Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru

Data zamieszczenia: 2024-08-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
ul. Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
tel. 16 673 2092
sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 16 673 2092
Termin składania ofert: 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:
Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II.
III. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia.
Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Wymagany okres gwarancji na całość przedmiotu umowy wraz z zamontowanymi materiałami i urządzeniami wynosi 24 miesiące zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
4. Warunki realizacji zamówienia w tym warunki płatności oraz gwarancji określa projekt umowy.

Dokument nr: 5/SBiON/WTiZ/POST/2024

Składanie ofert:
4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04 września 2024 r. do godz. 1530.
5. Ofertę należy przesłać na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
37 - 700 Przemyśl, Ul. Mickiewicza 34
z dopiskiem: ,,Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II."
w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:30 - 15:30
lub na adres e-mail: sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia - do 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
II. Warunek udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji robót tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz dysponował pracownikami przeszkolonymi w zakresie instalacji systemów sygnalizacji pożaru Siemens, potwierdzoną przez Wykonawcę kopią aktualnego poświadczenia przeszkolenia w zakresie montażu i konserwacji SSP Siemens.
2. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
IV. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Ewentualne pytania, wnioski dotyczące Zapytania ofertowego, Wykonawcy mogą przesłać na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34
z dopiskiem: ,,Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II."
lub na adres e-mail: sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30
2. Pytania wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, przeprowadzi wizję lokalną terenu, na którym mają być wykonane prace.
Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mail wskazany w pkt. 1 lub uzgodnić termin wizji telefonicznie z osobą wskazaną w pkt. 3.
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert.
3. Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim i podpisana przez Wykonawcę.
6. Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Opis sposobu wyboru oferty. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający dokona wyboru i oceny ofert na podstawie złożonych ofert.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a. oczywiste omyłki pisarskie,
b. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zastała poprawiona.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę /cenę oferty brutto/, wskazaną w Formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną, złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego i nie podlegającą odrzuceniu.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli:
a. złożona oferta jest niekompletna,
b. złożona oferta jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym,
c. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt. 3.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego Zapytania ofertowego, a także możliwość niedokonania wyboru oferty jeżeli:
a. nie została złożona żadna oferta lub oferta niepodlegająca odrzuceniu,
b. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
c. procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy.
7. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej informacje o:
a. wyborze oferty najkorzystniejszej,
b. unieważnieniu postępowania.

Kontakt:
3. Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami:
? mł. chor. SG Piotr Rowiński - tel. (16) 673 20 92
? pan Jan Ficak - tel. (16) 673 22 07

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.