kujawsko-pomorskie (Świecie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-08-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Grabica Grabica 66 97-306 Grabica powiat: piotrkowski tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-11-78, tel. 0-44 / 616-00-84 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Grabica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 44 616 11 25, |
Termin składania ofert: | 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia i jego opis: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Boryszów polegającego na montażu poszycia dachowego o powierzchni zabudowy ok. 390 m2, w tym: a) uzupełnienie ubytków w istniejącym pokryciu dachowym (papa termozgrzewalna) b) montaż elementów drewnianych na istniejącej konstrukcji dachu (tj. łaty, k-łaty, deski okapowe, wiatrownice) c) poziomowanie połaci dachowej w celu uzyskania jednolitej płaszczyzny dachu d) montaż obróbek blacharskich rynnowych, kominów i wentylatora e) montaż rynien oraz rur spadowych f) montaż blachodachówki segmentowej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym g) wykonanie wiatrownic h) wykonanie oraz montaż elementów obróbek blacharskich szczytowych oraz kalenicowych. Uwagi ogólne: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia zakup materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z montażem i dostawą. Wywóz i utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy. W ramach w/w robót, wykonawca zobowiązany jest do: 1) 2) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. 13) 4) 5) 6) 7) 8) 9) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach, za wyjątkiem wywozu i utylizacji odpadów powstałych w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. CPV: 45.26.19.10-6, 45.26.00.00-7 Dokument nr: ZP.271.4.8.2024, 8 Składanie ofert: 13. Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy dostarczyć do dnia 04.09.2024r. do godz. 12:00 do Urzędu Gminy w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica - Kancelaria Miejsce i termin realizacji: 23. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 31 października 2024 r. Wymagania: udzielenia na przedmiot zamówienia 36 m-cy gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego. 2. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Cenę ofertową zamówienia należy podać w ,,Formularzu ofertowym" (Załącznik nr 1) w PLN w formie ryczałtu Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1061) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 2) Cena musi zawierać wynagrodzenie za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu. 3) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy. 4) Podane w ofercie ceny będą obowiązywały przez okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 5) Wynagrodzenie ryczałtowe zostanie wypłacone jednorazowo po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. 4. Kryteria wyboru ofert: Nr: 1. Nazwa kryterium: Cena Waga: 100% Liczba przyznanych punktów w ramach w.w. kryterium dla poszczególnych części zamówienia zostanie obliczone według wzoru: Cena - najniższa cena ryczałtowa - 100% Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert Wartość punktowa Ceny = ---------------------------------------------------------------------- x 100 Cena brutto ocenianej oferty W przypadku w.w. kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiajęcgo ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. 6. Zawartość oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Wykonawca wskaże Zamawiającemu dostępność dokumentów w Formularzu ofertowym); 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, np. pełnomocnictwo do podpisania oferty, umowa spółki cywilnej. Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub 3kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: projekt umowy w załączeniu 8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia: nie dotyczy 9. Warunki gwarancji: określone w projekcie umowy 10. Sposób przygotowania oferty: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: 1) nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją: ,,Remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Boryszów" 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Uwagi: 4Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33- 841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48 535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.8.2024 pn. ,,Remont dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Boryszów" ? prowadzonego w oparciu o Regulamin dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Grabica o wartości poniżej 130 000,00 zł netto. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu Cywilnego; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ? Informacja o ograniczeniach: ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 5 Kontakt: 11. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: - w zakresie przedmiotu zamówienia: Zbigniew Kałużny, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-11-78 - w zakresie procedury zapytania ofertowego: Małgorzata Tarnowska w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-00-84 |
© eurobudowa.pl 2004-2024