Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mebli

Data zamieszczenia: 2024-11-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Gliwicach
ul. Kościuszki 15
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
(32) 33-80-239
zp@gliwice.so.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: (32) 33-80-239
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup mebli w podziale na 3 części dla Sądu Okręgowego w Gliwicach
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup mebli dla Sądu Okręgowego w Gliwicach w
podziale na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2) wzór umowy - załącznik nr 2:
3) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3;
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - 3 części. Wykonawcy mogą
składać oferty na dowolną ilość części.
1) Część nr 1 - DOSTAWA stolika zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z montażem i
wniesieniem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15.
2) Część nr 2 - DOSTAWA szaf stalowych zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z
wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3) Część nr 3 - DOSTAWA mebli na salę rozpraw zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z
wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15

Dokument nr: ZP.262.13.2024

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać na adres skrzynki elektronicznej Zamawiającego tj. zp@gliwice.so.gov.pl
w terminie 29.11.2024 r. do godz. 09:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 23.12.2024 r.

Wymagania:
Procedura prowadzona bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
- Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp"), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
a contrario ustawy Pzp
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i
wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
1) W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający
żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw
firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe, o ile są znane (załącznik nr 1 do
ZO). Postanowienia dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy
(załącznik nr 2 do ZO).
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę
kluczowych części zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może
powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om.
3) Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać
powierzone Podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odpowiada za
działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne, łącznie
z rozliczeniem się z Podwykonawcą.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w niniejszym rozdziale zapytania ofertowego oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę/ów w stosunku do których
zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych poniżej:
1) na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) z postępowania o
udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy Pzp
wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz.
120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ww. ustawy.
3. Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda oświadczenia
o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ZO.
W przypadku kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, kiedy
ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia formularz
ofertowy musi zostać podpisany przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Brak załączenia lub niepodpisanie formularza ofertowego będzie
postawą do odrzucenia oferty na podstawie ust. 5 rozdziału XV ZO.
2) Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ZO
przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. Pełnomocnictwo
dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie przedstawiona być
winna umowa konsorcjum, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Zamawiający informuje, iż wszystkie ww. dokumenty należy złożyć w formie pisemnej lub
elektronicznej. Pełnomocnictwa do złożenia oferty oraz dokumentów i oświadczeń
wymienionych w rozdziale VI muszą być złożone w postaci skanu oryginałów w takiej samej
formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej). Zamawiający dopuszcza możliwość
sporządzenia oferty w formie elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać
wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
4. W przypadku nieprzedłożenia wymaganego dokumentu w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału
Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty, podając w piśmie
odpowiedni termin na jej uzupełnienie.
5. Brak załączenia do oferty formularza ofertowego lub brak jego podpisania będzie podstawą do
odrzucenia oferty.
Strona 4 z 10Znak sprawy ZP.262.13.2024
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z
WYKONAWCAMI
ORAZ
PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują drogą elektroniczną.
2. Zamawiający będzie porozumiewał się drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail
Zamawiającego - zp@gliwice.so.gov.pl.
3. Wyjaśnienia dotyczące zapytania ofertowego udzielane na wniosek Wykonawcy z podaniem
nazwy postępowania, którego dotyczy i znaku sprawy zamieszczane będą/są na stronie
internetowej Zamawiającego https://gliwice.so.gov.pl/.
4. Zamawiający może udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 1 dzień przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert i nie dotyczy udzielonych wyjaśnień. Inne wnioski o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mogą być pozostawione bez rozpoznania.
5. Zamawiający może w każdym czasie zmienić treść zapytania ofertowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze oraz nie przysługuje
zwrot kosztów poniesionych w związku ze złożeniem oferty w postępowaniu.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wymagany przez Zamawiającego termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna
się z upływem terminu składania ofert.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Oferta musi być przygotowana według następujących zasad:
1) Ofertę należy złożyć w języku polskim;
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dotyczy negocjacji o ile taka się odbędzie);
treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego;
3) Ceny jednostkowe oraz wartości muszą być podane w PLN;
4) Wymaga się, by oferta była przygotowana pismem ręcznym drukowanym, na komputerze, w
formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, strony oferty winny być kolejno
ponumerowane, zaparafowane, a oferta podpisana przez Wykonawcę lub osobę na piśmie
upoważnioną do reprezentowania podmiotu w zakresie jej praw majątkowych (zgodnie z
wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej);
5) Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika
uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy,
jeżeli to nie wynika z rejestru KRS lub CIDG. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo
to musi być integralną częścią oferty. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą
być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną
ofertę, powiadamiając o tym Zamawiającego elektronicznie poprzez wpisanie w treści e-maila
,,zmiana oferty" lub ,,wycofanie oferty".
3. Oferta złożona po terminie nie zostanie zwrócona Wykonawcy oraz nie będzie ona brana pod
