mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Miechów)
małopolskie (Bukowno)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont węzła cieplnego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Bydgoszczy ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Tel. 261 416 215, tel. 695 652 923 ewa.jankowska@10wsk.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 261 416 215, te |
Termin składania ofert: | 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
FORMULARZ OFERTY dla zamówień o wartości poniżej 130 000 PLN -określonych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U..z 2023r. poz. 1605)- do niniejszego zamówienia ustawy nie stosuje się. Część A (wypełnia Zamawiający) 2. Przedmiotem zamówienia jest: Remont węzła cieplnego (instalacji c.o. w budynku Dom Medyka ul. Skromna 5 Bydgoszcz). 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia: zgodny załącznik nr 1. Dokument nr: 1081/Log/24 Składanie ofert: 7. Forma złożenia oferty: Ofertę (wypełniony ,,Formularz oferty - część B" należy złożyć w terminie do dnia 29.11.2024 do godz. 11: 00 w formie: a) pisemnej (osobiście w kancelarii Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch od 730 do 1430 lub listownie na adres Zamawiającego) (*); b) faksem na numer (*): 261 416 110 c) w wersji elektronicznej na adres e-mail: (*) ewa.jankowska@10wsk.mil.pl Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: max 30 od otrzymania zamówienia Wymagania: 5. Płatność w terminie 30 dni 6. Kryteria i zasady oceny ofert: cena Oferta złożona po terminie, nie będzie rozpatrywana (oceniana). 8. Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania przedmiotu zamówienia. tj. SEP ,,D" i ,,E" grupa G 1 i G 2. 9. Informacje dodatkowe: a) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty; b) Zamawiający ma zamiar zawrzeć z Wykonawcą zlecenie w formie pisemnej c) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia zlecenia. d) ogólne warunki zlecenia stanowią załącznik do niniejszego formularza oferty. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania; Uwagi: 10. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że: a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy ...../..., prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz Tel.: 261 417 001; 261, Faks: 261 416 110, e-mail: szpital@10wsk.mil.pl. c) inspektorem ochrony danych osobowych w 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej jest p. Marek Powała kontakt: marek.powala@10wsk.mil.pl d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Kontakt: f) Wyjaśnień, informacji udziela Kierownik Sekcji Eksploatacji i Utrzymania Nieruchomości tel. 695 652 923, e-mail ewa.jankowska@10wsk.mil.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024