Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa złącz kablowych nN

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa złącz kablowych nN

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: ESV S.A
ul Ciepłownicza 1A
55-011 Siechnice
powiat: wrocławski
kom: 508 240 678, tel. 71 311 39 11, 71 311 39 13
aleksander.szczyglo@esv.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Siechnice
Wadium: ---
Nr telefonu: kom: 508 240 678, te
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZETARG
DOSTAWA złącz kablowych nN
Grupa Kapitałowa ESV
zaprasza do składania ofert w przetargu na dostawę urządzeń energetycznych, gdzie odbiorcą będzie: ESV Spółka Akcyjna z siedzibą przy Ul. Ciepłowniczej 1A, 55-011 Siechnice, NIP: 898-00-25-644, Regon: 930267105, zwana dalej "Zamawiającym".
a) złącze kablowe nN typu ZK4a-lP-X @ w ilości 2 szt - zgodnie z załącznikiem nr 3,
b) złącze kablowe nN typu ZK4a-lP-X (P) w ilości 1 szt - zgodnie z załącznikiem nr 4,
c) złącze kablowe nN typu ZK5a-lP-X w ilości 1 szt - zgodnie z załącznikiem nr 5.
Uwaga:
o złącza kablowe wyposażyć we wkładki tymczasowe. Przedziały pomiarowy wyposażyć we wkładki 1333,
o zamawiający dopuszcza następujących producentów złącz: EMITER, ZPUE, INCOBEX, SYPNIEWSKI, PREBIEL, PURIS,
o zamawiający dopuszcza następujących producentów rozłączników listwowych: APATOR, EATON, SCHNEIDER, JEAN- MOLLER, EFEN,
o aparaty zastosowane w złączach nN jak też elementy stanowiące składową wyrobu muszą spełniać warunki palności V-0 wg PN-EN 60695-11-10:2014-02.
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i jest elementem procedury przetargu.

Dokument nr: 2024/08/02/DTI

Otwarcie ofert: 1.1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.08.2024 r. o godz. 14:30, w siedzibie Zamawiającego w Siechnicach przy Ul. Ciepłowniczej la.
1.2. Otwarcie ofert jest poufne. Oferenci nie uczestniczą przy otwarciu ofert.
1.3. Zamawiający nie przesyła raportu z otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Oferty należy przesłać w formie podpisanego skanu na adresy e-mail: aleksander.szczyglo@esv.pl, afrodyta.kulawiak@esv.pl w terminie do dnia: 09.08.2024 r. do godz. 14:00. O uznaniu Oferty za ofertę dostarczoną w terminie decyduje data i godz. jej wpłynięcia do zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
MIEJSCE DOSTAWY I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ESV S.A.
ul. Ciepłownicza 1A, 55-011 Siechnice.
Proszę o podanie najszybszego możliwego terminu dostawy. O faktycznym terminie dostawy Zamawiający powiadomi dostawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem.

