zachodniopomorskie (Świdwin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru |
Data zamieszczenia: | 2024-08-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu ul. Mickiewicza 34 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl tel. 16 673 2092 sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 16 673 2092 |
Termin składania ofert: | 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia: Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II. III. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia. Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II. 1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Wymagany okres gwarancji na całość przedmiotu umowy wraz z zamontowanymi materiałami i urządzeniami wynosi 24 miesiące zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 4. Warunki realizacji zamówienia w tym warunki płatności oraz gwarancji określa projekt umowy. Dokument nr: 5/SBiON/WTiZ/POST/2024 Składanie ofert: 4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04 września 2024 r. do godz. 1530. 5. Ofertę należy przesłać na adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna 37 - 700 Przemyśl, Ul. Mickiewicza 34 z dopiskiem: ,,Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II." w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:30 - 15:30 lub na adres e-mail: sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia - do 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wymagania: II. Warunek udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji robót tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz dysponował pracownikami przeszkolonymi w zakresie instalacji systemów sygnalizacji pożaru Siemens, potwierdzoną przez Wykonawcę kopią aktualnego poświadczenia przeszkolenia w zakresie montażu i konserwacji SSP Siemens. 2. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. IV. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Ewentualne pytania, wnioski dotyczące Zapytania ofertowego, Wykonawcy mogą przesłać na adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna 37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34 z dopiskiem: ,,Wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru w Komendzie Oddziału - etap II." lub na adres e-mail: sbion.wtiz.biosg@strazgraniczna.pl w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 2. Pytania wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, przeprowadzi wizję lokalną terenu, na którym mają być wykonane prace. Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mail wskazany w pkt. 1 lub uzgodnić termin wizji telefonicznie z osobą wskazaną w pkt. 3. 1. Ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. 3. Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim i podpisana przez Wykonawcę. 6. Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VI. Opis sposobu wyboru oferty. Kryteria oceny ofert. 1. Zamawiający dokona wyboru i oceny ofert na podstawie złożonych ofert. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 3. Zamawiający poprawi w ofercie: a. oczywiste omyłki pisarskie, b. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zastała poprawiona. 4. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę /cenę oferty brutto/, wskazaną w Formularzu ofertowym. 5. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną, złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego i nie podlegającą odrzuceniu. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli: a. złożona oferta jest niekompletna, b. złożona oferta jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym, c. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt. 3. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego Zapytania ofertowego, a także możliwość niedokonania wyboru oferty jeżeli: a. nie została złożona żadna oferta lub oferta niepodlegająca odrzuceniu, b. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c. procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy. 7. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia bez podania przyczyny. 8. Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej informacje o: a. wyborze oferty najkorzystniejszej, b. unieważnieniu postępowania. Kontakt: 3. Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami: ? mł. chor. SG Piotr Rowiński - tel. (16) 673 20 92 ? pan Jan Ficak - tel. (16) 673 22 07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024