dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana rurociągu wodnego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ,,AGAT" w Jeleniej Górze ul. Cervi 14 58-560 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra tel.: 75 75 520 64 do 68 tel./fax: 75 75 510 93, 502314907 sekretariat@sanatorium-agat.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 75 75 520 64 d |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130 000 zł netto, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego/Zaproszenia do negocjacji*, w oparciu o poniższe warunki: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zapytanie ofertowe/ Zaproszenie do negocjacji * dotyczy: Wymiana rurociągu wodnego ok. 60mb w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWIA "AGAT" w Jeleniej Górze. Przedmiotem zamówienia są prace hydrauliczne polegające na wymianie rurociągu o długości około 60mb, rurami fi 75,63,50,40,32. Prace przy wymianie rurociągu będą polegać na: - wykonaniu rurociągu z rur polipropylenowych, - termoizolacji rurociągu, - wpięciu się do zaworu głównego, - montażu zaworów rozdzielających poszczególne strefy budynku (fi 50- 2szt, fi 75- lszt), - montażu zaworów wzmocnionych (PN 35) podpionowych fi 25 - 14szt, - montażu uchwytów GM fi 75, 63, 50,40, 32, - instalacji trójników PP przy każdym pionie, - demontażu istniejącego rurociągu wodnego. Składanie ofert: 2. Ofertę można przesłać do siedziby SP ZOZ pocztą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@sanatorium-agat.pl, IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 29.11.2024 r. do godz. 9:00 w siedzibie SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ,,AGAT" , Ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra (w Sekretariacie). Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: W okresie od dnia 30.12.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. Wymagania: 1. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 25.11.2024 r. 2. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza* składania ofert częściowych. 3. Oferta musi obejmować całość zamówienia lub całość zamówienia w danej części. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przekroczenia podanych terminów wykonania zamówienia IV. WARUNKI PŁATNOŚCI: W ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT *. V. ISTOTNE WARUNKI STAWIANE OFERENTOM: 1. Prowadzenie działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem". 3. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wzór oświadczenia załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego /Zaproszenia do negocjacji*. 4. Oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości. Wzór oświadczenia załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego / Zaproszenia do negocjacji*. VI. NAJISTOTNIEJSZE POSTANOWIENIA UMOWY 1. Zakres przedmiotowy' umowy oraz wymagania stawiane Oferentowi tożsame z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym^Zaproszeniu do negocjacji*; 2. Inne VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę (wszystkie wymagane dokumenty i załączniki) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, można złożyć w siedzibie SP ZOZ. 3. Oferta musi być kompletna tj. musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. 4. Wszystkie dokumenty oferty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć kopię pełnomocnictwa potwierdzonego ,,za zgodność z oryginałem". VIII. KRYTERIUM OCENY OFERTY: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki: a. będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz będzie spełniała warunki określone przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym/ Zaproszeniu--de--negocjacji* oraz załącznikach, b. zawiera najkorzystniejszą cenę. Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać: 1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego Zaproszenia do negocjacji* oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego/ Zaproszenia do negocjacji*, zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2-r Kopie dokumentów, o których mowa w części V pkt 1 i 2 niniejszego Zapytania ofertowego/ Zaproszenia do negocjacji* 3. Oświadczenia (załącznik nr 3 i 4 do Zapytania ofertowego / Zaproszenia do negocjacji*). Oferta i załączone dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta Kontakt: X. OSOBY DO KONTAKTU: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami są: Stanisław Gliściński - 502314907 |
© eurobudowa.pl 2004-2024