Wymagania:
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
a) oferenci mogą składać oferty wyłącznie na całość zamówienia,
b) oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
c) językiem postępowania ofertowego jest język polski.
d) Ofertę i załączone dokumenty należy dostarczyć w formie skanu, podpisane przez reprezentację Oferenta. Wszystkie strony dokumentów oferty powinny być ponumerowane, a miejsca gdzie zostały dokonane dodatkowe wpisy lub poprawki, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę,
e) upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przedłożonego dokumentu - wyciągu z właściwego rejestru,
f) oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu się z postępowania powinno nastąpić w formie pisemnej według takich samych wymagań jak przy składaniu oferty z dopiskiem na kopercie ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE",
g) oferent nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania ofert,
h) oferta musi obejmować całość zamówienia i być sporządzona w oparciu o SIWZ,
i) konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Oferent.
4. WYMAGANE DOKUMENTY
4.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana w oparciu o niżej wymienione kryteria. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty,
c) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płatnościach wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty,
d) informację potwierdzającą wymaganą sytuacje finansową oferenta (bilans oraz rachunek zysków i strat za ubiegły rok, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem),
e) oświadczenie, że w stosunku do firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości firmy,
f) w przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć (umowę) określającą sposób reprezentacji oferenta przy wykonywaniu zamówienia,
g) do oferty składanej przez spółkę z ograniczona odpowiedzialnością, której proponowana cena za całość realizacji zamówienia przewyższa dwukrotna wartość kapitału zakładowego, Oferent zobowiązany jest ponadto dołączyć uchwałę zgromadzenia wspólników lub umowę spółki (wypis z odpowiednimi postanowieniami umowy) zawierające stosowne uprawnienia do rozporządzenia prawem lub zaciągania zobowiązań do tej wysokości (art. 230 KSH),
h) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez oferenta za zgodność z oryginałem,
i) oświadczenie, że złożone w ofercie dokumenty i informacje są pełne, prawdziwe i bezbłędne w każdym szczególe
j) oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i jej akceptacji bez uwag. UWAGA:
Oferenci którzy w ciągu ostatnich 6 miesięcy uczestniczyli w przetargach organizowanych przez ESV S.A. i złożyli kompletną ofertę pod względem wymogów opisanych w p.5 b)-e), zwolnieni są z obowiązku ich przedkładania w niniejszym postępowaniu przetargowym.
4.2. Oferta winna zawierać :
a) Określenie przedmiotu dostawy.
b) Określenie ilości przedmiotu dostawy.
c) Dane producenta (nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, adres miejsca produkcji).
d) Cena ofertowa podana w postaci ceny jednostkowej oraz sumy wartości przedmiotu zamówienia.
e) Określenie terminu płatności nie krótszego niż 60 dni za poszczególne dostawy.
f) Określenie czasu trwania gwarancji nie krótszego niż 24 miesiące.
g) Określenie terminu dostawy.
h) Określenie ilości dni potrzebnych na usunięcie wady przedmiotu dostawy, od dnia przyjęcia Reklamacji złożonej przez Zamawiającego - nie dłuższej niż 14 dni.
i) Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z wzorem Umowy Dostawy i zaakceptowaniu jej treści bez uwag.
j) Oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty, Oferent podpisze Umowę Dostawy wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1, w terminie do 7 dni od jej doręczenia przez Zamawiającego.
k) Oferta winna być podpisana przez osoby reprezentujące Oferenta zgodnie z wpisem do KRS, lub wpisem do ewidencji gospodarczej.
5. WYJAŚNIENIA
5.1. Oferent może się zwrócić do Zamawiającego na piśmie o wyjaśnienia dotyczące SIWZ pod warunkiem, że pytanie nie wpłynie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Odpowiedź zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim uczestnikom postępowania bez podania źródła zapytania.
5.2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. Każda wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SIWZ oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.
7. WAŻNOŚĆ OFERTY
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
9. CENY OFERTOWE, WALUTA OFERTY
9.1. Cena oferty winna być podana w postaci ceny jednostkowej netto + podatek VAT za 1 szt. dla poszczególnych pozycji zapytania (zł/szt.) oraz sumy wartości przedmiotu zamówienia. Cena obejmuje należność wraz ze wszystkimi opłatami. Cenę przedmiotu zamówienia należy przedstawić w złotych polskich, cyfrowo i słownie.
UWAGA:
W zakresie dostaw, ceną ryczałtową oferty należy objąć dostawę towaru do miejsca dostawy wymienionego w pkt 2 (opakowanie, załadunek, transport do miejsca dostawy, rozładunek w miejscu dostawy), ubezpieczenia (w tym transportowe), wszelkie koszty personelu Oferenta, cło, podatek importowy, podatek VAT, oraz ew. inne opłaty.
9.2. Ceny, ryczałty jednostkowe wymienione przez Oferenta nie podlegają korekcie w trakcie realizacji Umowy.
10. ODRZUCENIE OFERT
10.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie sprzeczna z SIWZ,
b) nie zostanie podpisana własnoręcznie przez osoby składające oświadczenie woli,
c) będzie zawierać wady oświadczenia woli.
10.2. Oferty odrzucone nie będą poddane dalszej ocenie.
11. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Kryterium ceny.
2. Kryterium techniczne.
3. Kryterium terminu płatności.
4. Kryterium terminu dostawy.
5. Kryterium terminu gwarancji.
12. BADANIE, WYJAŚNIANIE I OCENA OFERT
12.1. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
12.2. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste błędy i pomyłki, o wniesionych poprawkach zamawiający powiadomi oferenta. W przypadku gdy błąd dotyczyć będzie obliczenia ceny oferty, taka oferta zostanie odrzucona.
13. JAWNOŚĆ POSTĘPOWANIA
13.1. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Oferenta przedstawiane Zamawiającemu w toku postępowania o udzielenie zamówienia powinny zostać przekazane Zamawiającemu w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności (w odrębnym załączniku) wraz z wyraźnym wskazaniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie powinny być ujawniane innym uczestnikom postępowania.
13.2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji, co do których Oferent nie podjął działań, o których mowa w ust. 1 powyżej, a także za ujawnienie informacji, w odniesieniu do których obowiązek ujawnienia wynika z przepisów prawa, wyroków sądowych lub decyzji organów administracji, niezależnie od podjęcia przez Oferenta działań, o których mowa w ust. 1 powyżej.
13.3. Wyniki postępowania są niejawne - stanowią tajemnice wewnętrzną przedsiębiorstwa energetycznego.
14. WYŁONIENIE DOSTAWCY
14.1. Zamawiający przeprowadzi procedurę wyłonienia dostawcy w dwóch etapach.
14.2. W pierwszym etapie wyłonionych zostanie dwóch oferentów, którzy złożą najkorzystniejsze oferty.
14.3. W drugim etapie przeprowadzone zostaną negocjacje z obydwoma oferentami celem ustalenia ceny ostatecznej.
14.4. Cena w drugim etapie postępowania przetargowego nie może być mniej korzystna od ceny ofertowej.
15. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU
Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o wynikach postępowania, terminie i miejscu podpisania umowy.
16. PODPISANIE UMOWY
W ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Umowy przez Zamawiającego, Oferent zobowiązany jest do podpisania i odesłania do siedziby ESV Umowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach zgodnej ze wzorem załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości lub jego części bez podania przyczyn.

Kontakt:
Aleksander Szczygło,
kom: 508 240 678,
email: aleksander.szczyglo@esv.pl
5.3. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi będzie następować w dni robocze w godzinach 9.00 -14.00.
Aleksander Szczygło, kom: 508 240 678, email: aleksander.szczyglo@esv.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.