Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli systemu ogrzewania gazowego w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli systemu ogrzewania gazowego w budynku

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich
ul. Śmiłowskiego 15
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
tel. 32 766-00-00
zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 32 766-00-00
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie okresowej kontroli systemu ogrzewania gazowego w budynku przy ul.
Fabrycznej 14 a,b,c w Siemianowicach Śląskich zgodnie z art 23 ustawy o
charakterystyce energetycznej budynków''
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okresowej kontroli systemu ogrzewania
gazowego w budynku przy Ul. Fabryczna 14, a,b,c w Siemianowicach Śląskich zgodnie z art.
23 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi
przepisami i procedurami, na sprawdzenie stanu technicznego systemu ogrzewania z
uwzględnieniem efektywności energetycznej źródła ciepła oraz dostosowania ich mocy
do potrzeb użytkowych dla budynku przy Ul. Fitznerów 3 w Siemianowicach Śląskich.

CPV: 71700000-5

Dokument nr: ZO-MPGKiM/17/IX/2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w biurze nr 14 Działu Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji
Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w
Siemianowicach Śląskich przy Ul. Komuny Paryskiej 4b w dniu 13.09.2024r. o godz. 10:00

Składanie ofert:
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1Ofertę należy złożyć w biurze nr 14 Działu Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Miej-
skiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Ul. Komuny Pa-
ryskiej 4B w Siemianowicach Śl. do dnia 13.09.2024r. do godz. 8:30.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia- 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
/Przedmiot zamówienia /
Tryb zamówienia: Zaproszenie do złożenia oferty
Prowadzący Postępowanie informuje iż niniejsze zamówienie nie przekracza kwoty określonej
w art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.
U. z 2022r., poz 1710 ze zm.) i jest prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień
publicznych których wartość nie przekracza 130 tyś. PLN
IV. Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe
V. Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą
1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków Wykonawca winien
przedłożyć wraz z ofertą:
a) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co naj-
mniej jedną osobą posiadającą wpis do wykazu osób uprawnionych do sporządzenia świa-
dectw charakterystyki energetycznej. Wykonawca prac zobowiązany jest do uzyskania wpisu
w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków jako osoba uprawniona do
sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
2b) Opłaconą polisę, z której wynika iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 50.000,00 zł
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z Wykonaw-
cami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do poro-
zumiewania się z Wykonawcami
1. Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami:
Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami:
? pisemnie adres MPGKiM 41-100 Siemianowice Śląskie, ul Komuny Paryskiej 4B
drogą elektroniczną
? Adres poczty elektronicznej Prowadzącego postępowanie:
zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
? Strona internetowa: www.mpgkim.com.pl
2. Jeżeli Prowadzący postępowanie lub wykonawca przekazują dokumenty, wnioski, zawia-
domienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
VII. Wymagania dotyczące wadium
Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Termin związania ofertą.
1. Wykonawca, jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Prowadzącego postępowanie może przedłużyć
termin związania ofertą,, z tym że Prowadzący postępowanie może tylko raz, co najmniej na 3
dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatek do zaproszenia
3. Oferta musi być sporządzona na lub dokładnie wg dołączonego do zaproszenia wzoru for-
mularza ofertowego.
4. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
5. Ofertę należy przygotować w języku polskim, pismem czytelnym, przy użyciu nośnika pi-
sma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
6. Oferta powinna być trwale spięta, mieć kolejno ponumerowane strony/ kartki. Należy wy-
kazać łączną liczbę stron/kartek oferty. Dodatki do oferty stanowią jej integralną część.
7. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do repre-
zentowania Wykonawcy.
38. Każda zapisana strona winna być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezento-
wania Wykonawcy
9. Każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e
do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna
ostateczna cena.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści zamówienia.
12. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu
z napisem:
NIE OTWIERAĆ PRZED 13.09.2024 r. godz. 10:00
ZO-MPGKiM/17/IX/2024
,,Wykonanie okresowej kontroli systemu ogrzewania gazowego w budynku przy ul. Fa-
brycznej 14 a,b,c w Siemianowicach Śląskich zgodnie z art. 23 ustawy o charakterystyce
energetycznej budynków''
wraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu wykonawcy.
13. Wykonawca może przed, upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
14. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
XI. Kryterium oceny ofert
Kryteria oceny złożonych ofert
Kryterium oceny ofert: cena netto
Prowadzący postępowanie udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.
Sposób obliczenia ceny:
1. Ceny netto i brutto oferty należy podać cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami
wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT.
2. Ceny netto i brutto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (gro-
szy).
3. Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowania cen. Wszelkie upusty, rabaty
winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona za realizację cena była ceną
ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Inwestora przeliczeń itp. działań w celu jej
określenia.
44. Ceny oferty netto i brutto muszą obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonaniem kompletnego przedmiotu zamó-
wienia.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. Inne postanowienia postępowania:
1. Prowadzący postępowanie zaleca zapoznanie się z miejscem robót.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
3. Prowadzący postępowanie lub Inwestora na każdym etapie może odstąpić od przeprowa-
dzenia postępowania bez podania przyczyny.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.