Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe wykonanie nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej wylewanej wraz z krawężnikami i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe wykonanie nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej wylewanej wraz z krawężnikami i podbudową na placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ładzice
ul. Wyzwolenia 36
97-561 Ładzice
powiat: radomszczański
fax (44) 684 08 22, tel. (44) 684 08 95
gmina@ladzice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Ładzice
Wadium: ---
Nr telefonu: fax (44) 684 08 22,
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej wylewanej wraz z krawężnikami i podbudową na placu zabaw w Radziechowicach Pierwszych, na działce nr ewid. 585, obr. Radziechowice Pierwsze, gm. Ładzice.
2. Nawierzchnia powinna się składać z dwóch warstw: maty podkładowej z granulatu SBR oraz maty użytkowej z granulatu EPDM. Grubość warstw powinna być dostosowana do urządzeń zabawowych i krytycznej wysokości upadku (HIC). Grubość warstw dobiera Wykonawca. Kolorystyka warstwy wierzchniej w wersji połączeń kolorystycznych do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wykonawca wykona odpowiednią podbudowę pod nawierzchnię bezpieczną. Grubość frakcji i warstwy podbudowy Wykonawca dobierze odpowiednio do nawierzchni i warunków terenowych.
4. Urządzenia, pod którymi należy wykonać nawierzchnię bezpieczną:
a) linarium, HIC = 2,5 m, średnica strefy bezpieczeństwa - 4,9 m, pow. strefy bezpieczeństwa ok. 19 m2,
b) huśtawki, HIC = 2,1 m, wymiary strefy bezpieczeństwa - 5,7 m x 7,60 m, pow. strefy bezpieczeństwa ok. 44 m2,
c) zestaw zabawowy duży, HIC = 1,8 m, wymiary strefy bezpieczeństwa - 10,9 m x 7,9 m, pow. strefy bezpieczeństwa ok. 87 m2.
5. Nawierzchnia powinna być wykonana zgodnie z normami EN1176 i EN 1177.

Dokument nr: ZPP.271.1.14.2024

Składanie ofert:
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 13 września 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Ładzice,
ul. Wyzwolenia 36, 97-561 Ładzice, pokój nr 14 (sekretariat). Dopuszczalne sposoby złożenia oferty:
-osobiście,
-przesyłką pocztową/kurierem,
-drogą mailową (skan) na adres gmina@ladzice.pl
Oferty złożone po terminie wskazanym powyżej nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy oznaczyć na kopercie lub w tytule wiadomości: Oferta - ,,Wykonanie bezpiecznych nawierzchni na placach zabaw na terenie Gminy Ładzice".

Miejsce i termin realizacji:
Przewidywany okres realizacji: od podpisania umowy do dnia określonego w ofercie, jednak nie później niż 15.11.2024 r.

Wymagania:
6. Wykonawca przed złożeniem oferty obowiązkowo wykona wizie w terenie w celu weryfikacji stanu podłoża oraz dokładnego oszacowania powierzchni nawierzchni bezpiecznej.
W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić cenę dostawy i montażu nawierzchni bezpiecznej wraz z podbudową oraz przedstawić przewidywany czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia do kwoty zabezpieczonej w budżecie Gminy Ładzice na rok 2024. W związku z powyższym, wyceny należy dokonać z Wyszczególnieniem każdej pozycji kosztowej.
Informacje uzupełniające
Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie czynności formalno-prawne związane z realizacją zadania zapewni Wykonawca.
Okres gwarancji: zgodnie z ofertą, jednak nie krótszy niż 36 miesiący.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:,
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13

kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,Ustawa o przeciwdziałaniu agresji" (Dz. U. z 2022 r., poz. 835);
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
1 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu agresji;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu agresji.
2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia,
b) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
6. Ceną oferty jest cena (brutto) wymieniona w formularzu ofertowym. V. WYBÓR WYKONAWCY REALIZUJĄCEGO ZAMÓWIENIE:
1.Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniższej ceny.
VI. WARUNKI ZAWARCIA I REALIZACJI UMOWY:
1. Po wyborze oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych.
2. Rozliczenie nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnej z protokołem odbioru robót zatwierdzonym przez Zamawiającego), przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że wskazany przez niego na fakturze numer rachunku bankowego każdorazowo będzie jego rachunkiem ujawnionym w wykazie podatników VAT prowadzonym przez Ministerstwo Finansów - tzw. ,,białej liście podatników VAT".
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę na fakturze, której wartość obejmuje kwotę powyżej 15 000,00 zł rachunku bankowego nieujawnionego w wykazie podatników VAT, Zamawiający uprawniony będzie do dokonania zapłaty na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie podatników VAT, a w razie rachunku Wykonawcy ujawnionego w wykazie, Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z zapłatą do czasu wskazania przez Wykonawcę , dla potrzeb płatności, rachunku bankowego ujawnionego w wykazie podatników VAT. Wstrzymanie płatności nie stanowi opóźnienia upoważniającego do naliczenia przez Wykonawcę odsetek za opóźnienie w płatności.
5. Płatności za wykonanie zamówienia nastąpią przelewem.
IX. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty handlowej, a otrzymana odpowiedź ofertowa nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny Zamawiający dopuszcza możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zawiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ładzice, 97-561 Ładzice, ul. Wyzwolenia 36, tel. 44 684 08 22, e-mail: gmina@ladzice.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Ładzice,
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną: iod@ladzice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na

,,Wykonanie bezpiecznych nawierzchni na placach zabaw na terenie Gminy Ładzice";
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do osiągnięcia celu w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w ww. postępowaniu
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym administrator na podstawie stosownych umów zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
9. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.