Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Brańsk
ul. Rynek 8
17-120 Brańsk
powiat: bielski (podlaski)
tel. 85 73 75 005 w. 25
sekretariat@bransk.um.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Brańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85 73 75 005 w.
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.:
,,Przebudowa hydroforni w mieście Brańsk wraz z zakupem sprzętu wodnego do udrażniania kanalizacji i odpływów"
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych - edycja ósma
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa hydroforni w mieście Brańsk wraz z zakupem sprzętu wodnego do udrażniania kanalizacji i odpływów" realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja ósma, w zakresie określonym przez Zamawiającego oraz zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z póź. zm.).

CPV: 71247000 - 1, 71248000 - 8

Dokument nr: GKM.7011.4.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert dokonane zostanie bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Brańsk, Ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk, w pokoju nr 10 (Sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie do 29.11.2024 roku, do godz. 12.00; z dopiskiem:
Zapytanie ofertowe na usługę: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa hydroforni w mieście Brańsk wraz z zakupem sprzętu wodnego do udrażniania kanalizacji i odpływów"
2. Za złożenie oferty przyjmuje się również przesłanie jej faksem 85 73-75-363 lub e-mailem (sekretariat@bransk.um.gov.pl), wówczas za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez Zamawiającego.
3. Oferty otrzymane po upływie ww. terminu nie będą podlegały ocenie.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia.
Rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy
Zakończenie - do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Planowany okres realizacji robót budowlanych - 17 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych - 16.02.2026 r.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 zł prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Podstawa prawna udzjelenia zamówienia publicznego: Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1320), niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy Pzp.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) 1 osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej - pełniącą funkcję Inspektora koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) 1 osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-
budowlanej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) 1 osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej,
posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Celem potwierdzenia powyżej opisanego warunku, Wykonawcy muszą złożyć Wykaz osób (zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Na wezwanie zamawiającego, po dokonaniu przez niego wyboru naj korzystniejszej oferty Wykonawca złoży kopie dokumentów dotyczących uprawnień zawodowych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osoby/osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
V. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Waluta w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego dokonywane będą w PLN.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wymagania podstawowe
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru, CEIDG), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Forma oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Zawartość oferty
1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) stosowne Pełnomocnictwo@-w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni (od ostatecznego terminu
składania ofert).
XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Ceną oferty jest kwota ustalona na podstawie wyceny wszystkich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia i którą należy wpisać do Formularza Oferty.
3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w we wzorze umowy.
XIII. Kryteria oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Kryterium cena:100%
Zasady oceny wg kryterium ,,Cena" (C) - maksymalna ilość punktów 100:
W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = C^m x 100 [pkt], gdzie:
Pi(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena";
Cmin najniższa cena spośród ofert;
2. W celu porównania ofert, Wykonawcy krajowi do ceny ofertowej netto mają doliczyć podatek VAT w wysokości 23% ceny netto.
XIV. Uzupełnienie oferty.
1. Zamawiający jednorazowo wezwie Wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów zarówno potwierdzających wymagania przedmiotowe i podmiotowe, uzupełnienia pełnomocnictwa.
2. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później, niż w dniu, w którym upłynął termin na uzupełnienie dokumentów.
3. Formularz oferty złożony przez Wykonawcę nie podlega uzupełnieniu.
XV. Odrzucenie oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) została złożona przez wykonawcę, który nie złożył dokumentów potwierdzających zdolność realizacji zamówienia zarówno w zakresie podmiotowym jak i przedmiotowym oraz ich nie uzupełnił na wezwanie Zamawiającego;
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny - w szczególności nienależytą stawkę podatku VAT lub omyłki, których nie można poprawić;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
6) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym;
7) Została złożona przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym;
8) Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub
b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.
XVI. Wykluczenie z postępowania Wykonawcy
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. póz. 507) wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powyższej ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. póz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powyższej ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powyższej ustawy.
XVII. Zwrot oferty.
W przypadku złożenia oferty po terminie, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po upływie terminu składania ofert.
XVIII. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania, zawarcie umowy
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w zapytaniu.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru poprzez przesłanie w/w informacji drogą elektroniczną (poczta e-mail).
4. Wybranemu Wykonawcy telefonicznie zostanie wskazany termin podpisania umowy.
XIX. Inne postanowienia.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy jego dalsze prowadzenie lub zawarcie umowy nie będzie leżało w interesie publicznym
czego nie można było przewidzieć, lub gdy obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2. Zamawiający zastrzega również sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługuje oferentowi zwrot środków za przygotowanie i złożenie oferty.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia są Pani Magdalena Sycewicz tel. 85 73 75 005 w. 25, Pan Paweł Zaremba tel. 604-660-010.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.