Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
23830z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanieaudytów energetycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanieaudytów energetycznych

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŁAŃCUCIE
ul. 29 Listopada 1
37-100 Łańcut
powiat: łańcucki
tel. 17 225 27 34
sekretariat@smlancut.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 225 27 34
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na usługę: ,,Wykonanie Audytów energetycznych budynków wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie"
Rodzaj zamówienia: usługi
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i udokumentowanie wyników audytów energetycznych ex-ante budynków wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie (odrębnie dla każdego budynku), zawierających analizę ekonomiczno-energetyczną możliwych wariantów modernizacji budynku w celu przygotowania wniosku o dofinansowanie w ramach Programu 8.6 Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) - budynki wielorodzinne.
2. Każdy Audyt energetyczny musi zawierać ocenę efektywności zużycia energii, analizę ekonomiczno-energetyczną możliwych modernizacji budynków, wybór optymalnego zakresu energooszczędnych usprawnień oraz szacunek kosztów tych rozwiązań.
3. Audyt energetyczny musi być wykonany, w zakresie treści, jak i formy, w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych, w procesie zmniejszania zużycia energii, określać zakres i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia modernizacyjnego, ze wskazaniem wariantu rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia jego kosztów, oszczędności energii oraz pod względem oceny kryterium dofinasowania.
4. Audyt OZE musi prezentować propozycje technologii oraz wariantów przedsięwzięć wykorzystania OZE dla zaspokojenia zapotrzebowania na energię elektryczną, ciepło i chłód, a także szacunkowy koszt wybudowania instalacji i kosztów towarzyszących wymaganych do prawidłowego i długotrwałego działania instalacji (wyliczenie nośności konstrukcji dachu budynku, przebudowa konstrukcji dachu, możliwy montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku).
5. Z przeprowadzanego audytu musi wynikać zakres rzeczowy przedsięwzięcia przewidzianego do objęcia dofinasowaniem w ramach Programu 8.6 Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) - budynki wielorodzinne.
6. Przy opracowaniu audytu energetycznego kluczowe będzie dostosowanie do wymogów Regulaminu wyboru projektów o dofinansowanie przedsięwzięć z Programu 8.6 Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) - budynki wielorodzinne. Warunki formalne oraz kryteria merytoryczne wyboru dofinansowania zostały przedstawione na stronie internetowej https://www.gov.pl
7. Audyt energetyczny jest obligatoryjnym załącznikiem do wniosku o dofinansowanie w ramach ww. Programu UE.
8. Audyt energetyczny powinien w szczególności określać koszty kwalifikowalne (optymalny zakres działań) dofinasowania.
9. Elementy modernizacji energetycznej budynku dopuszczone do finansowania (jako wydatki kwalifikowalne) zostały opisane w Regulaminie wyboru projektów o dofinansowanie przedsięwzięć z ww. Programu https://www.gov.pl
10. Parametry techniczne budynków:
1) Osiedle 3-go Maja 5:
a) Rok budowy - 1968
b) Powierzchnia zabudowy - 317,5 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 1587,54 m2
d) Kubatura - 5237 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 30
g) Konstrukcja budynku: budynek jednoklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany metodą tradycyjną z gazobetonu i cegły kratówki. Układ konstrukcyjny podłużno-poprzeczny. Fundamenty żelbetowe wylewane, ściany piwnicy z betonu Rw 110, zewnętrzne gr. 35 em, wewnętrzne gr. 25 em. Posadzki w piwnicach betonowe. Ścianki działowe piwnic z cegły. Mury zewnętrzne gr 38 cm z cegły kratówki na zaprawie cementowo-wapiennej. Mury zewnętrzne osłonowe z pustaka siporeks gr. 24 em. Mury wewnętrzne gr. 25 cm z cegły silikatowej. Ścianki działowe z cegły dziurawki na zaprawie cementowej. Stropy typu DZ-3. Stropodach DZ-3. Pokrycie stropodachu lx papa na lepiku, płyta suprema 7 em, warstwa wyrównawcza 3 em, 2 x papa na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
