Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa płyt meblowych wraz z akcesoriami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa płyt meblowych wraz z akcesoriami

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: WARMIŃSKO - MAZURSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
powiat: kętrzyński
tel. (89) 750 32 35, tel. (89) 750 32 35
sgmik.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Kętrzyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (89) 750 32 35,
Termin składania ofert: 2024-11-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
NA DOSTAWĘ PŁYT MEBLOWYCH WRAZ Z AKSESORIAMI
o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000,00 zł
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt meblowych wraz z akcesoriami,
z poniższym zestawieniem:
Nazwa materiału
Lp.
1. Płyta meblowa laminowana BUK gr. 18 mm 2070 mm x 2800 mm
2. Płyta pilśniowa jednostronnie biała gr. 3,0 mm 2745 mm x 1700 mm
3. Płyta laminowana EGGER Orzech Lincoln H1714 ST19 gr. 18 mm 2070 x 2800 mm
4. Obrzeże EGGER ABS H1714 ST19 Orzech Lincoln 23 x 0.8 mm
5. Obrzeże EGGER ABS H1714 ST19 Orzech Lincoln 43 x 0.8 mm
6. Prowadnica do szuflad 45cm kulkowa
7. Przelotka PCV fi 50
8. Podpórka meblowa kołkowa, metalowa
9. Wkręt 4,2 x 50
10. Wkręt 3 x 20
11. Rura Fi 25 chrom dł. 3m
12. Uchwyt do rur fi 25
13. Zasuwka meblowa prosta z zaczepem uniwersalnym 50 x 15 mm
14 Ślizgacz meblowy nabijany
15. Płyta pilśniowa zwykła gr. 3,0 mm 2700 mm x 1700 mm
16. Podpórka meblowa trójkąt podwójny PCV
II.
zgodnie
Jed.
miary Ilość
szt. 70
szt. 30
szt. 32
mb 600
mb 150
kpl. 70
szt. 15
szt. 500
kg 2
kg 2
szt.
5
szt. 30
szt. 30
szt. 400
szt.
szt.
15
100

Składanie ofert:
4. Formularz ofertowy należy złożyć w terminie do dnia 26 listopada 2024 r.
w formie skanu pocztą elektroniczną na adres skrzynki e-mail:
sgmik.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do18.12.2024 r.

Wymagania:
KRYTERIUM OCENY OFERTY - cena - 100 %. Sposób oceny - minimalizacja.
Za najkorzystniejszą z ofert Zamawiający uzna ofertę o najniższej cenie brutto spośród
ofert niepodlegających odrzuceniu.
1. Ofertę należy złożyć wg. wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym w sposób umożliwiający
identyfikację osób, które złożyły podpisy w jego imieniu (np. wraz z imiennymi
pieczątkami tych osób).3. W przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione do podpisania oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
5. Zamawiający odrzuci formularze ofertowe:
1) złożone po terminie;
2) niezgodne z treścią zapytania ofertowego;
3) zawierające błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
6. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
8. Podpisany formularz ofertowy należy złożyć zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia oraz warunkami zamówienia.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU
OFERTY
Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na
podstawie kryteriów wskazanych w punkcie II.
VI. WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje ,,zamienników" materiałów określonych w przedmiocie
zamówienia.
Ilość przedmiotów ujęta w kolumnie ,,ilość" może ulec zmianie w zależności od
posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Wykonawca nie będzie
dochodził roszczeń w przypadku zmian ilości zamawianego asortymentu na podstawie
rozpoznania rynku.
Wartość zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia (koszty transportu, koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i
inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania dostawy).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego w dni robocze
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.00 na własny koszt i w opakowaniach
zapewniających właściwy stan techniczny zamówionego towaru. Wykonawca ponosi
całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość i uszkodzenia w trakcie
transportu.
W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest
do poinformowania tej firmy o możliwościach dostarczenia towaru do Zamawiającego (na
przesyłce niezbędnym jest umieszczenie adresu Zamawiającego, tak jak został zapisany
w zamówieniu, z dopiskiem: Magazyn Budowlany.
Wykonawca zrealizuje zamówienie na własny koszt i własne ryzyko.
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie za dostarczony przedmiot
zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, który zostanie wskazany w
fakturze, w ciągu 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności zgodnie z art. 108 a-
d ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 poz.
361).
Wartość brutto faktury VAT nie może przekroczyć wartości brutto zamówienia. Dotyczy
to każdej pozycji zamówienia.
Wartość brutto podana w zamówieniu jest wartością maksymalną, jaką Zamawiający może
przeznaczyć na zakup towaru.
W przypadku przekroczenia wartości maksymalnej zamówienia, Zamawiający zażąda
korekty faktury VAT.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktury VAT w formie elektronicznej na
adres skrzynki e-mail: wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl
W przypadku przesłania faktury VAT w formie elektronicznej na inny adres e-mail, niż
podany w punkcie 13 będzie traktowane przez Zamawiającego jako jej nieskuteczne
doręczenie.
W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowną
w wysokości 5% wartości zamówienia.
Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Potwierdzeniem
gwarancji jest faktura VAT. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po
wystawieniu faktury VAT.
Wykonawca dokona naprawy i/lub wymiany gwarancyjnej w terminie 14 dni od dnia
powiadomienia przez Zamawiającego.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wymianą gwarancyjną zamówionego
towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do siedziby Zamawiającego.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, może
wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania naprawy i/lub wymiany gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega możliwość złożenia reklamacji, w przypadku dostarczenia towaru,
który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Złożenie reklamacji przez
Zamawiającego wiąże się z wymianą towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
w terminie 14 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy. Koszty związane
z wymianą reklamacyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do
siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, może
wyrazić zgodę na przedłużenie terminu reklamacji.22.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za przekroczenie terminu realizacji
zamówienia, o którym mowa w pkt. 4, w pkt. 17 i w pkt. 19 lub pkt. 20 i w pkt. 21
w wysokości 0,20% wartości niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień
opóźnienia.
W przypadku wysłania korespondencji e-mailem (np. dot. pytań przedmiotu zamówienia)
prosimy o telefoniczne upewnienie się pod numerem telefonu 89 750 32 35, że została ona
otrzymana przez Zamawiającego. Może się zdarzyć, że centralnie funkcjonujące
zabezpieczenie antyspamowe uzna adres e-mail Wykonawcy za spam i dokona blokady
korespondencji.
W sytuacji, gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od wykonania
zamówienia w wyznaczonym terminie Zamawiający dokona wyboru kolejnej,
najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych. Powyższe oznacza, że zostaje wybrana
oferta następna w kolejności chyba, że Zamawiający unieważni procedurę zgodnie z pkt VII,
ppkt 1 zaproszenia do składania ofert.
DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zaproszenia,
odstąpienia od złożenia zamówienia w całości oraz możliwości niedokonania wyboru oferty
w całości w przypadku gdy:
- nie zostanie złożona żadna oferta;
- nie uzyskano ważnej oferty;
- procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia
uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcia Zamówienia
Niniejsze zaproszenie do składania ofert cenowych nie stanowi zobowiązania do zawarcia
Zamówienia.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie
Warmińsko-Mazurskiego
Oddziału
Straży
Granicznej
pod
adresem:
http://wm.strazgraniczna.pl/wm/rodo/28503,RODO.html

Kontakt:
Dodatkowych informacji udzieli
Mieszkaniowej i Kwaterunkowej:
upoważniony
pracownik
Sekcji
Gospodarki
Katarzyna Ejmont-Ułasewicz tel. 89 750 32 35
e-mail: katarzyna.ejmont-ulasewicz@strazgraniczna.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.