Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa dostawy i wymiany stolarki okiennej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa dostawy i wymiany stolarki okiennej

Data zamieszczenia: 2024-08-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka 17a
01-211 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: (22) 32 77 246, tel.: 22 32 77 247
katarzyna.jworska@imid.med.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (22) 32 77 246
Termin składania ofert: 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4. Przedmiot zamówienia
Usługa dostawy i wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach Apteki w budynku A Instytutu
Matki i Dziecka - razem 12 szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: AE/DZI/ST.261.6.2024

Składanie ofert:
14. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do 04.09.2024 r. godz.: 12:00 na adres e-mail:
katarzyna.jworska@imid.med.pl,

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin wykonania zamówienia
W ciągu 42 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
2. Określenie trybu zamówienia
Udzielanie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł
netto.
6. Gwarancja
60 m-cy liczone od daty protokołu odbioru
7. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Termin płatności
W ciągu 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę oryginału faktury do Zamawiającego.
10. Obowiązki Wykonawcy po zawarciu umowy
Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
11. Kryteria oceny oferty
Cena - waga 100% (najniższa cena)Porównywana będzie cena całkowita brutto zaoferowana przez Wykonawcę w Formularzu
ofertowym (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
12. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunek
zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
? w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: min. 2 usługi
obejmujące swoim zakresem wymianę stolarki okiennej o wartości usługi min. 18 000,00
zł brutto, każda.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest
złożyć w ramach oferty wypełniony Wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
Zapytania ofertowego
13. Opis sposobu przygotowania oferty
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Wykonawca ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów sporządzenia i złożenia oferty.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać złożona na formularzu
określonym w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferta musi zawierać
wszystkie wymagane dokumenty i załączniki.
W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć nw. dokumenty:
13.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
13.2. Tabela asortymentowo - cenowa - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
13.3. Wykaz usług - załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego;
13.4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeśli dotyczy (tj. w przypadku, gdy oferta
nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w
odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej
Wykonawcy);
13.5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
(Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania tego dokumentu za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile są w nich dostępne.
Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do
reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych
Wykonawcy lub przez osobę/y posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania
czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w wyznaczonym terminie.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się ze wszystkimi
warunkami Zapytania ofertowego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń. Złożenie oferty jest
jednoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że akceptuje wzór umowy i w razie wyboru jego
oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy oraz w
miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Uchylanie się przez Wykonawcę od
zawarcia umowy na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym w miejscu i terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego upoważnia Zamawiającego do wyboru kolejnej oferty
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu lub do unieważnienia niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wybór oferty najkorzystniejszej nie jest możliwy z uwagi złożenie przez dwóch
lub więcej wykonawców ważnych ofert o tej samej cenie Zamawiający zastrzega sobie prawo do
Instytut Matki i Dziecka
www.imid.med.plwezwania tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że cena w ofertach
dodatkowych musi być niższa niż zaoferowana w pierwotnej ofercie. W przypadku, gdy oferty
dodatkowe nie pozwalają na wybór oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający, za zgodą Wykonawcy, dopuszcza możliwość zawarcia umowy w formie
elektronicznej (wymagany podpis kwalifikowany).
15. Okres związania ofertą
30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania
ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
17. Odrzucenie oferty:
Niezależnie od przypadków określonych powyżej odrzuceniu podlega oferta:
1) złożona po terminie składania ofert;
2) złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) niezgodna z warunkami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
18. Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego
Termin składania wniosków dotyczących wyjaśnień: 30.08.2024 r. godz.: 14:00
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyjaśnienie treści
Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień dotyczących niniejszego
postępowania niezwłocznie, poprzez ich zamieszczenie na własnej stronie internetowej. Jeżeli
wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania
wniosku, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
19. Zmiana treści Zapytania ofertowego.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu wyznaczonego na
składanie ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia
na stronie internetowej.
20. Inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do uzupełnienia ofert
lub złożenia wyjaśnień. Powyższe uprawnienie nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia na każdym etapie bez
podania przyczyny

Uwagi:
Godziny urzędowania: dni robocze w godz. 8:00 - 15:30
21. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z odpowiednio art. 13 ust.1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka (dalej:
Instytut), ul. Kasprzaka 17A, 01-211 Warszawa, REGON 000288395, NIP 5250008471,
KRS0000050095, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu.
Instytut Matki i Dziecka
www.imid.med.pl2) Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych w Instytucie
realizuje Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: poczta elektroniczna
iod@imid.med.pl, nr tel. 22 32 77 495.
3) Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.
4) Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia
umowy z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały
podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi
obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.
5) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji
niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:
a. bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Instytutu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się
z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków
służbowych - dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu;
b. spełnienie
obowiązków
prawnych
Zleceniodawcy/Zamawiającego/Partnera
wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9
ust. 2 lit. b) RODO;
c. spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np.
wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku
informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
d. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
prawnie uzasadniony interes Instytutu, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do
Państwa lub podmiotów zewnętrznych;
e. zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
f. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny oraz
zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego poprzez monitoring
korzystania z naszej infrastruktury informatycznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO;
g. spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia
dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
h. spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c) RODO;
i. spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa
nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby
archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie
obowiązującego prawa w tym prawa pracy, wynikające z przepisów o dostępie do
informacji niejawnych, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do
Administratora.
7) Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na
podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku
Państwa udziału w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi
Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku
z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych,
na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania,
zewnętrznym
audytorom,
zleceniobiorcom
świadczącym
usługi
związane
z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi
świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.
8) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
9) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych - w
przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
Instytut Matki i Dziecka
www.imid.med.pl11) Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy
RODO przysługuje Państwu jako Osobie, której dane dotyczą, prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.
12) Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania
będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

Kontakt:
16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Michał Gera, tel.: 22 32 77 246, e-mail: michal.gera@imid.med.pl
Katarzyna Jaworska, tel.: 22 32 77 247, e-mail: katarzyna.jaworska@imid.md.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.