Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż urządzeń grzewczych na paliwo stałe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż urządzeń grzewczych na paliwo stałe

Data zamieszczenia: 2024-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel.: 42 225 92 85, tel. 42-22-59-264, 42-259-258
oferty@zgm.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 42 225 92 85,
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszają do
składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
,,DOSTAWA i montaż urządzeń grzewczych na paliwo stałe w lokalach gminnych
administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach"
2.Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w
Pabianicach.

Dokument nr: ZGM.NZP.2420.127.2024.MS

Otwarcie ofert: 14.Termin otwarcia ofert: 29.11.2024 r. o godz. 11:30. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy
składający ofertę ma prawo wziąć udział w otwarciu ofert oraz wystąpić do Zamawiającego
o podanie informacji z otwarcia ofert.

Składanie ofert:
6.TERMIN SKŁADANIA ofert: 29.11.2024 r. godz. 11:00. O terminie złożenia oferty decyduje data
otrzymania korespondencji przez Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez
składającego ofertę.
8.
Forma składania ofert - pisemna:
8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie opisanej nazwą
zamówienia tj. OFERTA ,,DOSTAWA i montaż urządzeń grzewczych na paliwo stałe w
lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w
Pabianicach" oraz nazwą i adresem składającego ofertę.
8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl.
W temacie e-mail należy umieścić nazwę zamówienia tj. OFERTA ,,DOSTAWA i montaż
urządzeń grzewczych na paliwo stałe w lokalach gminnych administrowanych przez
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach". W treści e-mail należy podać nazwę
oraz adres składającego ofertę. Plik lub katalog z ofertą można przesłać w formie
zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP,
ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej 5
minut po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w
dostarczeniu sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany
w treści e-mail, a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest
uzyskanie telefonicznego potwierdzenia otrzymania wiadomości. Brak możliwości
otwarcia zaszyfrowanej oferty najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia
ofert skutkuje jej automatycznym odrzuceniem.

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia: 31.12.2024 r.

Wymagania:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Podstawą trybu postępowania jest art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Zarządzenie Nr 6/2021 Dyrektora Zakładu
Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach z dnia 27 kwietnia 2021 r. sprawie określenia zasad udzielania zamówień
publicznych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach oraz przepisy Kodeksu Cywilnego z dnia
23.04.1964 (Dz.U. 2023 poz 1610 z późn.zm.)
3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy wraz z
załącznikami, które stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
7.Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym:
7.1. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
7.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia;
ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe,
w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy
Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych w
punktach 7.1 - 7.2 zostały określone w punkcie 9.
9.
Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone w
druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do oferty należy załączyć:
9.1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu
działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie
objętym niniejszym zamówieniem.
9.2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia;
ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w
związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy; wysokość
ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż: 50.000,00 zł,
10.Oferta musi obejmować całość zamówienia.
11.Oferta oraz wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę.
11.1 Dla ofert składanych papierowo w siedzibie ZGM - pieczęć i podpis odręczny
11.2 Dla ofert składanych drogą elektroniczną - kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis
zaufany lub podpis osobisty
12.Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty.
13.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
13.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 7, 8, 9, 10 i 11
(z wyłączeniem niepodania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym
Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych, załączonych do
oferty dokumentów (czynność jednorazowa).
13.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej
nie będzie można otworzyć.
13.3. W sytuacji określonej w punkcie 16.
15.Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą
zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta z
najniższą ceną.
16.W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do
wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
17.W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do
złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne z
odrzuceniem oferty.
18.W przypadku, kiedy wykonawca uchylać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający
wybierze ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert.
19.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną, pisemnie
lub telefonicznie.
20.Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są
informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego.
23.Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres poczty
elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl lub składać pisemnie w siedzibie ZGM,
ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice.
24.Złożenie oferty jest równoznaczne z:
24.1 przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym
Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami
24.2 udzieleniem zgody Zamawiającemu na przetwarzanie danych osobowych w celu
zawarcia umowy. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
dostępna jest poniżej.
25.W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie
będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający wprowadzi do załączonego wzoru
umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz
wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności
zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na
Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy.
26.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania
którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania
przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał
kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert.

Kontakt:
21.Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień
publicznych, tel. 42-22-59-264.
22.Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny ZGM -
tel. 42-259-258

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.