Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
22124z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych oraz zabezpieczenia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych oraz zabezpieczenia ogniochronnego stalowych wiązań nośnych konstrukcji dachu

Data zamieszczenia: 2024-09-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach
Pl. Zamkowy 1
25-010 Kielce
powiat: Kielce
Tel.:(041) 34-440-14, Fax.:(041) 34-482-61
zamowienia@mnki.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.:(041) 34-440-14
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych w obiektach Muzeum Narodowego w Kielcach oraz zabezpieczenia ogniochronnego stalowych wiązań nośnych konstrukcji dachu Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych w obiektach Muzeum Narodowego w Kielcach oraz zabezpieczenia ogniochronnego stalowych wiązań nośnych konstrukcji dachu Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1:
Usługa polegająca na wykonaniu impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych w obiektach Muzeum Narodowego w Kielcach.
Specyfikacja obiektów:
1) Oddział Dawny Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach, Kielce Plac Zamkowy 1 - impregnacja drewnianych konstrukcji więźby dachowej, powierzchnia dachu 3258 m2 (w Korpusie Głównym impregnacji ma być poddane tylko deskowanie na którym znajduje się blacha)
2) Budynek pomocniczy tzw. Przedszkole, Kielce Plac Zamkowy 1 - impregnacja drewnianych konstrukcji więźby dachowej, powierzchnia dachu 159 m2
3) Oddział Muzeum Dialogu Kultur, Kielce Rynek 3/5 - impregnacja drewnianych konstrukcji więźby dachowej, powierzchnia dachu 630 m2
4) Oddział Pałacyk Henryka Sienkiewicza, Oblęgorek Aleja Lipowa 24 - impregnacja drewnianych konstrukcji więźby dachowej, powierzchnia dachu 1122 m2
5) Oficyna Biurowo Ekspozycyjna, Kielce Ul. Orla 3 - schody wewnętrzne drewniane o powierzchni 70 m2 oraz ściana z boazerii o powierzchni 130 m2
6) Budynek Administracyjno-Biurowy, Wiślica Ul. Batalionów Chłopskich 2A - impregnacja drewnianych konstrukcji więźby dachowej, powierzchnia dachu 386 m2
7) Oddział Muzeum Stefana Żeromskiego, Kielce Jana Pawła II 5 - lada kasowa oraz szafa drewniana na parterze klatki schodowej, 1 komplet.
Część 2:
Usługa polegająca na wykonaniu zabezpieczenia ogniochronnego stalowych wiązań nośnych konstrukcji dachu Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach.
Specyfikacja:
1) Przygotowanie powierzchni poprzez mechaniczne oczyszczenie z luźnych frakcji starej powłoki oraz rdzy.
2) Położenie warstwy antykorozyjnej w systemie renowacyjnym.
3) Aplikacja systemu powłok pęczniejących ogniochronnych do klasy R60.
4) Malowanie farbą zewnętrzną z ustaloną z Zamawiającym kolorystyką.
5) Zakres prac obejmuje wzmocnienie kratowe - 1 szt. oraz wzmocnienie z belek dwuteowych ażurowych - 2 szt.
3. Roboty prowadzone będą na czynnych obiektach. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować i zabezpieczyć roboty, by nie zakłócać funkcjonowania Muzeum Narodowego w Kielcach i zapewnić bezpieczne poruszanie się po obiekcie i terenie pracownikom.

Dokument nr: AIB.261.1.530.2024

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w rozdziale VII, należy złożyć do dnia 13.09.2024 r. do godz. 12:00 w jeden z następujących sposobów:
-- pisemnie w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Narodowe w Kiecach,
Plac Zamkowy 1,25-010 Kielce (podpisaną własnoręcznie)
lub
-- drogą elektroniczną na adres: zamowienia@mnki.pl (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub odręcznie i przekazaną w formie skanu)
Na kopercie lub w temacie wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na usługi dot. branży PPOŻ".

