śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż drwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej w Liskowie ul. Ks. Wacława Blizińskiego 96A 62-850 Lisków powiat: kaliski tel 62 763 48 19 sekretariat@dpsliskow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Lisków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 62 763 48 19 |
Termin składania ofert: | 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA i montaż drwi wewnętrznych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Liskowie przy Ul. Ks. Wacława Blizińskiego 96A Zakres zamówienia obejmuje m in.: 1. Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych z ościeżnicami. 2. DOSTAWA oraz montaż fabrycznie nowych, kompletnych wewnętrznych pełnych drzwi wypełnionych plastrem miodu zaopatrzonych w zawiasy, w okleinie kolor brązowy np. dąb lub równoważny zatwierdzony przez Zamawiającego wraz z ościeżnicami w tym jedną regulowaną. W zestawie zamek patentowy z trzema kluczami. Drzwi do we z podcięciem wentylacyjnym. Opaski maskujące, ćwierćwałki wykończeniowe, materiały budowlane niezbędne do montażu drzwi. 3. Gruz i odpady powstałe w czasie realizacji zamówienia Zamawiający usunie we własnym zakresie. Wykaz pomieszczeń objętych wymianą drzwi. I piętro - pomieszczenie gospodarcze nr 14 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 15 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 17 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 21 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 22 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 23a - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - pokój mieszkańców nr 24 - szt. 1 (ościeżnica zwykła) - salon nr 23 - szt. 1 (ościeżnica regulowana) - łazienki z wc nr 18 - szt. 4 (ościeżnice zwykłe, drzwi z podcięciem) - łazienka z wc nr 19 - szt. 1 (ościeżnica zwykła, drzwi z podcięciem) - łazienki z wc nr 20 - szt. 4 (ościeżnice zwykle, drzwi z podcięciem) 4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania na podstawie obowiązujących przepisów. 5. Wykonawca utrzyma lad i porządek na terenie zamówienia, a po jego zakończeniu pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania. 6. Od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia do daty odbioru końcowego (bez uwag). Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA!!! Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca odbył wizję lokalną, podczas której dokona pomiaru otworu do montażu drzwi, oceni zakres pracy oraz ilość niezbędnych materiałów budowlanych do jej wykonania. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu umowy. Termin gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3lata, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad. Odpowiedzialność z tytułu gwaranc ji i rękojmi za wady obejmu je wszelkie wady. CPV: 45421100-5 Dokument nr: DPS.220.2.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty. 1. Oferty należy składać w terminie: do 28 listopada 2024r. do godz. 12:00 na adres e-mailowy: sekretariat@dpsliskow.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: Opis sposobu obliczania ceny: 1. Cena ofertowa podana w ,,Formularzu oferty" powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z zapytania ofertowego jak również w nim nie ujęte, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2. Podatek od towarów i usług (VAT) należy doliczyć do całkowitej wartości robót netto, a następnie wartość brutto wpisać do ,,Formularza oferty". 3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 4. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianie. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN). VI. Opis kryteriów, który mi Zamawiający będzie się kierow ał przy wy borze oferty: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena 100%. VII. Wymagane dokumenty: 1. Formularz oferty (żal. nr 1). 2. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialaności gospodarczej. Wykonawca składa w/w dokumenty w formie ,,skanów" oryginałów tych dokumentów (bez ich poświadczania za zgodność z oryginałem). VIII. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia na każdym etapie niniejszego postępowania bez podania przyczyny. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków/zapisów niniejszego zaproszenia w trakcie trwania terminu składania ofert oraz po wyborze oferty. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. IX. Istotne warunki zamówienia. Rozliczenie zamówienia nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Dostawcę. Dane do faktury: Nabywca Powiat Kaliski Pl. Św. Józefa 5 62-800 Kalisz NIP 618-18-59-900 Odbiorca Dom Pomocy Społecznej w Liskowie ul. Ks. Wacława Blizińskiego 96A 62-850 sków Przesłana oferta powinna zawierać, skany oryginałów dokumentów wymienianych w pkt,,Wymaganc dokumenty' niniejszego zaproszenia. 3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O przyjęciu oferty decydować będzie data i godzina faktycznego wpływu oferty. 5. Ocena ofert zostanie dokonana po terminie ich składania. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty/ dokumentów. 7. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana Wykonawcy e-mailem. Kontakt: Honorata Adamek-starszy referent; tel. (062) 76 34 819 2. Dariusz Paszyn-p.o. Dyrektora; tel. (062) 501 42 94 XII. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną: 1. adres e-mailowy: sekretariat@dpsliskow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024