Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu i konserwacji zasilaczy UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu i konserwacji zasilaczy UPS

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Raciborzu
ul. Nowa 29
47-400 Racibórz
powiat: raciborski
tel. 32 45 94 608, fax. 32 45 94 612, tel. 32 45 94 660
dyrektor@raciborz.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 45 94 608, f
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia ofertowego. Postępowanie nie
podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia
nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 złotych
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i konserwacji 4 sztuk zasilaczy UPS
znajdujących się budynkach Sądu Rejonowego w Raciborzu przy Ul. Nowej 29 (1szt.) oraz
Wojska Polskiego 24 (3 szt.) tj.
? Galaxy VS 120 kVA
? Galaxy VS 80 kVA
? Easy 3S 40k VA
? QUASAR 60 kVA
2. Zakres przeglądu konserwacyjno-serwisowego winien obejmować między innymi:
?
?
?
?
?
?
?
?
Kontrola warunków pracy zasilacza i wyposażenia dodatkowego (wartość
obciążenia, napięcia zasilające, temperatura w pomieszczeniu zasilacz i baterii);
Odkurzenie wnętrz zasilacza, transformatorów separacyjnych i filtrów;
Sprawdzenie stanu zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza;
Kontrola ciągłości i jakości połączeń przewodów ochronnych i głównych torów
prądowych oraz ich izolacji (wraz ze stanem zacisków przewodów zasilających na
listwie zasilacza lub łącznika bypass-u zewnętrznego)
Wzrokową kontrolą izolacji głównych modułów energoelektronicznych;
Sprawdzenie stanu osłon i napisów ostrzegawczych i informacyjnych;
Kontrola parametrów ruchowych zasilacza (wartość napięć i prądów:wejściowych,
wyjściowych oraz baterii);
Kontrola autonomii (symulacja zaniku napięcia zasilającego - praca z baterii przy
obciążeniu użytkownika przez czas określony dla obciążenia znamionowego);
Sprawdzenie i ewentualna regulacja parametrów zasilacza za pomocą
oprogramowania serwisowego;
Kontrola działania wyposażenia dodatkowego oraz jego parametrów (paneli
monitorujących, wyłączników przeciwpożarowych, łącznika bypass-u zewnętrznego,
transformatorów separacyjnych);
Sprawdzenie kondensatorów torów DC oraz wentylatorów;
Kontrola kondensatorów torów AC;
Inne wymagane;
Wydanie raportu serwisowego oraz wydanie zaleceń.
3. Prace nie wchodzące w zakres konserwacji będą zlecane osobno, po wcześniejszym
zaakceptowaniu ich kosztu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej kontroli i konserwacji wymienionych
urządzeń i ich elementów zgodnie z wymogami producenta sprzętu.

Dokument nr: D.262.6.2024

Składanie ofert:
VI.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć:
- w wersji elektronicznej na adres: dyrektor@raciborz.sr.gov.pl
lub
- w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. Sąd Rejonowy w Raciborzu,
ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz,2. Oferty należy składać do dnia 09 sierpnia 2024r. godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie ma być realizowane w terminie do 30 września 2024 r.

Wymagania:
IV.
PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1;
b) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy;
c) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy
ofertę składa pełnomocnik;
V.
KRYTERIA OCENY OFERT
a) Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów
dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria tj.;
Cena brutto - 100%
b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania i o
najniższej cenie.
VIII.
POZOSTAŁE INFORMACJE
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia na każdym etapie
postępowania bez wybrania oferty oraz podania przyczyny;
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania złożenia ofert dodatkowych - w
przypadku,
gdy
w
postępowaniu
nie
można
dokonać
wyboru
oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie.
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert
dodatkowych w zakresie ceny w terminie określonym przez Zamawiającego;
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku
gdy:
? W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta,
? W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
? Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył
na sfinansowanie zamówienia;
? Postępowanie
obarczone
jest
niemożliwą
do
usunięcia
wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy;
? Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi
podpisania umowy i nie było możliwe dokonanie wyboru oferty kolejnego
Wykonawcy
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku gdy:
? Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
? Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
? Zawiera rażąco niską cenę lub koszty w stosunku do przedmiotu zamówienia.
e) Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2 po dostarczeniu oryginałów dokumentów składających
się na ofertę;f) Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego
zrealizowania przedmiotu zamówienia;
g) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
h) Na podstawie treści art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 )
zgodnie art. 7 ust. 1 ww. ustawy wyklucza się:
? wykonawcę
oraz
uczestnika
konkursu
wymienionego
w
wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285,
1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygające o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości ( Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.IX.

Uwagi:
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym
w Raciborzu
1.
Administrator
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z przebiegiem zamówień
publicznych Dyrektor Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, e-mail:
dyrektor@raciborz.sr.gov.pl, zwany dalej Administratorem.
2. Inspektor ochrony danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za
pośrednictwem adresu email: iod@raciborz.sr.gov.pl
we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych.
3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zwanego dalej RODO. Dane osób reprezentujących Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora), w celu
zapewnienia możliwości kontaktu ze strony Administratora i jego pracowników w celu wykonania
umowy. Osobom reprezentującym Wykonawcę, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6
ust. 1 lit. f RODO, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu.
4. Informacja o odbiorcach danych
Co do zasady, dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa.
W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być
im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te
będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych.
5.
Czas przetwarzania danych osobowych
Dane będą przetwarzane przez czas przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej.
6. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej
realizacji.
7. Prawa związane z przetwarzaniem
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania.Na podstawie udostępnionych danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany
w rozumieniu art. 22 RODO.
8. Informacja o prawie wniesienia skargi
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
VII.
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
Pani Patrycja Procek-Pustelak
tel. 32 45 94 660

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.