mazowieckie (Puszcza Mariańska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zasuw nożowych fi 200 wraz z oprzyrządowaniem |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Żyrardów" Sp. z o. o ul. Czysta 5 96-300 Żyrardów powiat: żyrardowski https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024754 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Żyrardów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZW/0075/24/TI DOSTAWA zasuw nożowych fi 200 wraz z oprzyrządowaniem do PGK "Żyrardów" Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Zasuwa nożowa 200 JAF 2005 NBR bądź równoważna - 2 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 2 Tuleja kołnierzowa dł.200 SDR 11 - 4 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 3 Kołnierz do tulei 200/200 - 4 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 4 Mufa elektrooporowa 200 SDR 11 - 9 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 5 Nakrętka M-20 - 22 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 6 Podkładka M-20 - 22 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 7 Pręt M20, L-1000 OC - 6 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1024754, ZW/0075/24/TI Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2024-11-27 15:17:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024754 Składania 2024-11-27 15:12:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 0 46 855 40 41 wew. 264 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Żyrardów" Sp. z o. o. z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Czystej 5, nr tel. 46 855 40 41/42, adres email : pgk@pgk.zyrardow; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Pani Paulina Sapińska-Szwed, nr. tel. 46 855 40 41 wew. 264, adres e-mail: iod@pgk.zyrardow.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie przepisów szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u Administratora danych osobowych; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku w którym okres przedawnienia roszczeń Administratora wynikających z umowy będzie dłuższy niż wcześniej określony, wówczas dane osobowe będą przechowywane do dnia zakończenia tego okresu; 7. Dokumenty z Pani/Pana danymi osobowymi mogą również być archiwizowane, jeśli wymagać tego będzie szczególny przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes Administratora. 8. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przechowywane dla celów statystycznych, o ile odrębne przepisy tak stanowią; 9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą podawane procesowi pozycjonowania; 11. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, a także nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zawartej po jego zakończeniu w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ? na podstawie art. 18 ust.1 RODO z wyłączeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wniesienie tego żądania przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zaś Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 12. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 5 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - - Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Zamówienia Publiczne 2 Organizacja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Żyrardów" Sp. z o. o. ul. Czysta 5 96-300 Żyrardów Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2024