zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca |
Data zamieszczenia: | 2024-08-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu ul. 11 listopada 2 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański tel. (32) 67 220 17/18wew. 49; fax (32) 67 010 49 monika.lyko@rpwikzawiercie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. (32) 67 220 17/ |
Termin składania ofert: | 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca PE 100 5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca PE 100. 3) Wykaz asortymentu składający się na przedmiot zamówienia zawiera Załqcznik nr 1. 4) Elementy z polietylenu powinny być klasy PE 100 o szeregu SDR 11, PN 16. 5) Kołnierze stalowe galwanizowane, na PN 16. 6) Uszczelki gumowe z EPDM na PN 16 o twardości w skali Shore^a 70° z uchwytami mocującymi na śruby (dwiema), o grubości min. 4 mm. 7) W przypadku kołnierzy stalowych galwanizowanych, uszczelek gumowych oraz tulei kołnierzowych długich i redukcji długich Zamawiający dopuszcza innego producenta. 8) Złączki muszą być fabrycznie nowe, pochodzić od jednego producenta oraz być trwale oznakowane nadrukiem z nazwą producenta, rodzajem tworzywa i szeregiem wymiarowym. 9) Wszystkie złączki powinny być dostosowane do zgrzewania elektrooporowego. 10) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu, Baza Zaplecza Technicznego (42-400 Zawiercie, Ul. Wojska Polskiego 23A). 11)Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień wysyłanych do Wykonawcy faksem lub e-mailem (skan zamówienia). 12)Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 05.09.2024 r. o godz. 09:00. Wykaz asortymentu - nie jest wymagane załączanie wypełnionego załącznika nr 1. Załącznik ten zobowiązany będzie wypełnić i przesłać niezwłocznie najpóźniej do następnego dnia po odbyciu się rundy aukcyjnej przedmiotowego postępowania drogą mgilową do Zamawiającego tylko Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą. Składanie ofert: 11. Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając załączniki do końca tzw. rundy wstępnej, tj. do dnia 04.09.2024 r. do godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Umowa do dnia 30.08.2025 r. 2) Termin realizacji zamówień - 7 dni roboczych od przesłania zamówienia. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia. 1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz. 2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl). 3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie. 3. Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13) Cena ofertowa musi zawierać koszty dostawy i rozładunku. 14) Termin płatności - 45 dni od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 15) Zamówienia będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za te ilości, które nie zostały zamówione przez Zamawiającego, a były przewidywane do realizacji. 16) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego (w tym asortyment nieuwzględniony w wykazie -załączniku nr 1). 17)Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24-miesięcznej gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia. Dokumenty gwarancyjne powinny być dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania: Zamawiający uzna, iż oferowane złączki spełniają wymagania jeśli wykonawca dołączy do oferty: a) karty katalogowe wyrobów w języku polskim i do każdego asortymentu, b) Aprobatę Techniczną lub Deklarację Zgodności lub Krajową Deklarację własności użytkowych. c) Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do kontaktów z wodą do spożycia, 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Nie dotyczy. 9. Podwykonawcy: Nie dotyczy. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w zwigzku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiqgnięcia korzyści majqtkowych, 7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 9) wykonawców, którzy: a) nie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 10) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, pomimo wezwania ich do uzupełnienia dokumentów żądanych z specyfikacji warunków zamówienia, 13 ) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w przypadku konieczności jego wniesienia), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 14)wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, 15) z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może również wykluczyć wykonawców: a) z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 4 b) którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, realizując zamówienia dla RPWiK Sp. z o.o. nie uzyskali pozytywnej oceny, c) którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, d) którzy nie wykonali w terminie bądź nienależycie wykonali zamówienie realizowane dla RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu, jeśli zdarzenie to miało miejsce w okresie 3 lat od tego faktu i zostało potwierdzone nałożeniem kar umownych wynikających z umowy. 3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail). 13. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu. 1)Wymagane załączniki (Karty katalogowe wyrobów w języku polskim i do każdego asortymentu, Aprobatę Techniczną lub Deklarację Zgodności lub Krajową Deklarację własności użytkowych, Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do kontaktów z wodą do spożycia) należy dodać w sali aukcyjnej za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku ,,+". 2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie (tekst oświadczenia dostępny na platformie aukcyjnej, pole "Kryteria zmienne"): a) o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie, b) potwierdzenie czy podmiot jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, z podaniem stawki VAT, c) o niepodleganiu wykluczeniu, d) oświadczenie, o dołączeniu przed zakończeniem rundy wstępnej wymaganych SWZ załączników będących warunkiem uczestnictwa w postępowaniu, e) oświadczenie, o zapoznaniu się z zapisami SWZ i wzorem umowy oraz o przyjęciu ich bez zastrzeżeń, f) oświadczenie, że umieszczone na fakturze nazwy towaru/usługi będq zgodne z będącym przedmiotem zamówienia towarem/usługą; zmiana nazewnictwa inna niż w załączniku nr 1 jest niedopuszczalna. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia, dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w pkt. 10. 14. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1) Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, poprzez e-mail. 15. Wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium. 16. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ich znaczenia: Wygrywa oferta z najniższą kwotą netto. 18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 19. Umowa / zamówienie: Wzór umowy zawiera załącznik nr 2. 20.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Uwagi: 21. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. 11 Listopada 2; tel. (32) 67 220 17; www.rpwikzawiercie.pl, 6 b) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę złączek segmentowych z surowca PE 100, c) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, d) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, e) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, f) posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO. 22. Oświadczenie Wykonawcy (dane osobowe osób trzecich). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie (tekst oświadczenia dostępny na platformie). Kontakt: 2) Osoba do kontaktu: Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl: tel. (32) 67 220 17; wew. 49 |
© eurobudowa.pl 2004-2024