Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
288z dziś
5811z ostatnich 7 dni
23054z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa mycia okien i powierzchni szklanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa mycia okien i powierzchni szklanych

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
powiat: Katowice
tel. 32 208 3509
dagk@sum.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 208 3509
Termin składania ofert: 2024-08-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien i powierzchni szklanych (dwustronnie) w Zakładach
Teorii Medycyny w Katowicach-Ligocie oraz Auli A3 na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach, przy Ul. Medyków 18.
2. Zakres usługi obejmuje:
- mycie okien i powierzchni szklanych (dwustronnie), o łącznej powierzchni 1032 m2 ,
- mycie okien i przeszkleń (np. balustrad) w miejscach trudno dostępnych i na wysokości (powyżej 5-15 m),
- mycie z poziomu gruntu (brak możliwości zaczepienia lin alpinistycznych, brak możliwości dojazdu
sprzętu ciężkiego, typu dźwig lub zwyżka).

Dokument nr: P/AAK/51585/3/2024

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1. Termin złożenia ofert: 30.08.2024 r., godz. 1200.
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres dagk@sum.edu.pl lub w Kancelarii Głównej Śląskiego
Uniwersytetu Medycznego w Katowicach (pokój nr 11) przy Ul. Poniatowskiego 15,
40-055 Katowice na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania
ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI
1. Termin realizacji usługi od 2 do 10 września 2024 r. lub od 20 do 26 września 2024 r. w godz. 07:30-15:30
(na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

Wymagania:
2. Cena przedstawiona w ofercie jest stała.
IV. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI
Zamawiający dokona zapłaty za prawidłowo wykonaną usługę w terminie do 30 dni od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej
w języku polskim.
2. Przed złożeniem oferty możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu
jej terminu z Panią mgr Wiolettą Zientecką - Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego
w Katowicach-Ligocie, telefon kontaktowy 32 208 88 35.
3. Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania
ofertowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym i wzorze umowy.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena winna obejmować koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i uwzględniać cały jego
zakres, w tym m.in. koszty pracy, profesjonalne środki, sprzęt, dojazd itp.
2. Wszystkie wartości określone w Formularzu ofertowym muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERT
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
VIII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
2
1. Kryterium oceny ofert - 100% cena (łączna wartość brutto całej usługi), za najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
2. Sposób oceny ofert i liczenia punktów:
1) Liczba punktów za łączną wartość brutto oferty podana w Formularzu ofertowym - waga 100 pkt.
Najniższa wartość brutto ze wszystkich złożonych ofert = 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie
wg wzoru:
Najniższa zaoferowana łączna wartość brutto
_____________________________________________ x 100 pkt
Zaoferowana wartość brutto, oferty badanej
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. W cenie brutto zawarte są wszystkie elementy niezbędne do wykonania umowy, tj. dojazd, odpowiednie
środki i urządzenia itp.
IX. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY
1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę
na realizację usługi.
2. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego
Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym
a Wykonawcą prowadzone są w walucie PLN.
3. Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Marta Marzec
tel. 32 208 3509
email: marta.marzec@sum.edu.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.