Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o
ul.Gdańska 69
07-100 Węgrów
powiat: węgrowski
25 792 23 11, fax: 25 308 11 87, 25 792 24 47, tel. 608688562
pgkwegrow@home.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Węgrów
Wadium: ---
Nr telefonu: 25 792 23 11, fax: 2
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie
zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:
,,Wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych
(dymowych,
spalinowych,
wentylacyjnych)
w
budynkach
zarządzanych
przez
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie w 2025 roku"
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów
przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) znajdujących się w
budynkach będących w zasobie i zarządzanych przez Zamawiającego zgodnie z załączonymi
wykazami stanowiącymi Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami okresowej kontroli (w terminach
wynikających z uprzednio przeprowadzonych w lutym 2024 r. kontroli) przewodów
kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych),
- sporządzenie z przeprowadzonych okresowych kontroli protokołów w formie elektronicznej
przewidzianej w art. 62a ust. 5 ustawy Prawo budowlane oraz ich zamieszczenie w Centralnej
Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB),
- zamieszczenie w CEEB przy współpracy z Zamawiającym innych wymaganych
obowiązującymi przepisami danych dotyczących budynków i lokali (związanych m. in. z ich
budową, źródłami ciepła i spalania paliw),
- sprawdzenie przy każdej kontroli ogólnego stanu technicznego przewodów dymowych,
spalinowych i wentylacyjnych na całej ich długości wraz z badaniem połączeń urządzeń,
przyborów, czopuchów, rur, łączników, drzwiczek kominowych;
- sprawdzenie przy każdej kontroli drożności przewodów dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych oraz prawidłowości wlotów i wylotów przewodów,
- jednokrotne czyszczenie przewodów wentylacyjnych wraz z usunięciem pozostałości po
czyszczeniu - czyszczenie w terminie do 30 września;
- dwukrotne czyszczenie przewodów spalinowych wraz z usunięciem powstałych przy
czyszczeniu brudów i odpadów - pierwsze czyszczenie w terminie do 31 marca, drugie
czyszczenie w terminie do 30 listopada,
- czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych wraz z każdorazowym usunięciem sadzy
i uporządkowaniem miejsca pracy - pierwsze czyszczenie w terminie do końca marca, drugieczyszczenie w terminie do końca czerwca, trzecie czyszczenie w terminie do końca września,
czwarte czyszczenie w terminie do 15 grudnia.
- badanie szczelności przewodów;
- sprawdzenie stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami;
- badanie prawidłowości podłączeń urządzeń do jednego przewodu, a w przypadkach
nieprawidłowych podłączeń wskazanie rozwiązań (przełączeń) doprowadzających do stanu
prawidłowego,
- badanie siły ciągu/podciśnienia/przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych przy
zamkniętych oknach, za pomocą urządzeń atestowanych, w celu ustalenia czy ciąg zapewnia
prawidłowe funkcjonowanie połączonych urządzeń,
- sprawdzenie występowania właściwych nawiewów w drzwiach łazienek i ubikacji wraz z
poinformowaniem Zamawiającego o przysłonieniach kratek wentylacyjnych poprzez np. -
sufity podwieszane, szafki, wplecione taśmy papierowe itp.,
- ustalenie przyczyn wadliwego funkcjonowania kanałów, połączeń i wylotów wraz ze
wskazaniem koniecznych do wprowadzenia prac likwidujących nieprawidłowości,
- niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia,
2) W przypadku zmiany przepisów dotyczących sposobu, zakresu lub udokumentowania
wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie
z wprowadzonymi zmianami.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2024 r. w Przedsiębiorstwie Gospodarki
Komunalnej Sp. z o.o. Ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów o godz.12:30

Składanie ofert:
Oferta musi być złożona w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów najpóźniej do dnia 28.11.2024r. do godz. 12:00 w
formie tradycyjnej lub elektronicznej - email: pgkwegrow@home.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do końca 2025 r. z uwzględnieniem terminów
poszczególnych okresowych czynności.

