Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5310z ostatnich 7 dni
23184z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu budynku

Data zamieszczenia: 2024-08-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Grabica
Grabica 66
97-306 Grabica
powiat: piotrkowski
tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-11-78, tel. 0-44 / 616-00-84
Województwo: łódzkie
Miasto: Grabica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 44 616 11 25,
Termin składania ofert: 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia i jego opis:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w
miejscowości Boryszów polegającego na montażu poszycia dachowego o
powierzchni zabudowy ok. 390 m2, w tym:
a) uzupełnienie ubytków w istniejącym pokryciu dachowym (papa termozgrzewalna)
b) montaż elementów drewnianych na istniejącej konstrukcji dachu (tj. łaty, k-łaty, deski
okapowe, wiatrownice)
c) poziomowanie połaci dachowej w celu uzyskania jednolitej płaszczyzny dachu
d) montaż obróbek blacharskich rynnowych, kominów i wentylatora
e) montaż rynien oraz rur spadowych
f) montaż blachodachówki segmentowej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
g) wykonanie wiatrownic
h) wykonanie oraz montaż elementów obróbek blacharskich szczytowych oraz
kalenicowych.
Uwagi ogólne:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia zakup materiałów
niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z montażem i dostawą.
Wywóz i utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy.
W ramach w/w robót, wykonawca zobowiązany jest do:
1)
2)
zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi,
a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w
wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości
wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
13)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach, za wyjątkiem
wywozu i utylizacji odpadów powstałych w związku z wykonaniem przedmiotu
zamówienia
dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie
i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii
spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót.
zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim
otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z
wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z
2003 r. nr 47 poz. 401).
uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak
również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym
dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych
w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub
instalacji.

CPV: 45.26.19.10-6, 45.26.00.00-7

Dokument nr: ZP.271.4.8.2024, 8

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy dostarczyć do dnia 04.09.2024r. do godz. 12:00 do Urzędu Gminy w
Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica - Kancelaria

Miejsce i termin realizacji:
23. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 31 października 2024 r.

Wymagania:
udzielenia na przedmiot zamówienia 36 m-cy gwarancji jakości i wydłużenia okresu
rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji, licząc od dnia odbioru
końcowego.
2. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cenę ofertową zamówienia należy podać w ,,Formularzu ofertowym" (Załącznik
nr 1) w PLN w formie ryczałtu
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1061) ten rodzaj
wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może
żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie
dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub
rozwiązać umowę.
2) Cena musi zawierać wynagrodzenie za kompletne wykonanie przedmiotu
zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu.
3) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu
umowy.
4) Podane w ofercie ceny będą obowiązywały przez okres ważności umowy i nie będą
podlegały zmianom.
5) Wynagrodzenie ryczałtowe zostanie wypłacone jednorazowo po dokonaniu odbioru
końcowego przedmiotu umowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
4. Kryteria wyboru ofert:
Nr:
1.
Nazwa kryterium:
Cena
Waga:
100%
Liczba przyznanych punktów w ramach w.w. kryterium dla poszczególnych części
zamówienia zostanie obliczone według wzoru:
Cena - najniższa cena ryczałtowa - 100%
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Wartość punktowa Ceny = ---------------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto ocenianej oferty
W przypadku w.w. kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie
powyższego wzoru.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość
punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiajęcgo ofert dodatkowych
zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
6. Zawartość oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji (Wykonawca wskaże Zamawiającemu dostępność dokumentów w
Formularzu ofertowym);
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób
podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych
dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, np. pełnomocnictwo do podpisania
oferty, umowa spółki cywilnej.
Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub
3kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści:
projekt umowy w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu
oraz formy jego wniesienia:
nie dotyczy
9. Warunki gwarancji:
określone w projekcie umowy
10. Sposób przygotowania oferty:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie,
komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej
w następujący sposób:
1) nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją:
,,Remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Boryszów"
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania
przyczyny.

Uwagi:
4Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33-
841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl;
?
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48
535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.8.2024 pn.
,,Remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Boryszów"
?
prowadzonego w oparciu o Regulamin dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby
Gminy Grabica o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.
?
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję
kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów
?
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu
Cywilnego;
?
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
?
Informacja o ograniczeniach:
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.
5

Kontakt:
11. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Zbigniew Kałużny,
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-11-78
- w zakresie procedury zapytania ofertowego: Małgorzata Tarnowska
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-00-84

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.