Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Serwis i konserwacja zasilacza awaryjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwis i konserwacja zasilacza awaryjnego

Data zamieszczenia: 2024-11-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
ul. Bukowa 5A
41-700 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel.:32/438-11-14
gospodarczy@ruda-slaska.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.:32/438-11-14
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu,
w którym wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza
kwoty 130 tys. złotych
w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024,
poz.1320 z późn.zm.), prowadzonym na:
,,Serwis i konserwacja zasilacza awaryjnego UPS 80 Net Black 200 KVA TS będącego na wyposażeniu
Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej ,,
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie jednorazowego, kompleksowego przeglądu
i konserwacji /raz w roku/ oraz usługi serwisowe zasilacza awaryjnego UPS 80 Net Black 200 KVA
TS będącego na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskie przy Ul. Bukowej 5A.
2. Zakres prac serwisowych i konserwacyjnych obejmuje:
- Kontrolę warunków pracy zasilacza oraz wyposażenia dodatkowego (wartość prądu obciążenia,
napięcia zasilające, temperatury w pomieszczeniu pracy zasilacza, temperatury w pomieszczeniu
baterii itp.).
- Odkurzenie wnętrza zasilacza, transformatorów, kanałów radiatorów, filtrów oraz płyt elektroniki.
- Sprawdzenie stanu zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza.
- Weryfikacja stanu akumulatorów, stanu okablowania baterii oraz pomiar parametrów
wewnętrznych baterii testerem akumulatorów.
- Weryfikację stanu wentylatorów chłodzących.
- Weryfikację stanu kondensatorów AC oraz DC.
- Weryfikację stanu elementów półprzewodnikowych SCR oraz IGBT.
- Weryfikację ciągłości i jakości połączeń przewodów ochronnych i głównych torów prądowych.
-Weryfikację stanu połączeń śrubowych zacisków przewodów energetycznych na terminalach
przyłączeniowych UPS.
- Wzrokową kontrolę izolacji przewodów energetycznych oraz komunikacyjnych.
- Weryfikację stanu przesłon fabrycznych, tabliczek znamionowych oraz ostrzegawczych.
- Weryfikację parametrów zasilacza (wartość napięcia zasiania, napięcia wyjściowego, prądu
wejściowego, prądu wyjściowego, napięcia ładowania).
- Weryfikację poprawności pracy UPS we wszystkich trybach pracy - przełączenie UPS z pracy na
falowniku na pracę na bypassie, przełączenie UPS na pracę z bypass do pracy.
- Weryfikację prawidłowości działania urządzeń wyposażenia dodatkowego-kart przekaźnikowych,
kart komunikacyjnych, wyłącznika EPO, itp.).
- Weryfikację poprawności działania wyłącznika p. pożarowego.
- Wykonanie Raportu Serwisowego z Przeglądu konserwacyjnego UPS zawierającego opis aktualnego
stanu urządzenia, jego wyposażenia dodatkowego, akumulatorów. Przekazanie zaleceń serwisu
dalszej eksploatacji UPS oraz planowanych dalszych działań serwisu UPS.Adm.262.51.2024
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do złożenia oferty
Strona 2/5
- W przypadku awarii, diagnoza usterki, oraz przedstawienie kosztów naprawy. Po akceptacji
Zamawiającego dokonanie naprawy i wymiana uszkodzonych podzespołów. Wykonawca powinien
używać oryginalnych lub zalecanych przez producenta części, elementów bądź podzespołów.
3.
Serwis na wezwanie Zamawiającego - stawka za 1 r/h
Wyznacza się następujący czas reakcji w ramach pogotowia awaryjnego:
a) roboty w trybie gotowości i zabezpieczenia doraźnego - czas reakcji do 24h od momentu
zgłoszenia, chyba, że przedstawiciel Zamawiającego wyznaczy dłuższy okres reakcji,
b) roboty w trybie usunięcia awarii - czas reakcji maksymalnie do 5h, w zależności od
rodzaju, rozmiaru oraz skutków awarii
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania prac serwisowych określonych w umowie poprzez wykwalifikowany personel,
posiadający wymagane uprawnienia zawodowe, przeszkolony w zakresie BHP i ochrony
przeciwpożarowej, legitymujący się odpowiednim zaświadczeniem lekarskim o braku
przeciwwskazań do wykonywania pracy danego rodzaju.
b) przedstawi wraz z ofertą wykaz pracowników serwisowych, legitymujących się posiadaniem
aktualnego imiennego certyfikatu wystawionego przez producenta lub przedstawiciela
producenta w Polsce, upoważniającego do wykonania prac serwisowych, konserwacyjnych
i naprawczych urządzeń UPS.
c) wszelkie koszty wynikłe z nieprzestrzegania zasad określonych w pkt ,,a" ponosi
Wykonawca,
Uwaga:
1. Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sposób kompletny,
zgodnie z treścią Zaproszenia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami,
standardami, normami, zaleceniami producenta i wskazówkami Zamawiającego.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku nienależytego
wywiązania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich pracowników oraz ich niewłaściwe
zachowanie na terenie Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej w związku
z wykonywaniem
przez nich przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody zobowiązany jest do jej
naprawienia.

