śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie audytu energetycznego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Korsze ul. Adama Mickiewicza 13 11-430 Korsze powiat: kętrzyński Tel. (089) 754 18 28, fax (89) 754 00 11, tel. 89 754 01 82, tel. 89 754 20 12 ugim_korsze@korsze.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Korsze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (089) 754 18 28 |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7" III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7" zlokalizowanego w miejscowości Suśnik nr 7, na działce nr 77/3 gm. Korsze, o powierzchni zabudowy wynoszącej 208,00 m 2 - pokazanego na zdjęciach będących załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania. 2. Audyt musi zawierać informację techniczno-ekonomiczną, która zaprezentuje analizę oraz ocenę aktualnej sytuacji energetycznej budynku wraz z proponowanym zakresem możliwych do przeprowadzenia ulepszeń, ich kosztów, spodziewanych efektów, a także opłacalności -- zwrotu poniesionych nakładów w czasie. 3. Opracowany audyt energetyczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby zamawiającego w ilości: - forma papierowa (format A4) - 5 egzemplarzy - wersja elektroniczna (CD/DVD) w wersji edytowalnej (*.doc, *.xlsx, itp.) i nieedytowanej (*.pdf) - 1 egzemplarz Dokument nr: GT.7021.4.14.2024 Składanie ofert: Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Korszach, Ul. A. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Audyt energetyczny w budynku Suśnik 7" lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl, w terminie: do dnia 29 listopada 2024 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: do 31 grudnia 2024 roku. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia Działając w oparciu o Zarządzenie nr OG.0050.161.2020 Burmistrza Korsz z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza 130 000 zł netto zapraszam do złożenia pisemnej oferty na: ,,Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7". Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione jest ze stosowania ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320). Termin związania z ofertą Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą techniczną, aktualnie obowiązującym przepisami oraz metodologiami audytowymi opisanymi w: a) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. Nr 43 poz. 346 z późn zm.), b) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2017 r. poz. 1912 z późn. zm.), c) ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2024 poz. 101), d) ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 r. poz. 831 z późn. zm.), e) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), f) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów (Dz. U. Nr 43 poz. 347 z późn. zm.), g) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 z późn. zm.), h) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 nr. 75 poz. 690 z późn. zm.), i) Art. 2 pkt 8 Ustaw z dnia 21.11.2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U. z 2023 r., poz. 2496), Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizowania przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami oraz poprzez osoby posiadające odpowiednie przygotowanie zawodowe, doświadczenie, kwalifikacje i wpisane na listę audytorów w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił osoby zdolne do wykonania zamówienia w wykazie osób - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 2) przeprowadzenia przed przystąpieniem do prac wizji lokalnej w budynku, w którym będzie przeprowadzany audyt energetyczny, w terminie uzgodnionym wcześniej z Zamawiającym. Dokumentacja powinna zawierać: 1. ocenę stanu technicznego budynku, opis charakterystyki energetycznej, lokalnego źródła cieplnego i możliwych do zidentyfikowania danych dotyczących zużycia energii, 2. opis możliwych wariantów poprawy efektywności energetycznej budynku polegającej m.in. na realizacji przedsięwzięcia termomodernizacyjnego lub modyfikacji dotychczasowego źródła ciepła, w tym wskazanie optymalnego wyboru dla Zamawiającego. Wykonany dokument audytu energetycznego może zostać poddany weryfikacji przez Zamawiającego, który dokona oceny jego kompletności oraz sprawdzi jego zgodność z wymaganiami określonymi w przepisach. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego na warunkach określonych we wzorze umowy o udzielnie zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. VII. Kryterium wyboru oferty - 100% cena brutto. Cena oferty - (waga) 100%. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt przygotowania dokumentacji (uzgodnień, decyzji), transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma największą ilość punktów - 100 punktów. Punktacja zostanie wyliczona wg. Wzoru: Cena oferty najkorzystniejszej x 100 = ilość punktów przyznana. Cena oferty badanej 1. 2. 3. 4. 5. 6. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów. Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN). Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. VIII. Płatności za przedmiot zamówienia 1. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej faktury wraz z załącznikami, pod wskazany przez Zamawiającego adres. 2. Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie odbioru i podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji. IX. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania: Koszty z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, wykaz osób - załącznik nr 3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie podpisanego formularza ofertowego z załącznikami. Kontakt: W przypadku pytań: - Grzegorz Faszcza - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej tel. 89 754 01 82, email - ugim_gt@korsze - Przemysław Klimaszewski - podinspektor ds. inwestycji tel. 89 754 20 12, e-mail: przemyslaw.klimaszewski@korsze.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024