mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Bukowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont klatki schodowej po pożarze |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD" ul. Grażyny 3 31-217 Kraków powiat: Kraków tel. 506 211 654 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 506 211 654 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Na remont klatki schodowej po pożarze w budynku mieszkalnym Siewna 21kl.l Spółdzielni Prądnik Biały Wschód PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód zaprasza, do wzięcia udziału w Zapytaniu Ofertowym i złożenia swojej oferty, na wykonanie remontu klatki schodowej po pożarze w budynku czteropiętowym kl.1 pod adresem Ul. Siewna 21 III. ZAKRES REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont należy przeprowadzić od pomieszczenia przed chodami w piwnicy do 4piętra. 1. usunięcie sadzy ze ścian i sufitu powyżej lamperii np. poprzez zeskrobanie i zmycie przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych usuwających zapach ( od półpiętra powyżej parteru do wyjścia na dach 162 m2 2. Usunięcie odspojonego tynku i wykonanie nowego na suficie pięta pierwszego ok. 10m2 3. przygotowanie powierzchni 198m2 do malowania (szpachlowanie, gruntowanie stosując odpowiedni grunt alkidowy). 4. malowanie sufitów i ścian farbą akrylową powyżej lamperii ( farbą o podwyższonej odporności blokującej zapach spalenizny) 198 m2 5. malowanie: lamperii, fartuchów przy schodowych, wyjścia na dach, od wiatrołapu do IV piętra, farbą olejną po jej wcześniejszym odtłuszczeniu itp. 162 m2 6. Malowanie olejne balustrad po wcześniejszym ich przeszlifowaniu papierem ściernym 34m2 7. Nakładka PCV na balustradę ( zerwanie starej) 29mb 8. malowanie drzwiczek gazowych, elektrycznych, teletechnicznych do 8m2 9. malowanie parapetów okiennych okien klatki schodowej. 4 szt. 10. malowanie olejne rur gazowych 8mb 11. Malowanie rur fi 110 żeliwnych kanalizacji deszczowej 12,5mb 12. malowanie olejne rur c.o 3mb Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT Jawne odczytanie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni, Ul. Grażyny 3, Kraków, w dniu 29.11.2024r. od godz. 12:30 Jeśli ofercie składanej przez Oferenta będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania, Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić: a) dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu, b) napis określający przedmiot postępowania przetargowego o treści: ,,Elewacja hydroforni" Nie otwierać przed dniem 29.11.2024r. godz. 12:30 Ofertę należy złożyć w pokoju 2 - w siedzibie Zamawiającego, ul, Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków do dnia 29.11.2024r. do godz. 12:00 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godz. wpływu do Zamawiającego), Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Od 2.12.2024 do 31. 12. 2024r. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. VI. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjf działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS i US 3. wypełniony formularz ofertowy (załącznik). INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem. 2. Formularz ofertowy musi bvć podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie ('pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę ly uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem. 4. Każdy Oferent przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 6. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszym zapytaniu ofertowym pod rygorem jej odrzucenia; 7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inite-przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 7) nie złożyli oświadczeń wymaganych w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3. W treści oferty zamawiający może poprawić: (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona): 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 3; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w ust. 4; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, można zwrócić się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 6. Odrzuca się ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 7. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego, ZASADY SZCZEGÓŁOWE: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: a/, referencje - pisemne potwierdzenie już wykonanych robót od 0-2pkt b/. oferowana wartość wykonania od 1-18pkt Maksymalna ilość punktów wynosi 20 Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki określone w specyfikacji wybrane zostaną oferty celem przeprowadzenia ostatecznych negocjacji cenowych. XIII.WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PB W. Wybrany Oferent zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy. Kontakt: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ - informacje dotyczące SIWZ pod tel. 506 211 654 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: techniczny@pradnikbialywsch.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024