresowanej do Zamawiającego,
- z dopiskiem ,,Dział Zamówień Publicznych" oraz ,,Nie otwierać",
- z zaznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy,
- z zaznaczeniem nazwy zamówienia: ,,Dostawa kamerowozu do telewizyjnej inspekcji
kanałów - na potrzeby MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie".
13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod
warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub
wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu
zmian lub wycofaniu oferty musi być opakowane i oznaczone jak w pkt. 12 powyżej oraz
dodatkowo opisane ,,ZMIANA OFERTY" lub ,,WYCOFANIE OFERTY". W przypadku ofert
zmienianych należy złożyć nową ofertę na cały zakres objęty niniejszym postępowaniem (w
przypadku, gdy zmiana dotyczy całej oferty) bądź na jego część (w przypadku zmiany
jedynie części oferty pierwotnej należy precyzyjnie określić, której części dotyczy zmiana).
14. Wykonawca ponosi we własnym zakresie wszystkie koszty związane z przygotowaniem
i przedłożeniem oferty.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
złożonych ofert.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny
ofert określonych w Zaproszeniu.
XI OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy podać w PLN.
2. Cena powinna obejmować całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia
w zakresie określonym niniejszym Zaproszeniem, z zastrzeżeniem pkt 4.
3. Oferta oceniana będzie na podstawie ceny netto.
4. Wszelkie prace lub czynności nieopisane w Zaproszeniu a niezbędne do prawidłowego
i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste i wliczyć
do ceny ofertowej.
XII KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ceny ofertowej (100%).
XIII INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zostanie poinformowany
o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. Oferta wybranego Wykonawcy stanowi integralną część umowy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania
ich ponownej oceny.
XIV ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2 do Zaproszenia. Wykonawca musi załączyć do swojej
oferty parafowany wzór umowy, jako znak akceptacji jej postanowień. Umowa z Wykonawcą,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawarta na warunkach
określonych we wzorze. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
XV UWAGI KOŃCOWE
1. Zamawiający informuje, iż najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, oferuje przedmiot
zamówienia zgodny z wymaganiami opisanymi w Zaproszeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków niniejszego postępowania.
Negocjacje mogą dotyczyć w szczególności przedmiotu zamówienia, złożonej oferty
łącznie z ceną ofertową.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert:
a) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je
nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej,
b) Wykonawców, z którymi Zamawiający rozwiązał albo odstąpił od umowy w sprawie
zamówienia, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
5. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy
o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających
wpływ na wysokość ceny.
6. W sytuacjach nieopisanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy
kodeksu cywilnego.
7. Niniejsze Zaproszenie będzie stanowić integralną część umowy podpisanej z Wykonawcą,
który wygra postępowanie o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, Tel.
81 532 37 56;
? wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw związanych z przetwarzaniem danych przez e-mail: dane.osobowe@mpwik.lublin.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja
postępowania, a także sądy, organy administracji publicznej, urzędy oraz instytucje
państwowe i samorządowe; ponadto, Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:
a) podmiotom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
np. dostawcom usług IT; podmioty te przetwarzają dane na podstawie zawartej
z nami umowy i tylko zgodnie z naszymi poleceniami,
b) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu: np.
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, podmiotom prowadzącym
działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) - w celu dokonania wypłaty
świadczeń.
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia; po zakończeniu postępowania dane będą przechowywane
w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia,
ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami tj. przez okres 5 lat.
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem Pani/Pana w postępowaniu o udzieleniu
zamówienia. Niepodanie danych uniemożliwia udział w postępowaniu,
? Pani/Pana dane nie będą podlegać automatycznym sposobom przetwarzania danych
opierających się na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegać
profilowaniu,
? Pani/Pana dane nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący
Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię);
? posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
VII OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
? w sprawach merytorycznych:
Piotr Warda - Kierownik Działu Diagnostyki Sieci Wod.-Kan - Lublin, ul. Zemborzycka
114a, tel. 81 50 49 421, kom. 601-163-943, w godzinach 7.00 - 15.00,
? w sprawach formalnych:
Marcin Kołodyński - Specjalista, Dział Zamówień Publicznych, Lublin,
al. J. Piłsudskiego 15, (budynek ,,B", pok. 116), tel. 081 532 42 81 w. 244 w godz.:
7.00÷15.00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.