Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Malowanie pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pałac Młodzieży w Warszawie
pl. Defilad 1
00-901 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22/ 620-33-63
kzatonska@pm.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22/ 620-33-63
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
w postępowaniu na
,,Malowanie pomieszczeń w Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2024 roku"
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na oczyszczeniu, naprawie pęknięć
i uzupełnieniu ubytków oraz malowaniu powierzchni ściennych (farbami zmywalnymi)
w korytarzu od pomieszczenia 126 do klatki schodowej (windowej) o szacunkowej
powierzchni 102 m2 i powierzchni sufitowych w holu Strefa ,,W" o szacunkowej
powierzchni 150 m2 oraz w korytarzu przy Ogrodzie Zimowym do klatki schodowej
(windowej) o szacunkowej powierzchni 120 m2 oraz odświeżeniu elementów
drewnianych i ich zabezpieczeniu środkiem trudnopalnym, a także malowanie okien
i drzwi również po stronie zewnętrznej w wyżej wymienionych przestrzeniach w obrębie
budynku Pałacu Młodzieży w Warszawie.
3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC:
Malowanie ścian i sufitów, w tym:
a) oczyszczenie ścian z kurzu i zabrudzeń,
b) uzupełnienie ewentualnych ubytków/rys (zaszpachlowanie) z ewentualnym
wzmocnieniem taśmami naprawczymi, naprawa fragmentów ścian z luźnymi
elementami tynku (przez zbicie i wykonanie nowych tynków),
c) demontaż gniazd elektrycznych i włączników światła przed malowaniem i montaż po
zakończonych pracach,
d) zabezpieczenie wykończenia podłóg przed zabrudzeniem, oraz ciągów
komunikacyjnych,
e) malowanie dwukrotne ścian i sufitu farbami emulsyjnymi oddychającymi w celu
uzyskania pełnego pokrycia kolorem z wcześniejszym gruntowania ściany,
f) ściany malowane farbami zmywalnymi,
g) demontaż osłon oczyszczenie oraz dwukrotne malowanie grzejników grzewczych,
h) zabezpieczenie powierzchni drewnianych środkiem ogniochronnym,
i) odświeżenie elementów drewnianych, lakierowanie,
j) oczyszczenie z akrylowaniem lamp sufitowych na styku z sufitem.
4.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
a) Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej (ST) są wymagania ogólne dotyczące
wykonania prac remontowych w Pałacu Młodzieży w Warszawie. Obejmujące swym
zakresem roboty wskazane w pkt. 2.
b) Ogólne wymagania dotyczące prac:
Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania i zgodność ze
specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz wytycznymi otrzymanymi od
Zamawiającego.
Zabezpieczenie terenu remontu - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia
terenu remontu w czasie trwania prac, aż do ich zakończenia i odbioru.
Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia
zabezpieczające i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony prac. Koszt
zabezpieczenia terenu objętego remontem nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje
się, że jest włączony w cenę umowną.
Ochrona przeciwpożarowa - Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy ochrony
przeciwpożarowej.
Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany
odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny
z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem
wywołanym jako rezultat realizacji prac albo przez personel Wykonawcy.
Ochrona własności publicznej i prywatnej - Wykonawca odpowiada za ochronę
instalacji i urządzeń zlokalizowanych na powierzchni terenu i pod jego poziomem,
takich jak rurociągi, kable itp.

Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych
instalacji i urządzeń w czasie trwania prac. O fakcie przypadkowego uszkodzenia
w/w instalacji, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego oraz będzie z nimi
współpracował, zapewniając wszelką pomoc potrzebną przy dokonywaniu napraw.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie, spowodowane przez niego,
uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych
w dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego.
Bezpieczeństwo i higiena pracy - podczas realizacji prac, Wykonawca zobowiązany
jest przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca
ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach
niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich
wymagań sanitarnych.
Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające,
socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób
zatrudnionych przy wykonywaniu prac remontowych.
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem zadań określonych wyżej, nie
podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu określonym
w umowie.
Ochrona i utrzymanie prac - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac
remontowych i za wszelkie materiały i urządzenia używane do prac od daty
rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
c)
Materiały:
Ogólne wymagania dotyczące materiałów - wszystkie materiały zastosowane przy
realizacji prac powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994
roku - Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz wymaganiom
specyfikacji technicznej.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje
zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną
w stosunku do zastosowanych materiałów.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania muszą posiadać
świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, a przy ich
stosowaniu muszą być spełnione zasady określone w załącznikach do tych
dokumentów.
Materiały nieodpowiadające wymaganiom jakościowym - każdy rodzaj prac,
w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca
wykonuje na własne ryzyko, licząc się z brakiem jego przyjęcia i dokonania płatności
przez Zamawiającego.
Przechowywanie i składowanie materiałów - Wykonawca zobowiązany jest do
właściwego zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem tymczasowo składowanych
materiałów w celu zachowania ich jakości i właściwości do czasu ich wykorzystania.

Materiały powinny być dostępne do ewentualnej kontroli przez Zamawiającego.
Miejsce czasowego składowania materiałów będą zlokalizowane w miejscach
uzgodnionych z Zamawiającym.
d)
Sprzęt:
Wykonawca jest zobowiązany zastosować sprzęt i maszyny właściwe dla danego
rodzaju prac, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych
prac. Sprzęt używany do prac powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy.
Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania prac musi być
utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Sprzęt powinien spełniać normy
ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania.

Składanie ofert:
IV. FORMA I TERMIN PRZESŁANIA OFERTY
Ofertę cenową można:
- dostarczyć osobiście do sekretariatu Pałacu Młodzieży w Warszawie Pl. Defilad 1 (PKiN),
00-901 Warszawa;
- przesłać pocztą (w tym kurierem) na adres Pałacu Młodzieży w Warszawie Pl. Defilad 1
(PKiN), 00-901 Warszawa;
- przesłać e-mailem na adres kzatonska@pm.waw.pl
do dnia 29.11. 2024 r. do godz. 1100.

Miejsce i termin realizacji:
8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: do 20.12.2024 r.
Prace prowadzone w godz.ch od 2100 do 900.

Wymagania:
2. Wykonawca celem przygotowania oferty zobowiązany jest do wizji lokalnej
w umówionym wcześniej terminie (kontakt: Robert Mikita 22 620 33 63).
Oferty przygotowane i złożone bez przeprowadzenia wizji lokalnej podlegają odrzuceniu.
5. Zamawiający zastrzega, że:
- Ze względu na organizację pracy Placówki, prace wykonywane będą etapami. Terminy
ustalane będą na bieżąco przez Zamawiającego.
- Ze względu na organizację pracy Placówki, prace wykonywane będą w godzinach od
2100 do 900.
- Ze względu na specyfikę działalności Placówki, Zamawiający będzie sukcesywnie
udostępniał poszczególne pomieszczenia w terminach dogodnych dla Zamawiającego.
- Termin wykonania nie może ulec zmianie.
- Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością, zaplanowanym
zakresem prac oraz sposobem realizacji.
- Wykonawca zrealizuje prace objęte zamówieniem zgodnie z reżimem technologicznym,
z normami uznanymi jako obowiązujące w pracach remontowych w obiekcie
zabytkowym, przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami bhp.
- Zamawiający przy wykonaniu przedmiotu zamówienia wymaga użycia farb wysokich
gatunkowo, o wysokiej odporności mechanicznej powłoki, zmywalnych, w kolorze tzw.
,,pałacowym".
- Wszystkie zastosowane materiały winny zachować zgodność z ustawą o wyrobach
budowlanych.
- Termin związania z ofertą: 30 dni.
Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne
do wykonania całości przedmiotu zamówienia w zakresie objętym opisem przedmiotu
zamówienia. W cenie oferty należy również uwzględnić koszty przygotowania robót,
zabezpieczenia powierzchni, ewentualnego wyniesienia i wniesienia mebli, sprzątania itd.
Cena podana przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, nie
będzie podlegała waloryzacji. Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN).
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania
jej przez pełnomocnika.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
? prowadzą działalność gospodarczą;
? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub dysponują
kadrą, która posiada uprawnienia do wykonywania działalności;

znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
posiadają rachunek bankowy zgłoszony do Urzędu Skarbowego.
Przesłanie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze
złożeniem oświadczenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania.
Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) kopię aktualnego (tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert) odpisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji potwierdzającej
dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem;
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, posiadającą doświadczenie w pracach przy obiekcie wpisanym do
rejestru zabytków;
c) minimum dwie roboty o wartości powyżej 30.000,00 zł., tożsame z określonymi
w Zaproszeniu do złożenia oferty cenowej, wykonane w obiekcie wpisanym do rejestru
zabytków;
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 30.000,00 zł.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony przedmiot zamówienia musi
spełniać wymagania jakościowe zawarte w Polskich Normach, Normy Europejskie oraz
posiadać ważne atesty. Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej
36-miesięczną gwarancję.
III. KRYTERIA WYBORU

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty
jest cena - 100 %.
Zaleca się złożenie oferty z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 1
do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Zamawiający dopuszcza sporządzenie
oferty w innej formie niż proponowany wzór formularza oraz przekazanie szczegółowych
informacji nt. przedmiotu oferty (w tym w postaci np. folderów, katalogów, itp.). Pod
warunkiem, że inna forma będzie zawierać niezbędne informacje, wymagane przez
zamawiającego. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Oferta musi
być podpisana. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia.
Zamawiający może zaprosić Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na
niniejsze Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie dokonana przelewem na rachunek
bankowy, w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Warunkiem ważności oferty jest podpisanie oferty wraz z pieczęcią.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Pałac Młodzieży w Warszawie zastrzega sobie prawo do ograniczenia (zmniejszenia) zakresu
usługi/zakupu w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, formalnych,
epidemicznych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych
struktur Zamawiającego, lub też konieczności wykonania przerwy technologicznej
w obiekcie, albo przeprowadzenia remontu lub napraw oraz siły wyższej lub innej przyczyny,
która obiektywnie uniemożliwi realizację zadania. O każdym przypadku ograniczenia zakresu
usługi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania (bez
wyłonienia Wykonawcy) i nie podpisania umowy bez podawania przyczyn. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu
cywilnego.
Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami
pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem
ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności
w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.

Uwagi:
I. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się
przepisów ww. ustawy.
Pałac Młodzieży w Warszawie z siedzibą Plac Defilad 1 zaprasza do przesłania oferty cenowej
na realizację zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu
rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
ZAMAWIAJĄCY
Pałac Młodzieży w Warszawie
pl. Defilad 1,
00-901 Warszawa
tel. 22/ 620-33-63
www.pm.waw.pl
DANE DO FAKTURY:
NABYWCA/PODATNIK
Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
NIP 525-22-48-481
PŁATNIK/ODBIORCA
Pałac Młodzieży w Warszawie
00-901 Warszawa
Pl. Defilad 1 (PKiN)

VI. RODO
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Pałac Młodzieży w Warszawie, Plac
Defilad 1 reprezentowana przez dyrektora.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Pałac Młodzieży w Warszawie
inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: mbfo.iod@um.warszawa.pl
Cel i podstawa przetwarzania oraz okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b RODO i będą przechowywane do czasu realizacji wskazanych celów oraz zgodnie z
prawem.
Odbiorcy danych osobowych
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe,
dla których Administratorem jest Pałac Młodzieży w Warszawie takie jak podmioty
świadczące usługi prawne, dostawcy usług IT, operatorzy pocztowi i kurierzy, banki
w zakresie realizacji płatności, itp.
Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.

Kontakt:
Osoby udzielające informacji:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Imię i nazwisko: Robert Mikita
tel. 22 620 33 63 e-mail: rmikita@pm.waw.pl
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalnych:
Imię i nazwisko: Klaudia Zatońska
tel. 506 436 123 e-mail: kzatonska@pm.waw.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.