Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania oblodzenia oraz usługi konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Augustowie ul. Młyńska 59 16-300 Augustów powiat: augustowski tel. 87 643 84 62 zamowienia@augustow.sr.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Augustów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 87 643 84 62 |
Termin składania ofert: | 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sąd Rejonowy w Augustowie zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Usługa sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania oblodzenia oraz usługi konserwatorskie na posesjach i w budynkach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i Ul. 3 Maja 43 w Augustowie" . Szczegółowy opis zamówienia Przedmiotem zamówienia są: utrzymanie sprzątania parkingów, usługi ogrodnicze, usługi odśnieżania i usuwania oblodzenia oraz usługi konserwatorskie na posesjach i w budynkach Sądu Rejonowego w Augustowie przy Ul. Młyńskiej 59 i Ul. 3 Maja 43. a) W zakresie sprzątania parkingów dróg dojazdowych chodników i schodów zewnętrznych zlokalizowanych na posesjach Sądu Rejonowego w Augustowie przy Ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie, a także chodników wzdłuż budynków Sądu w Augustowie od ul. Młyńskiej i 3 Maja: - zamiatanie i zbieranie nieczystości takich jak liście i igły z drzew i krzewów, piasek, błoto i inne od poniedziałku do piątku przed otwarciem Sądu tj. do godz. 7.00; - usuwanie chwastów i traw wyrastających na parkingach i chodnikach według potrzeb. b) W zakresie usług ogrodniczych: - na wiosnę (kwiecień - maj) w zależności od warunków pogodowych wertykulacja trawników, grabienie i dosiewanie trawy, - koszenie trawników według potrzeb jednak nie rzadziej niż co 2 tygodnie, - nawożenie trawników, odchwaszczanie i podlewanie (do podlewania wykorzystywana będzie woda Zamawiającego), - zgrabianie z trawników liści, igieł, szyszek, nasion, gałęzi według potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Zgrabione liście należy wywieźć poza posesje Sądu do miejsc przeznaczonych do ich utylizacji. - pielęgnowanie klombów i donic z kwiatami, - pielęgnacyjne przycinanie drzew i krzewów c) W zakresie odśnieżania i usuwania oblodzenia: - w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie solą drogową lub innymi środkami wewnętrznych dróg dojazdowych, chodników i parkingów oraz chodników wzdłuż posesji Sądu w Augustowie od Ul. Młyńskiej i 3 Maja od poniedziałku do piątku przed otwarciem Sądu tj. do godz. 6.30; - w przypadku intensywnych opadów śniegu w ciągu godzin urzędowania Sądu (7.00 do 15.00) dodatkowe odśnieżanie chodników prowadzących do budynków Sądu oraz schodów wejściowych na polecenie Zamawiającego. - w razie potrzeby wywożenie nadmiaru śniegu z posesji sądowych; - usuwanie oblodzenia z chodników prowadzących do budynków Sądu schodów zewnętrznych oraz chodników wzdłuż posesji sądowych przy ul Młyńskiej i Ul. 3 Maja w Augustowie; - usuwanie według potrzeby sopli lodowych oraz nadmiaru śniegu na dachach budynków Sądu. Powierzchnia parkingów, wewnętrznych dróg dojazdowych i chodników na posesjach Sądu Rejonowego w Augustowie: - przy Ul. Młyńskiej 59 - ok. 300 m2; - przy Ul. 3 Maja 43 - ok. 500 m2; - chodników wzdłuż posesji sądowych w Augustowie przy u. Młyńskiej i 3 Maja - ok. 150 m2. Powierzchnia trawników: - przy ul Młyńskiej 59 - ok. 700 m2; - przy Ul. 3 Maja 43 - ok. 200 m2; Do wykonania ww. usług Wykonawca zapewni własny sprzęt, maszyny i narzędzia a także inne środki (w tym piasek, sól drogową lub inne środki do usuwania oblodzenia, nawozy do trawników itp.) niezbędne do realizacji usług (za wyjątkiem wody do podlewania, która dostarczy Zamawiający). d) W zakresie usług konserwatorskich: - drobne naprawy budynku, wyposażenia oraz sprzętu ruchomego takie jak: naprawa (wymiana) zamków w drzwiach i szafach, naprawa kranów, spłuczek w toaletach, wymiana żarówek itp. - przenoszenie mebli oraz sprzętu informatycznego i innego wyposażenia. - czyszczenie elewacji z pajęczyn. - montowanie na ścianach tablic korkowych, obrazów, zegarów itp. Dokument nr: A.262.16.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert Ofertę zgodną z załączonym formularzem ofertowym należy przesłać elektronicznie do dnia 27.11.2024 r. na adres e-mail: zamowienia@augustow.sr.gov.pl Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.. Wymagania: Wymagania dotyczące sporządzenia oferty: a) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej oraz samodzielnie wykonać niezbędne do przygotowania oferty obmiary. Termin dokonania wizji lokalnej można ustalić w Oddziale Administracyjnym, tel. 87 643 84 62 w godzinach urzędowania Sądu, b) Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia, c) Oferta musi uwzględniać koszt niezbędnych materiałów oraz robocizny, d) Wykonawca akceptuje termin płatności 14 dni. UWAGA! Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z przygotowaniem oferty. Dokumenty, które powinny być złożone 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1) 7. Ocena ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i podanej w ,,Formularzu ofertowym" (zał. nr 1). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto). Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Informacje dotyczące RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Augustowie, 16-300 Augustów ul. Młyńska 59 ? inspektorem ochrony danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Augustowie jest Pan Bartosz Cieśluk, kontakt: adres e-mail iod(a),augustow.sr.gov.pl telefon/ 87 643 84 52; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę i remont w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 oznaczonego numerem prowadzonego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. l ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ww. ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przedmiotowej ustawy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. -- ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. - Malinowska Aneta tel. 87 643 84 62 |
© eurobudowa.pl 2004-2024