dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu i konserwacji zasilaczy UPS |
Data zamieszczenia: | 2024-08-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Raciborzu ul. Nowa 29 47-400 Racibórz powiat: raciborski tel. 32 45 94 608, fax. 32 45 94 612, tel. 32 45 94 660 dyrektor@raciborz.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Racibórz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 45 94 608, f |
Termin składania ofert: | 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia ofertowego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 złotych OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i konserwacji 4 sztuk zasilaczy UPS znajdujących się budynkach Sądu Rejonowego w Raciborzu przy Ul. Nowej 29 (1szt.) oraz Wojska Polskiego 24 (3 szt.) tj. ? Galaxy VS 120 kVA ? Galaxy VS 80 kVA ? Easy 3S 40k VA ? QUASAR 60 kVA 2. Zakres przeglądu konserwacyjno-serwisowego winien obejmować między innymi: ? ? ? ? ? ? ? ? Kontrola warunków pracy zasilacza i wyposażenia dodatkowego (wartość obciążenia, napięcia zasilające, temperatura w pomieszczeniu zasilacz i baterii); Odkurzenie wnętrz zasilacza, transformatorów separacyjnych i filtrów; Sprawdzenie stanu zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza; Kontrola ciągłości i jakości połączeń przewodów ochronnych i głównych torów prądowych oraz ich izolacji (wraz ze stanem zacisków przewodów zasilających na listwie zasilacza lub łącznika bypass-u zewnętrznego) Wzrokową kontrolą izolacji głównych modułów energoelektronicznych; Sprawdzenie stanu osłon i napisów ostrzegawczych i informacyjnych; Kontrola parametrów ruchowych zasilacza (wartość napięć i prądów:wejściowych, wyjściowych oraz baterii); Kontrola autonomii (symulacja zaniku napięcia zasilającego - praca z baterii przy obciążeniu użytkownika przez czas określony dla obciążenia znamionowego); Sprawdzenie i ewentualna regulacja parametrów zasilacza za pomocą oprogramowania serwisowego; Kontrola działania wyposażenia dodatkowego oraz jego parametrów (paneli monitorujących, wyłączników przeciwpożarowych, łącznika bypass-u zewnętrznego, transformatorów separacyjnych); Sprawdzenie kondensatorów torów DC oraz wentylatorów; Kontrola kondensatorów torów AC; Inne wymagane; Wydanie raportu serwisowego oraz wydanie zaleceń. 3. Prace nie wchodzące w zakres konserwacji będą zlecane osobno, po wcześniejszym zaakceptowaniu ich kosztu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej kontroli i konserwacji wymienionych urządzeń i ich elementów zgodnie z wymogami producenta sprzętu. Dokument nr: D.262.6.2024 Składanie ofert: VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć: - w wersji elektronicznej na adres: dyrektor@raciborz.sr.gov.pl lub - w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. Sąd Rejonowy w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz,2. Oferty należy składać do dnia 09 sierpnia 2024r. godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie ma być realizowane w terminie do 30 września 2024 r. Wymagania: IV. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1; b) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; c) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; V. KRYTERIA OCENY OFERT a) Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria tj.; Cena brutto - 100% b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania i o najniższej cenie. VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia na każdym etapie postępowania bez wybrania oferty oraz podania przyczyny; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania złożenia ofert dodatkowych - w przypadku, gdy w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w zakresie ceny w terminie określonym przez Zamawiającego; c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku gdy: ? W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, ? W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; ? Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia; ? Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy; ? Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy i nie było możliwe dokonanie wyboru oferty kolejnego Wykonawcy d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku gdy: ? Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; ? Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? Zawiera rażąco niską cenę lub koszty w stosunku do przedmiotu zamówienia. e) Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 po dostarczeniu oryginałów dokumentów składających się na ofertę;f) Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia; g) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. h) Na podstawie treści art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ) zgodnie art. 7 ust. 1 ww. ustawy wyklucza się: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygające o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.IX. Uwagi: Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Raciborzu 1. Administrator Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z przebiegiem zamówień publicznych Dyrektor Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, e-mail: dyrektor@raciborz.sr.gov.pl, zwany dalej Administratorem. 2. Inspektor ochrony danych Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email: iod@raciborz.sr.gov.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych. 3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO. Dane osób reprezentujących Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora), w celu zapewnienia możliwości kontaktu ze strony Administratora i jego pracowników w celu wykonania umowy. Osobom reprezentującym Wykonawcę, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu. 4. Informacja o odbiorcach danych Co do zasady, dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. 5. Czas przetwarzania danych osobowych Dane będą przetwarzane przez czas przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej. 6. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej realizacji. 7. Prawa związane z przetwarzaniem Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.Na podstawie udostępnionych danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany w rozumieniu art. 22 RODO. 8. Informacja o prawie wniesienia skargi Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt: VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Pani Patrycja Procek-Pustelak tel. 32 45 94 660 |
© eurobudowa.pl 2004-2024