mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Miechów)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli gabinetowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląski Kurator Oświaty Kuratorium Oświaty w Katowicach ul. Powstańców 41a 40-024 Katowice powiat: Katowice Tel 32 606 30 33 zamowienia@kuratorium.katowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel 32 606 30 33 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli gabinetowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach. III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1. 4. Zamawiający wymaga montażu mebli przez Wykonawcę w lokalizacji wskazanej w pkt. 3. 6. Meble muszą być fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, nieregenerowane, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi i posiadać gwarancję producenta na okres minimum 24 miesięcy. Wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania oraz posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty, certyfikaty i dopuszczenia. Składanie ofert: 7. Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 29 listopada 2024 r. na adres e- mail zamowienia@kuratorium.katowice.pl . Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce dostawy: Kuratorium Oświaty w Katowicach, Ul. Powstańców 41a piętro 6 do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 8.00 do 14.00. 5. Termin dostawy należy uzgodnić z Zamawiającym drogą e-mailową co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. IV. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 20 grudnia 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe poniżej kwoty określonej art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024, poz. 1320.). 7. Koszty przewozu, opakowania, załadunku, rozładunku, montażu, ubezpieczenia w czasie przewozu ponosi Wykonawca. 8. W dniu dostawy mebli gabinetowych sporządzony zostanie protokół odbioru który będą podstawą do wystawienia faktury. 9. Protokół odbioru sporządzi Wykonawca i doręczy Zamawiającemu wraz z dostawą. 10. W przypadku braku podpisu ze strony Wykonawcy na protokole dopuszcza się podpisane protokołu jednostronnie przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie kwestionował ustaleń dokonanych przy odbiorze. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, w toku odbioru niezgodności dostarczonego towaru ze złożoną ofertą, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia w wyznaczonym terminie towaru zgodnego z ofertą. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych ze zwróconym towarem i dostawą nowego. 12. W przypadku, o którym mowa w pkt. 11 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego ze złożoną ofertą w terminie do 2 dni roboczych od daty zwrotu dostawy. 13. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu pisemną gwarancję w języku polskim na dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego ,,Protokołu odbioru". 14. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad i usterek w okresie obowiązywania gwarancji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego na adres e-mailowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Czas reakcji serwisu na przyjęte zgłoszenie wynosi nie dłużej niż 3 dni robocze od chwili zgłoszenia.16. Wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą w całości na koszt Wykonawcy. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego wszystkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 17. W przypadku konieczności wymiany przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe meble zgodne ze złożoną ofertą. 18. Wykonawca odpowiada za wady dostarczonego przedmiotu umowy z tytułu gwarancji i rękojmi według zasad wynikających z Kodeksu Cywilnego. 19. Wynagrodzenie wskazane w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 20. Cena jednostkowa oraz wartość umowy są stałe i nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania niniejszej umowy. 21. Wynagrodzenie Zamawiający przekaże na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, najpóźniej do 30 grudnia 2024 r Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania faktury do Zamawiającego w termie do 3 dni od daty podpisania protokołu odbioru. 23. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia dokonano opisu mebli ze wskazaniem sformułowania ,, lub równoważny" Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego lub równoważnego. Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie meble o parametrach określonych w opisie uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. V. Warunki udziału w postepowaniu ..............................nie dotyczy ................................................... VI. Kryteria oceny ofert Cena brutto - 100 % Sposób dokonywania oceny według kryterium ,,cena" Najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert --------------------------------------------------------------- -------------------------- x 100 = ilość punktów Cena brutto podana przez badanego Wykonawcę Punktacja przyznana za cenę - na podstawie załącznika Nr 2 / formularz ofertowy/. Oferta która uzyska największą ilość punktów i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. VII. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert VIII. Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin składania ofert: 1. 2. 3. 4. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza ofertowego -załącznik Nr 2. Oferta Wykonawcy - jeżeli nie jest sporządzona na formularzach stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego, winna odpowiadać swoją treścią, treści opisanej w załącznikach. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pól wymaganych w dokumentach stanowiących załączniki do Zapytania ofertowego. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia /koszty przewozu, opakowania, załadunku, rozładunku, montażu , ubezpieczenia w czasie transportu/. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania zgodnie z aktualnym wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo. pełnomocnictwo.Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i przesłana za pomocą środków komunikacji elektronicznej ( na adres e-mail podany w pkt 7) bądź sporządzona i podpisana przekazana w formie skanu również za pomocą środków komunikacji elektronicznej ( na adres e-mail podany w pkt 7). 6. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnienia niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia oferty. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego 5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 6. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływnie terminu do składania ofert. 7. W przypadku gdy treść oferty lub złożonych dokumentów/oświadczeń będzie niepełna lub będzie budzić wątpliwości zamawiającego, zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia dokumentów/oświadczeń, udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie. 8. Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli jest niezgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 9. Zamawiający może na każdym etapie unieważnić postępowanie bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 10. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyla się od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postepowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów. 11. Informacja o : a) złożonych ofertach; b) wyborze najkorzystniejszej oferty; c) odrzuceniu ofert; d) unieważnieniu postępowania zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na stronie na której ukazało się zapytanie ofertowe. 12. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Kuratorium Oświaty w Katowicach obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informacje na jej temat można znaleźć pod adresem: https://bip.kuratorium.katowice.pl/index.php/category/zalatwianie-spraw oraz w komórce ds. kadr. Kontakt: IX. Dodatkowe informacje 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej / e-mail zamowienia@kuratorium.katowice.pl/ |
© eurobudowa.pl 2004-2024