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie w częściach 1 i 2 należy zrealizować w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

Wymagania:
Wybór wykonawcy będzie się odbywał bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na jego wartość poniżej 130 000 zł, prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
4. Bezwzględnie wymagany termin gwarancji skuteczności zabezpieczenia w obu zadaniach to 5 lat.
5. Wymagany od Wykonawcy termin gwarancji na wykonane usługi to 3 lata.
6. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji prac po wcześniejszym uzgodnieniu terminu - kontakt Marcin Znój tel. 41 344 40 14 wew. 220.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w zapytaniu ofertowym i/lub jego załącznikach. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar skazania ,,równoważności". Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
8. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. W związku z wprowadzoną ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507 t.j.) - Zamawiający, działając na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy wykluczy z postępowania:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt
1)-3) powyżej.
3. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści oświadczenia zawartego w formularzu oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Dla części I: Wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał: minimum jedną usługę w ramach której wykonano z należytą starannością impregnację ognioochronną elementów drewnianych więźb dachowych w budynkach objętych nadzorem konserwatora zabytków. Wymagana wartość wykonanych usług wynosi co najmniej 20 000,00 zł brutto.
2. Dla części II : Wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał: minimum jedną usługę w ramach której
wykonano z należytą starannością impregnację ognioochronną elementów stalowych wiązań konstrukcji stropu. Wymagana wartość wykonanych usług wynosi co najmniej 20 000,00 zł brutto.
3. W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytaniajwykonanych w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości wykonanych usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z złączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU
1. Do upływu terminu składania ofert należy złożyć następujące dokumenty:
a) ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,
b) wykazu usług wykonanych w zakresie opisanego warunku - wg wzoru w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
c) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:
-- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
oraz, o ile dotyczy:
-- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy -jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej,
-- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo) - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej).
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w punkcie 1b)-1(c lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, w tym pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do złożenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie podlegała ocenie.
VIII. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODMIOTÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części - jedna lub dwie części.
2. Ofertę jak i załączniki należy przygotować w jeden z następujących sposobów:
1) w formie pisemnej - opatrzonej własnoręcznym podpisem,
2) w postaci elektronicznej - opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
3) w postaci elektronicznej w formie skanu (dokumenty podpisane własnoręcznie i zrobiony skan).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4. Oferta na daną część musi obejmować całość zamówienia a jej zawartość i sposób sporządzenia musi być zgodny z postanowieniami zapytania ofertowego.
5. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny.
6. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się dokonywania poprawek za pomocą korektora.
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsca wskazane w punkcie 1.
XI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy przesłać na m.znoj@mnki.pl.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na stronie internetowej.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu oferty poda cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
2. Cenę należy podać w formularzu oferty cyframi wraz z podatkiem od towarów i usług VAT z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna wynikać z tabel znajdujących się w punkcie 1 Formularza Oferty.
4. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Cena wynikająca z oferty ma niezmienny ryczałtowy charakter, obejmuje wszystkie czynności, niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i nie podlega podwyższeniu.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
cena -100%.
2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu (podlega ocenie) i będzie zawierać najniższą cenę.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
XIV. ISTOTNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki.
2. W przypadku braków formalnych badanych ofert, niejasności lub wątpliwości co do ich treści, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do jej uzupełnienia, wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że oferta z innych względów nie będzie podlegała ocenie.
3. Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
a) zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
b) treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
c) Wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
d) zostaną złożone przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
e) oferta będzie podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
4. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, ponadto informacja o wynikach zostanie upubliczniona na stronie internetowej Zamawiającego.
5. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą.
6. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyny modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, rezygnacji z realizacji zmówienia.
XV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączniku nr 3a i 3b do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowach w zakresie określonym w § 11 umów.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy.
XVI. WARUNKI ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ DOKONANIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Zamawiający zamknie zapytanie ofertowe, bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, jeżeli:
a) nie wpłynie co najmniej jedna ważna oferta,
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) postępowanie będzie obarczone nieusuwalną wadą, uniemożliwiającą wybór oferty najkorzystniejszej.
d) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Marcin Znój, tel. 41 34 440 14 w. 220, e-mail: m.znoj@mnki.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.