uwagę w prowadzonym postępowaniu.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie oraz uzupełnione na żądanie Zamawiającego oraz
przedkładane na żądanie Zamawiającego, tj. oświadczenie, wyjaśnienia rażąco niskiej ceny itp.
muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane, w przypadku braku pieczątki imiennej
osoby, podpis powinien zostać złożony w taki sposób, aby umożliwił identyfikację osoby
uprawnionej i opieczętowany pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym.
Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub
podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub
sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej
lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
W tytule emalia należy bezwzględnie wpisać:
OFERTA: ZNAK SPRAWY ZP.262.13.2024. Brak podania oznaczeń może doprowadzić, iż oferta
nie zostanie uznana za złożoną w wymagany sposób oraz terminie i nie zostanie dopuszczona
do przedmiotowego postępowania.
2. Zamawiający informuje, iż maksymalna wielkość wiadomości może wynieść 15 MB.
W przypadku, kiedy oferta będzie większa niż 15 MB należy ją podzielić na części
i odpowiednio opisać wysyłając każdą część oddzielnie.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy (o ile
występuje) określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym odpowiednio dla danej części.
2. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
3. Cena musi być podana w PLN i wyliczona zgodnie z dyspozycją formularza ofertowego.
4. Łączną cenę za realizację całego zamówienia należy zaokrąglić do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku).
5. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia, zysk, wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym VAT, a także ewentualne
rabaty i upusty.
6. Zamawiający może przeprowadzić negocjacje cen z wybranymi przez siebie Wykonawcami,
którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
7. O zaproszeniu do negocjacji Zamawiający poinformuje uczestników w jednej z form tj.:
a. oddzielnym pismem przesłanym na adres wskazany w formularzu ofertowym;
b. telefonicznie;
c. e-mailowo na adres podany w ofercie.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym, jest zgodna
z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych
przez Zamawiającego kryteriów.
2. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie dla każdej z części:
Lp.
1
Kryterium
Cena
Waga kryterium
100 %
3. KRYTERIUM C - Oferty zostaną ocenione wg wzorów:
C=
Cena oferty najtańszej
____________________________________
Cena oferty badanej
x 100 punktów
Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów dla danej
części.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa,
oddzielnie dla każdej z części według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu
widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może zawrzeć umowę z
kolejnym w kolejności Wykonawcą. Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia
negocjacji zgodnie z zapisami punktu 6 i 7 rozdziału XII.
XV. Sposób wyboru oferty:
1. Na podstawie złożonych ofert oraz propozycji / rekomendacji wyboru dokona Kierownik
Zamawiającego - Dyrektor Sądu Okręgowego w Gliwicach.
2. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści złożonej oferty jak
i dokumentów i oświadczeń. Brak odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie podstawą do
odrzucenia oferty Wykonawcy.
3. Jeśli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2), innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają
błędy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że
oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub
poprawienie, lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Wykonawca składa dokumenty, oświadczenia, o których mowa w ust. 3 aktualne na dzień ich
złożenia.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, która jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania
ofertowego.
6. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotna część składowa, wydaje się rażąco niska w stosunku do
przedmiotu zamówienia lub budzi wątpliwość Zamawiającego co do możliwości wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia,
Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia
ceny, lub istotnych części składowych. Brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego
zostanie potraktowany jak przyznanie, iż zaoferowana cena jest rażąco niska i oferta zostanie
odrzucona. Złożenie lakonicznych wyjaśnień lub wyjaśnień, które nie potwierdzą, iż zaoferowana
cena nie jest ceną rażąco niską będzie podstawą do odrzucenia oferty.
7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Z zastrzeżeniem zapisu punktu 6 rozdziału VII ZO.
XVI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze od decyzji Zamawiającego.
XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ
PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
XVIII.
INNE
1. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz
Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul.
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice reprezentowany przez Prezesa Sądu Okręgowego w Gliwicach
tel. 32 3380101 lub 103, adres e-mail: so@gliwice.so.gov.pl oraz Dyrektora Sądu
Okręgowego w Gliwicach, tel. 32 3380265 adres e-mail: dyrektor@gliwice.so.gov.pl;
2) Inspektorem ochrony danych w Sądzie Okręgowym w Gliwicach jest Pani Katarzyna Woźniak
tel. (32) 33-80-104, e-mail: iod@gliwice.so.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z zapytaniem ofertowym, Nr sprawy: ZP.262.13.2024 prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wybrania najkorzystniejszej oferty w
przedmiotowym postępowaniu oraz do realizacji umowy na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. a, b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
5) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym
do ich uzyskania na podstawie odrębnych przepisów prawa;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy,
a także po jej zakończeniu w celach:
a) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
b) Wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności
podatkowych i rachunkowych,
c) statystycznych i archiwizacyjnych;
Wobec powyższego czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynikać będzie z
poszczególnych kategorii spraw oraz odrębnych przepisów;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem dokonania wyboru
najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy. Wobec tego jest Pani/Pan
zobowiązana/zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych
będzie brak możliwości realizacji umowy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zapytania
ofertowego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym KC oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
Strona 9 z 10Znak sprawy ZP.262.13.2024
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zapytania
ofertowego;
e) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia zapytania ofertowego;
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
3. W celu upewnienia się, że Zamawiający otrzymał ofertę zaleca się kontakt ze Specjalistą ds.
Zamówień Publicznych Panem Witoldem Kacy pod nr 32 33 80 239.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.