Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Iluminacje świąteczne

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Iluminacje świąteczne

Data zamieszczenia: 2024-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wąchock
ul. Wielkowiejska 1
27-215 Wąchock
powiat: starachowicki
Tel. 41 2736 130
sekretariat@wachock.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Wąchock
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 41 2736 130
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
,,Iluminacje świąteczne na terenie Gminy Wąchock"
zamówienie o wartości poniżej 130.000,00 PLN
Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock zaprasza do złożenia oferty na: ,,Iluminacje świąteczne na terenie Gminy Wąchock".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia są,,Iluminacje świąteczne na terenie Gminy Wąchock".
W ramach usługi wykonać należy:
montaż, demontaż, serwis powykonawczy i konserwację iluminacji świątecznych:
latarniowce duże - wymiar 150 cm/310 cm - szt. 9;
latarniowce małe - wymiar 100 cm/170 cm - szt. 22;
latarniowce typu korona - szt. 17;
lampki choinkowe - kpl. 120;
montaż, demontaż, serwis powykonawczy i konserwacja rozdzielni elektrycznej (1 szt.) oraz zasilaczy (120 szt.);
odbiór ww. elementów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego - na terenie Gminy Wąchock i dostarczenie we wskazane miejsca (odległość ok. 2 km w jedną stronę, ok. 10 przejazdów) - Ul. Kościelna, Ul. Kolejowa oraz Plac Majora ,,Ponurego" w Wąchocku.
przechowywanie ww. iluminacji w okresie od dnia 01.02.2025 r. do dnia 30.11.2025 r.

Dla obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć wartości podane w formularzu ofertowym.

Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać zgodnie
z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zaleceniami Zamawiającego.
Wykonawca winien zgłosić ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszenia przetargu - pisemnie na adres Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, za prawidłowe oznakowanie robót oraz bezpieczeństwo w trakcie prowadzenia robót.
Zastosowany sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia powinien gwarantować wykonanie prac zapewniając dobrą jakość i bezpieczeństwo.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia.
Wykonawca jest obowiązany do utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych robót a po ich zakończeniu pozostawienia całego terenu czystego i nadającego się do użytkowania.

Dokument nr: BGK.7021.2.195.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2024 r., godz. 10:15, pok. nr 5.

Składanie ofert:
Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej: pocztą lub osobiście
w sekretariacie budynku Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku, Ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock w kopercie z dopiskiem,,Iluminacje świąteczne na terenie Gminy Wąchock- Nie otwierać przed 28.11.2024 r., godz. 10:15". Nie dopuszcza się przesyłania ofert w formie wiadomości elektronicznej.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 28.11.2024 r. o godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku).

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
rozwieszenie iluminacji do 05.12.2024 r. od dnia podpisania umowy;
przechowywanie iluminacji od 01.02.2025 r. do 30.11.2025 r.

Wymagania:
TRYB POSTĘPOWANIA

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (t.j. Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1320 ze zm.) - zamówienie o wartości poniżej kwoty 130.000,00 PLN.
Za datę zakończenia przyjmuje się datę wpływu pisemnego zgłoszenia do Zamawiającego gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji terenowej. Teren jest dostępny publicznie, więc Wykonawca może dokonać wizji samodzielnie i o każdej porze.
Wymagane jest posiadanie odpowiedniego doświadczenia i zasobów do wykonania zadania.
Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym wyłącznie w polskich złotych (PLN).
Fakturowanie będzie polegało na złożeniu, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego ,,bez uwag", faktury w postaci papierowej za całość zamówienia. Nie przewiduje się faktur ani odbiorów częściowych. Termin płatności faktury minimum 30 dni od dnia otrzymania faktury (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku). Fakturę Wykonawca złoży po okresie świątecznym, tj. po dniu 31.01.2025 r.
Faktura musi być wystawiana na następujące dane: Gmina Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, NIP:664 - 19 - 85 - 659.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączyć wypełniony oraz podpisany załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (cyfrą i słownie). W przypadku rozbieżności między ceną napisaną cyfrą a ceną napisaną słownie - Zamawiający przyjmie cenę napisaną słownie.

Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym między innymi takie jak: opłaty celne i podatkowe, VAT (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie).
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i obliczone do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglone zgodnie z zasadami matematyki.
Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną.
Zamawiający odrzuci ofertę:
która nie zawierawycenionego przynajmniej jednego składnika oferty;
lub

złożoną przez Wykonawcępo terminie składania ofert lub w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej;

lub

która nie zawiera określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (cyfrą i słownie) - w przypadku rozbieżności stosuje się zapis rozdziału IV pkt 2;

lub

nie zawiera okresu gwarancji i rękojmi;

lub

gdy Wykonawca złoży większą niż 1 liczba ofert lub ofertę zawierającą rozwiązania alternatywne lub ofertę wariantową - odrzuceniu podlegają wszystkie oferty danego Wykonawcy;
Składanie ofert częściowych jest niedopuszczalne.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania i złożenia oferty.
Termin związania ofertą - do dnia 15.12.2024 r.

KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni Wykonawcę na podstawie następujących kryteriów:
Całkowita cena brutto (C) - 100%;
Punktacja dla oferty badanej będzie obliczana w następujący sposób:
Dla kryterium ,,Całkowita cena brutto" dla i-tego Wykonawcy

Ci=najniższa całkowita cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniucałkowita cena brutto oferty badanej x 100

Ilość punktów łączna (P), uzyskana przez i-tego Wykonawcę, będzie równa: Pi=Ci .
Zamawiający uszereguje oferty zgodnie z malejącą punktacją łączną. Do zawarcia umowy zostanie wybrana oferta, która uzyska największą ilość punktów łączną (P) oraz będzie spełniać wymogi formalne.
Oferta podlegająca odrzuceniu nie podlega punktacji - będzie oznaczona jako ,,oferta odrzucona" i umieszczona w losowej kolejności na końcu listy punktowej.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Stosowna informacja będzie umieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://gmina.wachock.sisco.info/ w zakładce Przetargi ? 2024 ? listopad 2024.

ZASTRZEŻENIA DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
zmiany warunków niniejszego ogłoszenia;
zmiany zakresu realizacji niniejszego zamówienia;
odwołania (zakończenia) postępowania

bez podania przyczyny.

Wszelkie zmiany niniejszego zapytania ofertowego lub informacje o jego odwołaniu zamieszczane zostaną na stronie BIP Zamawiającego, tj. gmina.wachock.sisco.info
Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu na własny koszt. Oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane
z jego udziałem w niniejszym postępowaniu.
Jeżeli co najmniej dwie oferty uzyskają taką samą punktację - Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, o ile będzie mieściła się w założonym budżecie. W przypadku, gdy oferty uzyskają taką samą punktację i będą zawierać taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej.
W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy wartość środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający na realizację niniejszego zadania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą lub ograniczenie zakresu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

Uwagi:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" lub ,,rozporządzenie 2016/679", Zamawiający informuje, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock;
na podstawie Pani/a zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w każdej chwili przysługuje Pani/u prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pańskich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/a zgody przed jej wycofaniem,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarto (podstawa art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania, które Administrator realizuje w interesie publicznym w ramach powierzonej władzy publicznej (podstawa art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub instytucje upoważnione na podstawie przepisów prawa;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 7 ust. 3 RODO prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej uprzednio zgody;
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych (,,prawo do bycia zapomnianym");
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
na podstawie art. 77 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.