Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-11-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radziejowice
ul. Kubickiego 10
96-325 Radziejowice
powiat: żyrardowski
tel. 46 857 71 71
zamowienia.publiczne@radziejowice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radziejowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 46 857 71 71
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Radziejowice w sezonie zimowym 2024/2025.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Radziejowice
w sezonie zimowym 2024/2025.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) usługi odśnieżania dróg, polegające na usuwaniu śniegu z jezdni i poboczy dróg gminnych oraz
obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, chodników itp. znajdujących się na
terenach będących własnością Gminy zwanych dalej obiektami towarzyszącymi).
2) usługi likwidacji i zapobiegania powstawaniu śliskości zimowej występującej na drogach
gminnych oraz obiektach towarzyszących wskutek tworzenia się na jezdniach warstwy lodu,
zlodowaciałego lub ubitego śniegu, przy zastosowaniu materiałów chemicznych,
uszorstniających lub mechanicznych - w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu (zgodnie z
obowiązującymi przepisami).
3) Wszystkie materiały użyte do zimowego utrzymania dróg powinny spełniać wymagania
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r w sprawie rodzajów i
warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i
placach.
11.3. Zakres prac związanych z odśnieżaniem:
Przedmiot zamówienia w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości został podzielony na 2 rejony.
Wykaz rejonów:
1) Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w
sołectwach: cz. Radziejowic, Nowe Budy, Budy Józefowskie, Stare Budy Radziejowskie, Kuklówka
Zarzeczna, Kuklówka Radziejowicka, Adamów Wieś, Adamów-Parcel, Krze Duże, Kamionka, Zboiska,
cz. Radziejowic-Parcel, Kuranów.
Zamawiający przewiduje wykonanie 60 godzin odśnieżania oraz wykorzystanie 90 ton materiału
do zwalczania śliskości w rejonie 1. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od
warunków pogodowych.
2) Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w
sołectwach: Chroboty, Podlasie, Korytów, Korytów A., Benenard, Zazdrość, Pieńki Towarzystwo,
Krzyżówka, Słabomierz, Tartak Brzózki, Budy Mszczonowskie, cz. Radziejowic, cz. Radziejowic-Parcel,
Stare Budy Radziejowskie.
Zamawiający przewiduje wykonanie 50 godzin odśnieżania oraz wykorzystanie 70 ton materiału
do zwalczania śliskości w rejonie 2. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od
warunków pogodowych.

Dokument nr: ZP.271.2.36.2024.SR

Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy
Radziejowice lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP:
/UGRadziejowice/SkrytkaESP) lub na adres mailowy
zamowienia.publiczne@radziejowice.pl w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 29.11.2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do
zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji zamówienia dla każdej z części zamówienia:
od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą do dnia 13 kwietnia 2025 r., przy czym w
przypadku zaistnienia potrzeb wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia po upływie ww.
terminu wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji zgodnie ze zleceniem zamawiającego.
8. Termin realizacji: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 13.04.2025 r.

Wymagania:
1.2. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferty można składać dla każdej z dwóch części zamówienia, łącznie lub odrębnie, tj.:
1) Część I: usługi odśnieżania dróg oraz usługi likwidacji i zapobiegania powstawaniu śliskości zimowej
w rejonie nr 1;
2) Część II: usługi odśnieżania dróg oraz usługi likwidacji i zapobiegania powstawaniu śliskości
zimowej w rejonie 2.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszego zapytania
ofertowego, tj. w szczególności w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 5, Zarządzenia
nr 100/2024 Wójta Gminy Radziejowice z dnia 19 listopada 2024 roku w sprawie zatwierdzenia
planu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Radziejowice w sezonie 2024/2025
stanowiącego załącznik nr 6 oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 i 4 - dla każdej
części osobno.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
1) Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować dla każdej z części
odrębnie, co najmniej:
a) sprzętem do odśnieżania - minimum 2 pojazdy o odpowiedniej mocy wyposażone w pług,
b) sprzętem do zwalczania śliskości - minimum 1 pojazd do rozsypywania materiału do
zwalczania śliskości,
c) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: operatorami w/w pojazdów, posiadającymi
odpowiednie doświadczenie i uprawnienia - wymagane kategorie prawa jazdy.
2) Zamawiający uzna spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, zawartego w załączniku nr 1 i 2 - formularz ofertowy - dla każdej części
osobno.
23) Wykonawcy składający ofertę na obydwie części zamówienia muszą dysponować dwukrotnością
zasobów wymienionych powyżej, t.j.:
a) sprzętem do odśnieżania - 4 pojazdy o odpowiedniej mocy wyposażone w pług,
b) sprzętem do zwalczania śliskości - minimum 2 pojazdy do rozsypywania materiału do
zwalczania śliskości,
c) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: operatorami w/w pojazdów, posiadającymi
odpowiednie doświadczenie i uprawnienia - wymagane kategorie prawa jazdy.
9. Zasady składania ofert.
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną
część lub na całość zamówienia.
3) W przypadku złożenia oferty na całość zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełnić
warunki, określone w pkt 7 ppkt 3) zapytania ofertowego.
4) Oferta musi zawierać nazwę, adres wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie netto i brutto oraz
musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym
w imieniu wykonawcy.
5) Oferta wykonawcy musi być sporządzona w całości w języku polskim.
6) Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania.
7) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 dla części I
oraz załącznik nr 2 dla części II.
8) Formularz oferty musi być wypełniony na komputerze, maszynie do pisania lub
niezmazywanym pisakiem z zachowaniem czytelności.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
2) Złożone oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu wykonawcy. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji
elektronicznej przy użyciu ePUAPu lub poczty mailowej, Zamawiający dopuszcza ofertę w formie
elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej, opatrzoną
podpisem zaufanym (ePUAP) lub podpisem osobistym (e-dowódosobisty).
3) Złożone oferty nie zostaną ujawnione do terminu składania ofert.
4)
W przypadku składnia oferty pisemnie, ofertę należy złożyć w zamkniętej i
oznaczonej kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób:
,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Radziejowice w
sezonie zimowym 2024/2025 część ............" nie otwierać przed 29.11.2024 r.
godz. 10:00 oraz zawierać oznaczenie wykonawcy.

311. Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 7 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Ocena i badanie ofert:
1) Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie dla każdej części zamówienia
2) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.
3) Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli jej treść nie spełnia warunków wymaganych w
zapytaniu do składania ofert.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny szczegółowej wyłącznie oferty najkorzystniejszej.
5) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6) Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi
wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących
wyliczenia ceny.
13. Cena i warunki płatności:
1) Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie elementy składowe, za wykonanie
których zamawiający jest zobowiązany wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT,
wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia oraz całkowite koszty zawarcia
umowy cywilno-prawnej, jakimi będzie z jej tytułu obciążony zamawiający.
2) W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zaoferowanej cenie
należy uwzględnić wszelkie koszty ponoszone przez Zamawiającego, w szczególności należności
publicznoprawne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z oświadczeniem
wykonawcy, złożonym przed podpisaniem umowy.
3) Cenę należy podać w złotych polskich - brutto z wydzieleniem wartości podatku VAT, z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do pełnego grosza.
4) Cena stanowiąca wynagrodzenie wykonawcy jest ceną kosztorysową zamówienia. Cenę oferty
należy obliczyć na podstawie zakresu prac wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym
zapytaniu ofertowym.
5) Warunki płatności zostały szczegółowo opisane we wzorach umów dla każdej z części
zamówienia.
14. Kryteria oceny ofert:
1) W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, liczonymi odrębnie dla każdej z części zamówienia:
Łączna cena wykonania zamówienia - waga = 100%, , w tym
wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt;
pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
4K1 = (Cmin : Cx) x 100 pkt
K1 - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena wykonania zamówienia,
2) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
3) Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów, zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
Cx - cena oferty badanej.
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
15. Podpisanie umowy:
1) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu.
2) O wyborze oferty zamawiający równocześnie powiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty w
postępowaniu.
3) Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę w terminie i miejscu wskazanym przez
zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu.
4) Zamawiający załącza do niniejszego Zapytania wzór umowy dla każdej części osobno (załącznik
nr 3 i nr 4), w której uzupełnieniu podlegały będą jedynie dane ustalone w wyniku
przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
16. Kontakt z zamawiającym:
1) Zamawiający urzęduje w następujących dniach roboczych i godzinach:
Poniedziałek 8:00 - 18:00
Wtorek, środa 8:00-16:00
Czwartek 8:00-12:00
Piątek 8:00-14:00
2) Wszystkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz Wykonawcy mogą
przekazywać w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu
ePUAPu lub poczty mailowej.
3) Przesłanie dokumentu e-mailem bez względu na włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia
uznane będzie, jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili, w przypadku gdy
nadawca informacji nie otrzyma informacji zwrotnej o błędach.

Uwagi:
17. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz.
UE L 119 z 04 maja2016, str. 1), dalej ,,RODO" stosowana w celu związanym z zapytaniem
ofertowym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radziejowice, adres siedziby -
Urząd Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice.
52) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a. pod adresem poczty elektronicznej: iod@radziejowice.pl,
b. pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy
Prawo zamówień publicznych prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu i na potrzeby realizacji zadań Gminy Radziejowice
odbiorcami danych osobowych Pani/Pana mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminy Radziejowice,
przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Radziejowice.
c. dostawcy systemów informatycznych i usług IT;
d. operatorzy pocztowi i kurierscy dostarczający korespondencję.
5) Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, będą przechowywane zgodnie z
przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr
14 poz. 67 z późn. zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy
szczególne stanowią inaczej.
6) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ww. ustawy.
8) Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Kontakt:
4) Osoby upoważnione do kontaktów:
Sylwia Ryżyńska - e-mail: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.