Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do budynku

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wójt Gminy Spytkowice
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
powiat: wadowicki
ppri@gminaspytkowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Spytkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Spytkowice, Ul. Zamkowa 12, 34 - 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe ma zadanie :
,,Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do budynku przy Ul. Zamkowej 21 w Spytkowicach"

I. Prace obejmować będą:
,,Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do budynku przy Ul. Zamkowej 21 w Spytkowicach"
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje do wykonania następujące roboty budowlane: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszywa naturalnego, roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót stanowiących załączniki do zaproszenia do składania ofert. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia i jest podstawą do właściwego przygotowania i złożenia oferty.

Zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z miejscem prowadzenia robót oraz zobowiązuje się do sprawdzenia przedmiaru robót (na własny koszt). O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania korekty zleconego zakresu robót.
Zamawiający załączył przedmiar robót, który należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy i rozpatrywać wyłącznie jako wskazanie ilości, rodzajów prac do wykonania w ramach zamówienia. Przyjmuje się że Wykonawca zapoznał się z miejscem prowadzenia robót, opisem przedmiotu zamówienia jaki ma zostać wykonany i sposobem jego wykonania. Całość robót należy wykonać zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem. Wykonawca nie ma żadnej gwarancji , że ilość nie będzie odbiegać pod względem wielkości od ilości podanych w przedmiarze robót. Pozycje w przedmiarach robót opisują roboty objęte umową w sposób skrócony. Uważa się jednak, że poszczególne pozycje przedmiarów robót zawierają wszystkie czynności konieczne do całkowitego i poprawnego wykonania przedmiotowych robót zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
Podstawą obliczenia ceny oferty i jednocześnie wynagrodzenia w formie ryczałtu (w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego) jest wartość podana jako cena oferty, która musi pokrywać wszystkie wymogi kompletnego wykonania prac niezależnie od tego czy są one szczegółowo opisane w zaproszeniu i przedmiarze robót. Cena określona przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia.

1. Prace należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót i obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Wbudowany materiał powinien posiadać odpowiednie parametry i atesty, które wykonawca winien przedstawić na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) W czasie realizacji robót utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać i składować w odpowiednio przeznaczone do tego miejsca wszelkie urządzenia pomocnicze zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
2) Zapewnić Inspektorowi Nadzoru pełną dostępność do robót, informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające lub ulegające zakryciu będą gotowe do odbioru.
3) Oznakować i zabezpieczyć plac budowy modernizowanej drogi.
4) Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.
5) Wszystkie powyższe uwarunkowania maja zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót w kosztorysie ofertowym.
3. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową). Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu odbioru robót.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 1213 z) oraz odpowiadać warunkom opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiał powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty, które Wykonawca winien okazać na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
5. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno-technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy.
6. Warunki odbioru robót:
1) Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy modernizowanej drogi i przekazać go Zamawiającemu.
2) Strony przystąpią do odbioru końcowego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia pisemnego powiadomienia o wykonaniu przedmiotu umowy i gotowości do odbioru.

CPV: 45233140-2, 45233142-6

Dokument nr: PPRI.271.3.18.2024.MO

Składanie ofert:
Oferty należy składać:
Oferta winna zawierać wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1), wykaz robót budowlanych (zał. nr 2) oraz kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót z cenami jednostkowymi, wartością pozycji bez podatku VAT, kwotą podatku VAT lub oświadczenie wykonawcy o zwolnieniu z podatku VAT
Uwaga: Stosowanie się do katalogów KNR, KNNR i innych nie jest obowiązujące
Załączony: formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 2 należy wypełnić i złożyć wraz z kosztorysem ofertowym w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta - ,,Modernizacja drogi wewnętrznej dojazdowej do budynku przy Ul. Zamkowej 21 w Spytkowicach" na Dzienniku Podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice, Ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice faksem (033) 879 15 60, e-mailem: ppri@gminaspytkowice.pl lub za pośrednictwem epuap /uk501s3jxz/skrytka do dnia 26.11.2024r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zadania: 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Rękojmia.
1. Wymagany okres rękojmi - 24 miesiące na wykonane prace budowlane, licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
2. W okresie rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad, usterek i awarii w ustalonym wspólnie z Zamawiającym terminie nie dłuższym niż 7 dni.
3. Do udzielonej przez Wykonawcę rękojmi stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

IV. Warunki wymagane od Wykonawców:
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełniać warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej tj.:
1) w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia oferty roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności wykonania:
co najmniej jedna robota budowlana polegająca na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
2) Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej i aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa dot. kierownika budowy.
3) Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszej umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
2. zapewnienia kompletnego kierownictwa budowy, zapewnienia wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
3. posiadania przez pracowników wszystkich wymaganych prawem uprawnień,
4. stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty , certyfikaty lub aprobaty. W przypadku zastosowania w trakcie realizacji robót jakichkolwiek wyrobów budowlanych nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wykonane roboty i wykona je ponownie na własny koszt i ryzyko,
5. przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia materiałów przez Zmawiającego,
6. Wykonawca na własny koszt wykona badania materiałów, których jakość budzi wątpliwość,
7. wywozu i utylizacji na swój koszt materiałów pochodzących z rozbiórki, wszelkich odpadów powstających w wyniku prowadzonych robót zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska oraz gospodarowania odpadami,
8. zorganizowania zaplecza miejsca prowadzenia robót i prawidłowego jego oznakowania (zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót uniemożliwiające dostęp przez osoby nieuprawnione),
9. opracowania projektu czasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie konieczność),
10. uzyskanie zgodny właściwego zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (jeżeli będzie konieczność)
11. prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót,
12. utrzymania porządku w miejscu prowadzenia robót,
13. od chwili protokolarnego przejęcia miejsca prowadzenia robót do czasu odbioru robót ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe w tym miejscu,
14. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych w miejscu prowadzenia robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
15. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym też związanych z ruchem pojazdów,
16. natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o wypadkach lub zagrożeniach,
17. zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego,
18. uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego oraz przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi za wady na wezwanie Zamawiającego.

Wymagania ogólne:
1. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem prowadzenia robót, którego dotyczy przedmiot zamówienia.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia,
3. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy praz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich,
4. Materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art.. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2024r poz. 725 z późn. zm.), posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną,
5. Całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe,
6. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (tekst jedn. Dz.U z 2023r poz. 1587 z późn. zm.),
Istotne postanowienia umowy:
1. Wynagrodzenie ryczałtowe zostało ustalone na podstawie oferty Wykonawcy,
2. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót podpisany przez Zamawiającego,
3. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowej faktury na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Gminy Spytkowice, w formie przelewu na rachunek bankowy podany na fakturze. Datą zapłaty jest data obciążenia rachunku Zamawiającego.
4. Kary umowne
a) za odstąpienie od umowy przez Zmawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia brutto,
b) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,
c) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad,
d) z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia brutto.
VII. Kryteria oceny ofert
Cena oferty - 100%
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniku związane z wykonaniem zamówienia opisane w zaproszeniu.

VIII. Zamawiający udzieli zamówienia:
Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zaproszenia.
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych ofert.
2. Odmowa udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
3. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

IX. Informacja o wyborze oferty:
Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony w formularzu ofertowym.

X. Dodatkowe informacje:
1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2024r poz. 1320).
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

3. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru akcji (art. 328(1) KSH).
4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
8. Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem (33) 879 15 60, w wersji elektronicznej na adres ppri@gminaspytkowice.pl , epuap /uk501s3jxz/skrytka.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.