Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie audytu energetycznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytu energetycznego

Data zamieszczenia: 2024-11-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
powiat: kętrzyński
Tel. (089) 754 18 28, fax (89) 754 00 11, tel. 89 754 01 82, tel. 89 754 20 12
ugim_korsze@korsze.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Korsze
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (089) 754 18 28
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7"
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7"
zlokalizowanego w miejscowości Suśnik nr 7, na działce nr 77/3 gm. Korsze, o powierzchni
zabudowy wynoszącej 208,00 m 2 - pokazanego na zdjęciach będących załącznikiem nr 4 do
niniejszego zapytania.
2. Audyt musi zawierać informację techniczno-ekonomiczną, która zaprezentuje analizę oraz ocenę
aktualnej sytuacji energetycznej budynku wraz z proponowanym zakresem możliwych do
przeprowadzenia ulepszeń, ich kosztów, spodziewanych efektów, a także opłacalności -- zwrotu
poniesionych nakładów w czasie.
3. Opracowany audyt energetyczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby
zamawiającego w ilości:
- forma papierowa (format A4) - 5 egzemplarzy
- wersja elektroniczna (CD/DVD) w wersji edytowalnej (*.doc, *.xlsx, itp.) i nieedytowanej (*.pdf) -
1 egzemplarz

Dokument nr: GT.7021.4.14.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną) w sekretariacie Urzędu
Miejskiego w Korszach, Ul. A. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze - w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: ,,Audyt energetyczny w budynku Suśnik 7" lub pocztą elektroniczną na adres
e-mail: ugim_korsze@korsze.pl, w terminie: do dnia 29 listopada 2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania: do 31 grudnia 2024 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Działając w oparciu o Zarządzenie nr OG.0050.161.2020 Burmistrza Korsz z dnia 31 grudnia
2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość
szacunkowa nie przekracza 130 000 zł netto zapraszam do złożenia pisemnej oferty na:
,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7".
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione jest ze stosowania ustawy dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320).
Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą techniczną,
aktualnie obowiązującym przepisami oraz metodologiami audytowymi opisanymi w:
a) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów,
a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. Nr 43
poz. 346 z późn zm.),

b) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania
oszczędności energii (Dz. U. z 2017 r. poz. 1912 z późn. zm.),
c) ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2024
poz. 101),
d) ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 r. poz. 831 z późn.
zm.),
e) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2021 r. poz. 716 z późn. zm.),
f) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego
sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych
warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może
zlecać wykonanie weryfikacji audytów (Dz. U. Nr 43 poz. 347 z późn. zm.),
g) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w sprawie metodologii
wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw
charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 z późn. zm.),
h) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 nr. 75 poz.
690 z późn. zm.),
i) Art. 2 pkt 8 Ustaw z dnia 21.11.2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o
centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U. z 2023 r., poz. 2496),
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) realizowania przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi
przepisami oraz poprzez osoby posiadające odpowiednie przygotowanie zawodowe,
doświadczenie, kwalifikacje i wpisane na listę audytorów w centralnym rejestrze charakterystyki
energetycznej budynków prowadzonym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił
osoby zdolne do wykonania zamówienia w wykazie osób - załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego,
2) przeprowadzenia przed przystąpieniem do prac wizji lokalnej w budynku, w którym będzie
przeprowadzany audyt energetyczny, w terminie uzgodnionym wcześniej z Zamawiającym.
Dokumentacja powinna zawierać:
1. ocenę stanu technicznego budynku, opis charakterystyki energetycznej, lokalnego źródła
cieplnego i możliwych do zidentyfikowania danych dotyczących zużycia energii,
2. opis możliwych wariantów poprawy efektywności energetycznej budynku polegającej m.in. na
realizacji przedsięwzięcia termomodernizacyjnego lub modyfikacji dotychczasowego źródła ciepła,
w tym wskazanie optymalnego wyboru dla Zamawiającego.
Wykonany dokument audytu energetycznego może zostać poddany weryfikacji przez
Zamawiającego, który dokona oceny jego kompletności oraz sprawdzi jego zgodność z
wymaganiami określonymi w przepisach.
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego na warunkach
określonych we wzorze umowy o udzielnie zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
VII. Kryterium wyboru oferty - 100% cena brutto.
Cena oferty - (waga) 100%.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt przygotowania dokumentacji
(uzgodnień, decyzji), transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.

Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma największą ilość punktów - 100 punktów.
Punktacja zostanie wyliczona wg. Wzoru:
Cena oferty najkorzystniejszej x 100 = ilość punktów przyznana.
Cena oferty badanej
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom stawianym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryteria wyboru.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania
przyczyny.
Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
VIII. Płatności za przedmiot zamówienia
1. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej
faktury wraz z załącznikami, pod wskazany przez Zamawiającego adres.
2. Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie odbioru i podpisanie przez Zamawiającego
protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji.
IX.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Koszty z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy, którego wzór
stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, wykaz osób - załącznik nr 3
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język
polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru
lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą,
który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie podpisanego formularza ofertowego z załącznikami.

Kontakt:
W przypadku pytań:
- Grzegorz Faszcza - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej tel. 89 754 01 82,
email - ugim_gt@korsze
- Przemysław Klimaszewski - podinspektor ds. inwestycji tel. 89 754 20 12,
e-mail: przemyslaw.klimaszewski@korsze.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.