Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa mebli gabinetowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli gabinetowych

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Kurator Oświaty Kuratorium Oświaty w Katowicach
ul. Powstańców 41a
40-024 Katowice
powiat: Katowice
Tel 32 606 30 33
zamowienia@kuratorium.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel 32 606 30 33
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli gabinetowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1.
4. Zamawiający wymaga montażu mebli przez Wykonawcę w lokalizacji wskazanej w pkt. 3.
6. Meble muszą być fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, nieregenerowane,
pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi i posiadać gwarancję
producenta na okres minimum 24 miesięcy. Wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych
do użytkowania oraz posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty, certyfikaty i dopuszczenia.

Składanie ofert:
7. Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 29 listopada 2024 r. na adres
e- mail zamowienia@kuratorium.katowice.pl .

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce dostawy:
Kuratorium Oświaty w Katowicach, Ul. Powstańców 41a piętro 6 do pomieszczeń wskazanych
przez Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 8.00 do 14.00.
5. Termin dostawy należy uzgodnić z Zamawiającym drogą e-mailową co najmniej z dwudniowym
wyprzedzeniem.
IV. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 20 grudnia 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe poniżej kwoty określonej art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo
zamówień publicznych (Dz.U.2024, poz. 1320.).
7. Koszty przewozu, opakowania, załadunku, rozładunku, montażu, ubezpieczenia w czasie przewozu
ponosi Wykonawca.
8. W dniu dostawy mebli gabinetowych sporządzony zostanie protokół odbioru który będą podstawą
do wystawienia faktury.
9. Protokół odbioru sporządzi Wykonawca i doręczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
10. W przypadku braku podpisu ze strony Wykonawcy na protokole dopuszcza się podpisane protokołu
jednostronnie przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie kwestionował ustaleń dokonanych przy
odbiorze.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, w toku odbioru niezgodności dostarczonego
towaru ze złożoną ofertą, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia w wyznaczonym
terminie towaru zgodnego z ofertą. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych ze
zwróconym towarem i dostawą nowego.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt. 11 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenie
przedmiotu umowy zgodnego ze złożoną ofertą w terminie do 2 dni roboczych od daty zwrotu
dostawy.
13. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu pisemną gwarancję w języku polskim na
dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany przez
Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez
Zamawiającego ,,Protokołu odbioru".
14. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad i usterek w okresie obowiązywania gwarancji
w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego na adres e-mailowy
wskazany przez Wykonawcę.
15. Czas reakcji serwisu na przyjęte zgłoszenie wynosi nie dłużej niż 3 dni robocze od chwili zgłoszenia.16. Wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą w całości na koszt Wykonawcy. W przypadku
naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego wszystkie koszty z tym związane ponosi
Wykonawca.
17. W przypadku konieczności wymiany przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie
dostarczyć nowe meble zgodne ze złożoną ofertą.
18. Wykonawca odpowiada za wady dostarczonego przedmiotu umowy z tytułu gwarancji i rękojmi
według zasad wynikających z Kodeksu Cywilnego.
19. Wynagrodzenie wskazane w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia.
20. Cena jednostkowa oraz wartość umowy są stałe i nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania
niniejszej umowy.
21. Wynagrodzenie Zamawiający przekaże na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze
VAT, najpóźniej do 30 grudnia 2024 r Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku
Zamawiającego.
22. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania faktury do Zamawiającego w termie do 3 dni od
daty podpisania protokołu odbioru.
23. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia dokonano opisu mebli ze wskazaniem sformułowania ,,
lub równoważny" Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia wskazanego
przez Zamawiającego lub równoważnego.
Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie meble o parametrach określonych w opisie
uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
V. Warunki udziału w postepowaniu
..............................nie dotyczy ...................................................
VI. Kryteria oceny ofert
Cena brutto - 100 %
Sposób dokonywania oceny według kryterium ,,cena"
Najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert
--------------------------------------------------------------- -------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto podana przez badanego Wykonawcę
Punktacja przyznana za cenę - na podstawie załącznika Nr 2 / formularz ofertowy/.
Oferta która uzyska największą ilość punktów i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego
zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
VII. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
VIII. Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin składania ofert:
1.
2.
3.
4.
Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza ofertowego -załącznik Nr 2.
Oferta Wykonawcy - jeżeli nie jest sporządzona na formularzach stanowiących załączniki do
niniejszego Zapytania ofertowego, winna odpowiadać swoją treścią, treści opisanej
w załącznikach. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pól wymaganych
w dokumentach stanowiących załączniki do Zapytania ofertowego.
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia /koszty przewozu,
opakowania, załadunku, rozładunku, montażu , ubezpieczenia w czasie transportu/.
Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania zgodnie
z aktualnym wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji. W przypadku reprezentowania
Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo.
pełnomocnictwo.Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i przesłana za pomocą środków
komunikacji elektronicznej
( na adres e-mail podany w pkt 7) bądź sporządzona
i podpisana przekazana w formie skanu również za pomocą środków komunikacji elektronicznej
( na adres e-mail podany w pkt 7).
6. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnienia niezwłocznie, jednak nie później niż na 2
dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem
terminu składania ofert.
4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3, przedłuża
termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych
Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia oferty.
Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego
5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie,
o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz
obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływnie terminu do składania ofert.
7. W przypadku gdy treść oferty lub złożonych dokumentów/oświadczeń będzie niepełna lub
będzie budzić wątpliwości zamawiającego, zamawiający może wezwać wykonawcę do
uzupełnienia dokumentów/oświadczeń, udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli jest niezgodna z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego.
9. Zamawiający może na każdym etapie unieważnić postępowanie bez podania przyczyny
i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
10. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyla się
od podpisania umowy
z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który
w postepowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów.
11. Informacja o :
a) złożonych ofertach;
b) wyborze najkorzystniejszej oferty;
c) odrzuceniu ofert;
d) unieważnieniu postępowania
zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na stronie na której
ukazało się zapytanie ofertowe.
12. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Kuratorium Oświaty
w Katowicach obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informacje na jej temat można
znaleźć pod adresem: https://bip.kuratorium.katowice.pl/index.php/category/zalatwianie-spraw
oraz w komórce ds. kadr.

Kontakt:
IX. Dodatkowe informacje
1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem
poczty elektronicznej / e-mail zamowienia@kuratorium.katowice.pl/

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.