mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Bukowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o ul.Gdańska 69 07-100 Węgrów powiat: węgrowski 25 792 23 11, fax: 25 308 11 87, 25 792 24 47, tel. 608688562 pgkwegrow@home.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Węgrów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 25 792 23 11, fax: 2 |
Termin składania ofert: | 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.: ,,Wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie w 2025 roku" 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) znajdujących się w budynkach będących w zasobie i zarządzanych przez Zamawiającego zgodnie z załączonymi wykazami stanowiącymi Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami okresowej kontroli (w terminach wynikających z uprzednio przeprowadzonych w lutym 2024 r. kontroli) przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), - sporządzenie z przeprowadzonych okresowych kontroli protokołów w formie elektronicznej przewidzianej w art. 62a ust. 5 ustawy Prawo budowlane oraz ich zamieszczenie w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB), - zamieszczenie w CEEB przy współpracy z Zamawiającym innych wymaganych obowiązującymi przepisami danych dotyczących budynków i lokali (związanych m. in. z ich budową, źródłami ciepła i spalania paliw), - sprawdzenie przy każdej kontroli ogólnego stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych na całej ich długości wraz z badaniem połączeń urządzeń, przyborów, czopuchów, rur, łączników, drzwiczek kominowych; - sprawdzenie przy każdej kontroli drożności przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz prawidłowości wlotów i wylotów przewodów, - jednokrotne czyszczenie przewodów wentylacyjnych wraz z usunięciem pozostałości po czyszczeniu - czyszczenie w terminie do 30 września; - dwukrotne czyszczenie przewodów spalinowych wraz z usunięciem powstałych przy czyszczeniu brudów i odpadów - pierwsze czyszczenie w terminie do 31 marca, drugie czyszczenie w terminie do 30 listopada, - czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych wraz z każdorazowym usunięciem sadzy i uporządkowaniem miejsca pracy - pierwsze czyszczenie w terminie do końca marca, drugieczyszczenie w terminie do końca czerwca, trzecie czyszczenie w terminie do końca września, czwarte czyszczenie w terminie do 15 grudnia. - badanie szczelności przewodów; - sprawdzenie stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami; - badanie prawidłowości podłączeń urządzeń do jednego przewodu, a w przypadkach nieprawidłowych podłączeń wskazanie rozwiązań (przełączeń) doprowadzających do stanu prawidłowego, - badanie siły ciągu/podciśnienia/przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych przy zamkniętych oknach, za pomocą urządzeń atestowanych, w celu ustalenia czy ciąg zapewnia prawidłowe funkcjonowanie połączonych urządzeń, - sprawdzenie występowania właściwych nawiewów w drzwiach łazienek i ubikacji wraz z poinformowaniem Zamawiającego o przysłonieniach kratek wentylacyjnych poprzez np. - sufity podwieszane, szafki, wplecione taśmy papierowe itp., - ustalenie przyczyn wadliwego funkcjonowania kanałów, połączeń i wylotów wraz ze wskazaniem koniecznych do wprowadzenia prac likwidujących nieprawidłowości, - niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia, 2) W przypadku zmiany przepisów dotyczących sposobu, zakresu lub udokumentowania wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z wprowadzonymi zmianami. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2024 r. w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów o godz.12:30 Składanie ofert: Oferta musi być złożona w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów najpóźniej do dnia 28.11.2024r. do godz. 12:00 w formie tradycyjnej lub elektronicznej - email: pgkwegrow@home.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do końca 2025 r. z uwzględnieniem terminów poszczególnych okresowych czynności. Wymagania: 3. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU 1) Wypełnienie Formularza cenowego i formularza oferty cenowej według załączonego wzoru (zał. nr 1a-1e i zał. nr 2), 2) Posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie gospodarczym, 3) Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru, że spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY CENOWEJ 1) Oferta musi być złożona w formie pisemnej,2)Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, 3)Ceny podane w ofercie mają być wyrażone w PLN cyframi i słownie, 4)Wykonawca może złożyć ofertę częściową dotyczącą poszczególnej grupy budynków wskazanych w załącznikach 1a-1e. 5) Oferta częściowa musi obejmować wszystkie budynki z danego załącznika (brak możliwości wyboru poszczególnych budynków). 6)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dotyczącą danej części zamówienia, 7)Oferta może być złożona w formie tradycyjnej: w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać nazwę i adres zamawiającego nazwę zamówienia, nazwę i dokładny adres Wykonawcy, 8) Oferta może być złożona także w sposób elektroniczny: należy ją wówczas przesłać na adres email: pgkwegrow@home.pl wskazując w temacie wiadomości: oferta - usługi kominiarskie. 9) Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną. 5. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1) Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich w sposób jednoznaczny (bez propozycji alternatywnych) i podana cyfrowo i słownie. 2) Cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 3) Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto z wyszczególnieniem podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Podane ceny nie ulegną podwyższeniu w czasie realizacji całości przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem urzędowej zmiany podatku VAT 6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1) Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla obiektów wyróżnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e. 2) W przypadku oferty częściowej Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla obiektów wymienionych w wybranym przez siebie załączniku, 3) Suma cen jednostkowych wskazana w formularzu cenowym stanowić będzie wartość wybranej części zamówienia i powinna zostać zawarta w ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 2. 4) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zaproszeniu. 5) Kryteriami oceny ofert są: Cena - 100%6) Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: C min C= ---------------- x 100 pkt Cx Gdzie: C - liczba punktów za kryterium ,,cena" C min - najniższa cena brutto całości zamówienia wynikająca ze złożonych ofert Cx - cena brutto zamówienia oferty badanej 9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY 1) Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiała najwyższą liczbę punktów, zgodnie z kryteriami wskazanymi w pkt 6 ppkt. 4 i 5 niniejszego zaproszenia. 2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. 3) W przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą, odmówi podpisania umowy lub nie dojdzie do porozumienia w kwestii postanowień umownych, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od dalszych negocjacji z tym Wykonawcą i odstąpienia od wyboru jego oferty. W takim przypadku Zamawiający dokona ponownego wyboru oferty spośród pozostałych, złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie.4) Zamawiający może odstąpić od niniejszego zaproszenia bez wyboru żadnej ze złożonych ofert oraz bez podania przyczyny. 5) O wyborze oferty albo o odstąpieniu od zaproszenia Zamawiający powiadomi droga elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty, na adres poczty elektronicznej z którego wpłynęła oferta. 6) Z tytułu odstąpienia od zaproszenia Wykonawcom, którzy złożyli ofertę nie przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenia, w szczególności z tytułu zwrotu kosztów związanych z przygotowaniem oferty. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta nie będzie spełniała wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu. 8) Zamawiający uzna, że Wykonawca wycofuje ofertę w przypadku, gdy: a) Wykonawca nie udzieli odpowiedzi na pytania Zamawiającego we wskazanym terminie, b) Wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi oferty na wezwanie Zamawiającego. 9) W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy przedstawiając jej projekt. 10) Ostateczna treść umowy zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 11) Zamawiający zastrzega, że umowa będzie zawierała zapisy o karach umownych (w szczególności za niedotrzymanie terminu realizacji Przedmiotu Umowy) oraz zapisy dotyczące odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Łączna kwota kar umownych należnych Zamawiającemu od Wykonawcy w przypadkach opisanych w umowie nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto. 13) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 14) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 10. INNE ISTOTNE POSTANOWENIA 1) Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni od dnia upłynięcia terminu nadsyłania ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu upłynięcia terminu nadsyłania ofert). 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewiduje odbycia wizji lokalnej. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert (możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz wezwania Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert). 7) Prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone zostanie podpisanym przez strony umowy protokołem odbiorczym, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę VAT. 8) Wszelkie płatności, o których będzie mowa w Umowie, następować będą na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych w ofertach złożonych przez Wykonawców. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia. 11) Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją całości przedmiotu niniejszego zaproszenia. 12) Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia, w szczególności w przypadku budynków wspólnot mieszkaniowych (ostateczna decyzja o wyborze oferty jest uzależniona od zgody wspólnoty). 14) Z uwagi, iż w ocenie Zamawiającego wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), oferty przekraczające podaną wartość nie będą rozpatrywane. Kontakt: 8. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Emil Tarkowski - Kierownik ZGN - tel. 608688562 |
© eurobudowa.pl 2004-2024