2) Osiedle 3-go Maja 6:
a) Rok budowy - 1967
b) Powierzchnia zabudowy - 317,5 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 1587,16 m2
d) Kubatura - 5237 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 30
g) Konstrukcja budynku: budynek jednoklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany metodą tradycyjną z gazobetonu i cegły silikatowej i kratówki. Układ konstrukcyjny podłużno-poprzeczny. Fundamenty żelbetowe wylewane, ściany piwnicy z betonu Rw 110, zewnętrzne gr. 35 em, wewnętrzne gr. 25 em. Posadzki w piwnicach betonowe. Ścianki działowe piwnic z cegły. Mury zewnętrzne gr 38 cm z cegły kratówki na zaprawie cementowo-wapiennej. Mury zewnętrzne osłonowe z pustaka siporeks gr. 24 em. Mury wewnętrzne gr. 25 cm z cegły silikatowej. Ścianki działowe z cegły dziurawki na zaprawie cementowej. Stropy typu DZ-3. Stropodach DZ-3. Pokrycie stropodachu lx papa na lepiku, płyta suprema 7 em, warstwa wyrównawcza 3 em, 2 x papa na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
3) Osiedle Gen. Maczka 1:
a) Rok budowy - 1975
b) Powierzchnia zabudowy - 757,44 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 4357,10 m2
d) Kubatura - 12 861 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 75
g) Konstrukcja budynku: budynek sześcioklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany systemem uprzemysłowionym z elementów typu ,,Żerań". Układ ścian nośnych poprzeczny. Ławy fundamentowe betonowe wylewane, ściany piwnicy z żwirobetonu. Ściany parteru i kondygnacji powtarzalnych z płyt ściennych kanałowych. Konstrukcja ścian osłonowych podłużnych - elementy drobnowymiarowe z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej.
Konstrukcja ścian szczytowych - płyty ścienne kanałowe z ociepleniem bloczkami z betonu komórkowego. Ściany działowe piwnic-cegła pełna wapienno-piaskowa, od strony korytarzy ściana pełna, między piwnicami ażurowa. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych - cegła dziurawka. Konstrukcja klatek schodowych -piwniczne wylewane, piętra prefabrykowane. Konstrukcja stropów - kanałowe prefabrykowane. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane ułożone na prefabrykowanych ściankach ażurowych. Pokrycie dachu - 2x papa bitumiczna na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
4) Osiedle Gen. Maczka 2:
a) Rok budowy-1975
b) Powierzchnia zabudowy - 997,98 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 5106,64 m2
d) Kubatura - 16 804 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 90
g) Konstrukcja budynku: budynek siedmioklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany systemem uprzemysłowionym z elementów typu ,,Żerań". Układ ścian nośnych poprzeczny. Ławy fundamentowe betonowe wylewane, ściany piwnicy z żwirobetonu. Ściany parteru i kondygnacji powtarzalnych z płyt ściennych kanałowych. Konstrukcja ścian osłonowych podłużnych - elementy drobnowymiarowe z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej. Konstrukcja ścian szczytowych - płyty ścienne kanałowe z ociepleniem bloczkami z betonu komórkowego. Ściany działowe piwnic-cegła pełna wapienno-piaskowa, od strony korytarzy ściana pełna, między piwnicami ażurowa. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych - cegła dziurawka. Konstrukcja klatek schodowych -piwniczne wylewane, piętra prefabrykowane. Konstrukcja stropów - kanałowe prefabrykowane. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane ułożone na prefabrykowanych ściankach ażurowych. Pokrycie dachu - 2x papa bitumiczna na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
5) Osiedle Gen. Maczka 4:
a) Rok budowy-1975
b) Powierzchnia zabudowy-997,98 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 5106,64 m2
d) Kubatura - 16 804 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 90
g) Konstrukcja budynku: budynek siedmioklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany systemem uprzemysłowionym z elementów typu ,,Żerań". Układ ścian nośnych poprzeczny. Ławy fundamentowe betonowe wylewane, ściany piwnicy z żwirobetonu. Ściany parteru i kondygnacji powtarzalnych z płyt ściennych kanałowych. Konstrukcja ścian osłonowych podłużnych - elementy drobnowymiarowe z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej.
