dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15 44-100 Gliwice powiat: Gliwice (32) 33-80-239 zp@gliwice.so.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | (32) 33-80-239 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup mebli w podziale na 3 części dla Sądu Okręgowego w Gliwicach III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup mebli dla Sądu Okręgowego w Gliwicach w podziale na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) wzór umowy - załącznik nr 2: 3) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3; 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - 3 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części. 1) Część nr 1 - DOSTAWA stolika zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z montażem i wniesieniem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15. 2) Część nr 2 - DOSTAWA szaf stalowych zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15 3) Część nr 3 - DOSTAWA mebli na salę rozpraw zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15 Dokument nr: ZP.262.13.2024 Składanie ofert: XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy przesłać na adres skrzynki elektronicznej Zamawiającego tj. zp@gliwice.so.gov.pl w terminie 29.11.2024 r. do godz. 09:00 Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 23.12.2024 r. Wymagania: Procedura prowadzona bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp"), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario ustawy Pzp Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zapytanie ofertowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 1) W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe, o ile są znane (załącznik nr 1 do ZO). Postanowienia dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 2 do ZO). 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. 3) Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać powierzone Podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne, łącznie z rozliczeniem się z Podwykonawcą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszym rozdziale zapytania ofertowego oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę/ów w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych poniżej: 1) na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy Pzp wyklucza się: a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 3. Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ZO. W przypadku kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia formularz ofertowy musi zostać podpisany przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak załączenia lub niepodpisanie formularza ofertowego będzie postawą do odrzucenia oferty na podstawie ust. 5 rozdziału XV ZO. 2) Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ZO przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie przedstawiona być winna umowa konsorcjum, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Zamawiający informuje, iż wszystkie ww. dokumenty należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej. Pełnomocnictwa do złożenia oferty oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI muszą być złożone w postaci skanu oryginałów w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej). Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia oferty w formie elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku. 4. W przypadku nieprzedłożenia wymaganego dokumentu w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty, podając w piśmie odpowiedni termin na jej uzupełnienie. 5. Brak załączenia do oferty formularza ofertowego lub brak jego podpisania będzie podstawą do odrzucenia oferty. Strona 4 z 10Znak sprawy ZP.262.13.2024 VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. 2. Zamawiający będzie porozumiewał się drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail Zamawiającego - zp@gliwice.so.gov.pl. 3. Wyjaśnienia dotyczące zapytania ofertowego udzielane na wniosek Wykonawcy z podaniem nazwy postępowania, którego dotyczy i znaku sprawy zamieszczane będą/są na stronie internetowej Zamawiającego https://gliwice.so.gov.pl/. 4. Zamawiający może udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert i nie dotyczy udzielonych wyjaśnień. Inne wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mogą być pozostawione bez rozpoznania. 5. Zamawiający może w każdym czasie zmienić treść zapytania ofertowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze oraz nie przysługuje zwrot kosztów poniesionych w związku ze złożeniem oferty w postępowaniu. VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wymagany przez Zamawiającego termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT 1. Oferta musi być przygotowana według następujących zasad: 1) Ofertę należy złożyć w języku polskim; 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dotyczy negocjacji o ile taka się odbędzie); treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego; 3) Ceny jednostkowe oraz wartości muszą być podane w PLN; 4) Wymaga się, by oferta była przygotowana pismem ręcznym drukowanym, na komputerze, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, strony oferty winny być kolejno ponumerowane, zaparafowane, a oferta podpisana przez Wykonawcę lub osobę na piśmie upoważnioną do reprezentowania podmiotu w zakresie jej praw majątkowych (zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 5) Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to nie wynika z rejestru KRS lub CIDG. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo to musi być integralną częścią oferty. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę, powiadamiając o tym Zamawiającego elektronicznie poprzez wpisanie w treści e-maila ,,zmiana oferty" lub ,,wycofanie oferty". 3. Oferta złożona po terminie nie zostanie zwrócona Wykonawcy oraz nie będzie ona brana pod uwagę w prowadzonym postępowaniu. