Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1036z dziś
6263z ostatnich 7 dni
24675z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Montaż urządzeń grzewczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż urządzeń grzewczych

Data zamieszczenia: 2024-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel.: 42-22-59-264, 42-259-258, +48 512 106 270, 42 225 92 85
oferty@zgm.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 42-22-59-264,
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
,,Montaż urządzeń grzewczych - kotłów elektrycznych jednofunkcyjnych oraz
dwufunkcyjnych - w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM -
Pabianice"
2.Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w
Pabianicach.
10.2 Podział na Części:
Części Postępowania
Część I:
Część II:
Część III:
Część IV:
Część V:
11.
Zakres rzeczowy
Jana Pawła II 66 m 1
Armii Krajowej 30 m 3
Waryńskiego 7 m 1
Bagatela 12 m 4
Żelazna 8 m 4

Dokument nr: ZGM.NZP.2420.128.2024.MS

Otwarcie ofert: 14.Termin otwarcia ofert: 29.11.2024 r. o godz. 9:30. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
6.TERMIN SKŁADANIA ofert: 29.11.2024 r. godz. 9:00.
8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl.
W temacie e-mail należy umieścić nazwę zamówienia tj. OFERTA ,,Montaż urządzeń
grzewczych - kotłów elektrycznych jednofunkcyjnych oraz dwufunkcyjnych - w lokalach
gminnych administrowanych przez ZGM - Pabianice". W treści e-mail należy podać
nazwę oraz adres składającego ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia: 31.12.2024 r.

Wymagania:
3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy wraz z
załącznikami, które stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
O terminie złożenia oferty decyduje data
otrzymania korespondencji przez Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez
składającego ofertę.
7.Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym:
7.1. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
7.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia;
ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe,
w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy
Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych
w punktach 7.1 - 7.3 zostały określone w punkcie 9.
Forma składania ofert - pisemna:
8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie opisanej nazwą
zamówienia tj. OFERTA ,,Montaż urządzeń grzewczych - kotłów elektrycznych
jednofunkcyjnych oraz dwufunkcyjnych - w lokalach gminnych administrowanych przez
ZGM - Pabianice" oraz nazwą i adresem składającego ofertę.
Plik lub katalog z ofertą można przesłać w formie
zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP,
ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej 5
minut po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w
dostarczeniu sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany
w treści e-mail, a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest
uzyskanie telefonicznego potwierdzenia otrzymania wiadomości. Brak możliwości
otwarcia zaszyfrowanej oferty najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia
ofert skutkuje jej automatycznym odrzuceniem.
9.
Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone w
druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do oferty należy załączyć:
9.1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu
działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie
objętym niniejszym zamówieniem.
9.2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia;
ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w
związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy; wysokość
ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż: 30.000,00 zł,
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg zasad:
10.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, kilka lub wszystkie części.
Oferta oraz wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę.
11.1 Dla ofert składanych papierowo w siedzibie ZGM - pieczęć i podpis odręczny
11.2 Dla ofert składanych drogą elektroniczną - kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis
zaufany lub podpis osobisty
12.Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty.
13.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
13.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 7, 8, 9, 10 i 11
(z wyłączeniem niepodania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym
Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych, załączonych do
oferty dokumentów (czynność jednorazowa).
13.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej
nie będzie można otworzyć.
13.3. W sytuacji określonej w punkcie 16.
Każdy składający
ofertę ma prawo wziąć udział w otwarciu ofert oraz wystąpić do Zamawiającego o podanie
informacji z otwarcia ofert.
15.Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą
zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta z
najniższą ceną.
16.W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do
wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
17.W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do
złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne z
odrzuceniem oferty.
18.W przypadku, kiedy wykonawca uchylać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający
wybierze ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert.
19.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną, pisemnie
lub telefonicznie.
20.Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są
informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego.
23.Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres poczty
elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl lub składać pisemnie w siedzibie ZGM,
ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice.
24.Złożenie oferty jest równoznaczne z:
24.1 przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym
Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami
24.2 udzieleniem zgody Zamawiającemu na przetwarzanie danych osobowych w celu
zawarcia umowy. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
dostępna jest poniżej.
25.W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie
będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający wprowadzi do załączonego wzoru
umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz
wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności
zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na
Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy.
26.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania
którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania
przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał
kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert.

Kontakt:
21.Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień
publicznych, tel. 42-22-59-264.
22.Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny ZGM -
tel. 42-259-258

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.