Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie

Data zamieszczenia: 2024-11-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koninie
Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
62-510 Konin
powiat: Konin
tel. 0 63 243 75 10 w. 220
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 0 63 243 75 10
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
do którego nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, zwracam się
z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zadanie
pod nazwą: ,,DOSTAWA i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie
w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie przy Ul. Wyszyńskiego 1".
III. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest ,,DOSTAWA i montaż wewnętrznych rolet materiałowych
w kasecie w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie przy Ul. Wyszyńskiego 1"
zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego (Opis przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż istniejących rolet materiałowych.

Dokument nr: 3031-7.262.131.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert.
1) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 28.11.2024 r. o godz. 11:05, w Prokuraturze
Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, Ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.
2) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informacje o:
a. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach
prowadzonej
działalności
gospodarczej
albo
miejscach
zamieszkania
wykonawców, których oferty zostały otwarte,
b. cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

Składanie ofert:
1. Sposób złożenia ofert: każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu
tylko jedną ofertę.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert:
a) oferty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail:
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl, nie później niż do godz. 10:00
w dniu 28.11.2024 r.
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za
"spóźnione" i nie będą brały udziału w postępowaniu.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
1. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy.
2. Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy: nie później niż do dnia
23.12.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu
Udzielania Zamówień Publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie oraz przepisów
Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień Publicznych
z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2024.1320) - wartość zamówienia poniżej
130 000,00 zł.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
a. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
c. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.
3. Przesłanki wykluczenia Wykonawców:
1) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć
Wykonawcę:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego
aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego
działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury,
Wykluczenie Wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia
zdarzenia będącego podstawą wykluczenia
b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed
upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2024.507),
d) na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z 31 lipca 2014 r.
dotyczące środków ograniczających w związku z działaniem Rosji destabilizującym
sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L111, str. 1).
4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
a) ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 - formularz ofertowy
b) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do
Zapytania ofertowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie składa każdy Wykonawca.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu składa każdy Wykonawców oddzielnie lub pełnomocnik w imieniu każdego
z nich.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. W niniejszym postępowaniu oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na
adres email: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl.
2. Oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje przekazywane drogą
elektroniczną zostaną na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzone.
VIII. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert:
1. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się poprawienie oczywistych omyłek
rachunkowych i pisarskich oraz omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią
zapytania - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
2. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się wezwanie wykonawców do złożenia lub
uzupełnienia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw wymaganych w danym
postępowaniu.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a. została złożona po terminie składania ofert,
b. wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu, lub który nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów
lub pełnomocnictw,
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których zamawiający nie jest
w stanie poprawić,
f. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki,
o której mowa w ust.1,
4. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione, jeżeli:
a. nie wpłynie żadna oferta,
b. wszystkie oferty zostaną odrzucone,
c. najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość środków finansowych, jakie
zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia, chyba że
zamawiający
może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z wykonawcami,
d. procedura obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą,
e. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia
nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione,
IX. Opis przygotowania ofert
1. Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
a) dokumenty wymienione w sekcji VI zapytania ofertowego;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie
wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa
lub notarialnie. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia,
2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona, pod rygorem nieważności, przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. w postaci elektronicznej i opatrzonej
podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na
adres: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl.
3. Ofertę wraz z załącznikami zaleca się zaszyfrować i przesłać w następujący sposób:
1) W tytule przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy
wskazać znak postępowania tj. 3031-7.262.131.2024 oraz nazwę zadania:
,,Dostawa i montaż wewnętrznych rolet materiałowych w kasecie w budynku
Prokuratury Okręgowej w Koninie przy ul. Wyszyńskiego 1".
2) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa
Wykonawca) zaleca się skompresować w programie ZIP oraz zaszyfrować,
tj. opatrzyć hasłem dostępowym.
3) Wykonawca przesyła Zamawiającemu (zaszyfrowaną) ofertę wraz z załącznikami
w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem
terminu składania ofert. Datą otrzymania oferty wraz z załącznikami będzie
potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami
do serwera pocztowego Zamawiającego.
4) Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami może żądać potwierdzenia
dostarczenia wiadomości.
5) Wykonawca przekazuje hasło dostępu do złożonej oferty wraz z załącznikami po
upływie terminu składania ofert jednak nie później niż w ciągu 60 minut od
upływu terminu na składanie ofert, na adres: wba.pokon@prokuratura.gov.pl.
6) Wykonawca, przesyłając hasło dostępu, może żądać potwierdzenia dostarczenia
wiadomości.
7) W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty wraz
z załącznikami w sposób określony w ppkt. 5 powyżej, Zamawiający w godzinach
11.00-12.00 jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania hasła dostępu do
oferty w ciągu 60 minut od wezwania przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej w siedzibie
Zamawiającego.
5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. Treść
oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca
składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
UWAGA dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit b)- c) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
b) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba,
której
umocowanie
do
jego
reprezentowania
nie
wynika
z
dokumentów,
o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie ceny musi być zgodne z zasadami
zaokrąglania liczb do rzędu części setnych). Cena będzie obejmować wykonanie
przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym będzie ceną
kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą wszystkie koszty i składniki
związane z wykonaniem zamówienia, ewentualne upusty i rabaty, koszty opakowania,
przesyłki i transportu przedmiotu zamówienia oraz pozostałe koszty (w tym podatek
VAT), jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Przez cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia należy rozumieć cenę
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu
o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U.2023.168)
3. Wykonawca wypełni Formularz ofertowy (Załącznik nr 2).
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,
którym przypisano poniższe znaczenie:
Cena ofertowa brutto - 100 %
2. Ocena kryterium ,,Cena ofertowa brutto" dokonana będzie na podstawie ceny brutto
zawartej w formularzu ofertowym.
3. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki
określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą ilość punktów.
XIII. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty.
1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie
internetowej oraz poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział w postępowaniu.
2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania
umowy.
3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w formularzu
ofertowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do
Zapytania ofertowego.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
XIV. Warunki płatności.
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od
otrzymania prawidłowo sporządzonego oryginału faktury.

Uwagi:
XV. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez zamawiającego
pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (osoba fizyczna, osoba
fizyczna prowadząca działalność gospodarczą).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Prokuratura Okręgowa
w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, tel. 63 243 75 10 e-mail:
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie jest
Pan Krystian Ryczyński, tel. 63 243 75 10, e-mail: iod.pokon@prokuratura.gov.pl;
3. Dane osobowe są przetwarzane przez administratora:
1) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania, zawarcia i wykonania umowy -
podstawa prawna przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia
i wykonywania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym prawa podatkowego-
podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c. RODO;
3) w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą
umową - podstawą prawna przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 lit. c. RODO
4. Dane osobowe są przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do
momentu upływu okresu przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
5. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia,
na zasadach określonych w art. 15-17 RODO;
2) ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
3) przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania
przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej dotyczących
w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu
maszynowego;
4) wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
6. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3 należy skontaktować
się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej
danych kontaktowych.
7. Podanie danych osobowych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszym
postępowaniu i wykonywania zamówienia.
Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w niniejszym
postępowaniu.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Kontakt:
3. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami
jest: Natalia Rychter-Kwiatkowska - tel. 63 243 75 10 wew. 220, email:
wba.pokon@prokuratura.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.