zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa dostawy i wymiany stolarki okiennej |
Data zamieszczenia: | 2024-08-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Matki i Dziecka ul. Kasprzaka 17a 01-211 Warszawa powiat: Warszawa tel.: (22) 32 77 246, tel.: 22 32 77 247 katarzyna.jworska@imid.med.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (22) 32 77 246 |
Termin składania ofert: | 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
4. Przedmiot zamówienia Usługa dostawy i wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach Apteki w budynku A Instytutu Matki i Dziecka - razem 12 szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Dokument nr: AE/DZI/ST.261.6.2024 Składanie ofert: 14. Miejsce i termin składania ofert Ofertę należy złożyć w terminie do 04.09.2024 r. godz.: 12:00 na adres e-mail: katarzyna.jworska@imid.med.pl, Miejsce i termin realizacji: 8. Termin wykonania zamówienia W ciągu 42 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wymagania: 2. Określenie trybu zamówienia Udzielanie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł netto. 6. Gwarancja 60 m-cy liczone od daty protokołu odbioru 7. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Termin płatności W ciągu 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę oryginału faktury do Zamawiającego. 10. Obowiązki Wykonawcy po zawarciu umowy Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 11. Kryteria oceny oferty Cena - waga 100% (najniższa cena)Porównywana będzie cena całkowita brutto zaoferowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 12. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunek zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: ? w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: min. 2 usługi obejmujące swoim zakresem wymianę stolarki okiennej o wartości usługi min. 18 000,00 zł brutto, każda. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ramach oferty wypełniony Wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego 13. Opis sposobu przygotowania oferty Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów sporządzenia i złożenia oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać złożona na formularzu określonym w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć nw. dokumenty: 13.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; 13.2. Tabela asortymentowo - cenowa - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego; 13.3. Wykaz usług - załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego; 13.4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeśli dotyczy (tj. w przypadku, gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy); 13.5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania tego dokumentu za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile są w nich dostępne. Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/y posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w wyznaczonym terminie. Złożenie oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się ze wszystkimi warunkami Zapytania ofertowego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń. Złożenie oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że akceptuje wzór umowy i w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy oraz w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego upoważnia Zamawiającego do wyboru kolejnej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu lub do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wybór oferty najkorzystniejszej nie jest możliwy z uwagi złożenie przez dwóch lub więcej wykonawców ważnych ofert o tej samej cenie Zamawiający zastrzega sobie prawo do Instytut Matki i Dziecka www.imid.med.plwezwania tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że cena w ofertach dodatkowych musi być niższa niż zaoferowana w pierwotnej ofercie. W przypadku, gdy oferty dodatkowe nie pozwalają na wybór oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający, za zgodą Wykonawcy, dopuszcza możliwość zawarcia umowy w formie elektronicznej (wymagany podpis kwalifikowany). 15. Okres związania ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 17. Odrzucenie oferty: Niezależnie od przypadków określonych powyżej odrzuceniu podlega oferta: 1) złożona po terminie składania ofert; 2) złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 3) niezgodna z warunkami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 18. Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego Termin składania wniosków dotyczących wyjaśnień: 30.08.2024 r. godz.: 14:00 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania niezwłocznie, poprzez ich zamieszczenie na własnej stronie internetowej. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 19. Zmiana treści Zapytania ofertowego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 20. Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do uzupełnienia ofert lub złożenia wyjaśnień. Powyższe uprawnienie nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny Uwagi: Godziny urzędowania: dni robocze w godz. 8:00 - 15:30 21. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z odpowiednio art. 13 ust.1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, iż: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka (dalej: Instytut), ul. Kasprzaka 17A, 01-211 Warszawa, REGON 000288395, NIP 5250008471, KRS0000050095, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu. Instytut Matki i Dziecka www.imid.med.pl2) Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych w Instytucie realizuje Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: poczta elektroniczna iod@imid.med.pl, nr tel. 22 32 77 495. 3) Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej. 4) Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej. 5) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być: a. bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Instytutu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych - dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu; b. spełnienie obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego/Partnera wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO; c. spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; d. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO prawnie uzasadniony interes Instytutu, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych; e. zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; f. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego poprzez monitoring korzystania z naszej infrastruktury informatycznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; g. spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; h. spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; i. spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, wynikające z przepisów o dostępie do informacji niejawnych, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora. 7) Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom. 8) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 9) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 10) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych - w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO. Instytut Matki i Dziecka www.imid.med.pl11) Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu jako Osobie, której dane dotyczą, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2. 12) Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem. Kontakt: 16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Michał Gera, tel.: 22 32 77 246, e-mail: michal.gera@imid.med.pl Katarzyna Jaworska, tel.: 22 32 77 247, e-mail: katarzyna.jaworska@imid.md.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024