dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-09-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Osadników Wojskowych w Świdwinie Kombatantów Polskich 6 78-300 Świdwin powiat: świdwiński telefon: 094 365 30 21 fax 094 365 30 22 dborowczak@psp4swidwin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świdwin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 094 365 30 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, im. Osadników Wojskowych zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 złotych netto określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 roku poz.1710) na: Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Szkoły położonej przy ulicy Kombatantów Polskich 6 w Świdwinie. 2. Do szczegółowych zadań wykonawcy należeć będą: a) zakładanie i pielęgnacja kwietników, trawników, b) pielęgnacja drzew i krzewów, c) opróżnianie koszy na śmieci, d) grabienie piaskownicy, e)sprzątanie wokół budynków szkoły, f) wykonywanie prac zleconych przez dyrektora szkoły.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: 1) bieżące informowanie o zmianach osobowych osób odpowiedzialnych na wykonywanie obowiązków; 2) usługa będzie realizowana z należyta starannością, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; 3) w przypadku stwierdzenia niestarannego lub nienależytego wykonywania zobowiązań umowy Wykonawca po pisemnym wezwaniu niezwłocznie usunie nieprawidłowości;4) dbanie o teren wokół budynku musi odbywać się o takiej porze, by nie powodować utrudnień użytkownikom obiektu; częstotliwość powyższych prac musi być dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania odpowiedniego efektu. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac zleconych; 6) W zakresie odpowiedzialności za mienie Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia braków w majątku, zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku m.in. nieprawidłowego wykonywania czynności, prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające, którego wyniki będą podstawą do materialnego wyrównania szkody; 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz szkody powstałe przy wykonywaniu obowiązków zamówienia lub w wyniku zdarzeń losowych mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia; 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednio wcześniej dane osoby, która będzie wykonywała zlecone czynności. 4. Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia socjalno-bytowe w celu przebrania się i spożycia posiłków. 5. Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia higieniczno-sanitarne. 6. Zamawiający zapewni odpowiedni sprzęt techniczny potrzebny do realizacji przedmiotu Zamówienia. Wszelki sprzęt techniczny, materiały i środki do pielęgnacji w ilościach niezbędnych dla należytego wykonania Zamówienia, zapewni Zamawiający. 7. Wykonawca na okres wykonywania zamówienia zawrze umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 8. Wykonawca oddeleguje osobę do wykonania zamówienia, która będzie posiadała aktualne badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Najpóźniej w terminie zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową. 11. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie miesięczne po zakończeniu danego miesiąca rozliczeniowego na podstawie faktury. Rozliczenie nastąpi w terminie do 7 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo rozliczonej faktury VAT, z zastrzeżeniem, że za okres od dnia 01.12.2024r. do dnia 31.12.2024r. faktura powinna być doręczona do dnia 27.12.2024r. z terminem zapłaty za usługę do dnia 29.12.2024r. Dokument nr: SP4.261.01.2024, 01/09/2024 Otwarcie ofert: 4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: Oferty należy składać w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Osadników Wojskowych, Ul. Kombatantów Polskich 6., 78-300 Świdwin. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 20 września 2024 roku do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.10. 2024 roku do dnia 31.12 2024 roku. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 roku poz.1710) z zachowaniem procedur wewnętrznych Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Osadników Wojskowych 2. Zamawiający na podstawie art.1 5 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. 2022 poz. 1327) zastrzega, iż o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne 5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ : 14 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, alternatywnych i wariantowych.2. Wykonawca powinien złożyć ofertę na całość zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu ofertowym zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zapytania ofertowego. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w postępowaniu, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 4. Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:Nazwa i adres Wykonawcy Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 Im. Osadników Wojskowych ul. Kombatantów Polskich 6 78-300 Świdwin Kompleksowe dbanie o teren wokół budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Świdwinie 5. Oferta pod rygorem odrzucenia winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań z uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tegoż zapytania. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie elementy i opisy zawarte w załączonych wzorach. 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wpisu Spółdzielni Socjalnej do Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem Oferty. 8. Zmiany lub wycofanie oferty. Skuteczność zmian lub wycofanie złożonej oferty: a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert; b) zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty(pkt 8 ust. 4). Dodatkowo należy umieścić na kopercie zapisek ,,ZMIANA"; c) wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty (pkt 8 ust. 4). Oferta wycofana zostanie zwrócona Wykonawcy drogą pocztową lub zostanie wydana osobie, która będzie upoważniona do odbioru osobistego oferty wycofanej. 7. DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ : 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) oferta Wykonawcy (załącznik nr 1); b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2); c) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia (załącznik nr 3). 8. ZASADY ODRZUCANIA OFERT:1. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami niniejszego zapytania ofertowego. 2. Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą zawierały formularza ofertowego. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 9, a także jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. 4. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.5. Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z prowadzonego postępowania, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem. 6. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku odrzucenia oferty. 9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: Cena musi zawierać wszystkie koszty wykonania Zamówienia oraz koszty należnego podatku od towarów i usług VAT. Cena oferty będzie podana przez Wykonawcę wyłącznie w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Podana cena nie będzie podlegała zmianom w okresie obowiązywania umowy. 10. KRYTERIA WYBORU OFERTY I ICH ZNACZENIE : 1) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : a) najniższa cena - 100% ; punktacja za cenę będzie się odbywać wg zasady : C min Cof = ------------------------------- x Wc C C - ilość punktów uzyskanych za cenę of C - średnia cena podana przez Wykonawcę , wynikająca z wypełnionego formularza cenowego Cmin - najniższa średnia cena Wc - waga kryterium ceny (100) Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą tą, która nie będzie podlegać odrzuceniu i będzie spełniać warunki niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska największą liczbę punktów wynikających z w/w kryteriów oceny ofert. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku. 11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE WINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta uzyska największą liczbę punktów wynikającą z przyjętych kryteriów oceny ofert oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 3. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w przypadkach jak niżej:a) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona i obowiązująca do końca trwania umowy; b) zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływa na treść umowy. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert lub spóźnione z uwagi na dostarczenie ich w inne miejsce niż wskazano powyżej zostaną odrzucone bez otwierania. 5. Wykonawcy swoje oferty mogą przesłać drogą pocztową lub kurierską pod warunkiem, że wpłyną one do siedziby Zamawiającego - sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w godzinach jego pracy do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert. W przeciwnym razie oferty, które wpłyną do innych komórek organizacyjnych, lub po godzinach pracy mogą zostać z tego powodu nie zarejestrowane w wyznaczonym czasie. 6. Wykonawca na życzenie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty z datą i godziną wpływu. 7. Zamawiający poinformuje Wykonawców o wynikach postępowania, umieszczając na swojej stronie BIP ogłoszenie o zgłoszonych ofertach i o wyborze Wykonawcy. 13. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 1. Dla potrzeb niniejszego postępowania Zamawiający ustala, że porozumiewanie się z Wykonawcami w zakresie informacji dotyczących postępowania odbywać się będzie za pomocą telefonu lub drogą elektroniczną. Przekazywanie informacji za pomocą telefonu odbywać się będzie na następujący numer telefonu: 94 36 530 21 Przekazywanie informacji drogą elektroniczną odbywać się będzie na następujący adres mailowy: dborowczak@psp4swidwin.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości. DODATKOWE INFROMACJE 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub dowołania postępowania o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: 3. Zamawiający zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L z dnia 4 maja 2016 r.) - dalej RODO, informujemy iż: Administratorem danych osobowych jest: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, im. Osadników Wojskowych z siedzibą: ul. Kombatantów Polskich 6., 78-300 Świdwin. Z administratorem danych można się skontaktować telefonicznie pod numerem tel. 94 36 530 21 na adres e-mail: dborowczak@psp4swidwin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczył Krzysztofa Rychel jako Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym można się kontaktować poprzez email: iodo_swidwin@wp.pl telefonicznie pod nr tel. 601-080-704 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Cele i podstawy przetwarzania. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia o finansach publicznych (Dz.U. 2009 Nr 157 poz. 1240 ze zm.) oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 tys. wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora CUW nr 10/01/2021 z dnia 11 stycznia 2021 roku dotyczącym udzielania zamówień publicznych wskazanych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz.2019 z późn.zm.) Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą odbiorcy Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z przeprowadzonego postępowania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji. Okres przechowywania danych. Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy będącej efektem udzielenia zamówienia publicznego, a następnie po jej zakończeniu przez okres 10 lat poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Przedmiotowy termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do zamknięcia wzajemnych rozliczeń finansowych. Sposób przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa. Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: 2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: W zakresie merytorycznym i formalnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) Dorota Borowczak - dyrektor szkoły |
© eurobudowa.pl 2004-2024