Konstrukcja ścian szczytowych - płyty ścienne kanałowe z ociepleniem bloczkami z betonu komórkowego. Ściany działowe piwnic-cegła pełna wapienno-piaskowa, od strony korytarzy ściana pełna, między piwnicami ażurowa. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych - cegła dziurawka. Konstrukcja klatek schodowych -piwniczne wylewane, piętra prefabrykowane. Konstrukcja stropów - kanałowe prefabrykowane. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane ułożone na prefabrykowanych ściankach ażurowych. Pokrycie dachu - 2x papa bitumiczna na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
6) Osiedle Gen. Maczka 5:
a) Rok budowy - 1976
b) Powierzchnia zabudowy - 281,1 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 1432,67 m2
d) Kubatura - 4737 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 25
g) Konstrukcja budynku: budynek dwuklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany systemem uprzemysłowionym z elementów wielopłytowych prefabrykowanych. Układ ścian nośnych poprzeczno-podłużny. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic wylewane z betonu żwirowego. Ściany parteru i kondygnacji nadziemnych: wewnętrzne -prefabrykowane wielopłytowe, zewnętrzne osłonowe - prefabrykowane wielkopłytowe, betonowe wielowarstwowe z gotową fakturą, zewnętrzne szczytowe - jak osłonowe. Ścianki działowe: piwnice - z cegły ceramicznej, kondygnacji nadziemnych - prefabrykowane gipsowe, przy łazienkach -prefabrykowane betonowe. Konstrukcja klatek schodowych - piwniczne wylewane, piętra prefabrykowane. Stropy-wielkopłytowe prefabrykowane grub. 15 em. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe bezżebrowe prefabrykowane. Pokrycie dachu - 2x papa bitumiczna na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
7) Osiedle Gen. Maczka 6:
a) Rok budowy-1978
b) Powierzchnia zabudowy- 562,2 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 2983,89 m2
d) Kubatura -9474 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 50
g) Konstrukcja budynku: budynek czteroklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany systemem uprzemysłowionym z elementów wielopłytowych prefabrykowanych. Układ ścian nośnych poprzeczno-podłużny. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic wylewane z betonu żwirowego. Ściany parteru i kondygnacji nadziemnych: wewnętrzne -prefabrykowane wielopłytowe, zewnętrzne osłonowe - prefabrykowane
wielkopłytowe, betonowe wielowarstwowe z gotową fakturą, zewnętrzne szczytowe - jak osłonowe. Ścianki działowe: piwnice - z cegły ceramicznej, kondygnacji nadziemnych - prefabrykowane gipsowe, przy łazienkach -prefabrykowane betonowe. Konstrukcja klatek schodowych - piwniczne wylewane, piętra prefabrykowane. Stropy-wielkopłytowe prefabrykowane grub.
15 em. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe bezżebrowe prefabrykowane. Pokrycie dachu - 2x papa bitumiczna na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
8) Osiedle Gen. Maczka 12:
a) Rok budowy - 1979
b) Powierzchnia zabudowy - 167,8 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 888,34 m2
d) Kubatura - 2777 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 10
g) Konstrukcja budynku: budynek jednoklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii OWT-75 z elementów prefabrykowanych. Układ ścian nośnych krzyżowy. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic prefabrykowane pełne. Ściany nadziemne - prefabrykowane płytowe. Ścianki działowe piwnic - w korytarzach pełne z cegły dziurawki, dzielące komórki ażurowe z cegły dziurawki. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych, ścianki we
- prefabrykowane OWT-75. Pozostałe ścianki prefabrykowane wielkowymiarowe gipsowe. Klatki schodowe prefabrykowane typowe. Stropy - płyta OWT-75 grub.
