Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Obsługa eksploatacyjna, konserwacja oraz zdalny nadzór pracy Małej Elektrowni Wodnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa eksploatacyjna, konserwacja oraz zdalny nadzór pracy Małej Elektrowni Wodnej

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
ul. Hoża 13a
00-528 Warszawa
powiat: Warszawa
723 248 942, 501 548 402
kontakt@zzw.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 723 248 942, 501 548
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Obsługa eksploatacyjna, konserwacja oraz zdalny nadzór pracy Małej Elektrowni Wodnej na Potoku Służewieckim w latach 2025 - 2026.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze eksploatacyjnej, konserwacji, zdalnym nadzorze pracy Małej Elektrowni Wodnej na Potoku Służewieckim w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Specjalistyczne działania zapewniające utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej urządzeń MEW, polegać będą m.in. na:
1) obsłudze eksploatacyjnej i konserwacji obiektu MEW, w tym w szczególności na:
a) pobycie na obiekcie, co najmniej dwa razy w miesiącu, potwierdzonym wpisem do książki obsługi MEW znajdującej się w obiekcie,
b) wizualnym sprawdzeniu poziomu oleju, stanu hydrauliki, wyłączników krańcowych, stanu wirnika,
c) wykonaniu obsługi eksploatacyjnej i konserwacji polegającej na:
o oczyszczeniu wirnika turbiny z zanieczyszczeń stałych np. gałęzi,
o uzupełnieniu smaru w zbiorniku pompy smarowniczej łożyska górnego i dolnego turbiny,
Do smarowania łożysk, należy zastosować biologicznie szybko rozkładające się smary EP,
na bazie syntetycznych estrów, przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych, odporne na wodę np. PLANTOGEL 2S, BIOGEL SE 2, BioGREASE EP2 lub równoważny dla zakresu temperatur pracy od -30 °C do +120°C.
Materiały eksploatacyjne zapewnia Wykonawca.
d) wykonaniu prac konserwacyjnych oraz weryfikacji wizualnej stanu rozdzielnicy sterowania i monitorowania pracy MEW,
e) kontroli i weryfikacji pomiaru poziomu wody,
f) dokonaniu odczytu wskazań licznika produkcji energii elektrycznej MEW w ostatnim dniu każdego miesiąca i przekazanie go do ZZW - Dział Rozwoju Wód.
2) stałym nadzorze zdalnym pracy MEW, który polegał będzie między innymi na:
a) obsłudze powiadomień o zatrzymaniu turbiny oraz weryfikacji przyczyn jej zatrzymania,
b) dziennym sprawdzeniu przebiegu pracy MEW, ilości załączeń, jakości pracy, mocy uzyskiwanej, poziomów wody itp. (uzyskane dane należy zestawić i przedstawić w formie tabelarycznej),
c) określeniu przyczyn ewentualnych awarii i podjęcie działań utrzymaniowych mających na celu wznowienie i pracę MEW.
3. Wymagania względem Wykonawcy:
1) Wykonawca wykaże poprzez załączenie do oferty referencji i innych poświadczeń, potwierdzających, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach jednej lub kilku umów wykonywał lub wykonuje zamówienie polegające na obsłudze eksploatacyjnej i konserwacji obiektów i urządzeń turbiny ślimakowej Małej Elektrowni Wodnej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto.
2) Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną obiektu w terenie oraz uzyskać we własnym zakresie, na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Obiekt MEW jest ogólnodostępny,
3) Wykonawca wykaże poprzez załączenie do oferty posiadanie koniecznych świadectw kwalifikacyjnych SEP G1 E/D.
4) prace, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonywać zgodnie z Instrukcją obsługi układu stertowania turbiną wodną, przepisami ustaw - Prawo wodne, Prawo budowlane i Prawo energetyczne wraz z przepisami ustanowionymi na ich podstawie, obowiązującymi normami, a także z innymi przepisami dotyczącymi zakresu przedmiotu zamówienia oraz z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności w sposób zapewniający właściwe i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie urządzeń, bezpieczeństwo obsługi i otoczenia.
5) Wykonawca zapewni własnym kosztem i staraniem niezbędne narzędzia, części, elementy i akcesoria do wykonania prac związanych z obsługą i konserwacją.
6) wszelkie szkody wynikłe na skutek niewłaściwie wykonanych usług obciążają Wykonawcę.
7) w trakcie prowadzenia prac, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub nieprawidłowości, Wykonawca określi zakres robót i przedstawi go w formie przedmiaru robót wraz z kosztorysem.

