dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Korczew)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie |
Data zamieszczenia: | 2024-11-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Koninie Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 62-510 Konin powiat: Konin tel. 0 63 243 75 10 w. 220 biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 0 63 243 75 10 |
Termin składania ofert: | 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zadanie pod nazwą: ,,DOSTAWA i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie przy Ul. Wyszyńskiego 1". III. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest ,,DOSTAWA i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie przy Ul. Wyszyńskiego 1" zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego (Opis przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż istniejących rolet materiałowych. Dokument nr: 3031-7.262.131.2024 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert. 1) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 28.11.2024 r. o godz. 11:05, w Prokuraturze Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, Ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. 2) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: a. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, b. cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Składanie ofert: 1. Sposób złożenia ofert: każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: a) oferty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl, nie później niż do godz. 10:00 w dniu 28.11.2024 r. 3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za "spóźnione" i nie będą brały udziału w postępowaniu. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: 1. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. 2. Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy: nie później niż do dnia 23.12.2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie oraz przepisów Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2024.1320) - wartość zamówienia poniżej 130 000,00 zł. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, b. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia. 3. Przesłanki wykluczenia Wykonawców: 1) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, Wykluczenie Wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności, c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2024.507), d) na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniem Rosji destabilizującym sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L111, str. 1). 4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać: a) ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 - formularz ofertowy b) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa powyżej - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawców oddzielnie lub pełnomocnik w imieniu każdego z nich. VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres email: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl. 2. Oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje przekazywane drogą elektroniczną zostaną na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzone. VIII. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert: 1. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się poprawienie oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich oraz omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się wezwanie wykonawców do złożenia lub uzupełnienia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw wymaganych w danym postępowaniu. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a. została złożona po terminie składania ofert, b. wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których zamawiający nie jest w stanie poprawić, f. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w ust.1, 4. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione, jeżeli: a. nie wpłynie żadna oferta, b. wszystkie oferty zostaną odrzucone, c. najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość środków finansowych, jakie zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z wykonawcami, d. procedura obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą, e. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione, IX. Opis przygotowania ofert 1. Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać: a) dokumenty wymienione w sekcji VI zapytania ofertowego; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia, 2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona, pod rygorem nieważności, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. w postaci elektronicznej i opatrzonej podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl. 3. Ofertę wraz z załącznikami zaleca się zaszyfrować i przesłać w następujący sposób: 1) W tytule przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy wskazać znak postępowania tj. 3031-7.262.131.2024 oraz nazwę zadania: ,,Dostawa i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie przy ul. Wyszyńskiego 1". 2) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa Wykonawca) zaleca się skompresować w programie ZIP oraz zaszyfrować, tj. opatrzyć hasłem dostępowym. 3) Wykonawca przesyła Zamawiającemu (zaszyfrowaną) ofertę wraz z załącznikami w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Datą otrzymania oferty wraz z załącznikami będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami do serwera pocztowego Zamawiającego. 4) Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami może żądać potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 5) Wykonawca przekazuje hasło dostępu do złożonej oferty wraz z załącznikami po upływie terminu składania ofert jednak nie później niż w ciągu 60 minut od upływu terminu na składanie ofert, na adres: wba.pokon@prokuratura.gov.pl. 6) Wykonawca, przesyłając hasło dostępu, może żądać potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 7) W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty wraz z załącznikami w sposób określony w ppkt. 5 powyżej, Zamawiający w godzinach 11.00-12.00 jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania hasła dostępu do oferty w ciągu 60 minut od wezwania przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. 6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania. UWAGA dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit b)- c) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; b) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. XI. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie ceny musi być zgodne z zasadami zaokrąglania liczb do rzędu części setnych). Cena będzie obejmować wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, ewentualne upusty i rabaty, koszty opakowania, przesyłki i transportu przedmiotu zamówienia oraz pozostałe koszty (w tym podatek VAT), jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Przez cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U.2023.168) 3. Wykonawca wypełni Formularz ofertowy (Załącznik nr 2). XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie: Cena ofertowa brutto - 100 % 2. Ocena kryterium ,,Cena ofertowa brutto" dokonana będzie na podstawie ceny brutto zawartej w formularzu ofertowym. 3. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą ilość punktów. XIII. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty. 1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział w postępowaniu. 2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. 3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w formularzu ofertowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. XIV. Warunki płatności. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo sporządzonego oryginału faktury. Uwagi: XV. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez zamawiającego pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, tel. 63 243 75 10 e-mail: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie jest Pan Krystian Ryczyński, tel. 63 243 75 10, e-mail: iod.pokon@prokuratura.gov.pl; 3. Dane osobowe są przetwarzane przez administratora: 1) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania, zawarcia i wykonania umowy - podstawa prawna przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonywania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym prawa podatkowego- podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c. RODO; 3) w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową - podstawą prawna przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 lit. c. RODO 4. Dane osobowe są przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do momentu upływu okresu przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. 5. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15-17 RODO; 2) ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO; 3) przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej dotyczących w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; 4) wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO. 6. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 7. Podanie danych osobowych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i wykonywania zamówienia. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w niniejszym postępowaniu. 8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Kontakt: 3. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Natalia Rychter-Kwiatkowska - tel. 63 243 75 10 wew. 220, email: wba.pokon@prokuratura.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024