Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
737z dziś
6027z ostatnich 7 dni
24474z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont elewacji zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-10-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Nozdrzec
Nozdrzec 224
36-245 Nozdrzec
powiat: brzozowski
tel. 13 439 80 20, 13 439 80 36, fax. 13 439 81 70, tel. 796442970
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nozdrzec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 439 80 20, 1
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dot. realizacji projektu nr Edycja2RPOZ/2023/4697/PolskiLad w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z realizacją projektu pt. Remont elewacji zabytkowego kościoła parafialnego pw. iw. Klary w Hłudnie -- Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Klary w Hłudnie, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem niniejszego zapytania jest Remont elewacji zabytkowego kościoła parafialnego pw. iw. Klary w Hłudnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) program robót budowlanych -- bieżącej konserwacji przy kościele parafialnym w Hłudnie, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) pozytywna opinia Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K-IRN.5183.235.2024.KH z dnia 4 października 2024 r., stanowiąca załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji (jeśli zostały wskazane). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i substancji o nie gorszych parametrach i jakości od zaprojektowanych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem nie mają na celu preferowanie materiałów danego producenta, lecz wskazanie jakie materiał powinien posiadać cechy -- parametry techniczne. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego będzie spoczywał na Wykonawcy. W ramach zadania należy przewidzieć wykonanie innych prac wynikających z pozwoleń konserwatorskich. Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego
zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Ze względu na charakter prac przewidzianych do wykonania, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej kościoła parafialnego w Hłudnie. Dokonanie wizji lokalnej ma na celu zapoznanie Wykonawców z potencjalnym ryzykiem i trudnościami towarzyszącymi realizacji zamówienia.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 listopada 2024 roku, o godz. 10.30, w Urzędzie Gminy Nozdrzec (pok. 5).

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być opatrzona nazwą, adresem i telefonem kontaktowym Wykonawcy, nazwą i adresem Zamawiającego oraz musi zawierać napis: Remont elewacji zabytkowego kościoła parafialnego pw. św. Klary w Hłudnie -- nie otwierać przed dniem 12 listopada 2024, godz. 10.30
Oferty należy przesłać/składać w terminie do dnia 12 listopada 2024 r. do godz. 10.00, na adres: Urząd Gminy Nozdrzec, 36 -- 245 Nozdrzec 224, z opisem na kopercie wskazanym w rdz. VI. Decyduje data wpływu.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Informacja o niniejszym zapytaniu ofertowym została umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nozdrzec https://binl .nozdrzec.pl
II. OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
III. OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia -- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji:
o co najmniej jednej roboty związanej z pracami konserwatorskimi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, polegających na prowadzeniu robót budowlanych, których wartość wyniosła co najmniej 50 000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz robót wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że roboty zostały wykonane prawidłowo, z należytą starannością i terminowo.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
o kierownik robót budowlanych
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował kierownikiem robót budowlanych, a osoba ta będzie posiadała doświadczenie określone w art. 37c (ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, posiadającym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 roboty o podobnym charakterze jak w niniejszym zapytaniu. Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i kwalifikacji. W przypadku osób samozatrudnionych i lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, Zamawiający dopuszcza, aby status kierownika prac konserwatorskich objęła osoba samozatrudniona.
c) zatrudnienia:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., póz. 1465) o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia.
W celu udokumentowania zatrudnienia osób Wykonawca powinien oświadczyć, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy -- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. W przypadku wykonawców realizujących zadanie jako samozatrudnionych i nie zatrudniających do realizacji przedmiotu zadania osób na podstawie stosunku pracy w oświadczeniu należy wpisać informacje dot. osoby samozatrudnionej.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawce:
-- który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
-- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
-- w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie arf 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2024 r. póz. 1428, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2024 r. póz. 794, z późn. zm.);
-- z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również podmiot, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
--jest powiązany osobowo lub kapitałowo:
Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokumenty stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1. Wymagane jest załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia potwierdzającego, że ubiegający się o przedmiot zamówienia zwany dalej Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do zapytania.
3. Wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do zapytania.
4. Wymagane jest złożenie Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz braku powiązań osobowych i kapitałowych wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do zapytania.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od: wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu obowiązujących przepisów;
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) zawiera istotne i niemożliwe do korekty błędy w obliczeniu ceny;
6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający zawiadamia wykonawców o odrzuconych ofertach, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Wykonawcy wspólnie ubiegający sic o udzielenie niniejszego zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z tym zastrzeżeniem, iż oświadczenie o braku powiązań składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika.
Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, pod rygorem odmowy podpisania umowy są zobowiązani dostarczyć zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
a) określenie celu gospodarczego,
b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia,
c) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji,
d) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego,
e) nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
e) Podwykonawstwo
Wykonawca jest uprawniony do zawarcia umowy o podwykonawstwo części zamówienia z innymi podmiotami z zastrzeżeniem, że nie spowoduje to wydłużenia czasu wykonania zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, ani nie zwiększy kosztów wykonania tego zamówienia. Wykonawca nie może jednak podpisać umowy o podwykonawstwo bez uzyskania zgody Zamawiającego.
f) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych załączników (dokumentów) Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży wymienionych dokumentów w terminie określonym w wezwaniu do uzupełnienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z dalszego postępowania.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 8
do zapytania ofertowego, w oparciu o przedstawiony przedmiar robót, będący załącznikiem nr 10 do zapytania ofertowego. UWAGA! Udostępnienie Przedmiarów robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o wymagania zawarte w załączonej dokumentacji, jak również uwzględnienia wszystkich robót i kosztów (także nieprzewidzianych w przedmiarach robót).
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
o wykaz wykonanych robót - zgodnie z żal. nr 3 do zapytania
o dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje)
o wykaz osób zgodnie z żal. nr 4
o dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień do kierowania niniejszymi robotami
o oświadczenie o zatrudnieniu- zgodnie z żal. nr 5 do mniejszego zapytania
o odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
o oświadczenie, że nie zalega z płaceniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne zgodnie z zał. nr 6 do niniejszego zapytania
o oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz braku powiązań osobowych i kapitałowych zgodnie z zał. nr 7 do niniejszego zapytania
o pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
o wzór umowy podpisany i zaakceptowany przez Wykonawcę - zał. nr 9 do zapytania
o kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót) sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione Przedmiary robót. Kosztorys służył będzie jako materiał poglądowy i pomocniczy na etapie badania i oceny oferty oraz na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Kopie wymaganych dokumentów muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Oferenta.
6. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były parafowane przez osobę podpisującą ofertę, ponumerowane i połączone ze sobą w sposób trwały.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
VIL INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
IX. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE ZAPYTANIA ORAZ PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT:
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować do osób po stronie Zamawiającego uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono zapytanie ofertowe.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę upublicznia się na stronie https://bip 1 .nozdrzec.pl
Zamawiający przedłuży termin składania Ofert, jeżeli w wyniku zmian treści ogłoszenia jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w Ofertach. O przedłużeniu terminu składania Ofert Zamawiający zawiadomi Wykonawców, zamieszczając tę informację na stronie internetowej na której udostępnione jest ogłoszenie.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres nie dłuższy niż 30 dni, tj. do 9 grudnia 2024 roku. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem składania ofert.
2. Wy cofanie złożonej oferty.
Skuteczność wycofania złożonej oferty
Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie Ofertę. Wycofanie złożonej Oferty jest skuteczne tylko wówczas, gdy zostało dokonane przed upływem terminu składania Ofert.
Wycofanie złożonej Oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez Wykonawcę. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu Oferty. Odpowiednio opisana kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem WYCOFANIE.
XII. INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA:
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej zamieszczone zostaną na stronie internetowej https://binl .nozdrzec.pl oraz przesłane do Wykonawców, którzy złożą ofertę w niniejszym postępowaniu.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
1. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów
i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
2. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym.
3. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XIV. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria
1) Cena oferty - waga kryterium: 60 %
2) Okres gwarancji - waga kryterium: 40 %
2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: PI = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną ,,C min" otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta ,,C" otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
C min
PI = ----- x60 = ooo pkt.
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
1) W ramach kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzjelenia gwaranci i j akości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
-- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
-- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
-- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
-- 6 lat otrzyma 40 pkt.
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzjelenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P = P1 + P2 =-pkt.
XV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w jednej z następujących sytuacji:
-- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
-- cena najkorzystniejsza oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
-- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
-- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Informacją jaką kwotę Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania zostanie podana po upływie terminu składania ofert na stronie prowadzonego postępowania.
0 unieważnieniu postępowania ofertowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
-- ubiegali się o udzielenie zamówienia -- w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
-- złożyli oferty -- w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert;
XVI. FORMALNOŚCI JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
3. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustaw nie stanowią inaczej,
4. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej,
5. Umowa jest jawna i podlega udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępnie do informacji publicznej;
6. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie;
7. Okres realizacji umowy wskazany jest w niniejszym ogłoszeniu;
8. Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach
1 w trybie wskazanych w załączniku nr 9 do niniejszego ogłoszenia- wzoru umowy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy.
10. Pozostałe kwestie odnoszące się do Umowy uregulowane są w załączniku nr 9 do niniejszego ogłoszenia- wzorze umowy.
11. Termin i miejsce podpisania umowy:
-- Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego lecz nie później niż w terminie 7 dni od wskazanego terminu pod rygorem nie zawarcia umowy. Odpowiednio stosuje się
pkt poniżej;
-- jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XVII. DODATKOWE POSTANOWIENIA
1. Postępowanie ofertowe nie podlega przepisom prawo zamówień publicznych
i prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz udzielane jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności przewidzianej dla udzielania zamówienia na realizację zadań w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
1. Adrian Skubisz -- tel. 796442970, e-mail: adrian.skubisz@nozdrzec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.