mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Bukowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa płyt meblowych wraz z akcesoriami |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WARMIŃSKO - MAZURSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78 11-400 Kętrzyn powiat: kętrzyński tel. (89) 750 32 35, tel. (89) 750 32 35 sgmik.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kętrzyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (89) 750 32 35, |
Termin składania ofert: | 2024-11-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH NA DOSTAWĘ PŁYT MEBLOWYCH WRAZ Z AKSESORIAMI o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000,00 zł OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt meblowych wraz z akcesoriami, z poniższym zestawieniem: Nazwa materiału Lp. 1. Płyta meblowa laminowana BUK gr. 18 mm 2070 mm x 2800 mm 2. Płyta pilśniowa jednostronnie biała gr. 3,0 mm 2745 mm x 1700 mm 3. Płyta laminowana EGGER Orzech Lincoln H1714 ST19 gr. 18 mm 2070 x 2800 mm 4. Obrzeże EGGER ABS H1714 ST19 Orzech Lincoln 23 x 0.8 mm 5. Obrzeże EGGER ABS H1714 ST19 Orzech Lincoln 43 x 0.8 mm 6. Prowadnica do szuflad 45cm kulkowa 7. Przelotka PCV fi 50 8. Podpórka meblowa kołkowa, metalowa 9. Wkręt 4,2 x 50 10. Wkręt 3 x 20 11. Rura Fi 25 chrom dł. 3m 12. Uchwyt do rur fi 25 13. Zasuwka meblowa prosta z zaczepem uniwersalnym 50 x 15 mm 14 Ślizgacz meblowy nabijany 15. Płyta pilśniowa zwykła gr. 3,0 mm 2700 mm x 1700 mm 16. Podpórka meblowa trójkąt podwójny PCV II. zgodnie Jed. miary Ilość szt. 70 szt. 30 szt. 32 mb 600 mb 150 kpl. 70 szt. 15 szt. 500 kg 2 kg 2 szt. 5 szt. 30 szt. 30 szt. 400 szt. szt. 15 100 Składanie ofert: 4. Formularz ofertowy należy złożyć w terminie do dnia 26 listopada 2024 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na adres skrzynki e-mail: sgmik.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do18.12.2024 r. Wymagania: KRYTERIUM OCENY OFERTY - cena - 100 %. Sposób oceny - minimalizacja. Za najkorzystniejszą z ofert Zamawiający uzna ofertę o najniższej cenie brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 1. Ofertę należy złożyć wg. wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym w sposób umożliwiający identyfikację osób, które złożyły podpisy w jego imieniu (np. wraz z imiennymi pieczątkami tych osób).3. W przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione do podpisania oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. 5. Zamawiający odrzuci formularze ofertowe: 1) złożone po terminie; 2) niezgodne z treścią zapytania ofertowego; 3) zawierające błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi. 6. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 8. Podpisany formularz ofertowy należy złożyć zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zamówienia. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie II. VI. WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający nie przewiduje ,,zamienników" materiałów określonych w przedmiocie zamówienia. Ilość przedmiotów ujęta w kolumnie ,,ilość" może ulec zmianie w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń w przypadku zmian ilości zamawianego asortymentu na podstawie rozpoznania rynku. Wartość zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (koszty transportu, koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania dostawy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.00 na własny koszt i w opakowaniach zapewniających właściwy stan techniczny zamówionego towaru. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania tej firmy o możliwościach dostarczenia towaru do Zamawiającego (na przesyłce niezbędnym jest umieszczenie adresu Zamawiającego, tak jak został zapisany w zamówieniu, z dopiskiem: Magazyn Budowlany. Wykonawca zrealizuje zamówienie na własny koszt i własne ryzyko. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, który zostanie wskazany w fakturze, w ciągu 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności zgodnie z art. 108 a- d ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 361). Wartość brutto faktury VAT nie może przekroczyć wartości brutto zamówienia. Dotyczy to każdej pozycji zamówienia. Wartość brutto podana w zamówieniu jest wartością maksymalną, jaką Zamawiający może przeznaczyć na zakup towaru. W przypadku przekroczenia wartości maksymalnej zamówienia, Zamawiający zażąda korekty faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktury VAT w formie elektronicznej na adres skrzynki e-mail: wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl W przypadku przesłania faktury VAT w formie elektronicznej na inny adres e-mail, niż podany w punkcie 13 będzie traktowane przez Zamawiającego jako jej nieskuteczne doręczenie. W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości zamówienia. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Potwierdzeniem gwarancji jest faktura VAT. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po wystawieniu faktury VAT. Wykonawca dokona naprawy i/lub wymiany gwarancyjnej w terminie 14 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wymianą gwarancyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania naprawy i/lub wymiany gwarancyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość złożenia reklamacji, w przypadku dostarczenia towaru, który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Złożenie reklamacji przez Zamawiającego wiąże się z wymianą towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy. Koszty związane z wymianą reklamacyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu reklamacji.22. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za przekroczenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 4, w pkt. 17 i w pkt. 19 lub pkt. 20 i w pkt. 21 w wysokości 0,20% wartości niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia. W przypadku wysłania korespondencji e-mailem (np. dot. pytań przedmiotu zamówienia) prosimy o telefoniczne upewnienie się pod numerem telefonu 89 750 32 35, że została ona otrzymana przez Zamawiającego. Może się zdarzyć, że centralnie funkcjonujące zabezpieczenie antyspamowe uzna adres e-mail Wykonawcy za spam i dokona blokady korespondencji. W sytuacji, gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od wykonania zamówienia w wyznaczonym terminie Zamawiający dokona wyboru kolejnej, najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych. Powyższe oznacza, że zostaje wybrana oferta następna w kolejności chyba, że Zamawiający unieważni procedurę zgodnie z pkt VII, ppkt 1 zaproszenia do składania ofert. DODATKOWE INFORMACJE Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zaproszenia, odstąpienia od złożenia zamówienia w całości oraz możliwości niedokonania wyboru oferty w całości w przypadku gdy: - nie zostanie złożona żadna oferta; - nie uzyskano ważnej oferty; - procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcia Zamówienia Niniejsze zaproszenie do składania ofert cenowych nie stanowi zobowiązania do zawarcia Zamówienia. Uwagi: Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem: http://wm.strazgraniczna.pl/wm/rodo/28503,RODO.html Kontakt: Dodatkowych informacji udzieli Mieszkaniowej i Kwaterunkowej: upoważniony pracownik Sekcji Gospodarki Katarzyna Ejmont-Ułasewicz tel. 89 750 32 35 e-mail: katarzyna.ejmont-ulasewicz@strazgraniczna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024