mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Bukowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wiśniowa Wiśniowa 150 38-124 Wiśniowa powiat: strzyżowski Tel. (17) 277 50 63, Fax. (17) 277 59 01 lukasz.sliwka@wisniowa.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Wiśniowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (17) 277 50 63, |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa oświetlenia w Gminie Wiśniowa" 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 2.1. Zamówienie podzielone jest na 4 zadania: 1. DOSTAWA i wbudowanie 3 szt lamp solarnych w m. Jaz owa 2. Wykonanie 3 szt Lamp w Kalembinie 3. MONTAŻ OPRAW NA SŁUPACH PGE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W MIEJSCOWOŚCI RÓŻANKA 4. MONTAŻ OPRAW NA SŁUPACH PGE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W MIEJSCOWOŚCI MARKUSZOWA 5. Wykonanie 2 szt Lamp w Tułkowicach 2.2. Zamawiający przewiduje roboty podobne dla wszystkich części 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej 2.4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Dokumentacji technicznej postanowieniach umowy stanowiących uszczegółowienie robót 2.5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dotyczy 4 odrębnych zadań. Dokument nr: PB.271.2.13.2024 Składanie ofert: 7.4. Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lukasz.sliwka@wisniowa.pl do 29.11.2024 r. do godz. 10:00. 7.4.1. w formie podpisanego dokumentu - skan; 7.4.2. w formie dokumentu (zalecane formy danych: .pdf, .doc, .docx) 7.5. Za datę i godzinę złożenia (przekazania) oferty i hasła przyjmuje się datę i godzinę przekazania oferty na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, tj. lukasz.sliwka@wisniowa.pl Miejsce i termin realizacji: Załącznik nr 3 4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY). 4.1. Termin realizacji zamówienia: 28.12.2024 Wymagania: 1.2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r, poz. 2019 ze zm.). 1.3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r, poz. 1740). Z racji różnych uwarunkowań technologicznych i dostępności urządzeń zaleca się wizję lokalną celem dobrania odpowiedniego sposobu montażu instalacji. 2.6. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie przed upływem terminu składania ofert wizji, w celu zapoznania się z pełnym zakresem prac do wykonania, sprawdzenie sposobu i miejsca montażu i sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz skalkulowania oferty. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 2.7. Pod pojęciem ,,Konserwacji" zamawiający rozumie usunięcie wymianę lub naprawę wadliwych lamp w przeciągu 7 dni od zgłoszenia oraz naprawa sieci oświetleniowej w razie zerwania lub uszkodzenia sieci oświetleniowej w zakresie objętym zapytaniem. Wykonawca obejmuje konserwacją zamontowane urządzenia i sieci oświetleniowej na odcinkach wykonanych przez siebie. Osobą do kontaktu w ramach wizji lokalnej: Łukasz Śliwka 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Ofertę w Postępowaniu złożyć może Wykonawca, który: a) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, przed podpisaniem umowy, , przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną opraw- dotyczy części 1 i zleceń dodatkowych b) Przedstawienie kosztorysów dla każdej części c) Złożenie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w związku z art. 7 USTAWA z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .( Dz.U. 2022 poz. 835) - Należy do oferty złożyć oświadczenie które stanowi załącznik do Zapytania ofertowego 4.2. Zamawiający w zamówieniu dopuszcza udział podwykonawców. 4.3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4.4. Gwarancja na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy w ciągu których będzie wykonywana w razie potrzeby konserwacja. 5. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Kryterium wyboru Waga % (pkt) Opis metody przyznawania punktów Cena oferty brutto 100% (najniższa cena brutto spośród złożonych ofert / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów na 100 punktów możliwych do uzyskania. Punkty z kryterium oceny ofert zostaną obliczone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 6. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD UCZESTNIKÓW ZAPYTANIA OFERTOWEGO Do składanej oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1. wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr Ido zapytania 6.2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje@osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy; 6.3. w przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej. 7. PRZYGOTOWANIE I SKŁADANIE OFERT 7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7.2. Oferta winna odpowiadać treści Zapytania. 7.3. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania. 7.6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7.7. Oferta - Formularz Ofertowy musi być podpisany przez osobę/-y umocowaną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Za osobę/-y umocowaną/-e do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osobę/-y wymienioną/-e we właściwym rejestrze lub pełnomocnictwie. 7.8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. 7.9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 8. WARUNKI PŁATNOŚCI 8.1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy jest ryczałtowe. 8.2. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności należny podatek VAT, koszty robót i materiałów, niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu umowy. 8.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 (jedną) ofertę. 8.4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania 8.5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane własnoręcznie przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. 8.6. Zamawiający poprawi w ofercie n/w omyłki, co do których nie ma wątpliwości, że są oczywiste i bezsporne: -oczywiste omyłki pisarskie, -oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, -inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8.7. Wszelkie pytania w sprawie wyjaśnień treści zapytania ofertowego, wnioski, należy przesyłać na adres e-mail: lukasz.sliwka@wisniowa.pl 8.8. Zamawiający nie udziela ustnych ani telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na pytania Wykonawców. 