16 em. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane. Pokrycie dachu - 3x papa na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
9) Osiedle Gen. Maczka 13:
a) Rok budowy - 1979
b) Powierzchnia zabudowy - 167,8 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 888,34 m2
d) Kubatura - 2777 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 10
g) Konstrukcja budynku: budynek jednoklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii OWT-75 z elementów prefabrykowanych. Układ ścian nośnych krzyżowy. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic prefabrykowane pełne. Ściany nadziemne - prefabrykowane płytowe. Ścianki działowe piwnic - w korytarzach pełne z cegły dziurawki, dzielące komórki ażurowe z cegły dziurawki. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych, ścianki we
- prefabrykowane OWT-75. Pozostałe ścianki prefabrykowane wielkowymiarowe gipsowe. Klatki schodowe prefabrykowane typowe. Stropy - płyta OWT-75 grub. 16 em. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane. Pokrycie dachu - 3x
papa na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
10) Osiedle Gen. Maczka 20:
a) Rok budowy - 1990
b) Powierzchnia zabudowy - 626 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 3244,89 m2
d) Kubatura - 10 707 m3
e) Ilość kondygnacji - 5
f) Liczba mieszkań - 45
g) Konstrukcja budynku: budynek czteroklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii OWT-75 z elementów prefabrykowanych. Układ ścian nośnych krzyżowy. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic prefabrykowane pełne. Ściany nadziemne osłonowe - prefabrykowane płytowe. Ściany szczytowe - trójwarstwowe prefabrykowane. Ścianki działowe piwnic - w korytarzach pełne z cegły ceramicznej, dzielące komórki ażurowe z cegły dziurawki. Ścianki działowe kondygnacji nadziemnych - prefabrykowane oraz częściowo gipsowe. Pozostałe ścianki prefabrykowane wielkowymiarowe gipsowe. Klatki schodowe prefabrykowane typowe. Stropy - płyta żelbetowa prefabrykowana OWT-75 grub. 16 em. Konstrukcja dachu - płyty panwiowe prefabrykowane. Pokrycie dachu - 3x papa na lepiku. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
11) Osiedle Sikorskiego 1:
a) Rok budowy - 1992
b) Powierzchnia zabudowy -547,20 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 2336,61 m2
d) Kubatura - 9520 m3
e) Ilość kondygnacji-4
f) Liczba mieszkań - 24
g) Konstrukcja budynku: budynek dwuklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z drobnowymiarowymi gęsto żebrowymi elementami stropowymi. W piwnicach budynku znajduje się 12 pomieszczeń garażowych. Układ ścian konstrukcyjnych poprzeczny. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji naziemnych - z cegły ceramicznej pełnej. Ściany osłonowe zewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji nadziemnych - warstwowe (cegła dziurawka, styropian, cegła ceramiczna pełna). Ściany osłonowe -warstwowe (gazobeton, styropian, gazobeton. Ścianki wewnętrzne - z cegły ceramicznej dziurawki. Stropy - ceramiczne gęstożebrowe FERT. Schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane na budowie. Dach konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej, dwuspadowy. Pokrycie dachu - dachówka ceramiczna zakładkowa. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
12) Osiedle Sikorskiego 3:
a) Rok budowy - 1993
b) Powierzchnia zabudowy-505,20 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 1840,41 m2
d) Kubatura - 7780 m3
e) Ilość kondygnacji - 4
f) Liczba mieszkań - 20
g) Konstrukcja budynku: budynek dwuklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z drobnowymiarowymi gęsto żebrowymi elementami stropowymi. Układ ścian konstrukcyjnych poprzeczny. Ławy fundamentowe żelbetonowe wylewane, ściany piwnic z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji naziemnych - z cegły ceramicznej pełnej. Ściany osłonowe zewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji nadziemnych -warstwowe (cegła dziurawka, styropian, cegła ceramiczna pełna). Ściany osłonowe - warstwowe (gazobeton, styropian, gazobeton. Ścianki wewnętrzne -z cegły ceramicznej dziurawki. Stropy-ceramiczne gęstożebrowe FERT. Schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane na budowie. Dach konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej, dwuspadowy. Pokrycie dachu - dachówka ceramiczna zakładkowa. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
13) Osiedle Sikorskiego 4:
a) Rok budowy-1993
b) Powierzchnia zabudowy - 1244,50 m2
c) Powierzchnia użytkowa - 4303,50 m2
d) Kubatura - 17 900 m3
e) Ilość kondygnacji - 4
f) Liczba mieszkań-47
g) Konstrukcja budynku: budynek pięcioklatkowy całkowicie podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z drobnowymiarowymi gęsto żebrowymi elementami stropowymi. W piwnicach budynku znajduje się 13 pomieszczeń garażowych. Układ ścian konstrukcyjnych poprzeczny. Ławy fundamentowe betonowe i żelbetonowe wylewane, ściany piwnic z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji naziemnych - z cegły ceramicznej pełnej. Ściany osłonowe zewnętrzne konstrukcyjne kondygnacji nadziemnych -warstwowe (cegła dziurawka, styropian, cegła ceramiczna pełna). Ściany osłonowe - warstwowe (gazobeton, styropian, gazobeton. Ścianki wewnętrzne - z cegły ceramicznej dziurawki. Stropy - ceramiczne gęstożebrowe FERT. Schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane na budowie. Dach konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej, dwuspadowy. Pokrycie dachu - dachówka ceramiczna zakładkowa. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, gazową, odgromową, centralnego ogrzewania. Wentylacja grawitacyjna.
