Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku

Data zamieszczenia: 2024-09-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Osadników Wojskowych w Świdwinie
Kombatantów Polskich 6
78-300 Świdwin
powiat: świdwiński
telefon: 094 365 30 21 fax 094 365 30 22
dborowczak@psp4swidwin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świdwin
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 094 365 30
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, im. Osadników Wojskowych
zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia
zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 złotych netto
określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2022 roku poz.1710) na:
Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Szkoły
położonej przy ulicy Kombatantów Polskich 6 w Świdwinie.
2. Do szczegółowych zadań wykonawcy należeć będą:
a) zakładanie i pielęgnacja kwietników, trawników,
b) pielęgnacja drzew i krzewów,
c) opróżnianie koszy na śmieci,
d) grabienie piaskownicy,
e)sprzątanie wokół budynków szkoły,
f) wykonywanie prac zleconych przez dyrektora szkoły.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) bieżące informowanie o zmianach osobowych osób odpowiedzialnych na
wykonywanie obowiązków;
2) usługa będzie realizowana z należyta starannością, zgodnie z potrzebami
Zamawiającego;
3) w przypadku stwierdzenia niestarannego lub nienależytego wykonywania
zobowiązań umowy Wykonawca po pisemnym wezwaniu niezwłocznie usunie
nieprawidłowości;4) dbanie o teren wokół budynku musi odbywać się o takiej porze, by nie powodować
utrudnień użytkownikom obiektu; częstotliwość powyższych prac musi być
dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania odpowiedniego efektu.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny
pracy przy wykonywaniu prac zleconych;
6) W zakresie odpowiedzialności za mienie Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia
braków w majątku, zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku m.in. nieprawidłowego
wykonywania czynności, prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające, którego
wyniki będą podstawą do materialnego wyrównania szkody;
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz szkody powstałe
przy wykonywaniu obowiązków zamówienia lub w wyniku zdarzeń losowych
mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia;
8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednio wcześniej dane osoby, która
będzie wykonywała zlecone czynności.
4. Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia socjalno-bytowe w
celu przebrania się i spożycia posiłków.
5. Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia higieniczno-sanitarne.
6. Zamawiający zapewni odpowiedni sprzęt techniczny potrzebny do realizacji przedmiotu
Zamówienia. Wszelki sprzęt techniczny, materiały i środki do pielęgnacji w ilościach
niezbędnych dla należytego wykonania Zamówienia, zapewni Zamawiający.
7. Wykonawca na okres wykonywania zamówienia zawrze umowę ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej.
8. Wykonawca oddeleguje osobę do wykonania zamówienia, która będzie posiadała
aktualne badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji
uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej
odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Najpóźniej w
terminie zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę
ubezpieczeniową.
11. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie miesięczne po zakończeniu
danego miesiąca rozliczeniowego na podstawie faktury. Rozliczenie nastąpi w terminie
do 7 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo rozliczonej faktury VAT, z
zastrzeżeniem, że za okres od dnia 01.12.2024r. do dnia 31.12.2024r. faktura powinna
być doręczona do dnia 27.12.2024r. z terminem zapłaty za usługę do dnia 29.12.2024r.