8.9. Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załączniki nr 2 do Zapytania ofertowego. 8.10. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty podatku. 8.11. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego czy oferowany produkt jest objęty mechanizmem podzielonej płatności (MPP) tzw. split payment oraz podać kwotę podatku od towarów i usług. 8.12. W przypadku rozliczeń z wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności kwota netto z faktury wpłacona zostanie na zwykły rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, natomiast kwota podatku VAT wykazana na fakturze będzie wpłacona na specjalny rachunek VAT Wykonawcy. 9. PRZEBIEG POSTĘPOWANIA 9.1. Wykonawca może się zwrócić do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania. W przypadku, gdy wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, wówczas udzieli odpowiedzi zamieszczając treść zapytania wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://wisniowa.bip.gov.pl/zapytania-ofertowe/ (bez ujawniania źródła zapytania). 9.2. Jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień treści niniejszego Zapytania wpłynie do Zamawiającego po terminie wyznaczonym w powyższym punkcie, wówczas Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o których mowa w powyższym punkcie. 9.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Rozeznaniu, przed upływem terminu składania ofert, w tym również zmiany terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia zmian, Zamawiający przekaże informację o zmianach zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 9.4. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili zamieszczenia informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 9.5. Zamawiający może poprawić w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym - w formie pisemnej lub elektronicznej - Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9.6. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów i oświadczeń, jeżeli takie były wymagane. 9.7. Jeżeli jednym kryterium oceny ofert jest cena i nie można wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Zamawiający informuje Wykonawców składających oferty dodatkowe, że nie mogą oni zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach. 9.8. Zamawiający odrzuci ofertę (oferta nie będzie podlegać ocenie) w szczególności, gdy: 9.8.1. oferta zostanie złożona po terminie, 9.8.2. oferta zostanie złożona w inny sposób niż za pośrednictwem poczty elektronicznej, np. za pośrednictwem kuriera, poczty polskiej, doręczy ją osobiście do siedziby Zamawiającego, 9.8.3. oferta zostanie złożona na inny adres poczty elektronicznej, niż wskazany w pkt. 7.4. niniejszego Zapytania, 9.8.4. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, 9.8.5. nie spełnia wymagań Zapytania ofertowego, 9.8.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 9.8.7. oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 9.9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 9.10. Wybór oferty i przekazanie przez Zamawiającego informacji o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 9.11. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania zawiadamia się wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu Postępowania. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wskazuje się co najmniej imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z cenę wybranej oferty. 9.12. Wszystkie koszty związane z udziałem w Postępowaniu, w tym z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. 10. UNIEWAŻNIENIE Zapytania cenowego 10.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli: - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację. 10.2 Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia)w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia Uwagi: 11. KLAUZULA INFORMACYJNA - ART. 13 RODO 11.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: 11.1.1. Wykonawcy będącego osobą fizyczną, 11.1.2. Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, 11.1.3. pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), 11.1.4. członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), 11.1.5. osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 11.2.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wiśniowa, Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, 11.2.2. z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@wisniowa.pl telefonicznie pod numerem 172775063, 11.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na 11.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 roku, poz. 2176 z późn. zm.), 11.2.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres trwania umowy, przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych Zamawiającego dotyczących przechowywania dokumentacji zamówień, 11.2.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu: 11.2.6.1. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 11.2.6.2. posiada Pani/Pan: 11.2.6.2.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 11.2.6.2.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, 11.2.6.2.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, 11.2.6.2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 11.2.6.3. nie przysługuje Pani/Panu: 11.2.6.3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 11.2.6.3.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 11.2.6.3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianq postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizyczne lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 9.13. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania jest: w sprawach proceduralnych: Łukasz Śliwka e-mail: lukasz.sliwka@wisniowa.pl tel. 17 277-50-63 godziny pracy: poniedziałek, w godz. 9:00 - 17:00, od wtorku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Łukasz Śliwka stanowisko służbowe: Podinspektor ds. budownictwa, inwestycji i remontów mienia komunalnego |
© eurobudowa.pl 2004-2024