Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu
ul. 11 listopada 2
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. (32) 67 220 17/18wew. 49; fax (32) 67 010 49
monika.lyko@rpwikzawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (32) 67 220 17/
Termin składania ofert: 2024-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca
PE 100
5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa złączek segmentowych z surowca PE 100.
3) Wykaz asortymentu składający się na przedmiot zamówienia zawiera Załqcznik nr 1.
4) Elementy z polietylenu powinny być klasy PE 100 o szeregu SDR 11, PN 16.
5) Kołnierze stalowe galwanizowane, na PN 16.
6) Uszczelki gumowe z EPDM na PN 16 o twardości w skali Shore^a 70° z uchwytami mocującymi na śruby (dwiema), o grubości min. 4 mm.
7) W przypadku kołnierzy stalowych galwanizowanych, uszczelek gumowych oraz tulei kołnierzowych długich i redukcji długich Zamawiający dopuszcza innego producenta.
8) Złączki muszą być fabrycznie nowe, pochodzić od jednego producenta oraz być trwale oznakowane nadrukiem z nazwą producenta, rodzajem tworzywa i szeregiem wymiarowym.
9) Wszystkie złączki powinny być dostosowane do zgrzewania elektrooporowego.
10) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu, Baza Zaplecza Technicznego (42-400 Zawiercie, Ul. Wojska Polskiego 23A).
11)Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień wysyłanych do Wykonawcy faksem lub e-mailem (skan zamówienia).
12)Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.

Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 05.09.2024 r. o godz. 09:00.
Wykaz asortymentu - nie jest wymagane załączanie wypełnionego załącznika nr 1. Załącznik ten zobowiązany będzie wypełnić i przesłać niezwłocznie najpóźniej do następnego dnia po odbyciu się rundy aukcyjnej przedmiotowego postępowania drogą mgilową do Zamawiającego tylko Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą.

Składanie ofert:
11. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając załączniki do końca tzw. rundy wstępnej, tj. do dnia 04.09.2024 r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: Umowa do dnia 30.08.2025 r.
2) Termin realizacji zamówień - 7 dni roboczych od przesłania zamówienia.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia.
1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz.
2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl).
3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie.
3. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13) Cena ofertowa musi zawierać koszty dostawy i rozładunku.
14) Termin płatności - 45 dni od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
15) Zamówienia będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za te ilości, które nie zostały zamówione przez Zamawiającego, a były przewidywane do realizacji.
16) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego (w tym asortyment nieuwzględniony w wykazie -załączniku nr 1).
17)Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24-miesięcznej gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia. Dokumenty gwarancyjne powinny być dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia.
6. Dokumenty potwierdzające, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania:
Zamawiający uzna, iż oferowane złączki spełniają wymagania jeśli wykonawca dołączy do oferty:
a) karty katalogowe wyrobów w języku polskim i do każdego asortymentu,
b) Aprobatę Techniczną lub Deklarację Zgodności lub Krajową Deklarację własności użytkowych.
c) Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do kontaktów z wodą do spożycia,
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Nie dotyczy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy.
9. Podwykonawcy:
Nie dotyczy.
10. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
4) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w zwigzku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiqgnięcia korzyści majqtkowych,
7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
9) wykonawców, którzy:
a) nie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, pomimo wezwania ich do uzupełnienia dokumentów żądanych z specyfikacji warunków zamówienia, 13 ) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w przypadku konieczności jego wniesienia), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
14)wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej,
15) z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może również wykluczyć wykonawców:
a) z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
4
b) którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, realizując zamówienia dla RPWiK Sp. z o.o. nie uzyskali pozytywnej oceny,
c) którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
d) którzy nie wykonali w terminie bądź nienależycie wykonali zamówienie realizowane dla RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu, jeśli zdarzenie to miało miejsce w okresie 3 lat od tego faktu i zostało potwierdzone nałożeniem kar umownych wynikających z umowy.
3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail).
13. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu.
1)Wymagane załączniki (Karty katalogowe wyrobów w języku polskim i do każdego asortymentu, Aprobatę Techniczną lub Deklarację Zgodności lub Krajową Deklarację własności użytkowych, Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do kontaktów z wodą do spożycia) należy dodać w sali aukcyjnej za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku ,,+". 2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie (tekst oświadczenia dostępny na platformie aukcyjnej, pole "Kryteria zmienne"):
a) o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie,
b) potwierdzenie czy podmiot jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, z podaniem stawki VAT,
c) o niepodleganiu wykluczeniu,
d) oświadczenie, o dołączeniu przed zakończeniem rundy wstępnej wymaganych SWZ
załączników będących warunkiem uczestnictwa w postępowaniu,
e) oświadczenie, o zapoznaniu się z zapisami SWZ i wzorem umowy oraz o przyjęciu ich bez zastrzeżeń,
f) oświadczenie, że umieszczone na fakturze nazwy towaru/usługi będq zgodne z będącym przedmiotem zamówienia towarem/usługą; zmiana nazewnictwa inna niż w załączniku nr 1 jest niedopuszczalna.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia, dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w pkt. 10.
14. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
1) Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, poprzez e-mail.
15. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
16. Termin związania ofertą:
30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ich znaczenia:
Wygrywa oferta z najniższą kwotą netto.
18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
19. Umowa / zamówienie:
Wzór umowy zawiera załącznik nr 2.
20.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

Uwagi:
21. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. 11 Listopada 2; tel. (32) 67 220 17; www.rpwikzawiercie.pl,
6
b) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę złączek segmentowych z surowca PE 100,
c) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
d) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
e) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
f) posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
22. Oświadczenie Wykonawcy (dane osobowe osób trzecich).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie (tekst oświadczenia dostępny na platformie).

Kontakt:
2) Osoba do kontaktu:
Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl: tel. (32) 67 220 17; wew. 49

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.