dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Malowanie pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pałac Młodzieży w Warszawie pl. Defilad 1 00-901 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22/ 620-33-63 kzatonska@pm.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22/ 620-33-63 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ w postępowaniu na ,,Malowanie pomieszczeń w Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2024 roku" II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na oczyszczeniu, naprawie pęknięć i uzupełnieniu ubytków oraz malowaniu powierzchni ściennych (farbami zmywalnymi) w korytarzu od pomieszczenia 126 do klatki schodowej (windowej) o szacunkowej powierzchni 102 m2 i powierzchni sufitowych w holu Strefa ,,W" o szacunkowej powierzchni 150 m2 oraz w korytarzu przy Ogrodzie Zimowym do klatki schodowej (windowej) o szacunkowej powierzchni 120 m2 oraz odświeżeniu elementów drewnianych i ich zabezpieczeniu środkiem trudnopalnym, a także malowanie okien i drzwi również po stronie zewnętrznej w wyżej wymienionych przestrzeniach w obrębie budynku Pałacu Młodzieży w Warszawie. 3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC: Malowanie ścian i sufitów, w tym: a) oczyszczenie ścian z kurzu i zabrudzeń, b) uzupełnienie ewentualnych ubytków/rys (zaszpachlowanie) z ewentualnym wzmocnieniem taśmami naprawczymi, naprawa fragmentów ścian z luźnymi elementami tynku (przez zbicie i wykonanie nowych tynków), c) demontaż gniazd elektrycznych i włączników światła przed malowaniem i montaż po zakończonych pracach, d) zabezpieczenie wykończenia podłóg przed zabrudzeniem, oraz ciągów komunikacyjnych, e) malowanie dwukrotne ścian i sufitu farbami emulsyjnymi oddychającymi w celu uzyskania pełnego pokrycia kolorem z wcześniejszym gruntowania ściany, f) ściany malowane farbami zmywalnymi, g) demontaż osłon oczyszczenie oraz dwukrotne malowanie grzejników grzewczych, h) zabezpieczenie powierzchni drewnianych środkiem ogniochronnym, i) odświeżenie elementów drewnianych, lakierowanie, j) oczyszczenie z akrylowaniem lamp sufitowych na styku z sufitem. 4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA a) Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej (ST) są wymagania ogólne dotyczące wykonania prac remontowych w Pałacu Młodzieży w Warszawie. Obejmujące swym zakresem roboty wskazane w pkt. 2. b) Ogólne wymagania dotyczące prac: Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania i zgodność ze specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz wytycznymi otrzymanymi od Zamawiającego. Zabezpieczenie terenu remontu - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu remontu w czasie trwania prac, aż do ich zakończenia i odbioru. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony prac. Koszt zabezpieczenia terenu objętego remontem nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Ochrona przeciwpożarowa - Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji prac albo przez personel Wykonawcy. Ochrona własności publicznej i prywatnej - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń zlokalizowanych na powierzchni terenu i pod jego poziomem, takich jak rurociągi, kable itp. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania prac. O fakcie przypadkowego uszkodzenia w/w instalacji, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego oraz będzie z nimi współpracował, zapewniając wszelką pomoc potrzebną przy dokonywaniu napraw. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie, spowodowane przez niego, uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego. Bezpieczeństwo i higiena pracy - podczas realizacji prac, Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac remontowych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem zadań określonych wyżej, nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu określonym w umowie. Ochrona i utrzymanie prac - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac remontowych i za wszelkie materiały i urządzenia używane do prac od daty rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. c) Materiały: Ogólne wymagania dotyczące materiałów - wszystkie materiały zastosowane przy realizacji prac powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną w stosunku do zastosowanych materiałów. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, a przy ich stosowaniu muszą być spełnione zasady określone w załącznikach do tych dokumentów. Materiały nieodpowiadające wymaganiom jakościowym - każdy rodzaj prac, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z brakiem jego przyjęcia i dokonania płatności przez Zamawiającego. Przechowywanie i składowanie materiałów - Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem tymczasowo składowanych materiałów w celu zachowania ich jakości i właściwości do czasu ich wykorzystania. Materiały powinny być dostępne do ewentualnej kontroli przez Zamawiającego. Miejsce czasowego składowania materiałów będą zlokalizowane w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. d) Sprzęt: Wykonawca jest zobowiązany zastosować sprzęt i maszyny właściwe dla danego rodzaju prac, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt używany do prac powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania prac musi być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Sprzęt powinien spełniać normy ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania. Składanie ofert: IV. FORMA I TERMIN PRZESŁANIA OFERTY Ofertę cenową można: - dostarczyć osobiście do sekretariatu Pałacu Młodzieży w Warszawie Pl. Defilad 1 (PKiN), 00-901 Warszawa; - przesłać pocztą (w tym kurierem) na adres Pałacu Młodzieży w Warszawie Pl. Defilad 1 (PKiN), 00-901 Warszawa; - przesłać e-mailem na adres kzatonska@pm.waw.pl do dnia 29.11. 2024 r. do godz. 1100. Miejsce i termin realizacji: 8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: do 20.12.2024 r. Prace prowadzone w godz.ch od 2100 do 900. Wymagania: 2. Wykonawca celem przygotowania oferty zobowiązany jest do wizji lokalnej w umówionym wcześniej terminie (kontakt: Robert Mikita 22 620 33 63). Oferty przygotowane i złożone bez przeprowadzenia wizji lokalnej podlegają odrzuceniu. 