14)
11. Szczegółowe dane techniczne budynków zawarte są w załączniku nr 7 do zapytania ofertowego - dokumenty techniczne.
12. Audyt energetyczny musi zawierać m.in.:
1) Inwentaryzację budynku.
2) Ocenę stanu technicznego budynku.
3) Obmiary niezbędne przy realizacji i rozliczeniu termomodernizacji.
4) Część rysunkową: plan sytuacyjny zawierający co najmniej wymiar wszystkich ścian zewnętrznych budynku w zakresie umożliwiającym sporządzenie i weryfikację przedmiarów robót przewidzianych do realizacji, a także widoki elewacji w postaci dokumentacji fotograficznej każdej ze ścian zewnętrznych budynku oraz innych istotnych dla planowanych przedsięwzięć modernizacyjnych elementów budynku.
5) Wybór optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego powinien wskazywać optymalne rozwiązanie termomodernizacyjne dla budynku, ocenę opłacalności każdego wariantu i czasu jego zwrotu SPBT.
6) Analizę efektu ekologicznego, szacowany spadek emisji gazów cieplarnianych, efektywność kosztową projektu oraz ilość produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE (o ile takie rozwiązanie będzie rekomendowane do wykonania), ilość produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE, ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej, ilość zaoszczędzonej energii cieplnej, zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej.
7) Zbiorcze tabelaryczne zestawienie faktur za energię wykorzystaną na potrzeby cieplne i zużycia energii elektrycznej lub dane na podstawie których audytor oszacował zapotrzebowanie budynku na energię cieplną i elektryczną.
8) Propozycje zastosowania źródła energii odnawialnej wraz z miejscem lokalizacji. Rodzaj, moc oraz gabaryty powinny być dopasowane do ilości zapotrzebowania energii oraz możliwości technicznych budynku oraz ekonomiczności zastosowania wybranego źródła (o ile będzie rekomendowane do wykonania).
9) Przewidywać i określać sposób pomiaru pobranej przez budynek energii, uzyskanej z odnawialnych źródeł energii ciepła i/lub energii elektrycznej tak, aby można było monitorować efekt energetyczny i ekologiczny dla przeprowadzonej modernizacji.

CPV: 71314300-5

Dokument nr: WNN/396/2024

Składanie ofert:
2. Sposób złożenia oferty:
1) za pośrednictwem poczty na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łańcucie, Ul. 29 Listopada 29, 37-100 Łańcut lub
2) osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie, adres jak wyżej
3) Tytuł oferty (wiadomości): ,,Wykonanie Audytów energetycznych budynków wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie".
IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.11.2024 r. do godz. 13:00.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy.
2) Termin zakończenia realizacji zamówienia (opracowania audytów energetycznych) -do 30 listopada 2024 roku.

Wymagania:
13. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą
techniczną, aktualnie obowiązującym przepisami oraz metodologiami audytowymi
opisanymi w:
1) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. Nr 43 póz. 346 ze zm.).
2) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2017 r. póz. 1912).
3) Ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 póz. 497).
4) Ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2021 r póz.468 ze zm.).
5) Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 r. póz. 716 ze zm.).
6) Ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (t.j. Dz. U. z 2020 r. póz. 22 ze zm.).
7) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów (Dz. U. Nr 43 póz. 347 ze zm.).
8) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. póz. 376 ze zm.).
9) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 póz. 1065 z późn. zm.).
