kujawsko-pomorskie (Wielka Nieszawka)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa porządkowo-czystościowa powierzchni |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o ul. Podole 60 30-394 Kraków powiat: Kraków tel. 12 640 19 40, tel. 600331757 zamowienia@kpt.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 5.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 12 640 19 40, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot postępowania: Kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa wybranych powierzchni w budynku Krakowskiego Parku Technologicznego Sp. z o.o. przy Ul. Podole 60 w Krakowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: 1. kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa powierzchni budynku Krakowskiego Parku Technologicznego Ul. Podole 60 w Krakowie. 2. Odśnieżanie terenu przyległego do budynku KPT przy Ul. Podole 60 w Krakowie w okresie od 01.01.2025 r. - 31.03.2025 r. oraz od 01.11.2025- 31.12.2025 r. 3. realizacja zamówień jednostkowych na wezwanie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Dokument nr: DAiI 15/06/2024 Składanie ofert: 12. Miejsce i termin składania ofert. Ofertę w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy przesłać na adres zamowienia@kpt.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.11.2024 r. do godz. 11:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 5.Termin lub okres wykonania zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Krakowskim Parku Technologicznym sp. z o.o. w Krakowie. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego z publikacją na BIP. Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.W postępowaniu mogą wziąć udział i złożyć ofertę Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub w dalszym ciągu wykonują, co najmniej 2 usługi porządkowo - czystościowe przez okres co najmniej 6 miesięcy każda, z których każda polegała na kompleksowej usłudze sprzątania powierzchni biurowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2. Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz wg poniższego wzoru oraz dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu usługi oraz wskazanie uzasadnionych obiektywnych przyczyn braku przedstawienia dowodów. Oferta Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywana. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawców do uzupełnienia Oferty oraz innych wymaganych dokumentów. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,d) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia, w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena ofert co do spełnienia warunków zapytania ofertowego dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507). Treść art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507): ,,1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.". Ocena ofert co do spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem oferty składa tabelę z wykazem usług i załączonymi dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług powinny zostać złożone w formie skanu podpisanego dokumentu lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ocena ofert co do spełnienia warunków zapytania ofertowego dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz załączone do oferty dowody. 8. Informacje o sposobie Wykonawcami. porozumiewania się Zamawiającego z Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem za pośrednictwem adresu e-mail: zamowienia@kpt.krakow.pl 9. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 10. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta: 1) musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią, 2) musi zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, 3) zawierać dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z pkt 6 i 7 Zapytania. W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie skanu podpisanego dokumentu lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferty niepodpisane w sposób wskazany powyżej nie będą rozpatrywane. W przypadku braków w ofercie lub wątpliwości, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień we wskazanym przez siebie terminie. Nieuzupełnienie oferty lub niezłożenie wyjaśnień może skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (np. w formie kopii polecenia przelewu lub wydruku z przelewu elektronicznego). 11. Informacje o wadium. 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wnosi się w pieniądzu, w PLN, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 1930 1220 2012 1212 4789 0002 a dowód wniesienia wadium dołącza się do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, wadium wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5) Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 13. Opis sposobu obliczania ceny. Oferta powinna zawierać wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie poszczególnych składników przedmiotu umowy. Wynagrodzenie zawarte w ofercie będzie obejmowało wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy i Opisem przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym oraz w formularzu oferty winno być podane w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie. 14. Opis kryteriów, którymi Spółka będzie kierowała się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposoby oceny ofert. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze Zamawiający zastosuje następujące kryterium: oferty najkorzystniejszej, Cena - 100 % na którą składają następujące podkryteria: 1. CUS - miesięczne ryczałtowe wynagrodzenie brutto za usługi sprzątania w zakresie od 1) do 3) opisany w opisie przedmiotu zamówienia - 96% 2. CKS - suma wynagrodzenia brutto jednorazowego sprzątania poszczególnych pomieszczeń w ramach realizowanych zamówień szczególnych - 2%,3. COR - wynagrodzenie brutto za jedną godzinę odśnieżania ręcznego - 1 % 4. COM - wynagrodzenie brutto za jedną godzinę odśnieżania mechanicznego - 1% Cena= CUS +CSK+COR+COM Punkty za poszczególne ceny będą liczone wg wzoru: Dla podkryterium nr 1: P = {(Pmin.: Pb.) x 96% x 100 gdzie: P - stanowi liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie w dany podkryterium Pmin - stanowi najniższą zaoferowaną cenę w danym podkryterium Pb - stanowi cenę w danym podkryterium z badanej oferty. Dla podkryterium nr 2: P = {(Pmin.: Pb.) x 2% x 100 gdzie: P - stanowi liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie w dany podkryterium Pmin - stanowi najniższą zaoferowaną cenę w danym podkryterium Pb - stanowi cenę w danym podkryterium z badanej oferty. Dla podkryterium nr 3: P = {(Pmin.: Pb.) x 1% x 100 gdzie: P - stanowi liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie w dany podkryterium Pmin - stanowi najniższą zaoferowaną cenę w danym podkryterium Pb - stanowi cenę w danym podkryterium z badanej oferty. Dla podkryterium nr 4: P = {(Pmin.: Pb.) x 1% x 100 gdzie: P - stanowi liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie w dany podkryterium Pmin - stanowi najniższą zaoferowaną cenę w danym podkryterium Pb - stanowi cenę w danym podkryterium z badanej oferty. 15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia umowy. 16. Informacje pozostałe. 1. Zamawiający ma prawo po złożeniu ofert przeprowadzić negocjacje w zakresie obniżenia wynagrodzenia z wykonawcą, pod warunkiem, ze złożona oferta jest ofertą prawidłową oraz oferta została oceniona jako oferta najtańsza lub wynagrodzenie określone jako CUS jest wynagrodzeniem najniższym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 4. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, o ile nie upłynął termin związania ofertą (w razie upłynięcia terminu Zamawiający winien uzyskać zgodę Wykonawcy na jej przedłużenie), albo unieważnić postępowanie. o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;o ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Uwagi: 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający dodatkowo informuje, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowski Parki Technologiczny sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Podole 60, 30- 394 Kraków, NIP 675-11-57-834, REGON 351381295, wpisaną do wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000058058; o Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@kpt.krakow.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem ofertowym ,,Kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa wybranych powierzchni w budynku Krakowskiego Parku Technologicznego Sp. z o.o. przy ul. Podole 60 w Krakowie" - numer postępowania: DAiI 15/06/2024; Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Monika Mazur, tel. 600331757. |
© eurobudowa.pl 2004-2024