kujawsko-pomorskie (Wielka Nieszawka)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż i dostawa urządzenia UPS wraz z montażem i uruchomieniem |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Legionowo ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 41 05-120 Legionowo powiat: legionowski tel. 22 766 40 00 fax 22 784 95 66 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Legionowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. 22 766 40 00 fa |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2 Przedmiot przetargu. 2.1 Przedmiotem przetargu jest ,,Sprzedaż i dostawa urządzenia UPS wraz z montażem i uruchomieniem" zakupiony w ramach realizacji projektu ,,Wzmocnienie zdolności do przeciwdziałania zagrożeniom informatycznym i reakcji na te zagrożenia w Gminie Miejskiej Legionowo. Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet - II. Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie - 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa". 2.2 Wymagania określone przez Zamawiającego zawarto w załączniku nr 1 do warunków przetargu. Dokument nr: Ri.271.119.2024 Otwarcie ofert: 3.4 Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Legionowo, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, piętro III, pokój 4.33 w dniu 29.11.2024 roku o godz. 12:30. 3.5 Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przystąpi do ich badania pod względem zgodności z Warunkami Przetargu. Specyfikacja: 1.4 Sposób udostępniania szczegółowych Warunków Przetargu, w tym adres strony internetowej, na której zamieszczone będą te warunki: https://bip.legionowo.pl Składanie ofert: 3 Termin i miejsce złożenia oferty. 3.1 Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Legionowo, w okienkach nr 3 do nr 7, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo. 3.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.11.2024 roku o godz. 12:00. 3.3 Zamawiający zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Miejsce i termin realizacji: 5.3 Umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie zawarta na okres do dnia 31.12.2024 roku. Wymagania: 1 Postanowienia wstępne. 1.1 Przetarg odbywa się zgodnie z art. 701 i 703 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późn. zm.). 1.2 Organizatorem przetargu jest Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, zwanym dalej Zamawiającym. 1.3 Przetarg jest organizowany w związku z realizacją projektu pn. ,,Wzmocnienie zdolności do przeciwdziałania zagrożeniom informatycznym i reakcji na te zagrożenia w Gminie Miejskiej Legionowo. Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet - II. Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie - 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa". 4 Kryteria oceny ofert i ich znaczenia. 4.1 Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: Cena - 100%. 4.2 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę o najniższej cenie za całość zamówienia. 4.3 Wykonawca wypełnia formularz oferty zgodnie z jego treścią. 4.4 Cena przedstawiona w ofercie stanowi łączną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania umowy. 4.5 Cena obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy niezbędne do uzyskania efektu finalnego w postaci wolnej od wad dostawy. Wymaganym jest by wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniające cały zakres przedmiotu zamówienia zawarte były w cenie oferty. 4.6 Ceny w ofercie należy określać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 4.7 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę o najniższej cenie brutto, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 4.8 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4.9 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 5 Termin związania ofertą. 5.1 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5.2 Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 5.4 Wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do warunków przetargu Ri.271.119.2024. 5.5 Miejsce i termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą.5.6 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 5.7 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 5.7.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 5.7.2 posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. 5.7.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.7.4 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania. 5.8 Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.7. 5.9 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5.10 W toku oceny ofert Zamawiający może występować do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienie dokumentów. 6 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do warunków przetargu Ri.271.119.2024. 6.2 Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do warunków przetargu. 7 Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 7.1 Pytania i wyjaśnienia dotyczące warunków przetargu: 7.1.1 W przetargu wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną lub elektronicznie. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 7.1.2 Zapytania dotyczące Specyfikacji muszą być kierowane z adnotacją: ,,Zapytania - ,,Sprzedaż i dostawa urządzenia UPS wraz z montażem i uruchomieniem" zakupiony w ramach realizacji projektu, zakupionych w ramachrealizacji projektu ,,Wzmocnienie zdolności do przeciwdziałania zagrożeniom informatycznym i reakcji na te zagrożenia w Gminie Miejskiej Legionowo. Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet - II. Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie - 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa" - znak Ri.271.119.2024". 7.1.3 Wszystkie wyjaśnienia dotyczące Warunków przetargu, Zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej: https://bip.legionowo.pl 7.1.4 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków przetargu. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Warunków przetargu wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 7.1.5 Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków przetargu wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 7.1.4 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7.1.6 Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 7.1.4 i 7.1.5. 7.1.7 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał warunki przetargu, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej. 7.1.8 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść warunków przetargu. Dokonaną zmianę warunków przetargu Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano warunki przetargu, a jeżeli warunki przetargu są udostępnione na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie. 7.1.10 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 8 Opis sposobu przygotowania oferty: 8.1 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu.8.2 Oferta powinna być czytelna i napisana drukiem niezmywalnym, na maszynie, wydrukowana na drukarce lub napisana odręcznie czytelnym pismem. 8.3 Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 8.4 Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 8.5 Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane, wszystkie poprawki lub korekty parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.6 Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 8.7 Wymaga się, by oferta była dostarczona do Zamawiającego w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania: Na kopercie / opakowaniu / umieścić: 8.7.1 nazwę i adres Zamawiającego: Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo. 8.7.2 nazwę i adres Wykonawcy - dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy. 8.7.3 napis: Nie otwierać przed 29.11.2024 r., godz. 12:30. ,,Sprzedaż i dostawa urządzenia UPS wraz z montażem i uruchomieniem" zakupiony w ramach realizacji projektu, zakupionych w ramach realizacji projektu ,,Wzmocnienie zdolności do przeciwdziałania zagrożeniom informatycznym i reakcji na te zagrożenia w Gminie Miejskiej Legionowo. Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet - II. Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie - 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa". znak Ri.271.119.2024" 8.8 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie. 8.9 Wszystkie dokumenty, oświadczenia powinny być złożone w oryginalne lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.10 Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty ułożone w kolejności jak niżej: 8.10.1 wypełnione i podpisany formularz oferty i wzór umowy.9 Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 9.1 Po zakończeniu przetargu Wykonawca, który wygrał przetarg zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszych warunków przetargu, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 10 Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 11 Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12 Przesłanki odrzucenia ofert: 12.1 Zamawiający może unieważnić przetarg bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w przypadku, gdy: 12.1.1 nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi warunków przetargu, 12.1.2 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 12.1.3 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, 12.1.4 postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, 12.2 Zamawiający może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyn. 12.3 O zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej lub / i unieważnieniu zapytania, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców na piśmie lub drogą elektroniczną. 13 Postanowienia końcowe: 13.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 13.1.1 unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, 13.1.2 zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, 13.1.3 żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień treści oferty od wykonawców na każdym etapie przetargu, uzupełnienia dokumentów, 13.1.4 zamknięcia postępowania. 13.2 Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a wykonawca od chwili złożenia oferty zgodnie z ogłoszeniem przetargu są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia, a także warunków przetargu. Kontakt: 7.1.9 Wyjaśnień w sprawach merytorycznych i formalnych dotyczących przetargu udziela: Robert Szczypkowski i Maciej Skarżyński - Referat Informatyki, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo,tel. (22) 766 40 94/95 w godzinach 8:00 - 16:00 (od poniedziałku do piątku). Email: informatyka@um.legionowo.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024