Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
925z dziś
6679z ostatnich 7 dni
22763z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa i montaż tablicy wjazdowej wraz z demontażem i utylizacją starej tablicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż tablicy wjazdowej wraz z demontażem i utylizacją starej tablicy

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O
Matejki 57
60-770 Poznań
powiat: Poznań
Telefon: 61 415 88 00
aleszy@zkzl.poznan.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/444339
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 61 415 88 0
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup, dostawa i montaż tablicy wjazdowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec) przy Ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu wraz z demontażem
i utylizacją starej tablicy
Opis postępowania: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, prowadzi postępowanie dotyczące realizacji zadania polegającego na:
"Wykonaniu usługi zakupu, dostawy i montażu 1 (jednej) tablicy wjazdowej z informacją o przypisanych stanowiskach odjazdowych (dalej ,,Tablica") do zamontowania przy wjeździe na Dworzec autobusowy Poznań Główny przy Ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (dalej jako Dworzec) w obrębie terminala, wraz z demontażem i utylizacją starej tablicy, oraz z usługą przeglądu i serwisu w trzynastym (13), dwudziestym piątym (25) i trzydziestym szóstym (36) miesiącu użytkowania Tablicy, w tym: sprawdzenie stanu technicznego (sprawdzenie mocowań), sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych, sprawdzenie poprawności działania chłodzenia (pasywnego/aktywnego), sprawdzenie poprawności wyświetlania, wyczyszczenie tablicy wewnątrz i zewnątrz (w tym elektroniki, ekranu), wskazanie zakresu niezbędnych prac naprawczych, wraz z oszacowaniem ich kosztu netto."

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Złożenie oferty w tym postępowaniu jest równoznaczne z akceptacją treści wszystkich załączonych przez organizatora dokumentów (niżej wyszczególnione dokumenty zostały umieszczone w zakładce "załączniki"):

1. klauzula informacyjna RODO

2. Ogólne warunki umowy (OWU)

3. Ogólne warunki zamówienia (OWZ)

4. Projektowane postanowienia umowy (PPU) wraz z Załącznikiem nr 3

Warunki udziału w postępowaniu:

1. Doświadczenie:

Wykonawca powinien przedstawić wykaz usług porównywalnych z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź w przypadku nieposiadania referencji inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. w formie protokołu odbioru prac, pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /z zaznaczeniem bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku).

Zamawiający oczekuje złożenia przez Oferenta na etapie składania oferty:

- oświadczenia o akceptacji Ogólnych warunków umowy i projektu Umowy,

- katalogu produktu - tablicy.

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji wartości złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Grupa asortymentowa:

Dokument nr: DLS.202.1.2024.276

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/444339
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Składanie ofert 2024-07-31 15:00 2024-08-09 15:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O
Matejki 57, 60-770 Poznań
Telefon: 61 415 88 00
ALEKSANDRA SZYCH
aleszy@zkzl.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.