dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Wyśmierzyce)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PRZESMYKI ul. 11 Listopada 13 08-109 Przesmyki powiat: siedlecki gmina@przesmyki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przesmyki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie dotyczy dostaw pn: - ,,DOSTAWA kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku". 2. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa betonowego lub frakcji 20-63 mm w ilości ok 4 600 ton,. 3. DOSTAWA obejmuje zakup, transport samochodami samowyładowczymi, rozładunek, wyrównanie równiarką drogową oraz zagęszczenie dostarczonego kruszywa wałem o masie minimum 12 ton na drogach lokalnych na terenie Gminy Przesmyki wskazanych przez Sołtysów danej miejscowości. 4. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy (sołectw) zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 5. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastik, drewno, gliny itp. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości. 8. DOSTAWA każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 9. Wykonawca co najmniej na 12 godzin przed planowaną dostawą poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego lub sołtysa. 10. Wykonawca przy każdej dostawie (przed rozładunkiem) będzie zobowiązany przekazać dowody ważenia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości oraz ilości dostawy. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywnych opadów deszczu), Wykonawca wstrzyma dostawy (dotyczy to warunków na drogach gruntowych oraz wilgotności samego kruszywa). CPV: 14212200-2, 60100000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00441646, GKIZp.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 15:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-165ed32d-e024-4f0f-a508-9aaaf97175fe 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnym dla wszystkich użytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-09 15:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-20 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKIZp.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie dotyczy dostaw pn: - ,,Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku". 2. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa betonowego lub frakcji 20-63 mm w ilości ok 4 600 ton,. 3. Dostawa obejmuje zakup, transport samochodami samowyładowczymi, rozładunek, wyrównanie równiarką drogową oraz zagęszczenie dostarczonego kruszywa wałem o masie minimum 12 ton na drogach lokalnych na terenie Gminy Przesmyki wskazanych przez Sołtysów danej miejscowości. 4. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy (sołectw) zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 5. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastik, drewno, gliny itp. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości. 8. Dostawa każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 9. Wykonawca co najmniej na 12 godzin przed planowaną dostawą poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego lub sołtysa. 10. Wykonawca przy każdej dostawie (przed rozładunkiem) będzie zobowiązany przekazać dowody ważenia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości oraz ilości dostawy. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywnych opadów deszczu), Wykonawca wstrzyma dostawy (dotyczy to warunków na drogach gruntowych oraz wilgotności samego kruszywa). 4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-20 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni Kontakt: gmina@przesmyki.pl, zp@przesmyki.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024