Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usługi opieki serwisowej zasilaczy, Wykonanie jednorazowego przeglądu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi opieki serwisowej zasilaczy, Wykonanie jednorazowego przeglądu konserwacyjnego zasilaczy

Data zamieszczenia: 2024-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole
powiat: Opole
tel.: 77 54 15 419
gospodarka@opole.sr.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 77 54 15 419
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do składana ofert
(o wartości poniżej 130.000 złotych)
Sąd Rejonowy w Opolu (dalej: Zamawiający) zwraca się z zapytaniem ofertowym i z zaproszeniem do składania ofert w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U.2024.1320 t.j., z późn. zm.) - dalej PZP. Przedmiot zapytania:
Wariant 1 - Świadczenie usługi opieki serwisowej zasilaczy przez okres 12 mieś.:
a. UPS Agpower RMX 150/100kVA-w budynku Zamawiającego przy Ul. Ozimskiej 60A
b. UPS Agpower RMY 80/20 80kVa/80kW-w budynku Zamawiającego przy Ul. Ozimskiej 60B
1. Opis przedmiotu zamówienia - wariant 1:
1.1. Świadczenie usługi opieki serwisowej zasilaczy przez okres 12 mieś.:
a. U PS Agpower RMX 150/100kVA
b. U PS Agpower RMY 80/20 80kVa/80kW
1.2. Zakres usługi:
a. Wykonanie jednorazowo przeglądu konserwacyjnego zasilacza UPS w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w dni robocze w godz. 08:00 -16:00,
b. wymiana kompletu wentylatorów w modułach mocy oraz module bypassu (wymagana po 3 latach eksploatacji),
c. świadczenie usługi wsparcia technicznego przez 365 dni 24/7,
d. reakcja serwisu ( przyjazd na miejsce instalacji zasilacza UPS ) wciągu 24godz.
e. usunięcie usterki zasilacza UPS poprzez instalację modułu zastępczego na czas naprawy ( nie dłużej niż 30 dni) wciągu 48godz.
f. Cena oferty nie zawiera kosztu części zamiennych użytych podczas napraw z wyjątkiem wentylatorów.
1.3. Zakres przeglądu konserwacyjnego:
a. czyszczenie, odkurzanie i konserwacja podzespołów urządzeń,
b. pomiar parametrów: napięcia wejściowego i wyjściowego, częstotliwości, prądu wyjściowego,
c. ocena stanu wentylatorów, kondensatorów i układu elektroniki,
d. sprawdzenie poprawności działania zasilacza UPS w trybie online, bypass, baterie, oraz stanu połączeń energetycznych,
e. pomiar rezystancji wew. baterii,
f. test pracy bateryjnej -w zależności od wieku i stanu technicznego baterii akumulatorów,
g. kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania,
h. aktualizacja oprogramowania -diagnostyka pracy zasilacza UPS archiwizacja dziennika zdarzeń oraz odczyt stanu podzespołów skomunikowanych szyną CAN,
i. testowanie UPSów we wszystkich stanach pracy -za zgodą klienta,
j. uzupełniające szkolenie użytkownika,
k. wystawienie raportu serwisowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia - wariant 2:
2.1. Wykonanie jednorazowego przeglądu konserwacyjnego zasilaczy:
a. UPS Agpower RMX 150/100kVA
b. U PS Agpower RMY 80/20 80kVa/80kW
2.2. Zakres prac:
a. dojazd serwisu;
b. kontrole nastaw parametrów elektrycznych zasilacza UPS (napięcie ładowania baterii, napięcie wyjściowe);
c. kontrola stanu połączeń logicznych;
d. sprawdzenie trybów pracy: normalna, bateryjna, bypass;
e. kontrole stanu połączeń energetycznych;
f. wymiana kompletu wentylatorów w modułach mocy;
g. pomiar rezystancji wewnętrznej baterii,
h. oczyszczenie zasilacza;
i. upgrade firmware;
j. sprawdzenie bezpieczeństwa użytkownika;
k. sporządzenie protokołu z wykonanych prac.
2.3. Założenia:
a. jeden dojazd serwisu,
b. praca w dni robocze w godz.ch 08:00-16:00
3. Informacje.
3.1. Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
3.2. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru wariantu zamówienia, w zależności od posiadanych środków.
3.3. W przypadku wyboru wariantu I do realizacji - wybrany wykonawca zobowiązany będzie do podpisania umowy.
3.4. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia umowy na okres 12 miesięcy z możliwością jej aneksowania do maksymalnie 36 miesięcy.

Dokument nr: G.263.2.5.2024

Składanie ofert:
8. Termin oraz miejsce składania ofert:
8.1. Proszę o złożenie oferty wypełniając dołączony do zapytania FORMULARZ OFERTOWY. Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać
w terminie do 29 listopada 2024 roku do godz 12:00 w formie skanu na adres e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl wpisując w tytule: ,,Zapytanie ofertowe nr G.263.2.5.2024"
lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu, które jest czynne w poniedziałek w godz.ch 07:45 do 17:45 od wtorku do piątku w godz.ch 07:45 do 15:15 z codzienną przerwą w godz.ch: 11:30 oraz 12:00

Wymagania:
4. Wymagania.
4.1. Wykonawca będzie dysponował zasobami i uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.2. Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł.
4.3. Wykonawca będzie posiadał autoryzację producenta na serwis UPS.
4.4. Realizacja pierwszego przeglądu do 14 grudnia 2024 roku - niezależnie od wybranego wariantu.
5. Wymagane dokumenty.
5.1. Ofertę proszę przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego.
5.2. W ofercie we wskazanym polu należy podać rodzaj dokument rejestrowego firmy lub innego dokumentu wskazującego osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym.
5.3. Od wybranego wykonawcy wymagane będzie przedstawienie zamawiającemu listy pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 3 dni przed przystąpieniem do wykonywania prac.
6. Kryterium wyboru oferty.
6.1. Wybór wariantu uzależniony jest od możliwości finansowych Zamawiającego.
6.2. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym dla poszczególnych wariantów.
6.3. Kryterium wyboru oferty stanowi najniższa cena ofertowa za wskazanie ceny dla wariantu 1 lub/i wariantu 2.
Zamawiający do oceny ofert nie będzie oceniał kosztów dojazdu i roboczogodziny.
6.4. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz zaproponowanych upustów i rabatów. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia - cena ryczałtowa - dla wariantu 1 i wariantu 2.
6.5. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie.
6.6. Ceny netto i brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami rachunkowości.
6.7. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę dla poszczególnych pozycji w Formularzu ofertowym i nie może jej zmienić.
6.8. Wykonawca może zaproponować cenę dla wariantu 1 i/lub wariantu 2.
6.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.10. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty na wskazany w ofercie adres e-mail.
8.2. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na wskazany w pkt 8.1 adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty.
8.3. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający wymaga dostarczenia oryginału oferty.
9. Informacje dodatkowe:
9.1. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia.
9.3. Zamawiający, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, poprawia w ofercie:
a. Oczywiste omyłki pisarskie,
b. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek,
c. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

Kontakt:
7. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami.
7.1. Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406; 419; 423; e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.