Dokument nr: SP4.261.01.2024, 01/09/2024

Otwarcie ofert: 4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Osadników
Wojskowych, Ul. Kombatantów Polskich 6., 78-300 Świdwin.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 20 września 2024 roku do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż
od 01.10. 2024 roku do dnia 31.12 2024 roku.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO, którego
wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 roku
poz.1710) z zachowaniem procedur wewnętrznych Publicznej Szkoły Podstawowej nr
4 im. Osadników Wojskowych
2. Zamawiający na podstawie art.1 5 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r. o
spółdzielniach socjalnych (Dz.U. 2022 poz. 1327) zastrzega, iż o udzielnie zamówienia
mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ : 14 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, alternatywnych i wariantowych.2. Wykonawca powinien złożyć ofertę na całość zamówienia. Oferty nie zawierające
pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu ofertowym
zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zapytania ofertowego.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w
postępowaniu, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4. Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim,
umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:Nazwa i adres Wykonawcy
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4
Im. Osadników Wojskowych
ul. Kombatantów Polskich 6
78-300 Świdwin
Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Publicznej Szkoły
Podstawowej nr 4 w Świdwinie
5. Oferta pod rygorem odrzucenia winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami
niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań z
uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych przez
Zamawiającego odpowiedzi. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną
odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tegoż zapytania. W
przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie elementy i opisy
zawarte w załączonych wzorach.
6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wpisu Spółdzielni Socjalnej do Krajowego Rejestru
Sądowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem Oferty.
8. Zmiany lub wycofanie oferty. Skuteczność zmian lub wycofanie złożonej oferty:
a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały
dokonane przed upływem terminu składania ofert;
b) zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty(pkt 8 ust. 4). Dodatkowo należy
umieścić na kopercie zapisek ,,ZMIANA";
c) wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia
podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty (pkt 8 ust. 4). Oferta wycofana
zostanie zwrócona Wykonawcy drogą pocztową lub zostanie wydana osobie, która
będzie upoważniona do odbioru osobistego oferty wycofanej.
7. DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ :
1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) oferta Wykonawcy (załącznik nr 1);
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2);
c) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia (załącznik nr 3).
8. ZASADY ODRZUCANIA OFERT:1. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami
niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą zawierały formularza ofertowego.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 9, a także
jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane
przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
4. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował
będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.5. Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik
postępowania skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z prowadzonego
postępowania, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem.
6. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w
przypadku odrzucenia oferty.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Cena musi zawierać wszystkie koszty wykonania Zamówienia oraz koszty należnego
podatku od towarów i usług VAT. Cena oferty będzie podana przez Wykonawcę wyłącznie
w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Podana cena nie będzie
podlegała zmianom w okresie obowiązywania umowy.
10. KRYTERIA WYBORU OFERTY I ICH ZNACZENIE :
1) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :
a) najniższa cena - 100% ; punktacja za cenę będzie się odbywać wg zasady :
C min
Cof = ------------------------------- x Wc
C
C - ilość punktów uzyskanych za cenę
of
C
- średnia cena podana przez Wykonawcę , wynikająca z wypełnionego formularza
cenowego
Cmin - najniższa średnia cena
Wc - waga kryterium ceny (100)
Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą tą, która nie będzie podlegać odrzuceniu i
będzie spełniać warunki niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska największą liczbę
punktów wynikających z w/w kryteriów oceny ofert. Punkty będą liczone do dwóch miejsc
po przecinku.
11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE WINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta uzyska największą liczbę
punktów wynikającą z przyjętych kryteriów oceny ofert oraz zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy
w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
3. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w przypadkach jak
niżej:a) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących
przepisów prawnych w tym zakresie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona i
obowiązująca do końca trwania umowy;
b) zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływa na treść
umowy.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert lub spóźnione z
uwagi na dostarczenie ich w inne miejsce niż wskazano powyżej zostaną odrzucone bez
otwierania.
5. Wykonawcy swoje oferty mogą przesłać drogą pocztową lub kurierską pod warunkiem,
że wpłyną one do siedziby Zamawiającego - sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej
nr 4 w godzinach jego pracy do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert. W
przeciwnym razie oferty, które wpłyną do innych komórek organizacyjnych, lub po
godzinach pracy mogą zostać z tego powodu nie zarejestrowane w wyznaczonym czasie.
6. Wykonawca na życzenie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty z datą i godziną wpływu.
7. Zamawiający poinformuje Wykonawców o wynikach postępowania, umieszczając na
swojej stronie BIP ogłoszenie o zgłoszonych ofertach i o wyborze Wykonawcy.
13. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. Dla potrzeb niniejszego postępowania Zamawiający ustala, że porozumiewanie się z
Wykonawcami w zakresie informacji dotyczących postępowania odbywać się będzie za
pomocą telefonu lub drogą elektroniczną. Przekazywanie informacji za pomocą telefonu
odbywać się będzie na następujący numer telefonu: 94 36 530 21 Przekazywanie
informacji drogą elektroniczną odbywać się będzie na następujący adres mailowy:
dborowczak@psp4swidwin.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości.
DODATKOWE INFROMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub dowołania postępowania o
udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie
przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o
udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
3. Zamawiający zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.U.UE L z dnia 4 maja 2016 r.) - dalej RODO, informujemy iż:
Administratorem danych osobowych jest:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, im. Osadników Wojskowych z siedzibą: ul. Kombatantów
Polskich 6., 78-300 Świdwin. Z administratorem danych można się skontaktować
telefonicznie pod numerem tel. 94 36 530 21 na adres e-mail: dborowczak@psp4swidwin.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora.Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Krzysztofa Rychel jako Inspektora Ochrony Danych osobowych, z
którym można się kontaktować poprzez email: iodo_swidwin@wp.pl telefonicznie pod nr
tel. 601-080-704 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony
danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 44
ustawy z dnia 27 sierpnia o finansach publicznych (Dz.U. 2009 Nr 157 poz. 1240 ze zm.) oraz
Regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 tys. wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora
CUW nr 10/01/2021 z dnia 11 stycznia 2021 roku dotyczącym udzielania zamówień
publicznych wskazanych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz.2019 z późn.zm.)
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą odbiorcy Biuletynu Informacji Publicznej
Szkoły Podstawowej nr 4, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
z przeprowadzonego postępowania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz jednostki
administracji publicznej uprawnione do sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością
funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez
Panią/Pana informacji.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy będącej efektem
udzielenia zamówienia publicznego, a następnie po jej zakończeniu przez okres 10 lat
poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce
Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Przedmiotowy termin może zostać wydłużony o czas
niezbędny do zamknięcia wzajemnych rozliczeń finansowych.
Sposób przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną
poddane profilowaniu.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w
ramach sprawowania władzy publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla potrzeb
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
W zakresie merytorycznym i formalnym osobami upoważnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są:
a) Dorota Borowczak - dyrektor szkoły

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.