mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Bukowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów |
Data zamieszczenia: | 2024-11-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Raciborzu ul. Nowa 29 47-400 Racibórz powiat: raciborski tel. 32 45 94 604 zamowienia@raciborz.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Racibórz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 45 94 604 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli (przeglądu budowlanego pięcioletniego) stanu technicznego obiektów Sądu Rejonowego w Raciborzu: - przy Ul. Nowej 29 - budynek wolnostojący, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, poddasze nieużytkowe, murowany, na elewacji tynk, dach kryty papą, orynnowanie, rzut budynku prostokątny, powierzchnia zabudowy ok. 982 m2, - przy Ul. Wojska Polskiego 24 - budynek wolnostojący, trzy i czterokondygnacyjny, murowany, cegła licówka, niskie podpiwniczenie, dach pokryty dachówką, orynnowanie, rzut budynku w kształcie litery T, powierzchnia zabudowy ok. 1500 m2, o których mowa w art. 62 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. 2. Wykonawca zobowiąże się wykonać przedmiot zamówienia jak najszybciej od momentu zgłoszenia, zgodnie z zapisami umowy oraz z najlepszą wiedzą i posiadanymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniających do projektowania konstrukcji obiektu lub kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2. Dokument nr: D. 262.14.2024 Składanie ofert: VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć: - w wersji elektronicznej na adres: zamowienia@raciborz.sr.gov.pl lub - w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. Sąd Rejonowy w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, 2. Oferty należy składać do dnia 29.11.2024r. godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia do dnia 16.12.2024r. Wymagania: w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia ofertowego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 złotych IV. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1; b) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 3 V. DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO ZAWARCIA UMOWY Wybrany Wykonawca, przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu jej zawarcia), zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, o których mowa w pkt II.2. i zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby. VI. KRYTERIA OCENY OFERT a) Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria tj.; Cena - 100% b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania i o najniższej cenie. VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia na każdym etapie postępowania bez wybrania oferty oraz podania przyczyny; b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych; c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania złożenia ofert dodatkowych - w przypadku, gdy w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w zakresie ceny w terminie określonym przez Zamawiającego; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku gdy: ? W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, ? W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; ? Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia; ? Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy; ? Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy i nie było możliwe dokonanie wyboru oferty kolejnego Wykonawcy e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku gdy: ? Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; ? Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? Zawiera rażąco niską cenę lub koszty w stosunku do przedmiotu zamówienia. f) Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 po dostarczeniu oryginałów dokumentów składających się na ofertę; g) Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia; h) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. i) Na podstawie treści art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę orazsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ) zgodnie art. 7 ust. 1 ww. ustawy wyklucza się: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygające o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Uwagi: IX. Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Raciborzu 1. Administrator Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z przebiegiem zamówień publicznych Dyrektor Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, e-mail: dyrektor@raciborz.sr.gov.pl, zwany dalej Administratorem. 2. Inspektor ochrony danych Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email: iod@raciborz.sr.gov.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych. 3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowychDane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO. Dane osób reprezentujących Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora), w celu zapewnienia możliwości kontaktu ze strony Administratora i jego pracowników w celu wykonania umowy. Osobom reprezentującym Wykonawcę, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu. 4. Informacja o odbiorcach danych Co do zasady, dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. 5. Czas przetwarzania danych osobowych Dane będą przetwarzane przez czas przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej. 6. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej realizacji. 7. Prawa związane z przetwarzaniem Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. Na podstawie udostępnionych danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany w rozumieniu art. 22 RODO. 8. Informacja o prawie wniesienia skargi Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt: VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Pani Patrycja Król tel. 32 45 94 604 |
© eurobudowa.pl 2004-2024