Dokument nr: 306/WZP/2024

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres kontakt@zzw.waw.pl oraz do wiadomości: j.klusek@zzw.waw.pl w terminie do 29.11.2024 r. do godz. 10:00 oraz w wersji oryginalnej podpisanej przez osoby właściwe do reprezentowania w ustalonym dniu podpisania umowy.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Umowa zawarta zostanie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
1) Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1320), dalej jako ,,ustawa".
2) Wykonawcom na czynności Zamawiającego podejmowane w niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego do czasu upływu terminu składania ofert.
4) Zamawiający informuje, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, nie jest również aukcją lub przetargiem w rozumieniu art. 70 1 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny. W związku z powyższym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie w stosunku do Zamawiającego o zawarcie umowy. Powyższe dotyczy również sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie będzie mógł jej zwiększyć do kwoty oferty najkorzystniejszej.
6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) Wykonawca nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
c) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) oferta zawiera rażąco niską ceną w rozumieniu art. 224 ust. 1 ustawy,
e) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
8) Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienia treści złożonej oferty, w szczególności w zakresie podejrzenia złożenia oferty zawierającej rażąco niską cenę.
9) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie dopełnia wymaganych do zawarcia umowy formalności, w szczególności nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub nie przedkłada wymaganych dokumentów, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
5. Sposób przygotowania oferty Wykonawcy:
W ofercie należy określić cenę brutto realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona cyfrowo i słownie. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna obejmować kompleks czynności i kosztów z nimi związanych. Jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną cena brutto powinna zawierać wszystkie obowiązkowe składki i potrącenia.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny.
6. Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: cena (,,C") - 100 pkt,
2) Sposób dokonania oceny:
Punkty w kryterium cena (,,C")
najniższa zaoferowana cena brutto
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4) Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Dopuszcza się negocjowanie warunków ofert, w tym ceny, z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w terminie wyznaczonym na ich składanie.
7. Dostęp do informacji publicznej
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż treść niniejszego zamówienia, a w szczególności dane go identyfikujące (ograniczone w przypadku osoby fizycznej do imienia i nazwiska, a w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - do danych ujawnionych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), przedmiot zamówienia i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 902).
2) Oferta złożona po terminie składania ofert nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego.
9. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Uwagi:
12. Ochrona danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Hożej 13a, 00-528 Warszawa (dalej jako ,,ZZW").
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w ZZW za pomocą adresu: daneosobowe@zzw.waw.pl.
Administrator danych osobowych - Zarząd Zieleni m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy, tj.:
a) prowadzenia postępowania o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł oraz ewidencjonowania jego przebiegu,
b) prowadzenia ewidencji postępowań o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ZZW przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zarząd Zieleni m.st. Warszawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3), tj. przez okres maksymalnie 5 lat, liczony od dnia 1 stycznia następnego roku po zakończeniu postępowania o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne.
6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
o dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
o dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy:
o osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
o przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
o Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń;
e) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, a Pani/Pana dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
7) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne w celu wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do prowadzenia określonego powyżej postępowania będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
9) Pani/Pana dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
10. Osoby do kontaktu:
Osobami właściwymi do kontaktu w zakresie realizacji zamówienia są:
o Janusz Klusek email: j.klusek@zzw.waw.pl telefon: 723 248 942
o Piotr Zakrzewski email: piotr.zakrzewski@zzw.waw.pl telefon: 501 548 402

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.