Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania oblodzenia oraz usługi konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Augustowie
ul. Młyńska 59
16-300 Augustów
powiat: augustowski
tel. 87 643 84 62
zamowienia@augustow.sr.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Augustów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 87 643 84 62
Termin składania ofert: 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Rejonowy w Augustowie zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego pn.:
,,Usługa sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania oblodzenia oraz
usługi konserwatorskie na posesjach i w budynkach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul.
Młyńskiej 59 i Ul. 3 Maja 43 w Augustowie" .
Szczegółowy opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: utrzymanie sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania
i usuwania oblodzenia oraz usługi konserwatorskie na posesjach i w budynkach Sądu Rejonowego w
Augustowie przy Ul. Młyńskiej 59 i Ul. 3 Maja 43.
a) W zakresie sprzątania parkingów dróg dojazdowych chodników i schodów zewnętrznych
zlokalizowanych na posesjach Sądu Rejonowego w Augustowie przy Ul. Młyńskiej 59 i
ul. 3 Maja 43 w Augustowie, a także chodników wzdłuż budynków Sądu w Augustowie od
ul. Młyńskiej i 3 Maja:
- zamiatanie i zbieranie nieczystości takich jak liście i igły z drzew i krzewów, piasek, błoto
i inne od poniedziałku do piątku przed otwarciem Sądu tj. do godz. 7.00;
- usuwanie chwastów i traw wyrastających na parkingach i chodnikach według potrzeb.
b) W zakresie usług ogrodniczych:
- na wiosnę (kwiecień - maj) w zależności od warunków pogodowych wertykulacja
trawników, grabienie i dosiewanie trawy,
- koszenie trawników według potrzeb jednak nie rzadziej niż co 2 tygodnie,
- nawożenie trawników, odchwaszczanie i podlewanie (do podlewania wykorzystywana
będzie woda Zamawiającego),
- zgrabianie z trawników liści, igieł, szyszek, nasion, gałęzi według potrzeb, jednak nie
rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Zgrabione liście należy wywieźć poza posesje Sądu do
miejsc przeznaczonych do ich utylizacji.
- pielęgnowanie klombów i donic z kwiatami,
- pielęgnacyjne przycinanie drzew i krzewów
c) W zakresie odśnieżania i usuwania oblodzenia:
- w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie solą drogową lub innymi środkami
wewnętrznych dróg dojazdowych, chodników i parkingów oraz chodników wzdłuż posesji Sądu
w Augustowie od Ul. Młyńskiej i 3 Maja od poniedziałku do piątku przed otwarciem Sądu tj. do
godz. 6.30;
- w przypadku intensywnych opadów śniegu w ciągu godzin urzędowania Sądu (7.00 do
15.00) dodatkowe odśnieżanie chodników prowadzących do budynków Sądu oraz schodów
wejściowych na polecenie Zamawiającego.
- w razie potrzeby wywożenie nadmiaru śniegu z posesji sądowych;
- usuwanie oblodzenia z chodników prowadzących do budynków Sądu schodów
zewnętrznych oraz chodników wzdłuż posesji sądowych przy ul Młyńskiej i Ul. 3 Maja w
Augustowie;
- usuwanie według potrzeby sopli lodowych oraz nadmiaru śniegu na dachach budynków
Sądu.
Powierzchnia parkingów, wewnętrznych dróg dojazdowych i chodników na posesjach Sądu Rejonowego
w Augustowie:
- przy Ul. Młyńskiej 59 - ok. 300 m2;
- przy Ul. 3 Maja 43 - ok. 500 m2;
- chodników wzdłuż posesji sądowych w Augustowie przy u. Młyńskiej i 3 Maja - ok. 150 m2.
Powierzchnia trawników:
- przy ul Młyńskiej 59 - ok. 700 m2;
- przy Ul. 3 Maja 43 - ok. 200 m2;
Do wykonania ww. usług Wykonawca zapewni własny sprzęt, maszyny i narzędzia a także inne środki (w
tym piasek, sól drogową lub inne środki do usuwania oblodzenia, nawozy do trawników itp.) niezbędne do
realizacji usług (za wyjątkiem wody do podlewania, która dostarczy Zamawiający).
d) W zakresie usług konserwatorskich:
- drobne naprawy budynku, wyposażenia oraz sprzętu ruchomego takie jak: naprawa (wymiana)
zamków w drzwiach i szafach, naprawa kranów, spłuczek w toaletach, wymiana żarówek itp.
- przenoszenie mebli oraz sprzętu informatycznego i innego wyposażenia.
- czyszczenie elewacji z pajęczyn.
- montowanie na ścianach tablic korkowych, obrazów, zegarów itp.

Dokument nr: A.262.16.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę zgodną z załączonym formularzem ofertowym należy przesłać elektronicznie do dnia
27.11.2024 r. na adres e-mail:
zamowienia@augustow.sr.gov.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r..

Wymagania:
Wymagania dotyczące sporządzenia oferty:
a) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej oraz samodzielnie
wykonać niezbędne do przygotowania oferty obmiary.
Termin dokonania wizji lokalnej można ustalić w Oddziale Administracyjnym, tel. 87 643 84 62 w
godzinach urzędowania Sądu,
b) Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu
zamówienia,
c) Oferta musi uwzględniać koszt niezbędnych materiałów oraz robocizny,
d) Wykonawca akceptuje termin płatności 14 dni.
UWAGA!
Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
Dokumenty, które powinny być złożone
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1)
7. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za
realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa i podanej w ,,Formularzu ofertowym" (zał. nr 1).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto).
Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz
warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje dotyczące RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Augustowie, 16-300 Augustów
ul. Młyńska 59
? inspektorem ochrony danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Augustowie jest Pan Bartosz
Cieśluk, kontakt: adres e-mail iod(a),augustow.sr.gov.pl telefon/ 87 643 84 52;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę i remont w
budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 oznaczonego numerem
prowadzonego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. l ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ww. ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z przedmiotowej ustawy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
- * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
-- ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Malinowska Aneta tel. 87 643 84 62

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.