Dokument nr: Adm.262.51.2024

Składanie ofert:
VIII.
Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę cenową na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 wraz
z pozostałymi załącznikami prosimy przesłać :
- pocztą elektroniczną na adres: gospodarczy@ruda-slaska.sr.gov.pl
Temat wiadomości: ,,Adm.262.51.2024 - ,,Serwis i konserwacja zasilacza awaryjnego UPS 80 Net
Black 200 KVA TS będącego na wyposażeniu Sadu rejonowego w Rudzie Śląskiej ,,Adm.262.51.2024
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do złożenia oferty
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 29 listopada 2024 r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2025 r. - w tym przegląd
serwisowy do dnia 30 listopada 2025 r.

Wymagania:
III. Oferta powinna zawierać
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na świadczenie usługi stanowiący
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli formularz ofertowy będzie podpisany przez osoby inne niż uprawnione do
reprezentacji wskazane w KRS lub CEIDG.
2. Wszelkie informacje Zamawiający jak i Wykonawca przekazują drogą elektroniczną na adres:
gospodarczy@ruda-slaska.sr.gov.pl
3. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Nie spełnienie powyższego żądania stworzy domniemanie prawne, że wskazane wiadomości doszły
do adresata w sposób pozwalający mu zapoznać się z treścią informacji o ile składający
oświadczenie woli dysponować będzie wydrukiem potwierdzającym ich dostarczenie.Adm.262.51.2024
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do złożenia oferty
Strona 3/5
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, napisana
na komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
2. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być podpisane przez osobę
podpisującą ofertę.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty i obliczenia ceny:
1. Oferta, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,
napisana na komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty
powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez
Wykonawcę. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób,
dokumenty te muszą być podpisane przez te osoby lub pełnomocnika, który reprezentuje te osoby
pod warunkiem dołączenia pełnomocnictwa.
2. Kryterium wyboru oferty:
- wartość netto przeglądu i konserwacji w okresie obowiązywania umowy,
- wartość netto 3 r/h wraz z dojazdem do Zamawiającego.
3. Oferta musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją
zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich należności publiczno-prawnych.
4. Cena powinna być podana:
? cyfrowo w złotych polskich
? z wyszczególnieniem ceny netto, ceny brutto
? winna być podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację zamówienia.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być podpisane przez osobę
podpisującą ofertę.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VII. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów w formularzu ofertowym. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, Zamawiający żąda
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy (dokonywania czynności w postępowaniu oraz /lub do podpisania umowy).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
IX. Termin płatności:
Płatność dokonywana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, podany na fakturze,
w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
3. Jeżeli informacje zostaną przekazane za pomocą drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie
drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Nie spełnienie powyższego żądania stworzy domniemanie prawne, że wskazane wiadomości doszły
do adresata w sposób pozwalający mu zapoznać się z treścią informacji o ile składający
oświadczenie woli dysponować będzie wydrukiem potwierdzającym ich dostarczenie .
XI. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XII. Opis kryteriów wyboru oferty:
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto za całość zamówienia - 100 %.
2. Oferty złożone bez wymaganych dokumentów zostaną odrzucone.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożono oferty o takiej
samej
cenie,
Zamawiający
wezwie
Wykonawców,
którzy
złożyli
oferty
o takiej samej cenie do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Zamawiający ma prawo
wzywać Wykonawców wielokrotnie do czasu złożenia przez nich różnych cenowo ofert. Brak złożenia
oferty dodatkowej w terminie jest równoznaczne z oświadczeniem o utrzymaniu dotychczasowej ceny
oferty.
XIII. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty (w tym założenia oferty bez
wymaganych dokumentów),
2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. została złożona po terminie składania ofert,
XIV. Zamawiający poprawia w ofercie:
1. Oczywiste omyłki pisarskie,
2. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych o dokonywanych
poprawek,
3. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
XV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:Adm.262.51.2024
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do złożenia oferty
Strona 5/5
Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.
XVI. Czynności po wyborze najkorzystniejszej oferty:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację na stronie
internetowej Sądu o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres tego Wykonawcy,
którego ofertę wybrano.
XVII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zaproszenia, zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym
załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
3. Miejsce oraz termin zawarcia umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, którego oferta została
wybrana.

Kontakt:
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się oraz przekazywania dokumentów
1. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
o Pani Iwona Wołyniak tel. 32/ 438 11 14 w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku;
o Pani Anita Dziopa tel. 32/ 438 11 14 w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku;
o Pani Dominika Lubos tel. 32/ 438 11 14 w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.