Wymagania:
3. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU
1) Wypełnienie Formularza cenowego i formularza oferty cenowej według załączonego
wzoru (zał. nr 1a-1e i zał. nr 2),
2) Posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do
występowania w obrocie gospodarczym,
3) Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru, że spełnia następujące warunki:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem,
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY CENOWEJ
1)
Oferta musi być złożona w formie pisemnej,2)Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
3)Ceny podane w ofercie mają być wyrażone w PLN cyframi i słownie,
4)Wykonawca może złożyć ofertę częściową dotyczącą poszczególnej grupy budynków
wskazanych w załącznikach 1a-1e.
5)
Oferta częściowa musi obejmować wszystkie budynki z danego załącznika (brak
możliwości wyboru poszczególnych budynków).
6)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dotyczącą danej części zamówienia,
7)Oferta może być złożona w formie tradycyjnej: w zamkniętym, nieprzejrzystym
opakowaniu, na którym należy napisać nazwę i adres zamawiającego nazwę zamówienia,
nazwę i dokładny adres Wykonawcy,
8)
Oferta może być złożona także w sposób elektroniczny: należy ją wówczas przesłać na
adres email: pgkwegrow@home.pl wskazując w temacie wiadomości: oferta - usługi
kominiarskie.
9)
Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną.
5. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich w sposób jednoznaczny (bez
propozycji alternatywnych) i podana cyfrowo i słownie.
2) Cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3) Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto z wyszczególnieniem podatku
VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
Podane ceny nie ulegną podwyższeniu w czasie realizacji całości przedmiotu
zamówienia, z wyjątkiem urzędowej zmiany podatku VAT
6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1) Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla obiektów wyróżnionych w formularzu
cenowym stanowiącym załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e.
2) W przypadku oferty częściowej Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla obiektów
wymienionych w wybranym przez siebie załączniku,
3) Suma cen jednostkowych wskazana w formularzu cenowym stanowić będzie wartość
wybranej części zamówienia i powinna zostać zawarta w ofercie cenowej stanowiącej
załącznik nr 2.
4) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w niniejszym zaproszeniu.
5) Kryteriami oceny ofert są:
Cena - 100%6) Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali
Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C min
C= ---------------- x 100 pkt
Cx
Gdzie: C - liczba punktów za kryterium ,,cena"
C min - najniższa cena brutto całości zamówienia wynikająca ze złożonych ofert
Cx - cena brutto zamówienia oferty badanej
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY
1) Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiała najwyższą
liczbę punktów, zgodnie z kryteriami wskazanymi w pkt 6 ppkt. 4 i 5 niniejszego
zaproszenia.
2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez
zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych
ofertach.
3) W przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę Zamawiający wybierze jako
najkorzystniejszą, odmówi podpisania umowy lub nie dojdzie do porozumienia w
kwestii postanowień umownych, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od
dalszych negocjacji z tym Wykonawcą i odstąpienia od wyboru jego oferty. W takim
przypadku Zamawiający dokona ponownego wyboru oferty spośród pozostałych,
złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie.4) Zamawiający może odstąpić od niniejszego zaproszenia bez wyboru żadnej ze
złożonych ofert oraz bez podania przyczyny.
5) O wyborze oferty albo o odstąpieniu od zaproszenia Zamawiający powiadomi droga
elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty, na adres poczty elektronicznej z
którego wpłynęła oferta.
6) Z tytułu odstąpienia od zaproszenia Wykonawcom, którzy złożyli ofertę nie przysługuje
odszkodowanie ani inne roszczenia, w szczególności z tytułu zwrotu kosztów
związanych z przygotowaniem oferty.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta nie
będzie spełniała wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu.
8) Zamawiający uzna, że Wykonawca wycofuje ofertę w przypadku, gdy:
a) Wykonawca nie udzieli odpowiedzi na pytania Zamawiającego we wskazanym
terminie,
b) Wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi oferty na wezwanie Zamawiającego.
9) W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy
przedstawiając jej projekt.
10) Ostateczna treść umowy zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
11) Zamawiający zastrzega, że umowa będzie zawierała zapisy o karach umownych (w
szczególności za niedotrzymanie terminu realizacji Przedmiotu Umowy) oraz zapisy
dotyczące odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
12) Łączna kwota kar umownych należnych Zamawiającemu od Wykonawcy w
przypadkach opisanych w umowie nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto.
13) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności.
14) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej
umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia
takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy.
10. INNE ISTOTNE POSTANOWENIA
1) Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni od dnia upłynięcia terminu
nadsyłania ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu upłynięcia
terminu nadsyłania ofert).
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje odbycia wizji lokalnej.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert
(możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz wezwania Wykonawców do
uzupełnienia złożonych ofert).
7) Prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone zostanie podpisanym przez
strony umowy protokołem odbiorczym, na podstawie którego Wykonawca wystawi
fakturę VAT.
8) Wszelkie płatności, o których będzie mowa w Umowie, następować będą na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od
dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych
w ofertach złożonych przez Wykonawców.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy treść oferty
nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia.
11) Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku
z realizacją całości przedmiotu niniejszego zaproszenia.
12) Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu
cywilnego.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia, w
szczególności w przypadku budynków wspólnot mieszkaniowych (ostateczna decyzja
o wyborze oferty jest uzależniona od zgody wspólnoty).
14) Z uwagi, iż w ocenie Zamawiającego wartość zamówienia nie przekracza 130 000
złotych do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), oferty
przekraczające podaną wartość nie będą rozpatrywane.

Kontakt:
8. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Emil Tarkowski - Kierownik ZGN - tel. 608688562

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.