5. Zamawiający zastrzega, że: - Ze względu na organizację pracy Placówki, prace wykonywane będą etapami. Terminy ustalane będą na bieżąco przez Zamawiającego. - Ze względu na organizację pracy Placówki, prace wykonywane będą w godzinach od 2100 do 900. - Ze względu na specyfikę działalności Placówki, Zamawiający będzie sukcesywnie udostępniał poszczególne pomieszczenia w terminach dogodnych dla Zamawiającego. - Termin wykonania nie może ulec zmianie. - Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem prac oraz sposobem realizacji. - Wykonawca zrealizuje prace objęte zamówieniem zgodnie z reżimem technologicznym, z normami uznanymi jako obowiązujące w pracach remontowych w obiekcie zabytkowym, przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami bhp. - Zamawiający przy wykonaniu przedmiotu zamówienia wymaga użycia farb wysokich gatunkowo, o wysokiej odporności mechanicznej powłoki, zmywalnych, w kolorze tzw. ,,pałacowym". - Wszystkie zastosowane materiały winny zachować zgodność z ustawą o wyrobach budowlanych. - Termin związania z ofertą: 30 dni. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. W cenie oferty należy również uwzględnić koszty przygotowania robót, zabezpieczenia powierzchni, ewentualnego wyniesienia i wniesienia mebli, sprzątania itd. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, nie będzie podlegała waloryzacji. Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: ? prowadzą działalność gospodarczą; ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub dysponują kadrą, która posiada uprawnienia do wykonywania działalności; znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają rachunek bankowy zgłoszony do Urzędu Skarbowego. Przesłanie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) kopię aktualnego (tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, posiadającą doświadczenie w pracach przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków; c) minimum dwie roboty o wartości powyżej 30.000,00 zł., tożsame z określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty cenowej, wykonane w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków; d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 30.000,00 zł. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w Polskich Normach, Normy Europejskie oraz posiadać ważne atesty. Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 36-miesięczną gwarancję. III. KRYTERIA WYBORU Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena - 100 %. Zaleca się złożenie oferty z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty w innej formie niż proponowany wzór formularza oraz przekazanie szczegółowych informacji nt. przedmiotu oferty (w tym w postaci np. folderów, katalogów, itp.). Pod warunkiem, że inna forma będzie zawierać niezbędne informacje, wymagane przez zamawiającego. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Oferta musi być podpisana. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia. Zamawiający może zaprosić Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na niniejsze Zaproszenie do złożenia oferty cenowej. V. WARUNKI PŁATNOŚCI Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy, w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Warunkiem ważności oferty jest podpisanie oferty wraz z pieczęcią. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Pałac Młodzieży w Warszawie zastrzega sobie prawo do ograniczenia (zmniejszenia) zakresu usługi/zakupu w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, formalnych, epidemicznych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego, lub też konieczności wykonania przerwy technologicznej w obiekcie, albo przeprowadzenia remontu lub napraw oraz siły wyższej lub innej przyczyny, która obiektywnie uniemożliwi realizację zadania. O każdym przypadku ograniczenia zakresu usługi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania (bez wyłonienia Wykonawcy) i nie podpisania umowy bez podawania przyczyn. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. Uwagi: I. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy. Pałac Młodzieży w Warszawie z siedzibą Plac Defilad 1 zaprasza do przesłania oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł. Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym. ZAMAWIAJĄCY Pałac Młodzieży w Warszawie pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa tel. 22/ 620-33-63 www.pm.waw.pl DANE DO FAKTURY: NABYWCA/PODATNIK Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa NIP 525-22-48-481 PŁATNIK/ODBIORCA Pałac Młodzieży w Warszawie 00-901 Warszawa Pl. Defilad 1 (PKiN) VI. RODO Administrator danych osobowych Administratorem Państwa danych osobowych będzie Pałac Młodzieży w Warszawie, Plac Defilad 1 reprezentowana przez dyrektora. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Pałac Młodzieży w Warszawie inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: mbfo.iod@um.warszawa.pl Cel i podstawa przetwarzania oraz okres przechowywania danych Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO i będą przechowywane do czasu realizacji wskazanych celów oraz zgodnie z prawem. Odbiorcy danych osobowych a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Pałac Młodzieży w Warszawie takie jak podmioty świadczące usługi prawne, dostawcy usług IT, operatorzy pocztowi i kurierzy, banki w zakresie realizacji płatności, itp. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych; d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO. Informacja o wymogu podania danych Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Kontakt: Osoby udzielające informacji: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Imię i nazwisko: Robert Mikita tel. 22 620 33 63 e-mail: rmikita@pm.waw.pl - w zakresie dotyczącym zagadnień formalnych: Imię i nazwisko: Klaudia Zatońska tel. 506 436 123 e-mail: kzatonska@pm.waw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024