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie oraz uzupełnione na żądanie Zamawiającego oraz przedkładane na żądanie Zamawiającego, tj. oświadczenie, wyjaśnienia rażąco niskiej ceny itp. muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane, w przypadku braku pieczątki imiennej osoby, podpis powinien zostać złożony w taki sposób, aby umożliwił identyfikację osoby uprawnionej i opieczętowany pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W tytule emalia należy bezwzględnie wpisać: OFERTA: ZNAK SPRAWY ZP.262.13.2024. Brak podania oznaczeń może doprowadzić, iż oferta nie zostanie uznana za złożoną w wymagany sposób oraz terminie i nie zostanie dopuszczona do przedmiotowego postępowania. 2. Zamawiający informuje, iż maksymalna wielkość wiadomości może wynieść 15 MB. W przypadku, kiedy oferta będzie większa niż 15 MB należy ją podzielić na części i odpowiednio opisać wysyłając każdą część oddzielnie. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy (o ile występuje) określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym odpowiednio dla danej części. 2. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 3. Cena musi być podana w PLN i wyliczona zgodnie z dyspozycją formularza ofertowego. 4. Łączną cenę za realizację całego zamówienia należy zaokrąglić do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku). 5. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, zysk, wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym VAT, a także ewentualne rabaty i upusty. 6. Zamawiający może przeprowadzić negocjacje cen z wybranymi przez siebie Wykonawcami, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. 7. O zaproszeniu do negocjacji Zamawiający poinformuje uczestników w jednej z form tj.: a. oddzielnym pismem przesłanym na adres wskazany w formularzu ofertowym; b. telefonicznie; c. e-mailowo na adres podany w ofercie. XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów. 2. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie dla każdej z części: Lp. 1 Kryterium Cena Waga kryterium 100 % 3. KRYTERIUM C - Oferty zostaną ocenione wg wzorów: C= Cena oferty najtańszej ____________________________________ Cena oferty badanej x 100 punktów Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów dla danej części. XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa, oddzielnie dla każdej z części według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO. 2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym. 4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym w kolejności Wykonawcą. Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia negocjacji zgodnie z zapisami punktu 6 i 7 rozdziału XII. XV. Sposób wyboru oferty: 1. Na podstawie złożonych ofert oraz propozycji / rekomendacji wyboru dokona Kierownik Zamawiającego - Dyrektor Sądu Okręgowego w Gliwicach. 2. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści złożonej oferty jak i dokumentów i oświadczeń. Brak odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Jeśli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2), innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie, lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 4. Wykonawca składa dokumenty, oświadczenia, o których mowa w ust. 3 aktualne na dzień ich złożenia. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, która jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego. 6. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotna część składowa, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzi wątpliwość Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub istotnych części składowych. Brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego zostanie potraktowany jak przyznanie, iż zaoferowana cena jest rażąco niska i oferta zostanie odrzucona. Złożenie lakonicznych wyjaśnień lub wyjaśnień, które nie potwierdzą, iż zaoferowana cena nie jest ceną rażąco niską będzie podstawą do odrzucenia oferty. 7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Z zastrzeżeniem zapisu punktu 6 rozdziału VII ZO. XVI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze od decyzji Zamawiającego. XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. XVIII. INNE 1. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego. Uwagi: 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice reprezentowany przez Prezesa Sądu Okręgowego w Gliwicach tel. 32 3380101 lub 103, adres e-mail: so@gliwice.so.gov.pl oraz Dyrektora Sądu Okręgowego w Gliwicach, tel. 32 3380265 adres e-mail: dyrektor@gliwice.so.gov.pl; 2) Inspektorem ochrony danych w Sądzie Okręgowym w Gliwicach jest Pani Katarzyna Woźniak tel. (32) 33-80-104, e-mail: iod@gliwice.so.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym, Nr sprawy: ZP.262.13.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wybrania najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz do realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 5) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie odrębnych przepisów prawa; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach: a) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, b) Wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, c) statystycznych i archiwizacyjnych; Wobec powyższego czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynikać będzie z poszczególnych kategorii spraw oraz odrębnych przepisów; 7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy. Wobec tego jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zapytania ofertowego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym KC oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony Strona 9 z 10Znak sprawy ZP.262.13.2024 prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zapytania ofertowego; e) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia zapytania ofertowego; f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 10) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 3. W celu upewnienia się, że Zamawiający otrzymał ofertę zaleca się kontakt ze Specjalistą ds. Zamówień Publicznych Panem Witoldem Kacy pod nr 32 33 80 239. |
© eurobudowa.pl 2004-2024