dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Mników)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia do sali przedszkolnej, łazienki i szatni oraz wyposażenia kuchennego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Strachota we Wrocławiu Swojczycka 118 51-501 Wrocław powiat: Wrocław 713486914 przedszkole.strachota@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195239 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 713486914 |
Termin składania ofert: | 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FEDS.08.01-IZ.00-0036/23 - Przedszkolaki wchodzą na zielone szlaki Część 1 DOSTAWA wyposażenia do sali przedszkolnej, łazienki i szatni Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia: DOSTAWA wyposażenia do sali przedszkolnej, łazienki i szatni 1. Rolety zaciemniające do sali, 4 sztuki: Utrzymane w kolorystyce odcieni brązu, wymiary dostosowane do okien w sali 2 Obudowy grzejnika, 3 sztuki: Odcienie brązu, ażurowe, odporne na skoki temperatury, bezpieczne dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wymiary ustalone po wizji lokalnej (każdy grzejnik ma inny wymiar i mocowania- wymagany pomiar), wykonane z drewna lub sklejki 3. Drzwi do toalety z ościeżnicą, 1 sztuka: Drzwi o wymiarach min. 90*205 cm z ościeżnicą regulowaną opaskową. Kolor: odcienie szarości, zgodnie z kolorystyką w przedszkolu. W zestawie klamka i zamek. 4. Grzejnik łazienkowy, 1 sztuka: Panelowy, trzypłaszczowy, moc zgodna z ustaleniami instalatora, zawór i głowica termostatyczna dostosowany do zasilania pompą ciepła. Kolorystyka odcienie białego. 5. Miska wc podwieszana z deską; 1 sztuki: Wielkość przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym, deska wolno opadająca, Kolor odcienie białego. 6. Stelaż podtynkowy z przyciskiem; 2 sztuki: Do miski wiszącej dostosowanej do wieku dzieci przedszkolnych z przycisk dwustopniowym utrzymanym w konwencji pozostałych łazienek placówki. 7. Bateria umywalkowa; 2 sztuki: Bateria stojąca chromowana, dostosowana do umywalki dla dzieci w wieku przedszkolnym. 8. Brodzik ze stelażem i syfonem, 1 sztuka: Półokrągły, min 80 cm. x 80 cm., odpływ z syfonem 9. Bateria prysznicowa; 1 sztuka: Naścienna, chromowana 10. Suszarka do rąk; 2 sztuki: Przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym, elektryczna. 11. Pojemnik na mydło; 2 sztuki: Przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, automatyczny. 12. Lustro; 2 sztuki: Kolory odcienie jasnego beżu, dostosowane do pomieszczeń mokrych, wymiary min. 50x40cm. 13. Pojemnik na szczotkę do wc; 2 sztuki. Montowany na ścianie, z atestem, utrzymany w konwencji pozostałych pomieszczeń mokrych placówki 14. Szafka łazienkowa na środki czystości, 1 sztuka. Odcienie białego, wymiary: min. wysokość 170cm. x szerokość 80cm. x głębokość 30 cm., montowana na nóżkach, przeznaczona do pomieszczeń mokrych, z podziałem na mop, wiadro, ręczniki papierowe i inne środki czystości 15. Grzejnik do szatni; 1 sztuka. Dostosowany do zasilania pompą ciepła, z głowicą termostatyczną, moc zgodna z ustaleniami instalatora 16. Obudowy grzejnika do szatni; 1 sztuka. Odcienie brązu, ażurowe, odporne na skoki temperatury, bezpieczne dla dzieci w wieku przedszkolnym wymiary ustalone po wizji lokalnej (każdy grzejnik ma inny wymiar i mocowania), wykonane z drewna lub sklejki Okres gwarancji 36 Część 2 DOSTAWA wyposażenia kuchennego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia: DOSTAWA wyposażenia kuchennego 1. Kosz na śmieci z segregacją; 1 sztuka: Z podziałem na segregacje: plastik, szkło, papier, zmieszane; z oznaczeniem graficznym, pojemność każdej sekcji min 60l 2. Pojemniki na zabawki gry i pomoce dydaktyczne; 10 sztuka: Kolorystyka - odcienie bieli, szarości, jasnego beżu; pojemność min. 40l wykonane z tworzywa sztucznego lub drewniane 3. Szafa na sztućce i talerze ze stali nierdzewnej; 1 sztuka; Wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z wymogami HACCAP dotyczącymi żywienia w zapleczach kuchni w placówkach użyteczności publicznej, drzwi przesuwne; wymiary min. szerokość 110 cm. x 60 cm głębokość x 180 cm wysokość z min. 4 półkami 4. Wózek do transportu posiłków; 1 sztuka: Wykonany ze stali nierdzewnej zgodnie z wymogami HACCAP, 3 półki; szerokość 80 cm. x , głębokość 80 cm. x wysokość 120 cm. 5. Sztućce; 25 sztuka: Wykonane ze stali nierdzewnej zgodnie z wymogami HACCAP dotyczącymi żywienia w zapleczach kuchni w placówkach użyteczności publicznej, po 25 szt.: łyżeczki, duże łyżki, widelce, dostosowane dla dzieci w wielu przedszkolnym, możliwość mycia w zmywarkach 6. Talerze duże, małe, głębokie, miseczki; 25 sztuka: Dostosowane dla dzieci w wieku przedszkolnym, posiadające atesty, możliwość mycia w zmywarkach Okres gwarancji 36 CPV: 39000000-2, 39290000-1, 39515410-2, 44221200-7, 44410000-7, 39141000-2, 39221000-7, 39290000-1, 44410000-7 Dokument nr: 2024-71088-195239, FS/04/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-09 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Psie Pole Miejscowość Wrocław Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Psie Pole Miejscowość Wrocław Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; h) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, i) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, j) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej: ? Nazwę, adres, e-mail i NIP oferenta ? Miejscowość i datę wystawienia oferty ? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów ? Termin związania ofertą 2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści: - Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. ? Wykonawca oświadcza, że: a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576); b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie. ? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeśli dotyczy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-02 Data ostatniej zmiany 2024-08-02 19:14:46 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis A n = (C min / C r) x 90 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium gwarancja (w miesiącach) będą przyznawane wg następującej formuły: - gwarancja poniżej 36 miesięcy - 0 punktów - gwarancja od 36 miesięcy włącznie i powyżej - 10 punktów Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty w ramach kryterium ceny netto (w PLN/inna waluta) będą przyznawane wg następującej formuły: A n = (C min / C r) x 90 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium gwarancja (w miesiącach) będą przyznawane wg następującej formuły: - gwarancja poniżej 36 miesięcy - 0 punktów - gwarancja od 36 miesięcy włącznie i powyżej - 10 punktów Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Sieroń tel.: 713486914 e-mail: przedszkole.strachota@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024