14. Opracowane audyty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie w ilości (dla każdego audytu oddzielnie):
1) 4 egzemplarzy w formie papierowej.
2) 2 płyt z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio w programach Microsoft Word, Microsoft Excel, formacie DWG lub kompatybilnym).
3) 2 płyt z nośnikami danych w wersji nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF).
15. Zamawiający w terminie do 3 miesięcy od dnia przekazania przez Wykonawcę wyników audytu, w toku składania wniosku o dofinansowanie w ramach Programu 8.6 Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) - budynki wielorodzinne, ma prawo przeprowadzić bezpłatne konsultacje z Wykonawcą, w zakresie analizy i interpretacji zaproponowanych rozwiązań ekonomiczno-energetycznych oraz rozwiązań modernizacyjno-technologicznych zastosowanych w audycie.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania bezpłatnych wyjaśnień Zamawiającemu w zakresie treści opracowanych audytów w przypadku ewentualnych uwag zgłaszanych przez Instytucję Zarządzającą w toku oceny złożonych wniosków o dofinansowanie w ramach ww. Programu
17. Zamawiający wyraża zgodę aby Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej dokonał wizji lokalnej budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie wskazanych do wykonania audytów. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy w ustalonym z Zamawiającym terminie.
III. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem:
- operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe,
- osobiście,
- za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@smlancut.pl, z zastrzeżeniem ust. 3.
2. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert poczta elektroniczną.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia;
2) są zdolni do wykonania usługi.
V. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
1) wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, tj. :
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia polegające na przeprowadzeniu audytu energetycznego budynków instytucji użyteczności publicznych, w tym co najmniej 1 zamówienia obejmującego budynek wielolokalowy.
Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe - spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Realizacja usług winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi.
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych usług winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych usług ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega sobie weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania usługi u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.
2) Zasoby ludzkie zdolne do wykonania usługi
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
a) 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii https://reiestrcheb.mrit.gov.pl/reiestruprawnionych.
Dokumenty poświadczające zdolność do realizacji usługi - spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Kopie stosownych uprawnień oraz zaświadczeń personelu skierowanego do realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą.
VI. WYKLUCZENIA ORAZ INFORMACJA O ZAKAZIE POWIĄZAŃ
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
3. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, wobec których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (stosowne oświadczenie Wykonawca składa na formularzu ofertowym).
4. Wykluczone zostaną podmioty, które w przeszłości wykonały nienależycie usługi u Zamawiającego.
5. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
6. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z pierwszym dniem następującym po terminie zakończenia składania ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
1. Przygotowanie oferty
1) Na etapie składania ofert należy złożyć:
a) Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Wykaz osób - wg wzoru załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
c) Wykaz wykonanych usług - wg wzoru załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
d) Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
e) Zapoznanie z klauzulą informacyjną - wg wzoru załącznik nr 6 do zapytania ofertowego;
f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
5) Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
6) Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę.
7) Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty, środki dowodowe i oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym.
8) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.
9) Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy wraz z datą poświadczenia.
10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Zmiana i/lub wycofanie oferty
1) Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
2) Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
3) Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty.
4) Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
X. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie usługi ulegnie wydłużeniu.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji usługi.
3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUTY
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).
XII. OCENA OFERT
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w zapytaniu ofertowym;
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste, omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe bądź wzywa oferenta do poprawienia tych omyłek. Wykonawca, który złożył ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich poprawieniu bądź wezwany do poprawy omyłek, i jeżeli w terminie trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia/wezwania nie zgodzi się na ich poprawienie, jego oferta zostanie odrzucona.
XIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1. Najniższa cena netto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia.
2. Waga punktowa przypisana do kryterium CENA -100 punktów.
3. Oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru:
Cena netto oferty najniższej
Ocena = --------------------------------------- x 100
Cena netto oferty badanej
XIV. DOKONYWANIE ZMIAN W UMOWIE
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania zapytania ofertowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
XV. DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części zadań podwykonawcy bądź osobom trzecim.

Kontakt:
4. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
1) Joanna Rupar tel. 17 225 27 34
2) Małgorzata Szal-Kusz tel. 17 225 27 34

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.